Gå til innhold

Årets mest orginale nyttårsforsett!


Gjest rine

Anbefalte innlegg

NOT.....;-)

Er det noen som vil bli med meg på turen nedover? Vil prøve å gå ned ca 10 kg i løpet av våren 08? Veier ca 78 nå...idealvekten er 68. ( men der har jeg ikke vært siden jeg fikk barn for snart 9 år siden...:-() Er 173 cm høy.

Orker ikke ta endelig veiing før 1.januar. (Da er vel vekta bikket 80...he he..)

 

Vi snakkes i 2008, da!!

RINE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Heia, da er vi to :D

Er 1,73 høy, og skal ned fra 72 til 65 (det er rundt der jeg trives, men ting har balla litt på seg siste året eller to..)

Har gått ned samme ruta en gang før på egenhånd bare ved å legge om kosten, men klarte ikke å huske å opprettholde de gode vanene over lengre tid og alt sklei litt ut.

 

Har aldri vei maten eller telt kalorier før, og allerede etter én dag er jeg litt skremt over hvor mange kalorier jeg spiser, og hvor lite som skal til.

Har ikke tenkt å være med på noe kurs i første omgang, bare prøve å få en oversikt og kontroll over hva jeg spiser, og hente litt inspirasjon her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien nedover er ensom alene, så jeg tenker jeg henger meg på. Jeg er 164 cm høy og veier rundt 70kg, skal gå ned 5 - 6 kg, men begynner ikke med veiinga før 2.januar! Kosholdet skal endres NU!!!!

 

vi snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!!

Jeg vil også bli med!! Jeg er 1,66 høy og veier i dag 69,5.. har en liten datter på 6mnd så de siste kiloene etter graviditeten sitter godt selv om jeg fremdeles fullammer. Har da som mål å komme meg ned til 64 kilo før vi må fram med de lette klærne igjen.. Men nå er vi jo fler sammen her inne som kan motivere hverandre så vi holder fokuset på riktig mat og masse trim så det her skal gå strålende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første døgn med endret kosthold i boks. Skal prøve å holde meg til 1300kcal i døgnet. Skal snart ut å gå tur, må gå til jobben siden det er søndag og det ikke går buss. Men det er jo 0,8 trimpoeng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har også lyst til å henge meg på :D

 

Jeg er 168cm høy.

 

For et år siden veide jeg 77kg, og jeg syntes selv at jeg har vært flink, for i dag veier jeg 67,8kg, og målet mitt var den gang var 70kg.

 

Jeg er i dag klar til å ta neste steg, hvor målet mitt er 62kg. Jeg veit det er mulig, det sitter mellom øra, men selvfølgelig er all motivasjon viktig :) derfor er jeg her.

 

Håper at vi alle kan klare dette sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på vekta ennå, men regner med at den er ca. 72 kg og jeg er 168 cm høy. Ønsker å veie 65 kg, det tror jeg er et realistisk mål. Har vært der før, men har også vært nærmere 80 så jeg vet jeg må passe vekta nøye for å ikke havne der igjen.. Jeg starter 3. januar og legger inn melding her da med nøyaktige mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok var de tre siste kiloene kommet veldig fort i det siste da.. :D

Men fortsatt nesten seks til, og de fire som har vært der en stund blir nok tøffe :)

 

Kjekt å se vi er så mange i "nyttårsgruppen" forresten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at så mange ville bli med ( som om det ikke er derfor vi alle er her:-)

Vel, i morgen blir det pinnekjøtt og riskrem for min del, men på tirsdag derimot. ;-)

Når skal vi ha veiedag da? Onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kurs i fjor vår og gikk da ned 8 kg. Nå har 3 sneket seg tilbake de siste månedene. Veier nå 73 og vil gjerne ned 5 kg før sommeren. Idelavekta mi er 65. Vet av erfaring at det er mye lettere å holde seg i skinnet når jeg har noen å stå til rette for, så jeg ser etter noen å samarbeide med. Jeg begynner 2. januar.

 

Gleder meg til å høre fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

No er det akkurat 2 år sidan eg gjekk ned frå 77,6 kg til 68,5 -frå jul til påske :D

Sakte, men sikkert blei det mindre og mindre trening og meir og meir gotterier og utskeiingar....no er eg redd vekta er 77,6 kg igjen - har faktisk ikkje våga å veia meg!

