Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

Her skal jeg prøve å komme med en normal dag for meg :D

 

Jeg står opp omtrent 6.30 på hverdager.

 

Jeg starter med en kaffi mellom 7.00 og 7.15.

 

Stort sett hver dag spiser jeg det som kommer under her til frokost, den er litt liten, men jeg har aldri vært ett frokost menneske. Det er vel en av grunnene til at vekten har blitt som den var. Jeg spiser frokost mellom 7.30 og 7.45

 

Frokost 154

 

0,5 porsjon a 20 gram Norvegia 35

 

2 stk a 13 gram Husman Knekkebrød 80

 

2 skive a 6 gram fårepølse 39

 

Jeg har gjerne litt agurk til.

 

Innen klokka 8.30 har jeg tømt første vannflasken 0,7 liter.

 

Klokka ni tar jeg en kopp kaffi.

 

Ca klokka 10 spiser jeg en banan: 1 porsjon a 100 gram banan 90

Og jeg har også drukket 0,7 liter med vann til

 

Vi tar lunsj klokken 11.30 og da har jeg tømt vannflaske nummer tre.

 

Lunsj 194

 

0,5 stk a 50 gram Brød/rundstykke grovt 62

 

0,5 stk a 50 gram egg kokt 36

 

0,5 porsjon a 20 gram laks røkt (pålegg) 17

 

1 stk a 13 gram Husman Knekkebrød 40

 

2 skive a 6 gram fårepølse 39

 

Her har jeg gjerne paprika og/eller agurk til. Jeg drikker ett glass vann 0,3 liter til og fyller på fra vannflasken min visst jeg trenger mer. I tillegg drikker jeg en kopp kaffi.

 

 

 

Mellommåltid 79 + 45 da :) ca klokka 14.00

 

1 stk a 13 gram Husman Knekkebrød 40

 

2 skive a 6 gram fårepølse 39

 

+ 1 porsjon a 130 gram pære 45

 

Tar en kopp kaffi her også jeg.

 

Innen klokka 15 har jeg tømt vannflaske nummer 4 + ca 0,5 liter som jeg har fyllt på igjen, etter at flaske nummer 4 er tom.

 

Trimmen prøver jeg å starte på mellom klokka 16 og 16.30

 

Tirsdag, torsdag og lørdag eller søndag går jeg 40 minutter med staver og tar gerilja cardio i 12 minutt på ergometer sykkelen. Syklingen fører jeg opp som 15 minutt sykkel 15 km i timen. Jeg ligger på rundt 15 km i timen i hvileperiodene, men siden jeg kjører gerilje kardio i fire av minuttene fører jeg opp 15 minutt. Siden jeg ikke har pulsklokke, aner jeg ikke om dette stemmer. De andre dagene går jeg 50 minutter med staver og tar noen mage øvelser. Dette gir 2 trimpoeng pr dag.

 

 

Middagen inntas stort sett mellom 17.30 og 18.00, Må jo rekke å lage den også. Middagen varierer fra dag til dag, men i dag hadde vi elias fiskegrateng.

 

 

Middag 416

 

320 gram elias fiskegrateng 416

 

Jeg spiser en halv pose med brokkoliblanding til middagen her, men jeg fører ikke opp kcalorier på grønnsaker.

Jeg velger å droppe poteter o.l. her pga pataen i gratengen.

 

kveldsmaten prøver vi å spise mellom 21.00 og 21.30 (ble litt sent i dag for jeg oppdaget at det var tomt for brød. Havre naturlig sunt er favorittbrødet, men det hadd de ikke igjen så sent :D

 

 

Kvelds 255

 

2 skive a 30 gram Grovbrød uten sirup 132

 

1 stk a 50 gram egg kokt 72

 

50 gram Kyllingskinke, Terina 51

 

Etter arbeid drikker jeg mellom 1 og 1,5 liter vann tl måltidene og litt innimelllom.

Jeg drikker melk til kveldsmaten, men det varierer litt hvor mye. Noen dager 3 x 1,5 dl andre ganger 2 x 1,5 dl.

