Gå til innhold

Blanca Nieves


Gjest Blanca Nieves

Anbefalte innlegg

Gjest Blanca Nieves

Skulle ønske vi også hadde snø! ;) Men her er bart, blå himmel og kaldt. Veldig fint å gå tur i da, så det satser jeg på å gjøre i dag også.

 

Jeg hadde ikke tenkt å veie meg før den 14., men lurer på å veie og måle meg på mandag like vel. :)

 

Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl
Biggirl: Så fint at dere adopterte da.. ;) Sikkert en kjempefin jente. Skal dere adoptere flere barn? Har du diagnose eller er det uforklarlig barnløshet?

 

 

Nei, det blir nok ikke flere adopsjoner på oss. Eneste landet som er aktuelt for vår del ( min manns alder) er Kina, og de har desverre forandret reglene så vi faller utenfor. Det er nok ikke uforklarlig barnløshet, men det er mannen min som desverre ikke kan få barn.

 

P.S. Dere må gjerne ta dere en fridag i uken, men hadde ikke kuttet ut eller ned på vannet. Det er ennå viktigere å drikke mye vann visst en spiser "usunt".

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Nei' date=' det blir nok ikke flere adopsjoner på oss. Eneste landet som er aktuelt for vår del ( min manns alder) er Kina, og de har desverre forandret reglene så vi faller utenfor. Det er nok ikke uforklarlig barnløshet, men det er mannen min som desverre ikke kan få barn.

 

P.S. Dere må gjerne ta dere en fridag i uken, men hadde ikke kuttet ut eller ned på vannet. Det er ennå viktigere å drikke mye vann visst en spiser "usunt".

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

 

Er det det ja? Takk for at du sa fra! Jeg tror at en slik fridag vil gå ganske så mye som en vanlig dag da, bare litt ekstra! :)

 

Så dere har vært gjennom hele greia med prøving lenge og utredning dere da? Var ikke ivf aktuelt for dere heller?

 

I dag var jeg å gikk på aksla igjen. Med samme venninnen, og hun er supersprek! Så jeg måtte slite meg opp og ned stier lansgs hele fjellet i to og en halv time! He, he.. Så i morgen og overmorgen blir det ikke noe trening på meg! Eller, samboeren kommer hjem fra sjøen på tirsdag, så noe "trim" blir det nok! ;) He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne helgen snart over, og det er moro å lese hvordan dere andre har hatt det. Helgen min har bestått av barnebursdag hos en barnehagevenn av sønnen min, besøk av venner på lørdagskvelden og i dag har vi vært i familieselskap. Med andre ord - mange fristelser !!! Dessverre har jeg ikke greid å holde meg helt unna, og spist litt mer enn jeg burde.... Men jeg har prøvd å holde meg unna alt for mye godis, kun spist litt potetgull og en liten sjokolade. Så det er jeg fornøyd med. Trim har det også blitt dårlig med, men jeg har, som flere av dere andre, måket snø i dag. Så noen kalorier har jeg heldigvis fått "brukt". Gruer meg til veing på onsdag, men jeg får ihvertfall håpe at jeg har gått ned noen gram..... Satser på mer trim til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snopet er kasta :-)). Smakte ikke på en smule. Er såååå fornøyd. Ligger faktisk under kalorimengden i dag. Skal jo ikke det heller. Men greit å starte på rette siden.

Det med en fridag i uka høres lurt ut. Da får en ikke fullstendig abstinens. Hm' date=' stjeler den ideen. For denne gangen skal jeg stå løpet ut, og da må jeg gjøre det godt for meg selv. Askese virker ikke over tid. Det blir bare til sprekker.

Jeg er i veldig positiv gir nå. Gøy å følge alle her nå, se hvordan det går.

Jeg har som sagt før hivd vekta i ren frustrasjon, kanskje jeg ikke kjøper ny, bare venter og ser om buksene strammer mindre og fryder meg over det. Vil ned to buksestørrelser før sommerferien. Det er mitt mål. Da skal jeg kjøpe meg noen lekre nye :-)).

Jeg skal følge min indre radar, kroppen min skal ha det godt, være fornøyd og glad. Da er jeg på rett vei!!!! Begynner å trene på mandag. Har avtalt tid.