 

Mitt nyttårsønske for 2008 er å komma i god form, få god kondis + føla meg vel i bikinien til sommaren!

 

Godt nytt år!

 

Helsing Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve å henge på her.

Jeg skal ned ti kilo ( eller mer) men håper på minus 5 til sommeren.

 

Jeg har forsåvid starta. Gikk ned fem kg i fjor, men på grunn av mye trening ser det ut som om jeg har gått ned mer.:-)

Nå har jula gitt meg to kg pluss, så jeg starter på 71. Jeg regner med de første går fort av når trening og kosthold igjen kommer i rute. Men resten blir hardt arbeid....

 

Målet skal nåes gjennom trening og regelmessige måltider, jeg har ikke tenkt å gi helt slipp på rødvinen og godsakene, men begrense inntaket selvsagt.

 

Så jeg henger meg på og håper vi sammen når målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.januar er liksom magisk - eit nytt år med nye muligheter, nye opplevingar - ein ny sjanse!

 

Litt om meg: kvinne, 36 år, 76,8 kg, 166 cm, gift, tobarnsmor, jo-jo-slanker

Sommarmål: - 10kg og bedre kondis

 

Stod opp først i dag. Gjekk på vekta - bedre enn frykta!!! Har laga meg ein deilig grønn salat til frokost sammen med ei tortillalefse med pesto, ost og skinke! 2 fridagar til! Nydelig vèr ute - klart, kaldt- må ut på tur idag! Livet er deilig!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 173 cm og vekta har føke opp 4 kg i jula, ups....... kan ikke stemme mener jeg, men det var var det vekta fortalte meg igår. Var 7o kg uka før jul og nå 74, har faktisk aldri veid så mye før. Starta med noen tabeletter for 1 mnd. må høre med legen om det er bivirkninger som vektøkning på disse. Men uansett så vil jeg ned til 65 kg i første omgang og så ned til 62 før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, 165 høy og vekta var desverre 68 kg i dag morrest! Uff og uff... Målet mitt er komme ned til 62 kg før påske. Jeg starter i dag og satser på å innta 1500 kcal per dag og trimme 15 trimpoeng per uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over med spisinga for denne gang...var ikke så flink på nyttårsaften som jeg skulle ha vært...nå skal jeg ut å gå tur og kjøpe nye batterier til vekta... så det første jeg gjør i morgen tidlig er å veie og måle. Da blir det litt mer nøyaktig, gruer meg spesielt for hva vekta vil si...Men sist jeg gikk på kurs var ganske vellykket, så håper det blir bra denne gangen også, bare at nå betaler jeg ikke....hehe...Vekta er vel rundt 70, håper på at den ikke er for mye over...men motivasjonen er på topp!!!! har klart det før, skal klare det igjen og holde meg der nede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kost med både før jul og nå i jula, men trent som alltid, så nå er det nok og rikgit matinntak som står på programmet igjen frem til sommeren, veide i dag 68,1! og har et ønske om 63.

 

Dette blir gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe68

Da var det pån igjen... Vekta viste 67,4 her i dag. huff huff. Det blir vel å ta skjea i andre hånda en stund framover ja. Bedre å starte nå enn at tida går og går og plutselig er det vår...uten at man har gjort noe for å forbedre sitt velvære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martaifarta

Hei igjen.

 

Vekta viste hele 69 kilo i dag morges!!

(Skal vi ha felles veiedag? - min vekt er gammel og sliten - og viser bare hele og halve kilo. Kanskje jeg må kjøpe ny..)

 

Har vært på en morgenøkt med "høy-puls" og fått masse energi. Skal være flink til å trimme dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper det fremdeles er plass til en til:/ Jeg giftet meg i sommer, og gikk ned ca 10kg til bryllupet, men de 10 kiloene har begynt å snike seg på igjen:(

Jeg er 159cm og veier 65kg målet mitt er ned 10kg til 55. Veiedag på onsdag er supert for meg:)

 

Ønsker oss alle lykke til, dette blir superbra:)

 

Cali84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...