Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

angående bilde... min datter tok et sånt skikkelig "før"-bilde av meg i fjor sommer. jeg sto midt i Henningsvær sentrum en vakker sommerdag, og min datter ville absolutt ta bilde av meg. jeg tenkte ok og stilte meg opp slik at hun skulle få med "alt" (he he:D). inni i hodet tenkte jeg at dette skal blir mitt "før"- bilde... jeg begynte å slanke meg et par uker etterpå. håper jeg husker å ta et "etter"-bilde samme dag til sommeren.

 

men appropos.. har ikke mange bilder av meg på det tjukkeste.. men når jeg ser dem så tenker jeg "er det meg???"

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar
Hehe' date=' jeg har faktisk ikke ett skikkelig før bilde av meg. Skydde vel alt som heter kamera tenker jeg :) Men kanskje jeg skal høre litt rundt. Fått tatt ett nytt bilde å finne meg en eller annen side å legge det ut på med link her inne. Hadde egentlig vært morsomt å sett det selv.

 

Men årets slanker hadde jeg nok ikke blitt uansett :) Da hadde jeg iallfall måtte startet i januar og ikke i august, hehe.

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl[/quote']

Ja bilde må du få sporet opp!! Og legg det ut!! så mange bilder jeg heller, men noen er det jo, og jeg synes de er grusomme....!!

 

Ønsker deg også en fin og sunn helg!!!

 

Klem fra xXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Biggirl!

 

Jeg er bare en snartur innom og vil ønske deg en riktig sunn og god helg jeg :) Nå skrev jeg nesten påske her i farten *he he* Men det var jo litt tidlig kanskje...

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

innom for å gi et livstegn. ser du har hatt en marginal oppgang, den er vel borte nå igjen allerede tenker jeg. var så gøy å lese om buksene dine, de som var for store og de som passer nå. det gir inspirasjon og håp for en annen sliter :) take care!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Forrige uke gikk kjempefint. Mensen er borte og med det forhåpentligvis også de hektoene som kom på, håper de tar med seg noen venner når de drar også. I matveien har det gått fint, jeg spiste bittelitt kake i bursdagsselskap på lørdag, men det var mest for kosen sin del. Trimmet har jeg gjort hver dag denne uken, så da ble det mine planlagte 14 tp.

 

I dag skinner solen her så jeg skal nok komme meg ut en tur i dag også :)

 

Ja Hyfsan, det er veldig motiverende å se hvordan buksene blir for store til meg. Det store spørsmålet nå er om jeg må ned enda en størrelse før jeg er ferdig om 5 kilo :)

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn uke.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

hvor mye har du igjen nå, 5 kg? jeg er imponert over deg. tror de regner 5 kg på en buksestr, så du kan nok regne med at du må ned enda en str. og du vet; jo slankere du blir - jo mer viser 5 kg på kroppen din. når skal du legge inn bikinibilde av deg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja det stemmer det, jeg har 5 kilo igjen til jeg er i mål. Gosh, visst det stemmer vil jo jeg komme ned på 30-tallet i buksestørrelse, og det høres jo mer ut som en drøm enn virkelighet :)

 

Jeg har fått hørt hvor mye de siste kiloene viser, ikke minst av de som ikke har sett meg på ett par måneder.

 

Det kommer nok ikke noe bikinibilde, men jeg må si jeg er spent på å gå sommeren i møte. Vi har fast plass til campingvognen vår, og forutenom at vi har familie der inne, så har jeg knappest møtt noen av de andre som har fast plass der inne. Det blir spennende å se om de kjenner meg igjen :)

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Her laver snøen ned i dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan står det til, full vinter hos dere også ser jeg........ liker ikke dette jeg da, men får nå håpe den forsvinner fort igjen.

 

Lykke til videre denne uken, tnek 5 kilo igjen til målet da........

 

Skal straks dra på trening jeg nå.

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

..... den gangen da jeg var rundt 60 kg, men begynte å legge på meg, fant jeg ut at vektforskjellen mellom klesstørrelsene representerte 5 kg. Senere, da jeg kom over str 46 og 48, ble det bare xxxxx`er! Deprimerende, hva?

Nå kommer du nok helt sikkert under 40-str. . Med din høyde er vel str 38 også det rette på lengden; plutselig kan du kjøpe langbukser du ikke behøver å legge opp!

 

Det har vært så fantastisk å følge deg fra Biggirl til Smallgirl. For en SELVDISIPLIN!!