Hei då![/quote']

 

 

Så flink du er som kasta alt godteriet! Det er et deilig skritt å ha tatt! Skjønner forsåvidt det med vekta, men jeg synes den er veldig fin som motivasjon. Hvis jeg ikke hadde sett cm og kiloene minke vet jeg ikke om jeg hadde klart å vente til buksa ble romsligere...

 

Især cm målingene er viktige for meg, for selv om vekta kan stå stille kan målene krympe, og det er kick det!

 

Tirsdag morgen skal jeg ha min første kontrollveiing og måling. Gleder meg som en liten unge for jeg føler at den ballongen jeg hadde på magen er i ferd med å miste lufta...

 

Tvi, tvi videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves

Ja, jeg tar også alle målene, det føler jeg er viktigst. Jeg hadde ikke tenkt å måle og veie før den 14, men jeg skal gjøre det i morgen like vel. Jeg måtte ta ei lita snik-måling i forgårs, så jeg målte rundt halsen. Der var jeg gått inn 0,8 cm! ;) Så gleder meg til å måle resten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg tar også alle målene, det føler jeg er viktigst. Jeg hadde ikke tenkt å måle og veie før den 14, men jeg skal gjøre det i morgen like vel. Jeg måtte ta ei lita snik-måling i forgårs, så jeg målte rundt halsen. Der var jeg gått inn 0,8 cm! ;) Så gleder meg til å måle resten! :)[/quote']

 

 

Så utrolig bra! Også rundt halsen da! Lurer veldig på hva du får på resten... Kom inn hit så fort du er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at målene er vel så viktig som vekta, så jeg skal ta mål på onsdag, samtidig som jeg tar veiing. Burde vi hatt en egen side hvor vi legger inn resultater ?? Har sett andre tråder som har det, og det er kanskje lurt. Da ser vi lettere hvordan det går med hver enkelt, istedet for å lete gjennom alle innleggene. Bare et forslag - hva synes dere andre ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her mister vi oversikten totalt!

 

 

Har dere sett ElinPelins oppsett i en av de andre trådene? --------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.overvektig.net/data/file/file_3.pdf

 

 

Jeg har spurt om hun vil dele hemligheten eller hjelpe oss litt. Hadde ikke det vært topp?

 

Jeg er litt lite datateknisk, så hvordan kommer jeg inn på den linken du har skrevet over ?? Finnes det en "hurtigtast", eller må jeg skrive hele adressen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på første h i http og hold så mens du drar musa bortover og fargelegger adressen blå. Stopp etter .pdf Høyreklikk og velg kopier. Flytt så markøren opp på adresselinja, høyreklikk og velg "lim inn"

 

Forstod du den litt dårlige forklaringa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på første h i http og hold så mens du drar musa bortover og fargelegger adressen blå. Stopp etter .pdf Høyreklikk og velg kopier. Flytt så markøren opp på adresselinja' date=' høyreklikk og velg "lim inn"

 

Forstod du den litt dårlige forklaringa?[/quote']

 

Yes! Bra forklaring - fikk opp sida :-) Fin oversikt det, men hvordan få plass til alle ukene ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Jo som jeg sa dette ville ikke gå bra på lørdagskvelden. Og det gjorde det heller ikke. (Hadde søt behovet på det maksimale.... ;( ) Og som prikken på i-en fikk jeg gjester. All restmat gikk til meg og mann som satt og så på film til sent på kvelden.

 

Men helt ærlig så har jeg ikke ekstra ordinær dårlig samvittighet for det, (takk for støtten jeg fikk for mine 6-fisker)men jeg vet jeg må skjerpe meg inn igjen.( tror det gikk litt vest etter at jeg snek meg en tur på vekta og ble fornøyd. Men nå er det fullt kjør igjen fra imorgen...

 

Jo forresten blanka jeg studerer ved universitetet i oslo. 1.semester.

 

Gleder meg til veie dagen på tirsdag,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke si at de seks fiskene var noen glipp?!!!!!!!!

 

Bare "Kos" deg litt ekstra med gubben så er de borte på et blunk! Dessuten har du jo vært så flink ellers!

