Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

Hei alle! da er jeg tilbake i oslo for en liten stund. nærmere bestemt en uke omtrent. Jeg har gått opp og opp de to siste ukene, MEN jeg har fått trent. har samlet to epler på det tredje treet og mangler ikke mye på det tredje eplet. kroppen han samlet vann. er hoven i kroppen og får ikke på meg annet enn sandaler på bena og ringene sitter som støpt på fingrene...

 

Jeg krysser alt jeg har for at det går nedover igjen snart! Er så lei av at pila viser oppover!!

 

En av årsakene til at jeg har gått opp er varmen, en annen er at mamma bruker skrekkelig mye salt i maten og vil ikke høre om å redusere på det. da blir det bråk!

 

Vel vel, er nå hjemme i Oslo nå og skal få trent en del den neste uken jeg skal på vekta imorgen og se om jeg har gått mer opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Masse salt i maten og vannansamlinger i kroppen hører sammen det vet du.

Jeg har også store problemer med vannansamlinger i kroppen om sommeren. Vi er veldig forsiktige med salt, men kroppen min er som en svamp likevel.

Jeg fikk noen milde vanndrivende av legen min for en tid tilbake, og de har reddet livet mitt i sommer altså!!

Hvis du ikke får det av legen din, så er et alternativ å kjøpe Uvalette på butikken. De er ganske dyre, og man må ta dem 3 ganger om dagen, men de gjør jobben.

Det er fryktelig å gå rundt og føle seg så oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset!!

Jeg klarer meg stort sett bra sommeren igjennom og vi er bruker lite salt i maten men mamma bruker skrekkelig mye så da er vi like langt! men men denne damen gir seg ikke så lett! Kanskje jeg skal ta meg en tur og kjøpe de tablettene du snakket om:)

 

Jeg hadde forresten gått ned 100gram denne uka! det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny uke er over og imorgen er det veiedag igjen. er spent på den dagen for jeg føler at jeg har gjort jobben denne uken. har beveget meg når jeg har hatt anledning og det har resultert i 8.7 trimpoeng og det er jeg fornøyd med i og med at mye av tiden har gått med til reising med bil.

 

Lykke til imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen i dag har ikke gått så aller verst. Det går litt trått føler jeg men tror det går fremover. har begynt å veie meg på tirsdagen så slipper jeg vektsmellen etter helgen. er ofte betraktelig lettere på tirsdagen mens jeg mandagen kan ha gått opp pga vann, lite bevegelse, dårlige matrutiner osv...

 

Blir ikke så mye turgåing men vi skal selge leiligheten så det er en del pakking og rydding og maling så bevegelse blir det:) det er jammen ikke bare bare å selge en bolig men vi har valgt å følge staylistens råd så da er det litt å gjøre. har vært på ikea og handlet litt utstyr for å gjøre det litt lysere her og eg har kommet fram til at eg absolutt HATER ikea!! forferdelig mye folk og trangt overalt.

Men men leiligheten blir fin da så skal bare se på det at vi ikke vil flytte når vi først har fått ryddet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei Vagga!

 

Grattis med noen hundre gram ned!

Ned er ned, stå på videre!

Dette greier du! :)

Helt enig, IKEA kan være noe herk :) Lykke til med boligsalget, det er en spennende tid!

 

Hilsen "gravida" fra Superteam 08-tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi' date=' 10,5 trimpoeng på 4 dager er veldig bra! Lykke til - håper resultatene synes på vekta også :)[/quote']

 

Er veldig fornøyd med antall trimpoeng og de synes på vekta! Det ble ned 0,8kg!! Herregud så deilig! :) Har ventet på at det skal løsne og endelig. har slept litt vann men det viktigste av alt er at jeg har klart å holde meg unna store mengder godt og holdt på matrutinene selvom det har vært ferie:) er så glad så glad... håper jeg klarer det fortsatt når varmen kommer de neste dagene og blir en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 2.8 trimpoeng på maling av stuen i dag. Det blir fint! På onsdag eller torsdag skal bi bytte ut noen av møblene våre så ser det enda bedre ut til foto og visning. Vi skulle bytte de ut uansett så vi gjør det like gjerne no.

