Gå til innhold

Blanca Nieves


Gjest Blanca Nieves

Anbefalte innlegg

Gjest Blanca Nieves

Hei Pav! Seff kan du slenge deg på! ;)

 

Jeg har veid meg, og det var 0,9 ned!! :) Jeg er kjempefornøyd, og gleder meg til å ta målene! :)

 

Vi må få laget til en resultattråd, ja, med et standard oppsett..

 

Ha en fin dag, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

I påvente av ny tråd skyter jeg her ;) Har startet dagen med trening. Og vekta viser minus 1kg og målbåndet viser -5,5 cm totalt. Har mista en cm rundt magen (og det er der det er viktig for meg å miste)

 

Ellers er jeg satt på kortisonkur, så kroppen er med andre ord ikke helt på mitt lag for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påvente av ny tråd skyter jeg her ;) Har startet dagen med trening. Og vekta viser minus 1kg og målbåndet viser -5' date='5 cm totalt. Har mista en cm rundt magen (og det er der det er viktig for meg å miste)

 

Ellers er jeg satt på kortisonkur, så kroppen er med andre ord ikke helt på mitt lag for tiden.[/quote']

 

 

Så flott Siri! Jeg har også trimma i dag! Er kjempestolt! 430 kalorier etter en gåtur på 75 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Har laget en egen veietråd' date=' men ikke lagt inn egne mål. Er det noe jeg bør endre? Tenkte det første innlegget kunne kopieres og fylles inn av hver enket av oss...[/quote']

 

Så veldig bra ut den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei starter på nytt igjen med slanking - Hadde en runde for 3 år siden , og nå er alle 15 kg på plass igjen -

Har lagt inn mål og vekt på Snehvits egen veietråd og kaster meg med dere - -15kg til juni er målet -

Går ikke på kurs, for det kurset jeg tenkete på var fullbooket - Internettkurs har jeg prøvet før, men synes det er kostbart i forhold til nytten... Hva synes dere?

 

I dag er første dagen i resten av mitt liv!!

Nå venter litt lunsj og så skal jeg ut i snøen på tur!!

 

;)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på plass i veietråden. Jeg la inn et par linjer jeg har lyst å ha med, ellers ganske så likt Vitos forslag.

 

Ellers må det komme noen "dytte"-innlegg for å tråden opp på listen etter hvert som tiden går. Trådene kommer ikke lenger opp om vi bare redigerer dem, det må nye innlegg til for at den skal henge med i toppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fantastisk flink alle sammen! All den mosjonen! Blir inspirert. I morgen har jeg fri fra jobb og skal være ute i skogen med Hund i flere timer!

 

Veldig smart med en egen veietråd. Da kan vi lett se hvor mange meter vi har mistet på vår vei! Skal legge inn i kveld.

 

Har selv bare vært halvflink i helgen. Spist litt snop og spist på restaurant (neketer å betale for mat jeg egentlig ikke har lyst på bare fordi jeg tror den inneholder lite kcal!), men spiste ikke snop på kino :-)

 

Syns det er fantastisk deilig å ikke føle meg som en fullstappa medister til en hver tid!

 

Men, jeg har vært veldig plaget med hodepine de siste dagene. Riktignok er jeg mye plaget med det til vanlig, men nå begynner det å bli litt slitsomt. Noen som har en god forklaring? Og ikke minst noen gode råd?

 

Ha en god slankeuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fantastisk flink alle sammen! All den mosjonen! Blir inspirert. I morgen har jeg fri fra jobb og skal være ute i skogen med Hund i flere timer!

 

Veldig smart med en egen veietråd. Da kan vi lett se hvor mange meter vi har mistet på vår vei! Skal legge inn i kveld.

 

Har selv bare vært halvflink i helgen. Spist litt snop og spist på restaurant (neketer å betale for mat jeg egentlig ikke har lyst på bare fordi jeg tror den inneholder lite kcal!)' date=' men spiste ikke snop på kino :-)

 

Syns det er fantastisk deilig å ikke føle meg som en fullstappa medister til en hver tid!

 

Men, jeg har vært veldig plaget med hodepine de siste dagene. Riktignok er jeg mye plaget med det til vanlig, men nå begynner det å bli litt slitsomt. Noen som har en god forklaring? Og ikke minst noen gode råd?

 

Ha en god slankeuke![/quote']

 

Hvis du har trappet kraftig ned på sukkerinntaket så kan det medføre hodepine. Trikset er uansett å drikke masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves

Nå er rapporten min klar! :)

 

Vektnedgang: 0.9

Cm inn i midjen: 6,1!! :)

Cm inn totalt: 16,7!! :) :)

 

Trimpoeng denne uken: 9,3

 

Er kjempefornøyd med uken, føler overhodet ikke at jeg er "på slanker'n", men har valgt å spise sunt.