Jeg har tenkt meg dit, jeg også, men det blir nok en stund til. Skal prøve å se om jeg kan greie litt raskere vektnedgang på kurset som starter i morgen. Nå har jeg hatt 3 måneder med stillstand; regner med at kroppen har samlet seg og er klar for en ny runde:D

 

God kveld til deg, -----girl!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg stemmer i med koret her...du er virkelig sååå flink! Disiplin er nok nøkkelen din - du er utrolig standhaftig.

 

Stå på..

 

hilsen Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vriompeis

5 kilo fra målet... Imponerende biggirl! Nå er snart utfordringen å holde vekten... Med en vilje av stål går nok det også ja. Lykke til! Kanskje du skal begynne å holde kurs for oss andre snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Først av alt takk for innlegg og gode tilbakemeldinger evelyn, resolutt og genialt. Jeg setter stor pris på dere:)

 

Jeg har jo vært litt spent siden jeg gikk opp forrige uke. Men heldigvis gikk det rette veien igjen denne uka her. Vekta viste 62,2, noe som ga meg en nedgang på 700 gram. Så i øyblikket har jeg 4,3 kilo igjen til jeg har nådd målet mitt :)

 

I tillegg målte vi cm alle steder i dag og jeg gikk inn 8 cm totalt, hvor to av de var i midjen. Så nå er jeg bikket under 90 cm i midjen, nå måler jeg 89 cm.

 

Så i dag har jeg nådd to store mål, ned over 30 kilo og inn 35 cm i midjen, målet der var jo å komme under 90 cm, og det har jeg nå klart.

 

Nå går jeg inn i en ny uke og er kjempemotivert til å nå målet mitt :D

 

Håper alle sammen får en flott og sunn uke

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
5 kilo fra målet... Imponerende biggirl! Nå er snart utfordringen å holde vekten... Med en vilje av stål går nok det også ja. Lykke til! Kanskje du skal begynne å holde kurs for oss andre snart? :)

 

Takk skal du ha. Jeg kom enda litt nærmere i dag :D

 

Planen er å gå hold vekten kurs ja. Jeg er bare spent på om det holdes her i nærheten eller om de kommer i gang med nettkurs innen jeg er ferdig. Og ja, jeg kommer nok til å holde dere oppdatert da også. Det vil også være med på å hjelpe meg med å holde meg selv i tømmene. Og jeg kommer nok til å dele med dere andre hva jeg får beskjed om å gjøre.

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn uke

 

P.S. du hadde skrevet innlegget ditt mens jeg holdt på med mitt, ble litt hefta underveis :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Må bare hilse på og si takk for hyggelig melding på tråden min, biggirl!

Nå er jeg i gang med GRkurs 4 - du slipper nok unna det, -- har vel greid dine -30 kg

i løpet av et par kurs? Makan til jente!!

 

Jeg har gått opp 200 g siden jeg avsluttet kurs 3 den 13.desember. Anser det som å greie å holde vekta, og er kjempeglad for at det har gått så bra. Har jo sittet stille i 5 uker av den tiden også! Det forteller meg at hvis jeg vil, er jeg i stand til å holde vekt, samt å ta av et par kilo etter julefeiring.

 

Lykke til videre med dine 4,3 kg! Så skal jeg prøve å greie 5 kg til sommeren!

hilsen

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Du har jo vært utrolig flink og stukturert som har klart å gå ned så mye.

 

Selv henger jeg meg på resolutt jeg - og håper på 5 kilo ned til sommeren. Best å ha en realistisk målsetting - og klarer jeg dette skal jeg være fornøyd.

 

Og du viser jo at det går an:)

 

Koselig helg fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Takk for hilsener fra dere resolutt og pandora :)

 

Jeg har hatt en rimelig travel helg med to ekstra unger på besøk. Fredagskvelden var vi på revy, og den var kjempebra (som vanlig). Det var selvfølgelig ett par nummer som utmerket seg ekstra mye, men det er jo vanlig når en er på revy :) Fikk inntrykk av at barna også likte det, datteren min var som vanlig mest opptatt av sang og dans, eldste tantebarnet mitt på 11, likte flere av nummerene, mens mitt yngste tantebarn på 7 likte best godteriet han fikk i pausen :S + at det var ganske morsomt at en av aktørene mistet buksa.

 

I matveien har det gått ganske bra i helgen, selv om jeg ikke klarte å la være å smake på potetgullet til barna. Potetgull er vel grunnen til en god del av de kiloene jeg har hatt for mye av. Men men det ble ikke mye av det, bare litt for smaken sin del.

 

Ellers er det mulig at jeg må ha veiedag på torsdag denne uken, jeg skal på ett møte på onsdagen, og vet ikke om jeg rekker å veie meg før jeg må dra dit. Tiden vil vise. Det blir ikke veing etter møtet iallfall, siden jeg får middag der.