De dagene jeg drikker 2, spiser jeg gjerne en frukt til mellom middag og kveldsmat. Og noen dager bytter jeg ut ett melkeglass med en yoghurt rundt klokka 13.00, men jeg er fæl å glemme å ta med meg.

 

Dette er stort sett hverdagene mine. Det blir litt annerledes i helgene. Vanligvis så såiser vi ikke fiskegrateng på torsdager, da heller gjerne fiskesuppe. Men vi har blitt sa glad i den gratengen, at det kan hende vi fortsetter med å ha den to ganger i uken.

 

Middager:

 

Mandag: lapskaus med terina kyllingskinke tilsatt rett før maten er ferdig så den blir varm

Tirsdag: Fiskegrateng

Onsdag: tulipsnitzel 3% fett, med ris og peppersaus

Torsdag: Fiskesuppe, eller fiskegrateng som i dag.

Fredag til søndag varierer det veldig. I morgen skal vi ha salat med kyllingkjøtt, kyllingskinke, fullkornapasta og masse salat, paprika agurk, purre o.l. Det er fordi jeg skal bort i morgen. Jeg rekker ikke å trimme engang, for jeg må gjøre klar salaten før jeg drar.

 

Jeg prøver å krydre maten, og ikke salte den.

 

Det blir lite utskeiielser, det lille som har vært etter nyttår er en halv pose med superchips og en flaske øl.

 

Jeg har ikke stått helt stille eller gått opp en eneste uke av de 26 jeg har holdt på :) Utrolig men sant!

 

Håper jeg har fått med meg alt nå. Visst ikke må du si i fra.

 

Puh, det ble ett veldig langt innlegg og jeg rakk ikke å stikke innom andre tråder i kveld. Jeg vet at jeg ikke rekker det i mårgen, visst ikke jeg får lurt til ett innlegg eller to fra jobb. Men jeg skal prøve å gjøre en innsats i helgen.

 

Håper du får en fortsatt flott uke og en fantastisk helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Du er en fantastisk superslanker, og denne oversikten (og tidligere oversikter) viser at du er en planlegger og gjennomfører av de sjeldne. Det er lettere å forstå dine gode

slankeresultater når jeg ser dette. Jeg skal nå prøve å analysere ditt opplegg i forhold til mitt eget - som er heller frynsete, for å si det mildt - så skal jeg se hvor jeg går feil.

Så takk for din omtanke - til oss alle!! Ser i alle fall at du drikker mer vann og at du har svært få, om ingen, utskeielser.

 

Ha det bra i din travle hverdag, - tenk så flott det må være å kunne være den slanke smallgirl:D

 

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ikke springe på do hele tida, når du drikker så mye vann kver dag?? Eg strever med å få i meg 2 liter eg, men det går bedre nå heldigvis. Har du drukket så mye vann siden du startet?

 

Lykke til videre, du er en stoor motivasjon!! Når du klarer det, kan vi og vil vi andre også få det til!!

 

Nyaco:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Du er en fantastisk superslanker' date=' og denne oversikten (og tidligere oversikter) viser at du er en planlegger og gjennomfører av de sjeldne. Det er lettere å forstå dine gode

slankeresultater når jeg ser dette. Jeg skal nå prøve å analysere ditt opplegg i forhold til mitt eget - som er heller frynsete, for å si det mildt - så skal jeg se hvor jeg går feil.

Så takk for din omtanke - til oss alle!! Ser i alle fall at du drikker mer vann og at du har svært få, om ingen, utskeielser.

 

Ha det bra i din travle hverdag, - tenk så flott det må være å kunne være den slanke smallgirl:D

 

hilsen resolutt[/quote']

 

Ja, du har nok rett i at jeg er en planlegger og en gjennomfører. Stort sett er jo det positivt, men jeg klarer selv å se det negative i det også. På jobben har vi flexitid, og kan møte mellem 7.00 og 8.30, men visst noe skjærer seg og jeg ikke klarer å komme meg på jobb før 7.30, så blir jeg småsur og det føles som om dagen min er ødelagt. Mister jeg den ferjen, som jeg har tenkt å ta (ikke nødvendigvis må ta), så føler jeg at jeg like gjerne kan være hjemme. Dette var bare ett par eksempler. Så der finns nok bakdeler også :D

 

Og jeg har veldig få utskeiielser, men jeg regner med at det blir litt flere når jeg skal stabiliseres, synes at det kan være greit å ha litt annerledes helger da. Jeg vil ikke la ting gå over styr, men kunne kose meg med litt ekstra god mat, eller noe godis av ett slag i helgene.