 

Har hatt god trim med å gå i fjell og trapper.

 

Merker godt at jeg har gått inn i midjen på klærne også. :)

 

Dette er bare en liten start på noe veldig godt for kropp og sinn! :)

 

Tusen takk til dere her inne for motivasjon og interessante diskusjonstemaer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er rapporten min klar! ;)

 

Vektnedgang: 0.9

Cm inn i midjen: 6' date='1!!

Cm inn totalt: 16,7!!

 

Trimpoeng denne uken: 9,3

 

Er kjempefornøyd med uken, føler overhodet ikke at jeg er "på slanker'n", men har valgt å spise sunt.

 

Har hatt god trim med å gå i fjell og trapper.

 

Merker godt at jeg har gått inn i midjen på klærne også.

 

Dette er bare en liten start på noe veldig godt for kropp og sinn!

 

Tusen takk til dere her inne for motivasjon og interessante diskusjonstemaer![/quote']

Det var jo fantastisk resultat! Gratulerer med vanvittig mange cm inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Det var jo fantastisk resultat! Gratulerer med vanvittig mange cm inn.

 

Tusen takk! ;) Jeg ble kjempeglad når jeg så det ass.. :)

 

Skal bli gøyt å se resultatene til dere andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra nedgang Blanca Nieves. Kjempestart ;)

 

Selv har jeg ikke de store forhåpningene for morgendagens veiing, har vært for mange utskeielser i helga til det. Men det positive er at jeg har vært på treningstudio 3 ganger og skaffet meg 14 trimpoeng siden onsdag og det er jeg godt fornøyd med :) trimpoeng i dag. Var først på 30 minutt spinning, deretter prøvde jeg meg på 30 minutt step. Men jeg må innrømme at step ikke er favoritten min. Men tror jeg skal gi det sjansen et par ganger til så jeg kommer inn i programmet før jeg eventuelt finner noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElinPelin
Her mister vi oversikten totalt!

 

 

Har dere sett ElinPelins oppsett i en av de andre trådene? --------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.overvektig.net/data/file/file_3.pdf

 

 

Jeg har spurt om hun vil dele hemligheten eller hjelpe oss litt. Hadde ikke det vært topp?

 

Litt enklere adresse:

 

overvektig.net/data/file/file_3.pdf

 

Vito, jeg har svart deg i tråden til gruppe 2 ;)

 

Hemmeligheten er som følger: oversikt i excel, som lagres som en pdf. Denne pdfen lastes opp på en side jeg har adminrettigheter på.

 

Når det gjelder å få plass til alle ukene, så har jeg ikke planlagt det! Det som er interessant (etter min mening) er start og siste veiing. Og det er nok det denne kommer til å vise. Alle målingene har vi i tråden og i vår egen dagbok. Det er dessuten vanskelig å få til på en oversiktelig måte når man etterhvert har holdt på en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves

Jeg har jo mange små fine belønninger under veis, men når jeg har nådd 70 kg har jeg lyst å ha en fotoshoot med en proff fotograf! ;) He, he.. Det bor nok en liten fotomodell i meg.. :) Hadde vært kult da.. :)

 

Har dere andre planlagt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo mange små fine belønninger under veis' date=' men når jeg har nådd 70 kg har jeg lyst å ha en fotoshoot med en proff fotograf! ;) He, he.. Det bor nok en liten fotomodell i meg.. :) Hadde vært kult da.. :)

 

Har dere andre planlagt noe?[/quote']

 

Jaaaa :) her er det skikkelige belønninger på gang. Mannen har lovet meg en england weekend tur når jeg når 65 rundt 17mai. Og Disneyland Paris når jeg når 62(60)kommer inn på vekten . Gleder meg masse masse.

 

Snek meg på vekta idag blir litt stress imorgen. Er så stolt -2.3 kg.Men er ikke like stolt over mine trimpoeng (kun 0,6 iløpet av hele uka).

 

Skal virkelig skjerpe meg.(promise). Nei kommer tilbake med litt mer etter at jeg har lagt mine små sjarmtroll. (mildt sagt....over ivrige troll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har belønninger for hver annen kilo jeg går ned. I tillegg til at jeg har lovt meg selv oreokake når jeg kommer på 70-tallet.

 

Tror dette er det som funker best for meg, er ikke "nok" å se at vekta går riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Jaaaa ;) her er det skikkelige belønninger på gang. Mannen har lovet meg en england weekend tur når jeg når 65 rundt 17mai. Og Disneyland Paris når jeg når 62(60)kommer inn på vekten . Gleder meg masse masse.