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så nære, så nære! Det er ikke langt igjen. Du er så flink, og det er så deilig å se at det faktisk går an. Drømmen min er at det skal være jeg som jobber med siste etappen en gang til høsten. Og da er det godt å se at drømmer kan bli virkelighet.

Lykke til med innspurten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det nærmer seg med stormskritt. hvordan går det med den misunnelige kollega? dette fortjener du virkelig biggirl. du har stått på som en løve i april :) gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

hyfsan var inne på min tråd og spurte etter et magisk dryss av "ned-i-vekt-greier....."!

Jeg måtte bare henvise til deg, - og jubalong!

 

Ønske om god uke til deg også!

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det faktisk sånn at du og Jubalong gjerne må legge igjen magien her inne -til oss andre, når dere vandrer ut i den virkelige verden- slanke og fine og sunne og flotte. Så kan vi låne den en stund, og sende den videre NÅR vi er ferdige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Å' date=' så nære, så nære! Det er ikke langt igjen. Du er så flink, og det er så deilig å se at det faktisk går an. Drømmen min er at det skal være jeg som jobber med siste etappen en gang til høsten. Og da er det godt å se at drømmer kan bli virkelighet.

Lykke til med innspurten[/quote']

 

Og takk skal du ha :) Vet du hva? Det er virkelig deilig å kjenne at det går an også. Når jeg startet prosjekt livsstilsendring så hadde jeg ikke drømt om at målet skulle være så nærme på dette tidspunktet. Men jeg har noen kilo igjen og det blir spennende å se hvor fast de sitter. Hittil har jeg sluppet veldig lett unna i forhold til andre, men jeg har jo jobbet hardt jeg også som dere sikkert vet.

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
det nærmer seg med stormskritt. hvordan går det med den misunnelige kollega? dette fortjener du virkelig biggirl. du har stått på som en løve i april :) gratulerer.

 

Tar på meg solbrillene jeg, slik at dere ikke ser at jeg rødmer :)

 

Joda, det går vel på ett vis med ham, men han har jo fortsatt med tomatene sine. Jeg har skrevet ned en meny til ham som jeg har liggende i skuffen her på jobb, så får vi se om han spør om hjelp en dag. Vil veldig gjerne hjelpe ham, men det er han som må ta første skrittet.

 

Det er riktig at jeg har stått på, og her har nok både staheten og konkurranseinstinktet mitt hjulpet meg veldig. Jeg hater å tape i spill og det viser seg at jeg hater å tape (ansikt) her også. Selv om ingen av dere vet hvem jeg er så vet jo alle jeg kjenner at jeg har satt i gang dette.

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
hyfsan var inne på min tråd og spurte etter et magisk dryss av "ned-i-vekt-greier....."!

Jeg måtte bare henvise til deg' date=' - og jubalong!

 

Ønske om god uke til deg også!

resolutt[/quote']

 

Og takk for det. Jeg drysser gjerne magisk støv over alle her inne. Skulle faktisk ønske det var så lett. Jeg håper inderlig at vi lykkes alle sammen

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja midt i den siste uken før jeg tar påskeferie :)

 

Jeg trodde tidligere i uken at jeg kom til å få problemer med å rekke å veie meg i dag, men jeg tror det skal gå bra. Det viser seg at det blir servert varmmat på møtet jeg skal på, så da slipper jeg å tenke på å lage middag før jeg drar. Og siden det er kordag for datteren min, så skal vi ikke ta annet en midjemål i dag. Så når jeg kommer hjem er det bare å få på seg trimklærne og komme seg ut på tur, hjem å ta seg en kjapp dusj, lage meg ett mellom måltid for så å veie meg før jeg spiser. Jeg er nesten nødt til å spise ett mellommåltid før jeg drar på møte, siden det blir sen middag. Men jeg rekker nok ikke å skrive noe her før jeg kommer hjem. Håper bare vi får servert mat som ikke er alt for usunn, men jeg har ingen anelse hva det blir.

 

Ser at de har startet hold vekten kurs på nettet nå, så da har jeg iallfall muligheten til det visst ikke noe annet ordner seg. men jeg skal ta en telefon til kurslederen i Ørsta for å høre om jeg kan gå kurs der. Vi har jo fått ferjefritt samband dit nå, med norges djupeste undervannstunnell :) I følge søsteren min som kjenner til henne er hun en veldig erfaren kursholder som har holdt på i mange år. Håper jeg får muligheten til å gå hos henne siden jeg foretrekker fysisk oppmøte.

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...