Gå til innhold

Blanca Nieves


Gjest Blanca Nieves

Anbefalte innlegg

HURRA TIL MEG!!!!

Ned 1' date='3kg på min første slankeuke!

Trimpoeng ble hele 16,5.Som jeg har trimmet!!

Jeg har ikke tatt mål ,men merker det nok på klærne etterhvert.

Skal vi opprette en tråd der vi noterer ukeveiingene våre eller?

Eller så blir det mye rot synes jeg.Kan vi ikke kalle den

BLANCA NIEVES UKERAPPORT?

Ha en god uke[/quote']

 

Den tråden er opprettet og heter Snehvits egen veietråd.

 

Så bra reduksjon du har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar
Gjest Blanca Nieves

Å, herregud, så mange flotte resultater! ;) Så flink dere er! Jeg ble skikkelig imponert over dere alle! Tenk -dette er bare begynnelsen! :) Om ikke lenge nå, så har vi alle strålende resultater, som vi er veldig fornøyd med og stolt av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

Ser ut som alle har kommet godt i gang. Ser man at det gir resultater fra starten av så ser man at det er dette som måten å gå videre på.

 

Jeg ser at endel av dere har gått inn veldig mange cm over magen første uke, det er ganske normalt. Man har plutselig et mye mindre innhold i magesekken og det merkes. Endel av dere vil kanskje merke at dere har relativt mye mindre avføring enn tidligere også.

 

Nå er det bare å stå på og håpe at resultatene blir like bra neste uke. Ikke ha for mange "snikveiinger" for det kan gjøre deg usikker, det er mange forhold som spilelr inn. Det er en grunn til at vi anbefales å veie oss på samme tid hver uke.

 

Good luck.. nå er det en halvtime avslapning og så er det på trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var første uke over. Selv synes jeg at det har gått veldig bra. Var litt forstyrret over at jeg ikke fikk jobbet inn noe særlig med trim poeng.

 

Men jeg tenkte at jeg skulle gjøre noe med det allerede idag,sånn at jeg ikke bare sitter og planlegger men også gjennomfører. Og gjett...jeg satte igang idag. Stod på stepmaskinen og steppet til den viste 500kcal forbrent. Etter det orket jeg ikke mer.

 

Men..... såå kom det STORE problemet.... jeg har vært sulten og søtsugen hele dagen etter treningen....har SÅÅÅÅÅ dårlig samvittighet, spiste 13 twist sjokolader....(føler at jeg nesten tar det litt for lett plutselig med tanke på at ja gikk ned mer enn antatt....) jeg føler jeg spiser og spiser...men blir ikke mett.( er så lite tilfreds med alt akkurrat nå.Dont know why.....)

 

Jeg har ikke hatt tid til å drikke noe særlig med vann heller idag og faktisk igår. Det ble veldig mye brusdrikking isteden ...var så mye greiere å betale for brusflaske istedenfor vann(prisen er jo den samme....)jeg er ihvertfall kommet frem til at det er best å holde seg til maks ett glass brus(pepsi max) iløpet av dagen.

 

Når det gjelder krom/epleedikk tablettene så synes jeg de har hjulpet veldig mye med søtsuget(unntak idag). (Brusen har kanskje hemmet virkningen litt idag og igår). Imorgen starter jeg for fult med rensekuren.Kjøpte med eplesmak .

 

Imorgen starter jeg med en ny uke.Får håpe at dagen idag og igår ikke ødelegger altfor mye. Men tenkte jeg skulle ta en spinning time tidelig på morgenen etter at barna er levert i barnehage.(kryss fingre for meg....I need that);)

 

Ha en fortsatt fin kveld folkens.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode resultater dere får - Jeg gleder meg til min første veing mandag!

 

Mht søtsug - Jeg tror light brusen også gir deg søtsug selv om kroppen ikke får sukker av den - Drikk farris ol - Dt finnes jo mange gode smaker der også, så får brusen høre helgen til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i den twisten, det var jo bare en bitteliten miss! ;)

 

I morgen tenker du på meg og filletwisten også tar du en ekstra trimmings, løper noen trapper, går opp og ned på en kjøkkenstol så er den twisten borte vekk. Huske det er ikke de 13 bitene som har gjort at du vil ned i vekt! Det er den generelle livsstilen din du legger om, og det at dette plager deg slik i dag gjør forhåpentligvis at du ikke spiser 15 i morgen!

 

Vet du klarer det vennen, -trim i vei, drikk masse vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne
Hva er det?

