Gå til innhold

Blanca Nieves


Gjest Blanca Nieves

Anbefalte innlegg

760kcal borte idag også' date=' men en smurt lefse og 60g stratos kunne jeg ha greid meg uten...vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Etter en treningsøkt greier jeg bare ikke å stoppe meg selv.....

 

"Noen forslag"?

 

Litt frustrert....[/quote']

 

Litt usikker på forslag. Du må vel bare bestemme deg. Jeg sørger for å ha en banan eller annen frukt i nærheten når jeg er ferdig på trening. Og evt regne ut hvor mye du må trene for å kvitte deg med lefsa.

 

Flink du er som trener!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Så flinke dere er til å trene !! Jeg har enda ikke somlet meg avgårde på noe treningsstudio, men jeg har da fått gått meg en tur i dag. Og i tillegg har jeg vært på skirenn med mine håpefulle. Datteren min på 8 år går ganske fort, så mor blir faktisk litt sliten, hun goså :-) Så i dag har jeg ganske god samvittighet, bortsett fra at jeg spiste egg og bacon til middag - det var kanskje ikke så lurt.... Og i dag har jeg vært flink og bare drukket 1 glass cola light ! Jeg har tenkt på dere, og drukket vann og te istedet. Så takk for gode råd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne
760kcal borte idag også' date=' men en smurt lefse og 60g stratos kunne jeg ha greid meg uten...vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Etter en treningsøkt greier jeg bare ikke å stoppe meg selv.....

 

"Noen forslag"?

 

Litt frustrert....[/quote']

 

Hei!

 

Først av alt: Det er bra du har kommet i gang med trening flere dager etter hverandre. Fortsett slik.

 

Sjokoladen o lefsa er vel omtrent de samme 760 så da går det i 0. Jeg vet ikke om dette var noe du var i butikken og kjøpte eller om du hadde det liggende. Dersom du har slikt liggende så få det ut av huset!!! Skrev en gang før om den tørrlagte alkoholikeren - ha har aldri øl i kjøleskapet. En som driver kostholdsomlegging må aldri ha søtbomber i skapet.

Noen argumenterer med at de må ha det i tilfelle de får gjester. Hvorfor MÅ du det? For det første så varsler de fleste gjester på forhånd at de kommer så man kan handle rett før de er der g for det andre akn jo gjestene like godt få grønnsaker med dip. Er in i tiden det.

 

Et annet tips for ikke å hoppe rett i dette er å pute i seg 2 ganske store appelsiner rett etter trening. Ikke spesielt mye næring, men det fyller magen.

 

Siste tips er å bruke viljen. Si til deg selv: JEG SKAL IKKE.

 

Jeg er så fornøyd: har ikke smakt sjokolade siden jeg begynte kuren forrige torsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent styrketrening + "gerilja-kardio" (oppvarming + 20 sek spurt-10 sek hvile i 4 min + noen minutter gange for å få ned pulsen. Dette skal visstnok være super fettforbrenningstrening, som skal gjøres 2-3 ganger pr uke for å få fart på forbrenninga. Beinhard var det ihvertfall...og verdt å prøve)

 

Themiss: De gangene jeg kjenner at jeg bare MÅ ha noe godt etter trening kjøper jeg med meg en proteinbar/proteinsjokolade. Smaker sjokolade, men er næringsrik og sunn, iallefall når du spiser det bare av og til ;) I tillegg er det jo et perfekt "etter-trening-måltid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 minutt spinning i går. Kjempetrening. Ga alt og tok meg virkelig ut. Var skikkelig gøy ;)

 

Nå er jeg klar for helg. Blir spennende å se hvordan den går. Har ingen store planer, så det bør gå bra. Skal se om vi får tak i reker til kvelden, så det blir en god start om ikke ant.

 

God helg alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Først av alt: Det er bra du har kommet i gang med trening flere dager etter hverandre. Fortsett slik.

 

Sjokoladen o lefsa er vel omtrent de samme 760 så da går det i 0. Jeg vet ikke om dette var noe du var i butikken og kjøpte eller om du hadde det liggende. Dersom du har slikt liggende så få det ut av huset!!! Skrev en gang før om den tørrlagte alkoholikeren - ha har aldri øl i kjøleskapet. En som driver kostholdsomlegging må aldri ha søtbomber i skapet.

Noen argumenterer med at de må ha det i tilfelle de får gjester. Hvorfor MÅ du det? For det første så varsler de fleste gjester på forhånd at de kommer så man kan handle rett før de er der g for det andre akn jo gjestene like godt få grønnsaker med dip. Er in i tiden det.

 

Et annet tips for ikke å hoppe rett i dette er å pute i seg 2 ganske store appelsiner rett etter trening. Ikke spesielt mye næring' date=' men det fyller magen.

 

Siste tips er å bruke viljen. Si til deg selv: JEG SKAL IKKE.