 

Jeg deler gjerne mine opplevelser og erfaringer med dere andre. Vi er i samme båt alle sammen, og dette er noe vi trenger å gjøre for oss selv. Og jeg har lært utrolig mye her inne, og tror ikke jeg hadde vært like resolutt :D som jeg er hadde det ikke vært for dette forumet.

 

Så da vil jeg bare si takk for omtanken tilbake til dere alle som er her inne.

 

Håper du får en flott og sunn helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Må du ikke springe på do hele tida' date=' når du drikker så mye vann kver dag?? Eg strever med å få i meg 2 liter eg, men det går bedre nå heldigvis. Har du drukket så mye vann siden du startet?

 

Lykke til videre, du er en stoor motivasjon!! Når du klarer det, kan vi og vil vi andre også få det til!!

 

Nyaco:)[/quote']

 

Og takk for positiv tilbakemelding.

 

Joda, det blir en del springing på do. Men jeg kan neste stille klokka etter når jeg må på do i arbeidstiden. Alt er så innarbeidd, at jeg ikke skjønner noe visst trangen ikke melder seg til ett viss tidspunkt. Når jeg er hjemme kan det variere litt mer, men i arbeidstiden er jeg på do 4 ganger.

 

i helgene blir det litt mindre vann, rundt 3 liter, fordi de ikke er så innarbeidet som ukedagene. Men visst jeg tømmer siste skvett fra vannmuggen i glasset mitt reiser jeg meg automatisk opp for å gå å fylle på den.

 

Jeg har nok ikke drukket like mye hele tiden, for i starten var ikke blæren min like samarbeidsvillig, så det ble mye mer løping på do. Men jeg tror at jeg hele tiden har hatt ett snitt på minimum tre liter.

 

Klart dere andre også får det til. Det er bare å stå på videre det :D

 

Håper du får en flott og sunn helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Bare 4 timer igjen så er det helg!!! Det skal bli godt!

 

Har ett mål om å trene både lørdag og søndag - da vet jeg at vekta viser ned tirsdag!!!

 

Har tatt ut kopi av menyen din "smallgirl :-) " og skal lese den flittig i helgen!

 

 

 

Ønsker dere en god, sunn og frisk helg

:

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Bare 4 timer igjen så er det helg!!! Det skal bli godt!

 

Har ett mål om å trene både lørdag og søndag - da vet jeg at vekta viser ned tirsdag!!!

 

Har tatt ut kopi av menyen din "smallgirl :-) " og skal lese den flittig i helgen!

 

 

 

Ønsker dere en god' date=' sunn og frisk helg

:

:[/quote']

 

Litt mer enn 4 timer til det er helg for min del, men det nærmer seg :D Jeg gleder meg til helgen jeg også.

 

 

 

Jeg så at du hadde hatt det litt fælt i det siste. Håper det går litt bedre med deg nå.

 

Håper du får ei flott og sunn helg, med masse fin trening :D

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

biggirl for denne flotte oversikten. Du er jo så strukturert at man kan dåne! Her var det mye å lære.

 

Tror nok jeg tar ting litt mer på feelingen - men det er nok et forsøk verdt å se litt nøyere på planen din.

 

Takk foreløpig og god helg - jeg har liten tid til å skrive her idag!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Ble imponert over den tydelige - og stramme - matplanen din. Har kopiert den slik at jeg har den på ark og kan da gjøre mine egne notater ved siden av.

Det er klart, med en slik plan, nesten uten utskeielser, og med din trim, får du resultater. Tror egenetlig ikke dette er noe hokus pokus:

Jeg anslår at du sikkert spiser minst 800 kcal under ditt hverdagsstoffskifte.

