Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl
Gratulerer!!!! Det er helt utrolig! Og for en følelse det må vere! Den satt til og med som et skudd!?! Grattis igjen!! Eg skal klare det eg også!:)

 

Lykke til med stabilisering' date=' og god påske![/quote']

 

Ja, det var en kjempedeilig følelse. Ingen tvil om det :)

 

Klart du kommer til å klare det du også!!

 

Håper du får en flott påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl
Hei :)

 

Noen dager siden jeg har vært innom tråden din nå' date=' så her må jeg nå sette meg ned å lese litt for å oppdatere meg litt

 

Størrelse 38, oiii så herlig det må være

 

Skal prøve å lese meg igjennom innleggene siden sist jeg var her nå, så får jeg heler komme innm med en annen oppdatering senere.

 

Vi skrives, ha en flott dag

 

Klem[/quote']

 

Denne gangen gikk vi nok om hverandre :)

 

Jeg på din blogg og du på min tråd.

 

Ja det var skikkelig deilig.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også sende en liten påskehilsen. Tenk at du hopper inn i en bitte liten bukse! Nyt følelsen, og la den sette seg bom fast slik at du aldri faller tilbake til gamle former!

 

Jeg har også kjøpt meg en ny bukse, den første jeg fant i vanlig butikk på mange år. Føler meg vel i den, og det gir veldig mersmak til å følge etter i dine fotspor.

 

Klem fra Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med kjempeinnsats og maaaaaaange kg ned!! Du har vært og er skikkelig flink!!!

Håper du får ordnet det et fint opplegg med hold vekten kurs... Og så flott at du kom inn i buksa!!!! Kjempemotivasjon for de siste kg!! Snart så er du nede i 36.....

 

Kos deg i påska!!

 

Påskeklem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye....så utrolig gøy å komme inn i buksa.....dit vil jeg og:-)

 

Har du trent mye i tillegg til å være flink med maten?

 

GOd påske!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Det er så inspirerende å se at det går an å nå sine mål. Du verden som jeg gleder meg til å trede inn i størrelse 38 - gleder meg til å kunne bruke 42 også jeg da:cool:

 

Ja - vi får satse på en sunn påskeuke. Og fornuften sier at det ikke burde bli så altfor vanskelig - det har med innstillingen å gjøre tror jeg. Og min innstilling er absolutt positiv - iallefall nå:)

 

Trivelig påske - kosa deg masse - og nyt fridagene.

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og tusen takk for innlegg på tråden min. Jeg blir glad for hver ett eneste ett, det skal dere vite :) Men denne gangen har jeg prøvd å svare litt rundt om i trådene deres.

 

Men i dag er jeg faktisk litt sur. Er så drittlei av denne menstruasjonssyklusen min, 22-23 dager syns jeg er altfor lite. Jeg følte at jeg var godt i gang med litt ekstra trim pga de to hotellmiddagene, men hva hjelper vel det når mensen kom :)

 

Nå er det bare en liten stund til jeg skal veie og måle meg og den eneste jeg håper på at vekten er såpass snill, at jeg ikke har gått mye opp.

 

Kommer tilbake med en oppdatering senere i kveld.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og det ble slett ikke så ille som jeg trodde. jeg hadde gått ned 100 gram og det er jeg kjempefornøyd med :)

 

I tillegg hadde jeg gått inn totalt 5 cm på alle mål de siste 14 dagene. Hvor av at jeg mistet en i midjen. Jeg er superfornøyd med det.

 

På mandag tok jeg i bruk en treningsvideo som jeg har kjøpt, så jeg har vært ganske stiv i diverse muskler som ikke har vært i bruk på lenge, men jeg har som ett mål å ta den tre ganger i uken. Så tar jeg den fredag eller lørdag, er jeg i mål denne uken :)

 

Håper alle sammen får en fortsatt flott og sunn påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

grattis med nedgang igjen:) ikke så mye denne gangen, men ned er ned. jeg skal være glad for alt som er ned, når jeg veier meg på mandag. foreløpig har jeg klart meg bra, men det er jo i morgen påsken begynner... satser på å spise deilige middager og ellers vanlig mat, så går det nok bra

