Gå til innhold

Blanca Nieves


Gjest Blanca Nieves

Anbefalte innlegg

Da var det 0,8 ned denne uka. Gikk ihvertfall ned igjen det jeg gikk opp forrige uke. men ingen cm inn i midjen

 

Gikk en laaang tur i skogen på tirsdag. Utrolig deilig. Hadde verdens beste samvittighet etterpå (og hunden er sliten ennå)

 

Er fryktelig sulten om dagen. Føler at jeg spiser hele tiden og ligger på ca 1600 kcal, men er sulten støtt. Litt slitsomt, men det går vel snart over får vi håpe...

 

Lykke til videre alle sammen!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Heisann - flere som er sultne :)

 

Jeg også føler meg sulten, men er hele tiden redd for å spise for mye?!

Lurer på om det kan ha sammenheng med at jeg drikker litt lite :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

Denne uka har det blitt for lite trim ,for lite mat fordi jeg har vært syk.Vekten står nok stille ved veiing tirsdag.Lyspunktet er at i dag har jeg trimmet det jeg orket ca 40min.Snakk om å være pumpa da!!! Blir ikke så sliten av dobbel så lang trimøkt engang ellers.De små millioner basiller kan jammen slå ut et menneske.Det er nok barnebarna som har delt disse med mormor,gavmildt ikke sant!Det går riktige veien ihvertfall .

Host og nys hilsen til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.... er det noen av dere som virkelig får til 30 grams brødskiver??

Strever meg dønn i hjel, men to brødkiver veier skjelden under 70 til 75 gram.... ikke den store saken, men.......??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om, vanskelig å få til 30 g pr brødskive, du skriver "ikke den store saken, men..." nei, er jo ikke det, men legger du sammen alt til overs i løpet av en uke kanskje hvis du gjør det samme til middag så får vi i oss mer enn man skal. Viktig å ikke være fanatisk, men lurt å ha det i bakhodet. Bare husk at du skal leve slik etterpå også, der ligger vel utfordringene.

 

Jeg løste dette ved å alltid kutte opp brødet i butikken på de brødkutter maskinene de har stort sett overalt nå. De varierer litt ser det ut som, men er 30 g. Samme sa kursleder til meg for ett år tilbake..

 

Lykke til..

 

Trine

 

 

Hallo.... er det noen av dere som virkelig får til 30 grams brødskiver??

Strever meg dønn i hjel' date=' men to brødkiver veier skjelden under 70 til 75 gram.... ikke den store saken, men.......??

:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å bli gal av pizzalukt?

 

Sitter her på kontoret mitt og strever. Har vært så helt utrolig sulten i hele dag. Har spist en hel masse mat uten at det hjelper det døyt. Har ikke lyst på sjokolade el, men mat. Knekkebrød med gulost og sånn.

 

Var nå akkurat klar for siste innsats når Peppesbilen stoppa utenfor. De ()(&%%/%¤# seksjonsoverlegene skal ha møte og må selvfølgelig kose seg med pizza. Det stanker pizza i hele lokalet (kontorlandskap). Det svir i nesa og magen min hyler av sult. Det kjennes rett og slett ut som jeg skal bli gal. Må komme meg hjem og lage middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.... er det noen av dere som virkelig får til 30 grams brødskiver??

Strever meg dønn i hjel' date=' men to brødkiver veier skjelden under 70 til 75 gram.... ikke den store saken, men.......??

:)[/quote']

 

Det syns jeg går veldig greit. Nå er jeg mer aktiv på vgs vektklubb, og der er en skive 35g, og det er der skivene mine er hvis jeg ikke "konsentrerer" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

Da var en uke til gått. Dette går utrolig flott syens jeg. Denne uken var det -0,8 kg og - 4,6 cm. Var litt overrasket for det ble en bra bytur på fredag. En god del alkohol, men ingen junkfood.

 

Det er en utrolig deilgi feeling at man ser at kurset virker.

 

Stå på alle andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiinga i dag viste -400g og noen cm inn her og der :) Er kjempefornøyd, for jeg har vært syk med feber og hodepine, og etterhvert forkjølelse, siden torsdag/fredag, så jeg har ikke trent i det hele tatt og kostholdet har vært litt...tja, hva skal man si...dårlig, med litt lite mat, men litt for mye inntak av næringstom "mat"... Tror vektnedgangen hadde vært enda bedre hvis det ikke hadde vært for de 4 browniene jeg spiste da vi kom hjem i går kveld, men skitt au, det var godt da :) Men nå blir det ikke noe usunt før lørdag!

 

I dag skal jeg begynne treninga litt forsiktig igjen, men er fortsatt tett i nesen, så jeg skal ikke begynne for fullt igjen enda, men styrketreninga bare må jeg igang med igjen! Har abstineser hver gang jeg tenker på det...

 

Syns vi er så flinke hele gjengen jeg, skikkelig artig å lese tråden og se alle de flotte resultatene! Stå på alle sammen, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei stund siden jeg har vært aktiv på tråden nå.... Motivasjonen min har dessverre blitt borte. Dette har sammenheng med at jeg de siste 14 dagene ikke har vært i form. Jeg vet ikke hva det egentlig er som feiler meg, men jeg er veldig mye kvalm, har magesmerter og er generelt tom for energi. Bare så elementære ting som å rydde ut av oppvaskemaskinen eller lage middag har blitt et ork for meg. Jeg ringte legen i går for å få en legetime, men så lenge det ikke er noe akutt, så er det ikke lett å få time der, nei. Fire uker må jeg vente..... Så enn så lenge har jeg lagt slankingen på hylla, men jeg er innom og leser hvordan det går med dere andre. Ser at dere har flotte resultater - kjempe-bra ! Jeg kommer sterkere tilbake når jeg føler at kroppen er med meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: God bedring Heroca.