 

Mange mener at for lavt kromnivå i kroppen er grunnen til søtsug og det anbefales derfor å ta kromtabletter for å redusere søtsuget.

 

Eplecideredikk skal ha en god virkning på fordøyelsen og derfor anbefales dette av mange i forbindelse med vektreduksjon.

 

Begge deler fåes på helseskosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på min første veiing, og vekta stoppet på 80,9 kg. Noe som betyr en nedgang på 0,6 kg :-) Ikke mye å skryte av ifht mange av dere andre, men tatt i betraktning at jeg så og si ikke har trent noen ting, så bør jeg vel være fornøyd. Målte meg for første gang i dag, så jeg har ikke noen nedgang i cm å vise til, men de vil jeg nok tro er minimale.....

Det motiverer ihvertfall å se at vekta går nedover, så målet mitt for neste uke, må være å trene mer !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns 0,6 kg ned er helt supert jeg, Heroca! Det er jo det som er anbefalt som gjennomsnitt pr uke for å greie å holde vekten etter man har nådd målvekten.

 

Min veiing i dag var en gedigen nedtur, +0,5 kg! Har trent bra den siste uka, men vet jeg har spist for mye sjokolade...har ikke greid å stå imot hvis jeg har kommet over noe i skapet... Men nå har jeg ryddet ut alt jeg liker av julegodt-rester, så nå er fristelsene borte. Håper selvfølgelig i det lengste at vektøkningen delvis skyldes at mensen er rett rundt hjørnet også, men det er nok sjokoladen må ta det meste av skylda.

 

Jeg begynte å tenke på mitt forhold til sjokolade i går kveld... Da hadde jeg puttet i meg 50 gram med kokesjokolade *rødmer*, og begynte å tenke: Hvorfor i alle dager gjør jeg dette mot meg selv? Hvorfor ødelegger jeg gang på gang for meg selv med å gi etter for fristelsen for en så kortvarig glede som sjokolade er? Joda, jeg er sjokoman, elsker sjokolade, har ikke søtsug, men sjokoladesug, men llikevel, hvorfor greier jeg ikke å holde meg til lørdager? Jeg vet jo at det hindrer meg i å nå målene mine! Jeg mistrives med kroppen min som den er, men vips, så har en sjokoladebit eller ti funnet veien inn i munnen og ned i magen... Blir så frustrert over meg selv!!! Men nå har jeg bestemt meg, fra og med i dag skal jeg spise sjokolade kun på lørdager, og hvis jeg tar den minste lille bit en annen dag skal jeg skrive det her så dere kan gi meg en liten skjennepreken og et spark bak så jeg skjerper meg igjen ;) Så kanskje vekta beveger seg litt nedover til neste uke...

 

Må jo fortelle at selv om vekta har gått opp, har midja blitt 2,5 cm smalere, så noe positivt er det jo midt oppi all frustrasjonen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram er jo kjempebra Heroca ;) Gratulerer.

 

Jeg hadde som ventet null i nedgang denne uka, fest i helga, samt den månedlige, når jeg har den har jeg en tendens til å stå stille på vekta...

 

En ting jeg må begynne å fokusere på er vann. Må komme meg opp i 2 liter til dagen igjen. Og Themiss du må bare bite i det sure eplet og kjøpe vann istedenfor brus. Imsdal er min favoritt og er jeg på tur eller noe og er på bensinstasjon kommer jeg ikke lenger på å kjøbe brus, jeg går automatisk mot vannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målesteder, 02.01.08, 09.01.08, 3.måling

Vekt: 93,4 kg - 91,0 kg = -2,4 kg

Lår:61 cm - 61 cm

Rumpe:117 cm - 114 cm = -3 cm

Midje: 111 cm - 107 cm = -4 cm

Bryst: 118 cm - 114 cm = -4 cm

Hals:37 cm - 37,0 cm

Arm: 34 cm - 33,0 cm = -1 cm = -12 cm til sammen

 

Trimpoeng: 14 (mitt mål)

 

Antall skritt per dag (i snitt): 9794, 5.

 

Jeg er rett og slett bare superfornøyd! Har bare vært litt flink, jobba netter og hatt to dager så og si uten mosjon. Mannen er litt bekymret over at jeg har gått ned like mange cm rundt brystet som rundt magen, men her tar vi i mot alle nedganger i cm med stormende jubel ju - hu!