 

ha en riktig fin påske. håper været blir bra så vi kan være masse ute. jeg som ikke kan gå tur, kan kanskje sitte på benken med en kopp kaffe og kjenne solen varme;) her er det vår, om enn litt kaldt og ungene er ute hele dagen, sykler og springer i skogen bak huset. det er befriende

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ble slett ikke så ille som jeg trodde. jeg hadde gått ned 100 gram og det er jeg kjempefornøyd med :)

 

I tillegg hadde jeg gått inn totalt 5 cm på alle mål de siste 14 dagene. Hvor av at jeg mistet en i midjen. Jeg er superfornøyd med det.

 

På mandag tok jeg i bruk en treningsvideo som jeg har kjøpt' date=' så jeg har vært ganske stiv i diverse muskler som ikke har vært i bruk på lenge, men jeg har som ett mål å ta den tre ganger i uken. Så tar jeg den fredag eller lørdag, er jeg i mål denne uken :)

 

Håper alle sammen får en fortsatt flott og sunn påske

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Hei :)

 

Så bra da, 100 gram er nå ned det også, kjempe flott. Og 5 cm, det er jo kjempe bra:)

 

Treningsvideo ja, sikkert kjempe lurt å ha en som en kan bruke hjemme av og til, jeg trener nå såpass mye ute på senter jeg at det holder.

 

Ja da er det skjærtorsdag, og påsken er i full gang, ser allerede nå at påsken nok bli full avfristelser også i år, men jeg skal klare meg uten dette godteriet, og de andre søt tingene rundt omrkring. Skal i selskap i dag, men skal spise skikkelig middag før vi drar ( stekt fisk ) og så ska vi gå i fra ferjeleiet i krisitasund ut dit de bor ( ca 40 minutters gange ) og ned igjen etterpå så da blir det nå litt trim også da. Ellers så vet jeg at vi får noe besøk senere i påska og at påskelørdagen så skal vi også i selskap, så her gjelder det å manne seg opp og finne frem all den viljestyrken en kan få.....

 

Ser ut som været er litt bedre i dag, får håpe det blir bra nå resten av påska og at vi får litt sol slik at vi kan være mye ute .

 

Ha ei flott påske, gleder meg til å følge deg videre frem mot målet ditt.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
grattis med nedgang igjen:) ikke så mye denne gangen' date=' men ned er ned. jeg skal være glad for alt som er ned, når jeg veier meg på mandag. foreløpig har jeg klart meg bra, men det er jo i morgen påsken begynner... satser på å spise deilige middager og ellers vanlig mat, så går det nok bra

 

ha en riktig fin påske. håper været blir bra så vi kan være masse ute. jeg som ikke kan gå tur, kan kanskje sitte på benken med en kopp kaffe og kjenne solen varme;) her er det vår, om enn litt kaldt og ungene er ute hele dagen, sykler og springer i skogen bak huset. det er befriende

 

klem jubalong[/quote']

 

Og takk skal du ha :) Jeg er fornøyd med at det var ned og ikke opp iallfall.

 

Joda påsken starter i dag, men jeg tror egentlig hele påskegreien skal gå bra. I morgen skal vi bort, men jeg tipper det ikke kommer altfor mange fristelser på bordet, siden de vet hva vi holder på med og ikke minst støtter oss :)

 

Håper du også får en flott påske. Her er det desverre heller dårlige meldinger angående været, men håper det snur snart.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei :)

 

Så bra da' date=' 100 gram er nå ned det også, kjempe flott. Og 5 cm, det er jo kjempe bra:)

 

Treningsvideo ja, sikkert kjempe lurt å ha en som en kan bruke hjemme av og til, jeg trener nå såpass mye ute på senter jeg at det holder.

 

Ja da er det skjærtorsdag, og påsken er i full gang, ser allerede nå at påsken nok bli full avfristelser også i år, men jeg skal klare meg uten dette godteriet, og de andre søt tingene rundt omrkring. Skal i selskap i dag, men skal spise skikkelig middag før vi drar ( stekt fisk ) og så ska vi gå i fra ferjeleiet i krisitasund ut dit de bor ( ca 40 minutters gange ) og ned igjen etterpå så da blir det nå litt trim også da. Ellers så vet jeg at vi får noe besøk senere i påska og at påskelørdagen så skal vi også i selskap, så her gjelder det å manne seg opp og finne frem all den viljestyrken en kan få.....

