Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

Så var jeg her igjen. Har sklidd helt ut et par dager og gått opp det jeg gikk ned forrige uke.. det kunne jeg da virkelig ikke godta så jeg dro med mann og barn ut og vi gikk en tur på 2.5time med vogna og fikk ristet av en del kcal. Det ble tilsammen 4.3trimpoeng og det tredje eplet på det andre treet mitt kom til syne:) Skal fortsette den gode trenden nå håper jeg og skal klare å komme meg på treningssenteret imorgen tidlig/formiddag..

Fortsatt god påske til alle som er innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

det ble 2.5trimpoeng på styrke og gange i dag. Fornøyd med det:D

til nå har jeg 9.6 poeng denne uka. Satser på et par til før mandag igjen. Vekta hadde som sagt steget betraktelig forrige uke og det likte jeg ikke så nå er det stram opp! Også syns jeg det er moro å trene og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 2.5trimpoeng på styrke og gange i dag. Fornøyd med det:D

til nå har jeg 9.6 poeng denne uka. Satser på et par til før mandag igjen. Vekta hadde som sagt steget betraktelig forrige uke og det likte jeg ikke så nå er det stram opp! Også syns jeg det er moro å trene og da...

hei på deg! så flink du er til å trene. Du kan sikkert regne med å gå ned igjen ganke så fort! ikke lenge før du når målet ditt!! Ha en fin påskedag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg! så flink du er til å trene. Du kan sikkert regne med å gå ned igjen ganke så fort! ikke lenge før du når målet ditt!! Ha en fin påskedag!!

 

Klem fra XXL

 

Takk for det. godt med litt oppmuntring! Har lagt lista litt lavere i forhold til trening sånn at jeg skal klare å gjennomføre det. satser på to til tre ganger på treningssenteret med styrke for ryggen og magen, og satser på trilleturer for å få opp kondisjonen. Tror det skal være overkommelig. når sola skinner er det ihvertfall ikke noe problem. da er det bare å mobiliserer motivasjon de dagene det er ruskevær:) klarte det før dåpen da bunaden var målet... skal tenke på et nytt mål som ikke bare handler om kilo:)

God påskedag til deg og!

klem Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 2.7 trimpoeng i sola og det 4. eple på det 2. treet kom til syne gitt. Vi tok oss en tur med lillegutt langs akerselva og det er et fantastisk vær ute! litt glatt enkelte steder men ellers bart og gå.

 

Hvordan er trimverdenen til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 2.7 trimpoeng i sola og det 4. eple på det 2. treet kom til syne gitt. Vi tok oss en tur med lillegutt langs akerselva og det er et fantastisk vær ute! litt glatt enkelte steder men ellers bart og gå.

 

Hvordan er trimverdenen til dere andre?

Joda. Påsken har vært farlig lat, men det ble da litt tur på meg i dag også. 40 min gange i strålende solskinn gjør noe med formen både fysisk og mentalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1583 kcal spist i dag. skal ligge på 1600 for dagen. tenkte rapportere det også her for å klare å holde meg til rett kcalgrense. Noen dager er det skrekkelig vanskelig men har begynt å spise litt fiskepålegg som makrell i tomat eller litt kaviar under gulosten uten å gå over påleggsrasjonen. det hjelper på antall kcal hver dag samtidig som det er hjertevennlige valg. Det samme gjelder vita hjertegod lettmajones som jeg av og til velger under kjøttpålegg (hvitt kjøttpålegg).

 

ha en god uke alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det jammen meg hele 4.9 trimpoeng i dag! Trilletur med lillegutt gir resultater gitt:D Håper det synes på vekta til mandag hvis jeg bare klarer å fortsette med litt hver dag (Satser IKKE på 5poeng hver dag....)

Det femte eple har dukket opp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nesten akkurat det samme jeg har fått i meg i dag det! Og jeg sitter og gomler dessert nå!

 

Det må da være en måte å få iseg nok uten å føle at man stapper i seg hele dagen vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Heia!! :)

 

Jeg er impondert over deg jeg!! Du er kjempeflink!! :)

 

Takk! Prøver ihvertfall, og det går bra når jeg passer på, men hvis jeg slakker og ikke skriver ned det jeg spiser, ja da går det åt skogen gitt.

Jeg SKAL være sterk og slank til sommeren og er godt i gang!

 

Nå er det ikke bare jeg som er flink da, du står jammen på du og! Vi skal vinne kampen mot kiloene skal vi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Prøver ihvertfall' date=' og det går bra når jeg passer på, men hvis jeg slakker og ikke skriver ned det jeg spiser, ja da går det åt skogen gitt.

Jeg SKAL være sterk og slank til sommeren og er godt i gang!

 

Nå er det ikke bare jeg som er flink da, du står jammen på du og! Vi skal vinne kampen mot kiloene skal vi!! :)[/quote']

Yes Ma'am!! *står i giv akt* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går ble en nedtur reint matmessig. ingenting fungerte som det skulle. tror heller ikke vekta har gått nedover når jeg kommer til mandag heller.

 

Er i det hele tatt litt uten motivasjon for øyeblikket, men skal komme meg på trening og håper at det kan bidra litt. Vet at det er viktig å ikke gi opp selvom det butter litt imot... Lettere sagt enn gjort.

 

Satser på en bedre dag i dag angående maten. må drikke enda mer vann også, tror nok det er en del vann i kroppen for uansett hvor mye jeg drikker så kommer det liksom aldri ut igjen :)

Snart helg er det og, og det skal bli deilig og avslappende.... Seminar med skolekorpset som mannen min dirigerer og jeg tenkte ta meg en tur på konserten de skal ha til slutt. De holder til på Bryn skole og vi bor på tøyen, kanskje jeg er sprek og går opp? Får se imorgen;)

 

Uansett så satser jeg på å samle noen trimpoeng idag på treningssenteret. kanskje jeg går en liten runde på veien hjem hvis lillegutt sover. Akkurat nå sover han på sofaen etter en porsjon grøt og litt melk. Mett og god tenker jeg, var helt salig rolig før han sovnet. får se om jeg klarer å lure han sovende opp i vogna;)

 

God helg til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du se at det gjør! :D

 

Du er så flink atte! Er helt imponert jeg :)

Jeg har ikke ført opp noe i dag jeg da... Kan bare håpe at det funker sånn nogenlunde med kaloriantallet. Har vært litt i eksamensmodus i dag, men skal prøve å huske på hva jeg har spist og se hvordan jeg ligger an... Er ikke veldig optimist altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ned 0,6 kg og inn en cm i midjen. :D Med alt det vannet jeg har i kroppen for tiden må det sies å være bra. Forrige uke sluttet med 19,1 trimpoeng og denne uken har startet med 3,1. Deilig å bevege seg! trener styrke tre ganger i uka og går turer minst to ganger i uka. Turene er noe jeg og mannen min gjør sammen. litt kvalitetstid som det heter :(

Ha en god uke alle sammen!

 

Klem Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er!! Du raser jo ned.

 

Klem fra XXL

 

Takk takk! Raser og raser, men totalen er nedgang ihvertfall og da er jeg fornøyd. Går litt opp innimellom også:( Cm triller av. har mistet 18cm siden midten av november, kiloene går det tregere med men jeg har god tid og synes det er greit at det går litt seint. lettere å holde vekta siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...