 

I uka som kommer skal jeg fortsette å drikke mye vann og lite lightbrus. Skal på tur med jobben hele helgen. Det er en skikkelig kose/arbeids og teambuildingstur, så slankingen kommer nok langt bak i rekka. Blir dårlig tid til mosjon (kanskje litt dansing på kveldene) også. Har som mål at vekta ikke skal bevege seg oppover. Får være litt ekstra flink de andre dagene.

 

Været her har ødelagt dagens mosjon. Hadde tenkt å være ute en time, men Hund må rekke å tørke før jeg går på jobb, så det blei bare 20 min skliing rundt på isen. Norsk vinter er ikke noe gøy lenger.

 

Nå tar jeg med meg resten av julekakene og all sjokoladen i skapet med meg på jobb, så kan snop - og kakemenneskene der spise det opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt tid til å drikke noe særlig med vann heller idag og faktisk igår. Det ble veldig mye brusdrikking isteden ...var så mye greiere å betale for brusflaske istedenfor vann(prisen er jo den samme....)jeg er ihvertfall kommet frem til at det er best å holde seg til maks ett glass brus(pepsi max) iløpet av dagen.

 

Forstår veldig godt hva du mener. Men så vidt jeg forstår bor du i Oslo. Vann fra springen her er jo helt drikkbart. Tapp det på halvlitersflasker og sett i kjøleskapet hvis du liker det kaldt eller på benken hvis du liker det romtemperert (mye lettere å drikke). Ofte er det jo sånne "vannballonger" rundt omkring. Snik deg til å fyll opp flaska di der. Aldri i verden om jeg betaler nærmere 20 kr for en flaske vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram er jo kjempebra Heroca ;) Gratulerer.

 

Jeg hadde som ventet null i nedgang denne uka' date=' fest i helga, samt den månedlige, når jeg har den har jeg en tendens til å stå stille på vekta...

 

En ting jeg må begynne å fokusere på er vann. Må komme meg opp i 2 liter til dagen igjen. Og Themiss du må bare bite i det sure eplet og kjøpe vann istedenfor brus. Imsdal er min favoritt og er jeg på tur eller noe og er på bensinstasjon kommer jeg ikke lenger på å kjøbe brus, jeg går automatisk mot vannet :)[/quote']

Skulle ønske det var jeg som var så glad i vann. Jeg koooooser meg med Cola lighten min, så den kommer jeg til å slite med, å bli kvitt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg også med min cola light...definitivt...altfor ofte...men har kommet inn i en vane der jeg alltid kjøper vann viss jeg er ute på noe. Og så koser jeg meg enda mer med cola lighten når det blir litt sjeldnere ;)

Selv om jeg fortsatt drikker altfor mye...jeg har ingen målsetting om å slutte helt heller, men viss jeg holder meg til helgene så er jeg strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i den twisten' date=' det var jo bare en bitteliten miss! ;)

 

I morgen tenker du på meg og filletwisten også tar du en ekstra trimmings, løper noen trapper, går opp og ned på en kjøkkenstol så er den twisten borte vekk. Huske det er ikke de 13 bitene som har gjort at du vil ned i vekt! Det er den generelle livsstilen din du legger om, og det at dette plager deg slik i dag gjør forhåpentligvis at du ikke spiser 15 i morgen!

 

Vet du klarer det vennen, -trim i vei, drikk masse vann![/quote']

 

Heeeeiiiii......

 

Ja idag tenkte jeg virkelig på deg vito, j greide ikke å rekke spinning timen min, men jeg steppet bort 750 kcal og 20 min i badstu. Jeg er virkelig stolt idag. Men all treningen gjorde meg så sliten. Greide ikke å lese stort til eksamen idag. Nå sitter jeg her og koser meg med en STOR appelsin.og venter på ugly betty (TV Norge) Delte litt appelsin med mannen da.

 

 

Vann hjelper skikkelig for meg. Takk vito.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mener at for lavt kromnivå i kroppen er grunnen til søtsug og det anbefales derfor å ta kromtabletter for å redusere søtsuget.

 

Eplecideredikk skal ha en god virkning på fordøyelsen og derfor anbefales dette av mange i forbindelse med vektreduksjon.

 

Begge deler fåes på helseskosten.

 

Jeg tar epleedikk med krom.Og jeg føler det hjelper meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt hva du mener. Men så vidt jeg forstår bor du i Oslo. Vann fra springen her er jo helt drikkbart. Tapp det på halvlitersflasker og sett i kjøleskapet hvis du liker det kaldt eller på benken hvis du liker det romtemperert (mye lettere å drikke). Ofte er det jo sånne "vannballonger" rundt omkring. Snik deg til å fyll opp flaska di der. Aldri i verden om jeg betaler nærmere 20 kr for en flaske vann!