 

Ser ut som været er litt bedre i dag, får håpe det blir bra nå resten av påska og at vi får litt sol slik at vi kan være mye ute .

 

Ha ei flott påske, gleder meg til å følge deg videre frem mot målet ditt.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

jeg er kjempefornøyd jeg *smilefjes*

 

Ja en video hjemme er bra. Jeg er jo ikke på noe treningstudio, så jeg får ta det jeg kan her hjemme :)

 

Jeg er sikker på at det skal gå bra med deg i påsken. Du er jo skikkelig motivert om dagen. Og jeg tror min også skal gå bra.

 

Men nå er jeg stuptrøtt og skal stupe i seng.

 

vet ikke om jeg rekker inn på her i morgen, men lørdag kommer jeg nok en tur :)

 

Håper du og alle andre får en fortsatt fin påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

og alle andre som er innom :)

 

Jeg har egentlig en veldig rolig påske, forutenom trim da :) Her har vi hatt ett par dager med pent vær, og det er kjempedeilig.

 

Planen for i dag er, først shopping av litt mat, så er det tid for trim. Etter på blir det avslapning, med taco til middag:)

 

Håper alle sammen får en fortsatt flott påske

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jeg var egentlig avgårde for å handle mat. Så oppdaget jeg at klesbutikken rett ved hadde posesalg. En butikk med bare dyre fin klær. Så jeg gikk inn og tenkte at jeg skulle se om jeg vant meg noe. Og vet dere hva? Alt de hadde var for stort. Hahaha, hvem skulle trodd det for noen måneder siden. Da hadde jeg ikke fått på meg de klærne en gang :)

 

Ha en fortsatt flott påske dere :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...så gøy å oppleve slikt.:-)

GLeder meg over hvor flink du har vært......

Må spørre deg om du har trent mye for å klare å gå så jevnt og trutt ned i vekt over så lang tid....? Det er jo flere som snakker om at man får en periode hvor man stopper opp litt. Og hvor mange kcal har du ligget på om dagen?

 

Kjenner jeg butter litt imot nå og trenger litt råd:-) Har nemlig ikke meldt meg på kurs...håpet jeg skulle klare dette på egenhånd:-)

 

Fortsatt god påske!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stort?

Jeg visste ikke at det fantes for store klær. Lurer av og til på hvordan jeg ser ut langt der inne?

 

Det er fremdeles like imponerende og motiverende å lese på tråden din. Stå på- du er straks i mål. Og fortsatt god påske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stort?

Jeg visste ikke at det fantes for store klær. Lurer av og til på hvordan jeg ser ut langt der inne?

Hvor mye gikk du ned før du følte deg slank?

For veldig mange år siden slanket meg mange kilo. Jeg husker at jeg hadde vanskelig for å vurdere meg selv, følte meg enda litt tjukk selv om jeg ikke lenger var det.

 

Det er fremdeles like imponerende og motiverende å lese på tråden din. jeg skal kommer etter.

Stå på- du er straks i mål. Og fortsatt god påske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Da er påska over for denne gang. Det ble litt sjokolade på meg, men ingen store utskeielser. Har veiedag i morgen, men fikk mens i går så jeg er ikke akkurat innstillt på at den viser nedgang. Etter noen tunge måneder, hvor jeg tross alt har gått nedover, om dog sakte, starter jeg på nytt kurs neste mandag. Håper å komme inn i en positiv tralt igjen, spesielt med trening, maten går ganske bra. Du imponerer fortsatt enormt: jeg prøvde å komme inn i min bukse str 38, men det lyktes dårlig. Kommer inn i 40, men de kan godt bli litt videre for at det skal være pent, men må nok ned 5-7 kg for å komme inn i 38. Kanskje ikke så rart da jeg fortsatt ser 7 tallet først og ikke 6 tallet som jeg håpet på. Det skal jeg i allefall klare i løpet av kurs 2.