 

Jeg gikk ned en kg forrige uke og er selvfølgelig veldig fornøyd med det. Men jeg minker jo ikke noe på cm! Hmmm, rart.

 

Begynner nok å bli litt mindre sulten. Spiser jo og koser meg alt jeg kan ;-)

 

Neste uke er jo snart over. Er veldig treg med å rapportere...

 

Og til alle dere andre: dere er flinke og takk for at dere drar meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for ukas veiing. Resultat: + 100gram... fikk mensen i går, så det var forventet. Blir nok bedre resultat neste uke :) Midja ned 0,5 cm, så man blir sakte men sikkert smalere. Skal bli flinkere til å bruke rockeringen framover, av erfaring vet jeg at det har veldig god virkning på midjemålet :D

 

Hvordan er formen Heroca? Håper du føler deg bedre nå. God bedring-klem til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt feil. Går ned over baken i stedet for rundt magen! Men det retter seg vel opp. Har gått ned 0,8 kg - tilsammen 4,2 og er veldig fornøyd med det! Aldri mer over 90!

 

Skal på hyttetur med gode venner i helgen og siden jeg nekter å ha ski på beina, blir det nok noe marginalt med mosjon. Og masse god mat og drikke! Men jeg skal stå for maten på lørdagskvelden: Chilli con carne (GR oppskriften) med fruktsalat til dessert. På kvelden er det grønnsaker og dipp. Blir nok en fin helg. Målet for kommende uke, er at vekta skal stå i ro. Skal jobbe nattvakter også. Det oppfatter kroppen min som en krise og nekter plent å gi slipp på noe som helst!

 

Stå på alle sammen. God uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

HALLO !!

Denne helgen har gått i omgangssykens tegn!

Ubehagelige greier.Er det fler her på tråden som har stiftet bekjennskap med Herr

og fru Oppkast?

Har såvidt begynnt å få i meg mat igjen.Ingen veiing denne uka nei.

Ha en god uke!Håper at du er bedre Heroca !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis sluppet unna omgangssyken som har herjet rundt oss, heldigvis! Håper du kommer deg ovenpå ganske snart igjen Ingerjorun ;)

 

I dag har jeg veid meg og vekta "raser" nedover; hele 0,3 kg i minus siden sist, dvs bare -0,2 de siste to ukene... Målene står stort sett på stedet hvil de også, frustrerende, men jeg vet jo så altfor godt hvorfor... Motivasjonen er nemlig iferd med å forlate meg. Jeg trener som bare det, men spiser ikke like bra som til å begynne med. F.o.m i dag har jeg skjerpet meg skikkelig og SKAL ned mine 700 gram i uka framover! Skal bli flinkere til å ta noen runder med rockeringen også, kjenner at det tar skikkelig når jeg holder på, og blir støl i muskler jeg ikke husker at jeg hadde når jeg rocker i mer enn et kvarter.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Med meg begynner det å gå bedre. Kvalmen er heldigvis borte, og jeg føler at energien sakte men sikkert blir bedre. Tror jeg har vært inne i en liten vinter-depresjon, for jeg merker at nå som det begynner å bli lengre lyst om kveldene, så hjelper det veldig på energien min :-) I helgen var jeg ute og gikk tur både lørdag og søndag, og det var bare deilig. Strålende vintervær, musikk i øra og bare nyte frisk luft og sol ! Håper på flere slike turer !

Når det gjelder slankingen, så er jeg ikke helt "der" enda. Nå skal jeg, mann og barn på hytta i vinterferien, og da passer det dårlig å stramme inn livreima.... Jeg får ha et nytt mål om å komme i gang igjen etter vinterferien.

Lykke til videre alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

-0.5kg denne uka !har bare 7 trimpoeng .

Hvor har det blitt av motivasjonen som alle hadde ved nyttårstider?

Her er det stort frafall!!!!!

Mulig jeg slenger meg med i "ned under 10kg" .Har "bare 8kg igjen "og det skal jeg klare før sommeren.Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor er alle sammen?! Håper ikke alle har forsvunnet for godt...

 

Jeg hadde veiedag i dag, stooor skuffelse, +0,2 kg og midja står på stedet hvil... men men, det har bare økt motivasjonen til å skjerpe meg på både jogging og kosthold, så nå skal det bli andre boller!

 

Må skryte litt av meg selv i dag :D I går jogget jeg for første gang 15 minutter i ett strekk, så gikk jeg noen minutter før jeg jogget 15 til! Er sååå fornøyd med meg selv og kan faktisk greie å se for meg at jeg kan klare å jogge 30 min i ett før sommerferien, det er nemlig målet med jogginga. Bortsett fra at det skal gjøre at jeg går fortere ned i vekt selvfølgelig :)

 

Håper flere titter innom igjen, er så motiverende med en sånn tråd som dette!

 

Ha en fortsatt fin uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...