800 kcal x 7 (dager) = 5600 kcal.

Med 14 trimpoeng i tillegg: 200 kcal x 14 = 2800 kcal, forbrenner du per uke tils.

8500 kcal som ikke erstattes av mat. 1 kg reduksjon regnes til 7500 kcal/uke, altså

blir din reduksjon noe over det.

 

Litt matematikk i dette er nok ikke å forakte. Selv om det finnes en del ukjente faktorer som kan forstyrre et sånt oppsett, er nok du et bevis på at det er slik det funker, - for den som følger oppskriften:D Så da vet vi andre enda litt bedre hvordan vi bør gå fram!

 

Takk, og lykke til, og kos deg med vannflaska og dine kopper kaffi!:D (og kanskje en liten utskeielse bare fordi det er helg!)

Vi skrives!

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

på antall kcalorier pr dag, akkurat nå, er som følger. Det er helt riktig at jeg prøver å spise 800 under, men nå er det nok tidvis 700 under

 

642 + 963 - 175 - 161 x1,4 + 400( 14 trimpoeng) = 2176,6 - 800 = 1376,6

 

I går vet jeg at jeg hadde 1440, men har desverre ikke tid å sjekke tidligere dager nå. Står på farten til å ta en ferje, men jeg har ikke noe lysst å dra noe sted (må desverre i dag), siden min datter er syk. Så jeg gleder meg aller mest til å komme igjen senere i kveld. Skal sjekke ut de forrige dagene senere, eller aller helst i løpet av morgendagen.

 

Håper du får en fin kveld resolutt

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter og nikker gjenkjennende. spiser ikke samme mat som du, men prinsippene er de samme. ja, ja og så trimmer jeg jo ikke noe særlig... og det er nok den viktigeste forskjellen og trolig grunnen til at du har gått ned så utrolig mye mer enn meg:D

 

ønsker deg en fortreffelig helg;)

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vriompeis

Du imponerer virkelig altså. Husker ikke om jeg har spurt før, men hvordan henger kroppen din med på nedgangen? Følger huden etter når resten blir så mye mindre så fort? Nyskjerrig her... :D Lykke til videre i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jeg har blitt spurt før, men vet ikke om det var av deg. Nei, huden følger nok ikke like godt med som jeg skulle ha ønsket, men den følger ganske bra med på tempoet. Det er ikke så veldig mye løshud, men litt er det nok. En for bare fortsette med mageøvelser o.l. fremover og håpe på at det retter seg etter hvert.

 

Håper du får en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det var en stund siden sist jeg hadde vært innom deg... Og jammen måtte jeg lese mange sider... Så flink du har vært og gått ned såååååå mye! Jeg må ta av meg hatten for deg!!! Kjempebra!! Har fått trukket litt på smilebåndet også; mannen din som ikke kjente deg igjen, var jo bra!!

 

Får jeg spørre deg hvor høy du er?? Hvor mye mer skal du ned nå??

 

Ha en strålende uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Skjønte det var en stund siden sist jeg hadde vært innom deg... Og jammen måtte jeg lese mange sider... Så flink du har vært og gått ned såååååå mye! Jeg må ta av meg hatten for deg!!! Kjempebra!! Har fått trukket litt på smilebåndet også; mannen din som ikke kjente deg igjen' date=' var jo bra!!

 

Får jeg spørre deg hvor høy du er?? Hvor mye mer skal du ned nå??

 

Ha en strålende uke!!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Ja, jeg det har gått bra unna her. Og jeg har liksom gått å ventet på at det skal stoppe opp, men det har ikke skjedd forløpig. Men det kan jo fortsatt skje da, hehe. Den historien om mannen min ble tatt opp igjen hjemme i går, og da sa jeg at det var flere her inne som lo godt. Da så han sjokkert på meg å lurte på om jeg skrev alt han sa her inne :D Neida, svarte jeg, men jeg syns den var såpass bra at jeg måtte dele det med noen.