 

Ja men da er jo de fiskene borte for lengst....(hehehe)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves
Er enig at målene er vel så viktig som vekta' date=' så jeg skal ta mål på onsdag, samtidig som jeg tar veiing. Burde vi hatt en egen side hvor vi legger inn resultater ?? Har sett andre tråder som har det, og det er kanskje lurt. Da ser vi lettere hvordan det går med hver enkelt, istedet for å lete gjennom alle innleggene. Bare et forslag - hva synes dere andre ??[/quote']

 

Jeg hadde tenkt at vi kunne gå å legge inn resultatene våre på det første innlegget vi skrev? Der vi skrev navn o.l?

 

Det er bare å redigere innleggene, så skrive dato. Det var derfor jeg ramset opp alle delmålene mine, så skal jeg skrive bak når jeg nådde dem, tror det kommer til å gå litt fortere, hvert fall i starten.. ;)

 

Så skriver jeg inn målene mine etter hver også.

 

Sånn som her (men dette er over to innlegg):

http://www.vektklubben.no/forum/showthread.php?t=9238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha en tråd hvor det kun var ett innlegg fra oss hver?

 

Med navn, bittelitt om oss selv, alder, målene...

 

Så kunne vi gått inn på vårt eget innlegg for å legge inn nye mål hver uke..

 

Så kan vi ta ros og ris i denne tråden?

 

Det hadde blitt mer oversiktlig enn alt i denne "skravletråden" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha en tråd hvor det kun var ett innlegg fra oss hver?

 

Med navn' date=' bittelitt om oss selv, alder, målene...

 

Så kunne vi gått inn på vårt eget innlegg for å legge inn nye mål hver uke..

 

Så kan vi ta ros og ris i denne tråden?

 

Det hadde blitt mer oversiktlig enn alt i denne "skravletråden" her.[/quote']

 

Lurt!

 

 

 

Nå har jeg pakket bag, laget mat og gjort alt klart for å være på trening klokken 0645 i morgen. Håper kroppen kommer seg ut av senga, ikke helt i form for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca Nieves

Og den viste 3 cm inn over magen!! ;) Gleder meg ekstra mye nå! :) Skal bli spennende å veie meg også.. :)

 

Ja, lager du en sånn tråd da? Var lurt det. Hva skal den hete? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Er det det ja? Takk for at du sa fra! Jeg tror at en slik fridag vil gå ganske så mye som en vanlig dag da' date=' bare litt ekstra! :)

 

Så dere har vært gjennom hele greia med prøving lenge og utredning dere da? Var ikke ivf aktuelt for dere heller?

 

I dag var jeg å gikk på aksla igjen. Med samme venninnen, og hun er supersprek! Så jeg måtte slite meg opp og ned stier lansgs hele fjellet i to og en halv time! He, he.. Så i morgen og overmorgen blir det ikke noe trening på meg! Eller, samboeren kommer hjem fra sjøen på tirsdag, så noe "trim" blir det nok! ;) He, he..[/quote']

 

Ja, vann er viktig. Er sikker på at jeg fikk så bra resultat i jula pga all vanndrikkingen. Men det er rart med det. Jeg har holdt på så lenge at jeg nesten får panikk visst vannflaska mi er for langt borte :)

 

Han har vært igjennom det meste av utprøving. Vi visste at det var lite sannsynlig at han kunne få barn når vi ble sammen. Det var en bitteliten mulighet visst vi reiste til Danmark og prøvde der, men sjangsene var minimale, så vi valgte å ikke ta sjangsen på skuffelser.

 

To og en halv time med trim er utrolig bra. Pass på så du ikke får gangsperre før samboeren din kommer hjem nå da.

 

Synes også det er viktig å ta målene, de ukene du går lite eller ingenting ned er det skikkelig deilig at det vises på centimeterene.

 

Ha en fin dag videre alle sammen. Og lykke til med veiing og måling nå da :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge meg med dere? Har lest på tråden deres en ukes tid nå, og trenger virkelig en aktiv tråd ;)

 

Og det hørtes ut som en god ide med en egen resultattråd. Føler litt mer press på å ha nedgang når en har en oversikt over alle på samme sted og enkelt ser hvordan de andre har gjort det.

Enig med Vito om at viss en har resultatene i samme som skravletråden forsvinner de litt innimellom, spesielt for de som har blitt med senere...eventuelt kan en lage et innlegg med alle som alle bare kan kopiere etterhvert som de måler og veier seg. Da vil resultatene alltid ligge langt bak på tråden, slik at de er lette å finne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...