 

Håper du har hatt en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig avgårde for å handle mat. Så oppdaget jeg at klesbutikken rett ved hadde posesalg. En butikk med bare dyre fin klær. Så jeg gikk inn og tenkte at jeg skulle se om jeg vant meg noe. Og vet dere hva? Alt de hadde var for stort. Hahaha' date=' hvem skulle trodd det for noen måneder siden. Da hadde jeg ikke fått på meg de klærne en gang :)

 

Ha en fortsatt flott påske dere :)

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Hei :)

 

For en morsom opplevelse da, sikkert kjempe herlig:)

 

Ha en kjempe fin dag og uke.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
For stort?

Jeg visste ikke at det fantes for store klær. Lurer av og til på hvordan jeg ser ut langt der inne?

Hvor mye gikk du ned før du følte deg slank?

For veldig mange år siden slanket meg mange kilo. Jeg husker at jeg hadde vanskelig for å vurdere meg selv' date=' følte meg enda litt tjukk selv om jeg ikke lenger var det.

 

Det er fremdeles like imponerende og motiverende å lese på tråden din. jeg skal kommer etter.

Stå på- du er straks i mål. Og fortsatt god påske :-)[/quote']

 

Ja, det var ett godt spørsmål. Når følte jeg meg slank? Føler jeg meg slank? Joda, jeg føler meg slank på de aller fleste områdene, men jeg føler meg ikke slank i midjen ennå. Joda enkelte dager, i enkelte klær, men desverre må jeg vel si, ikke naken foran speilet.

 

Det fantes nok for store klær, og jeg må innrømme at jeg trodde ikke jeg skulle få det "problemet".

 

Jeg syns det er flott at du kan finne motivasjon i tyråden min her :) Jeg har mange tråder som jeg har funnet motivasjon i selv i denne perioden. Det er det som er så flott med denne vektklubben, her kan vi dele det meste med alle, både når det gjelder oppturer, nedturer, sor og glede.

 

Håper du får en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Da er påska over for denne gang. Det ble litt sjokolade på meg' date=' men ingen store utskeielser. Har veiedag i morgen, men fikk mens i går så jeg er ikke akkurat innstillt på at den viser nedgang. Etter noen tunge måneder, hvor jeg tross alt har gått nedover, om dog sakte, starter jeg på nytt kurs neste mandag. Håper å komme inn i en positiv tralt igjen, spesielt med trening, maten går ganske bra. Du imponerer fortsatt enormt: jeg prøvde å komme inn i min bukse str 38, men det lyktes dårlig. Kommer inn i 40, men de kan godt bli litt videre for at det skal være pent, men må nok ned 5-7 kg for å komme inn i 38. Kanskje ikke så rart da jeg fortsatt ser 7 tallet først og ikke 6 tallet som jeg håpet på. Det skal jeg i allefall klare i løpet av kurs 2.

 

Håper du har hatt en fin påske.[/quote']

 

Kjekt å sjå deg igjen :)

 

Det har ikke vært så store utskeielser på meg heller i påsken, men litt bedre middager har det blitt, i tillegg koste vi oss med potetgull en dag. Men påska har vært flott i sin helhet, med ekstra trim innlagt.

 

Det viktigeste er at du har fortsatt nedover og ikke oppover igjen, om det så har gått litt sakte. Jeg er sikker på at du skal klare å nærme deg målet mye i løpet av dette kurset, det hjelper godt på med ny input tenker jeg :)

 

Skal se om jeg rekker innom tråden din etterpå, spørst hvor mye det blir å gjøre på jobben.

 

Håper du får en flott og sunn uke

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Biggirl.

 

Ja, jeg har ikke vært noe flink å vært på nettet i det siste. Dagene flyr og det er noe hele tiden.

 

Men, det går bra med meg vektmessig, og med kursene mine - jeg har nå 300g igjen tilmålet er nådd :) Veier 75,3 nå. Da skal jeg på "Hold vekten"-kurs. Har ikke lyst opp igjen nå når jeg har strevet så hardt siden august.

 

Klem fra Sheba

 

PS.Skal prøve å komme innom litt oftere. Er litt roligere framover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...