 

Jeg er så fornøyd: har ikke smakt sjokolade siden jeg begynte kuren forrige torsdag :-)[/quote']

 

takk for litt ris...jo jeg husker du skrev om alkoholikeren.... og jeg er enig. Skal skjerpe meg...men kan få litt ros for mine 700 kcal som jeg trente bort idag...

 

skal prøve å kontrollere sjokoladen. Nei da ingenting ble kjøpt inn.Alt lå allerede i kjøkkenskapene...fysj fysj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

TheMiss

 

Jeg begynte vel med å skryte av at det var bra du har kommet i gang med trening flere dager på rad. Keep up that!

 

Jeg begynner å se en utfordring her og det er at disse middagsrasjonene jeg skal spise er store som hauger, blir jo så mett at jeg lurer på hvordan jeg skal klare å få kjørt trening ikke så lang tid etter. Dette må utforskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at jeg syns dere er kjempeflinke! Både med trening og med kostholdet! Tenk på de resultatene det vil gi i løpet av våren, skikkelig motiverende ;)

 

Dette har vært en herlig dag ;) Satt og leste litt først på dagen, er jo student også, innimellom trening og slanking... Var på trening og trente kondisjon og etter at jeg hadde hentet jentene på skolen tok vi en tur på skøytebanen og suste rundt der i nesten to timer. Var så sliten under føttene etterpå! Har nye skøyter og de var litt uvante så jeg måtte ta noen pauser ellers greide jeg rett og slett ikke å gå. Men artig var det, så nå blir det en ren skøytehelg hvis været holder seg :)

 

Håper dere får en flott helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

God søndag alle sammen!Går å håper på at jeg ikke får omgangssyken som resten av huset har hatt før helgen.Har nettopp avsluttet trimmen for i dag 315kcal vekk,så veiedagen tirsdag blir spennende.Imin alder 51 går man ikke ned i rekordfart akkurat.Får plukke fram alt av motivasjon,forresten det har jeg gjort alt!Litt utskeielse ble det i går,men ikke mer enn 3ruter sjokolade og litt iskake.Denne uka har jeg ikke så mange trimpoeng som 1.uke.Hvordan går det med dere i helgene?Er det ekstra slitsomt?Lykke til med 2.veiing!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

Hei!

Har hatt en veldig bra helg egentlig. Var på 3 timers fjelltur i går og skal på spinning + egentrening nå.

Har kalrt å holde kostholdet med å spise mange måltider, men kostet på meg en pose "Søppeldynga" da jeg var på kino i går kveld :-)

Blir spennende å høre resultatene til folk når målingene begynner til uken.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg skeiet for mye ut, men men, er tilbake på rett spor i dag. Merker at jeg blir rastløs nå når jeg ikke får trent. Har likevel klart å holde kostholdet på rett spor (med unntak av fredag kveld, da ble det både god mat og alkohol). Frykter vel at vekta ikke viser noe særlig nedgang, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skeiet ut for mye i helga, men har brukt store deler av helga til å gå på skøyter sammen med mann, barn og venner, så jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet i det hele tatt! Forhåpentligvis ble sjokoladen og kakaoen kun til energi der jeg suste avgårde bortover isen ;)

 

Gleder meg til å se resultatene til alle sammen utover uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har vært veldig bra kostholdsmessig for min del. Er kjempefornøyd. Bursdagsselskap lørdag hvor jeg spiste en pølse og et lite stykke sjokoladekake, var superfornøyd med meg selv med tanke på hvor mye jeg kunne spist.

 

I går var vi på to besøk, og begge serverte is, jeg tok to små kuler begge stedene, og siden frokosten ble ved lunsjtider hadde spist litt lite kalorier allikevel, så noe burde jeg spise. Kan ikke akkurat be om å få en brødskive istedenfor...

 

Håper neste uke blir like bra som denne. Skal trene minimun tirsdag og torsdag denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei ny helg er gjennomført, og det ble nok litt mye kalorier. Lørdag hadde vi besøk på formiddagen, hvor jeg serverte vafler, og greide ikke å stå i mot... Deretter var vi på "kosetur" med unga, hvor vi var innom Lekeland, og tilslutt Mc Donalds. Heller ikke her greide jeg å holde meg unna, det ble Big Mac meny.....

I går var vi i bursdag, og der gikk det heldigvis ganske greit. Svigermor er også på slanker'n, så hun serverte fornuftig mat istedenfor kaker.

Hadde store planer om å gå tur i kveld, må nå har det fryktlige mildværet kommet hit, så nå er det bare "hålke" på gangveien. Jeg blir så lei dette været ! I går var det nydelig vinterføre, og i dag bare dritt :-( Så jeg får se, kanskje noe strør, og da går det jo an å gå.

Ellers har jeg ikke forventniger om nedgang denne uka, så holder jeg meg på samme vekt som sist, skal jeg være fornøyd.