 

 

Godt å lese at det er noen som er enig med meg at en ikke skal betale sååå mye for vann. Jeg syns alle flyr rundt med enten en imsdal flaske eller så er det snakk om olden på vann. Fysj og fysj.( men iblandt er det lov ,,,,)

 

Jeg skulle egentlig ha startet på en rense kur idag jeg men jeg kom aldri så langt . Prøver imorgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg på følelsen at dere trodde jeg mente at man bare skal kjøpe vann og ikke drikke springvann. Det jeg mente var de gangene en er ute på noe og har tenkt å kjøpe en halvliter brus, da kan en heller kjøpe heller en halvliter vann (som ofte er et par kroner billigere enn brusa også, så da har du kanskje spart 2 kroner).

Jeg bor også en plass der springvannet er kjempegodt, og til og med så kalt at det ikke trenger stå i kjøleskap en gang. Jeg springer ofte rundt med en imsdalflaske, men i 99% av tilfelle er det springvann på en, gidder nemlig ikke kjøpe meg sportsflaske når imsdalflaskene funker like bra.

 

Har tenkt på de rensekurene jeg også, funker det? Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg på følelsen at dere trodde jeg mente at man bare skal kjøpe vann og ikke drikke springvann. Det jeg mente var de gangene en er ute på noe og har tenkt å kjøpe en halvliter brus' date=' da kan en heller kjøpe heller en halvliter vann (som ofte er et par kroner billigere enn brusa også, så da har du kanskje spart 2 kroner).

Jeg bor også en plass der springvannet er kjempegodt, og til og med så kalt at det ikke trenger stå i kjøleskap en gang. Jeg springer ofte rundt med en imsdalflaske, men i 99% av tilfelle er det springvann på en, gidder nemlig ikke kjøpe meg sportsflaske når imsdalflaskene funker like bra.

 

Har tenkt på de rensekurene jeg også, funker det? Noen som har prøvd?[/quote']

 

Hei Pav. Slapp helt av tror nok ikke at noen hadde noe i tankene når vi snakket om vannflaskene. Som jeg også skrev iblandt er det jo lov å bare kjøpe en vannflaske . Men jeg er litt kullsyre menneske.... og når jeg først skal kjøpe noe å drikke på flaske( omtrent hverdag) så synes jeg det er svært tilfreds med en brusflaske.( Under forelesninger osv.) For frem til nyåret var jeg ikke noe særlig flink med å spise regelmessig og da var brus både mettende og dempet søtsuget.

 

Jeg gjør visst det samme som deg....bruker imsdal (nei olden har jeg nå) flasken til trening. Helt enig den er like praktisk. Tror jeg alltid kommer til å ha en flaske i sekken, slik at jeg blir flinkere med vanndrikkingen.

 

Når det gjelder rensekuren så har jeg (sørn`å )ikke greid å starte idag heller. Blir så mye vanndrikking etter treningen at jeg rett og slett ikke orker å lage meg en flaske( Late meg)... Men vi får se om det blir noe ut på dagen idag. Men jeg skal si ifra med engang jeg har startet. Ha en fortsatt fin dag....

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeiiiii......

 

Ja idag tenkte jeg virkelig på deg vito' date=' j greide ikke å rekke spinning timen min, men jeg steppet bort 750 kcal og 20 min i badstu. Jeg er virkelig stolt idag. Men all treningen gjorde meg så sliten. Greide ikke å lese stort til eksamen idag. Nå sitter jeg her og koser meg med en STOR appelsin.og venter på ugly betty (TV Norge) Delte litt appelsin med mannen da.

 

 

Vann hjelper skikkelig for meg. Takk vito.... ;)[/quote']

 

 

Så hyggelig å høre! You made my day!

 

også så flink du var! Stolt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt for tiden. Får ikke lov til å trene noe særlig... Men kunne trengt litt ekstra øvelser for mage/rygg. Vanligvis "liker" jeg planken, men pga problemer skuldrende utgår den øvelsen for tiden.

 

Forslag på gode øvelser jeg kan gjøre hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

760kcal borte idag også, men en smurt lefse og 60g stratos kunne jeg ha greid meg uten...vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Etter en treningsøkt greier jeg bare ikke å stoppe meg selv.....

 

"Noen forslag"?

 

Litt frustrert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...