 

Jeg er 154cm høy, og jeg er fornøyd når jeg kommer under 58, som gir meg normal BMI. Så vel 6 kilo til så er jeg klar for å melde meg på ett hold vekten kurs. Og det blir jaggu spennende.

 

Nå må jeg løpe, skal hjem fra jobb.

 

Håper du får en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen på bloggen min, har skrevet et lengre svar til deg der inne.

 

Håper det går bra med datteren din og at hun begynner å bli bedre.

 

Drar fortsatt litt på smilebåndet når jeg tenker på mannen din som ikke kjente deg igjen .... ler.

 

6 kilo igjen ja, det blir spennede for deg fremover da, med tanke på å nå triveselsvekten og å få begynne på hold vekten kurs.

 

Ha en flott dag og lykke til i kommende uke

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og jeg er hjemme med min syke datter, må nok være hjemme i morgen også iallfall, så får vi se på torsdag.

 

Både helgen og uken så langt har gått fint. Både med mat og trim. I dag er det bare overskya, så da blir det iallfall ikke noe problem med trimmen. dessuten gleder jeg meg til fiskegratengen i dag :D

 

Ha en flott og sunn uke alle dere som måtte stikke innom her.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du nærmer deg målet! Blir veldig spennde når du skal over i "hold-vekten" Du må holde kontakten her inne så vi får høre hvordan du har det.

Jammen bra det finnes hold-vekten-kurs. Denne gangen skal iallefall jeg på et slikt kurs når jeg er ferdig. Tror det er viktig med hjelp og støtte for å stabilisere vekta. Og så tenker jeg at jeg ALDRI skal la så mange kilo sige på igjen før jeg tar affære. Da får heller melde meg på kurs igjen før det kommer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og takk for hilsen :)

 

Ja , det blir veldig spennende å skal gå over til hold vekten, og jeg tørr rett og slett ikke prøve uten kurs. Er redd det skal på på rævva :D

 

Og jeg har tenkt å holde kontakten her inne. Det er mange her som har hjulpet meg på veien nedover, og da vil jeg dele med dere hvordan det går videre. Jeg er ikke helt i mål enda, men nærmer meg uke for uke, iallfall foreløpig.

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja, da var det onsdag og nok en veiedag. Jeg har jo merket at vekten har gått nedover denne uken også. Så jeg var spent på hvor mye som skulle slippe taket denne gngen. Vi hadde på fårhond bestemt oss forhånd at vi nå skal måle oss kun hver 14. dag, akkurat nå er jeg litt usikker på om det går enda 14 dager til neste gang. For jeg vet at koret til datteren min skal starte opp igjen nå. Og det bruker å være annenhver onsdag, så vi kommer til å ta målene de onsdagene det er korfri. Men midjemålet skal vi ta hver uke. Og denne uken hadde det forsvunnet en cm i midjen igjen. Så nå har jeg mistet 32 cm der.

 

Hver uke bruker jeg å ringe søsteren min etter at jeg har veid meg og målt meg. Idag sa jeg at jeg ikke vet om jeg skal tørre å skrive vektreduksjonen min inn her. For denne gangen gikk jeg ned mye til å være så langt ute i prossessen. Det er faktisk den største reduksjonen jeg har hatt siden før jul, og jeg har jo gått ned mellom 0,6 og 1 kilo de siste 4 ukene så dette kom som julenissen på kjærringa. Vekta i dag viste 62,6 kilo, noe som gir meg en nedgang på 1,6 kilo. Her går jeg og venter og tror det skal stoppe opp, så kommer det ett slikt jump på vekta. Det er ikke til å tro, og det værste er at hadde jeg vært dere andre, så hadde jeg tvilt på om det er sant. Men vekten talte sitt i dag også.

 

Så etter hva jeg har regnet ut så er jeg nå lett overvektig. Det ville jeg være visst vekten viste under 64 kilo i dag, og det gjorde den jo til gangs. BMIen min er nå på 26,4.Jeg er sinnsykt glad, med samtidig sjokkert.

 

Håper alle sammen får en flott og sunn uke.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å komme ned på lett overvektig da!! Kjempebra!! Også 1,6 kg!! Heeeelt utrolig!! Men så flink som du er så fortjener du det også!!