 

Men all ære til dere andre! Dere er så flinke til å trimme ! Skulle ønske det var meg, men jeg har bare ikke kommet i gang...enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uke er over -2kg og -1,5cm i livet - Bra det vel, men hadde håpet på fler cm! Mitt månedlige er rundt svingen - får håpe det forklarer litt -

 

I helgen skeiet jeg ut med 8 karameller og saltstenger fredag og 1/2 skillingsbolle og 8 biter melkerull søndag -

Jeg måtte bare ha noe å bite i......

 

Søndag gikk jeg årets første skitur og borte var 1250 kcal - Tror nok det blir en skitur neste helg også! Ellers sliter jeg litt med trimmen - 2 turer + 1 skitur - skulle gjerne ha trimmmet mer, men det er jo en start....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 900 gram ;)

Fikk ikke målt meg i dag tidlig, målbåndet lå nok er gang ikke der det skulle...

 

Grattis med negang dere andre også. Blir så glad når vekta går rette veien ;)

Nå må det bare fortsette. Målsettingen min denne uken er å fortsette akkurat som forrige uke. Gikk bra da så jeg ser ingen grunn til å endre på det.

 

Ble spinning på meg i går, samt litt styrketrening, skulle egentlig gå i dag, men tror ikke jeg får det til allikevel, så da kom jeg meg bort i går istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld bakte jeg boller. Resultatet var at jeg spiste fem, 5 !!! boller med masse rosiner! Og ja, fikk både vondt i magen og dårlig samvittighet!

 

I dag har jeg veid og målt. Har gått ned 2,1 kg tror jeg det var. Dvs en total vektnedgang på 4,2 kg! Dette er jo helt sykt. Har gått ned en cm til rundt navelen også, så jeg er strålende fornøyd!

 

Vil nok gå tregere fremover. Veier nå akkurat det jeg har ligget på i flere år. De vel 4 kiloene jeg har gått ned nå er det jeg har fått opp det siste halve året.

Føler nok at det er nå det gjelder fremover!

 

Hadde store planer om å få trent i går, men endte opp med å hente ei syk jente i barnehagen i stedet. Men det kommer flere dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Vektnedgang overalt jo! Fortsetter det sånn blir det herlig å gå sommeren i møte :D

 

Jeg har veiedag i morgen, er veldig spent på den, men har vært flink med trening den siste uka, så jeg krysser fingrene for et godt resultat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

Denne uka har jeg gått ned 0,5kg .Ikke så mye,men det er jo minus.Hadde bare 12trimpoeng mot 16 første uka.Denne uka skal jeg prøve å komme opp i 17-18trimp,men da må jeg øke kalorimengden til ca1800pr dag.Ellers ligger jeg på 1600.Har funnet at dette passer meg,så nå er det bare så godt å være skikkelig i gang!Det blir ingen utskeielse før lørdag,det har jeg bestemt meg for.HUSK AT DET ER VI SOM ER SJEF OVER KILOENE VÅRE.

God og aktiv uke til alle,STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.....

 

Gratulerer så mye til dere alle. Dere har virkelig noe å være stolte av. Jeg derrimot skammer meg masse.

 

Jeg skriver mer senere ikveld.

Mange grattiser....

 

Ja da var jeg tilbake.

 

Etter at jeg leste om de s uverene vekt resultatene deres denne uken , ble jeg nesten litt sjalu...Jeg la fort ifra meg pc-en og løp til SATS og tok en spinning time. Vel overstått. (STOLT :D )

 

Føler jeg har tatt det litt for lett med tanke på hele "slanke tingen" . Jeg føler jeg fikk et skikkelig spark i baken da jeg leste om den gode prestasjonen til alle dere andre. Jeg tror nok jeg er den eneste som har greid å gå opp. 77,2 ( 76.9 sistgang) altså har jeg gått opp 0,3kg og det er MYE MYE MYE... :D

 

Skammer meg skikkelig. Men jeg har vendt tilbake på "rett kjør" siden søndagen. Jeg føler jeg starter på nytt fra imorgen. Ny dag 1.

 

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva jeg gjør feil. Jeg har jo trent bort rundt 2500kcal i løpet av uka.Hvordan kan jeg greie å legge på meg..............?????????Men men gjort er gjort. Så da er det bare å starte på ny. Dag 1. Skal prøve å bruke egen "blogg" ved siden av denne siden. (under navnet the miss veien til et sunnere liv) Jeg prøve å notere antall kcal der i løpet av dagen. Gi meg gjerne komentarer der hvis dere vil.

 

Men alle dere super slankere som har gått ned ....stor respekt for at dere er på rettkjør.....fortsett slik. Vito to tomler opp for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese om alle dere som er så flinke. Dere trener, spiser sunt og går ned i vekt. Jeg har stort sett sittet i ro og kost meg med alt som er godt, fetende osv hele helgen, så her er det ikke mye vektnedgang i sikte. Vi får se i morgen.

 

Men jeg har det bra og denne uka har startet veldig bra. Og det er godt og "se" dere alle igjen. Får liksom et ekstra puff. og det trenger vi jo. Puff til alle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...