 

Vi er spente på resultatet og krysser fingrene for at vi får et bra salg i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

da var jeg her igjen.. det har gått en tid siden sist og det har skjedd en del. vekta går rette veien heldigvis og jeg krysser fingrene for at fortsetter sånn. jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjon og lillegutt er barnehagegutt. jeg har 50min og gå til jobb så jeg går en vei og med vogn blir det noen kcal :P har allerede 63 trimpoeng på det 3 treet mitt og det er jeg stolt av:)

 

Kjenner det er hardt å jobbe igjen men regner med at neste uke blir lettere.

 

Håper det fortsatt går bra med dere andre og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg her igjen.. det har gått en tid siden sist og det har skjedd en del. vekta går rette veien heldigvis og jeg krysser fingrene for at fortsetter sånn. jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjon og lillegutt er barnehagegutt. jeg har 50min og gå til jobb så jeg går en vei og med vogn blir det noen kcal :P har allerede 63 trimpoeng på det 3 treet mitt og det er jeg stolt av:)

 

Kjenner det er hardt å jobbe igjen men regner med at neste uke blir lettere.

 

Håper det fortsatt går bra med dere andre og:)

Så bra!! Du er flink!! Har dere fått solgt?? Flytta??

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Vagga!

 

Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå, men godt å se at du henger i du også!

Det er alltid tøft å komme ut i jobb igjen etter permisjon, men det er jo en tilvenning det også! ;)

 

Driver dere og selger leilighet? Hvor skal dere flytte da da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel vel, flink og flink, vet ikke jeg. går helt gale veien her om dagen men håper jeg skal klare å hente meg inn igjen... går bare oppover når jeg vil det skal gå nedover, på vekta.

 

Ja vi har solgt. vi fikk solgt etter første visningsrunde til takst, og vi har kjøpt en 4-roms leilighet på Lindeberg på 98kvm!! utrolig deilig med god plass:)

 

jeg går fortsatt til jobbe og sanker poeng som bare det , men det hjelper jo ikke når jeg dytter i meg godteri som om jeg skulle bli premiert for det!! målet denne uken er at jeg fortsatt skal gå til og fra jobben det aller meste av uken og prøve å kutte ut godteriet... Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg er på rett spor igjen og det kjennes deilig. Jeg har ikke spist godt mer enn to ganger denne uken og det er jeg strålende fornøyd med så langt. målet er at det ikke skal være noe godt mandag til fredag, men klarer visst ikke kutte ut alt med en gang. Det ble litt potetgull på tirsdag (bryllupsdag) og en sjokolade etter terapien i dag.

 

Ellers så virker det som om vekta går nedover. kjennes sånn ut på kroppen og det er deilig. vi får se hvordan det går på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2.8 denne uka! har vært flinkere med maten og det har hjulpet. beveger meg fortsatt mye og går 1time ot 20 minutter hver dag omtrent så det er deilig:) og tre nr 4 har vist seg og ja, jeg er stolt!!

 

Krysser fingrene for at jeg klarer å fortsette på denne måten. da må det jo gi resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det har gått litt opp og ned her... Jeg har kommet til at siden det går så seint med nedgangen må jeg finne en måte å være mer fornøyd med hvordan jeg er nå. Shoppet litt nye klær som passer figuren min og som faktisk gjør meg mindre. fokusere på bevegelese og sunn mat og være fornøyd med at jeg faktisk klarer det stort sett. Ta hårkur så håret ser sunnere ut, behandler huden min fint så den og ser sunnere ut. jeg tror at klarer jeg dette vil vektreduksjonen komme som en bonus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...