 

Skjønner han mannen din begynte å få kalde føtter!! Men historien var fin og motiverende for oss andre sliterne også!! Den dagen gubben går forbi meg på kjøpesenteret da....! Just kidding!!

 

Ser du er 20 cm kortere enn meg. Nå ble jeg faktisk litt lettet og glad... Synes du veier som en liten spurv, men du er jo ikke store knøttet heller da! Når jeg gir meg på 78 kg så er vell BMIen litt for høy i forhold til hva standarden bør være. Men legen min sier 82 kg er bra for meg. Jeg er kraftig bygd.. så vi får se hvor vi havner og når jeg er fornøyd!!

 

Lykke til videre! Gleder meg til å se fortsettelsen, altså Smallgirl på hold vekten kurs!!

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Tenk å komme ned på lett overvektig da!! Kjempebra!! Også 1' date='6 kg!! Heeeelt utrolig!! Men så flink som du er så fortjener du det også!!

 

Skjønner han mannen din begynte å få kalde føtter!! Men historien var fin og motiverende for oss andre sliterne også!! Den dagen gubben går forbi meg på kjøpesenteret da....! Just kidding!!

 

Ser du er 20 cm kortere enn meg. Nå ble jeg faktisk litt lettet og glad... Synes du veier som en liten spurv, men du er jo ikke store knøttet heller da! Når jeg gir meg på 78 kg så er vell BMIen litt for høy i forhold til hva standarden bør være. Men legen min sier 82 kg er bra for meg. Jeg er kraftig bygd.. så vi får se hvor vi havner og når jeg er fornøyd!!

 

Lykke til videre! Gleder meg til å se fortsettelsen, altså Smallgirl på hold vekten kurs!!

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Takk skal du ha *rødme*

 

At mennene våre skulle gå forbi oss på kjøpesenteret skjer nok ikke, me jeg hadde ærlig talt ikke trodd at han ikke skulle kjenne meg igjen på noen meters avstand heller:D

 

Hehe, ja hadde jeg vært 20 cm høyere så hadde jeg nok stoppet for leeenge siden. Hadde jeg bare kunne tatt det som sitter igjen på maven og stappet opp i puppene igjen, så hadde jeg nok vært fornøyd med resten, lol.

Jeg syns du skal stoppe når du er fornøyd selv jeg. Om det viser seg at det er på 82 eller 78 vil jo du se etter hvert. Jeg snakket litt med legen før jeg startet, og vi ble enige om at jeg skulle ta kontakt visst jeg lurte på no, evt trengte noe hjelp. Så for noen uker siden ringte jeg legekontoret for å bestille meg en time hos henne, for å høre hva hun mente. Men da var hun sykmeldt og skulle etterhvert ut i svangerskapspermisjon, så det skar seg litt. Ikke virket det som om hun hadde skrvet noe i journalen min om det heller. Og det syns jeg er litt dårlig. Så han gamle stauren jeg var med, lurte på om jeg var syk siden jeg hadde gått så mye ned i vekt. Og når jeg sa det var bevisst synes han det var kjempeflott. Men jeg følte at det ble feil hele greia. Derfor har jeg valgt å gå ut fra normal BMI.

 

Åhh, jeg er spent på det, skikkelig spent. At jeg skulle klare å gå ned var jeg sikker på. Men nå er det bare noen kilo igjen til den store kampen starter. Men siden jeg har alle dere her inne har jeg større tro på at jeg skal klare det. Jeg mener, jeg SKAL klare det.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo gå på hold vekten du, ellers kommer du vel til å fortsette nedover!!! helt utrolig!!! hvordan skal du ellers klare å vite hvor mye du skal spise for å liksom få nok mat???

 

synd med den legen som ikke tok vektreduksjonsplanene dine på alvor. det hadde jo vært kjekt om hun hadde sett hvor utrolig flink du har vært:)

 

jeg slanket meg for fire år siden og gikk da kun til oppfølging hos fastlegen min. han var veldig flink og støttende.

 

god bedring til jenta di:)

 

nattaklem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...