 

Snek meg på vekta idag blir litt stress imorgen. Er så stolt -2.3 kg.Men er ikke like stolt over mine trimpoeng (kun 0' date='6 iløpet av hele uka).

 

Skal virkelig skjerpe meg.(promise). Nei kommer tilbake med litt mer etter at jeg har lagt mine små sjarmtroll. (mildt sagt....over ivrige troll)[/quote']

 

Jøss!! 2,3 kilo?? Det var jo kjempebra! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Ja' date=' vann er viktig. Er sikker på at jeg fikk så bra resultat i jula pga all vanndrikkingen. Men det er rart med det. Jeg har holdt på så lenge at jeg nesten får panikk visst vannflaska mi er for langt borte :D

 

Han har vært igjennom det meste av utprøving. Vi visste at det var lite sannsynlig at han kunne få barn når vi ble sammen. Det var en bitteliten mulighet visst vi reiste til Danmark og prøvde der, men sjangsene var minimale, så vi valgte å ikke ta sjangsen på skuffelser.

 

To og en halv time med trim er utrolig bra. Pass på så du ikke får gangsperre før samboeren din kommer hjem nå da.

 

Synes også det er viktig å ta målene, de ukene du går lite eller ingenting ned er det skikkelig deilig at det vises på centimeterene.

 

Ha en fin dag videre alle sammen. Og lykke til med veiing og måling nå da :)

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Ja, jeg skal passe på vanndrikkingen! :)

 

Ja, skjønner at dere ville gi dere da. Og så bra at dere gjorde det, eller så hadde dere ikke hatt barnet deres nå! :)

 

Gangsperre? Jo, det skal jeg fortelle deg! :) Har gangsperre både fremme og bake på legger og lår, og oppover hele ryggen!(?) He, he.. Men skal nok prestere uansett! ;) He, he.. Gleder meg! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

Hei!

Ble det laget en resultattråd?? Jeg klarer ikke finne den.

Kan noen hjelpe meg.

Hadde første rapporteringsdag i dag og på 5 dager siden jeg tok de helt opprinnelige målene var det - 0,6 kg og - 4,2 cm totalt. Er fornøyd jeg.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ble det laget en resultattråd?? Jeg klarer ikke finne den.

Kan noen hjelpe meg.

Hadde første rapporteringsdag i dag og på 5 dager siden jeg tok de helt opprinnelige målene var det - 0' date='6 kg og - 4,2 cm totalt. Er fornøyd jeg.

 

Ha en fin dag alle sammen![/quote']

 

 

Resultatene har vi lagt inn i Snevits egen resultattråd. Den ligger for øyeblikket litt langt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 92,5 Kg 90,4= ned 2,1 kg

 

Lår 68 cm, 67, = ned 1 cm

Rumpe 114 cm, 112 = ned 1 cm

Navle 114 cm, 107 = ned 7 cm

Bryst 111 cm, 111 cm = Uforandret

Hals 39 cm, 38, = ned 1 cm

Arm 38 cm, 37 cm = ned 1 cm

 

Det var moro! Kjempemotiverende å se slike tall, selv om at jeg er klar over at nedgangen går litt i rykk og napp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 92' date='5 Kg 90,4= ned 2,1 kg

 

Lår 68 cm, 67, = ned 1 cm

Rumpe 114 cm, 112 = ned 1 cm

Navle 114 cm, 107 = ned 7 cm

Bryst 111 cm, 111 cm = Uforandret

Hals 39 cm, 38, = ned 1 cm

Arm 38 cm, 37 cm = ned 1 cm

 

Det var moro! Kjempemotiverende å se slike tall, selv om at jeg er klar over at nedgangen går litt i rykk og napp[/quote']

 

Så bra!!! Ned 7 cm er jo supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært ! Gratulerer til alle som har hatt veiedag i dag.

Jeg skal til "pers" i morgen, og gruer meg veldig :-( Har blitt dårlig med trim, noe som helt sikkert vil komme fram på vekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingerjorun

HURRA TIL MEG!!!!

Ned 1,3kg på min første slankeuke!

Trimpoeng ble hele 16,5.Som jeg har trimmet!!

Jeg har ikke tatt mål ,men merker det nok på klærne etterhvert.

Skal vi opprette en tråd der vi noterer ukeveiingene våre eller?

Eller så blir det mye rot synes jeg.Kan vi ikke kalle den

BLANCA NIEVES UKERAPPORT?

Ha en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...