Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
det er nok det ja:)

Det går over tar bare litt tid:)

Lykke, lykke til!! Krysser fingrene fora t du får den behandlinga du trenger og at det går fort over!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk xxl. Ligger i systemet og legen regnet med at pga fødsel så ville jeg gå foran i køen så får vi se om det stemmer. Jeg gjør jo dette for at babyen min skal ha trygge stabile rammer. det ordner seg nok! Nå om dagen er jeg mye ute og nyter sola og det gir energi det! Vi har en deilig bakgård med mye sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk xxl. Ligger i systemet og legen regnet med at pga fødsel så ville jeg gå foran i køen så får vi se om det stemmer. Jeg gjør jo dette for at babyen min skal ha trygge stabile rammer. det ordner seg nok! Nå om dagen er jeg mye ute og nyter sola og det gir energi det! Vi har en deilig bakgård med mye sol.

Bra! Ja fyll på med alt du liker og som gir deg energi!! Viktig!

 

Ha en fin helg!!

 

Kllemmer fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg over vannflaten og er klar for å begynne og registrere igjen. Har gått litt opp og har nok ikke spist nok og litt feil. Men men har ikke villet prioritere slanking oppi alt annet.

 

men nå er det på igjen!

 

Vi har og startet prosessen med å selge leiligheten og fått første verditakst på 1.8mill og det kjennes deilig. Det var drømmen egentlig. vi trodde ikke på mer enn 1.6 så dette virker jo lovende. Ska ha inn to meglere til så får vi se hvem som kommer med den mest realistiske taksten og hvem som har det beste tilbudet totalt:) Vi går en spennende tid i møte og vi gleder oss til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått opp 200gram i vann. går alltid opp litt når varmen er her. kroppen samler på vannet og jeg klarer ikke alltid drikke nok. MEN det ble ned en cm i midjen og en cm rundt hoftene så det er jeg godt fornøyd med. ble og ned en cm over navlen:) Måler tre steder for å få det mest mulig nøyaktig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på en stund men det går sakte men sikkert framover... har hatt et litt annet fokus enn at jeg skal ned i vekt. andre og viktigere ting å ta tak i. er spent på hvordan veiingen går imorgen. har gått bra med maten og håper det gir resultater. har drukket litt lite men det kan fikses på:) Han en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble opp denne uken gitt... drit men men sånn er det når man ikke får trent.' date=' :( Spiser stort sett sunt men det kunne nok vært litt mindre utskeielser...[/quote']

Hei på deg! Hvordan går det?? Boligsalg, helse og alt. Anng oppgang; spiser du lite og ofte og nok??

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nok ofte nok men tror jeg spiser litt for mye. har ikke vært flink til å registrere i det siste. helsa er på vei opp men det går seint håper bare det går seint nok slik at alt blir gjennom arbeidet.

Vi skal vestover til mine foreldre imorgen og tar toget. da har vi ikke bil der og blir tvunget til å gå en del. det er nok det største problemet mitt, at jeg ikke orker å bevege meg. må prøve å tvinge meg ut på noen korte turer og så øke etterhvert.

 

Vi skal ha siste megleren hit i dag, og etter det skal vi velge megler. vi har begynt å pakke og har ryddet ene boden slik at vi får plass til å lagre det vi pakker ned i forbindelse med salget. Vi har en treroms på tøyen i stille og rolige omgivelser så hvis du vet om noen som er på jakt etter noe sånt her er det bare å tipse dem;) Vi legger ut leiligheten i slutten av juli/ begynnelsen av august og er veldig spente!

 

satser på en uke nå med mer bevegelse i takt med at overskuddet og formen stiger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en trasig uke så gikk opp til 72.6kg. vært hos mamma og pappa og der er det alltid godterier på bordet og eg klarer ikkje stå imot. i tillegg har mensen dukket opp sammen med varmen og da samler kroppen min veldig vann. målet mitt nå er å ikke gå opp, men heller holde meg stabil fremover. går alltid opp en del iløpet av varme sommermåneder.

 

Er litt deppa for resultatet kjenner jeg, men kan ikke annet enn å godta det.. Denne uken håper jeg på mer bevegelse. mannen min har pappaperm så vi skal prøve å få til noen timesturer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare oppover på vekta... prøver hardt å få det til å snu men det går ikke så bra... håper jeg klarer å snu litt til uka. må bare prøve å ikke bli så deprimert og ikke ta den største isen hver j**** gang!! Jeg SKAL klare dette og tror og at jeg klarer det hvis jeg bare prioriterer riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare oppover på vekta... prøver hardt å få det til å snu men det går ikke så bra... håper jeg klarer å snu litt til uka. må bare prøve å ikke bli så deprimert og ikke ta den største isen hver j**** gang!! Jeg SKAL klare dette og tror og at jeg klarer det hvis jeg bare prioriterer riktig...

Heisann! Er sikker på at du klarer å snu i tide! Tenk på hvor flink du har vært lenge, lenge.... ikke så rart om det er vanskelig å snu etter perioder hvor det har sklidd ut litt.

Du klarer det!! Men ikke ta den største isen..... ta den minste eller en light utgave......

 

Lykke til og ha en fin helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken ble det ned en hel kilo!! :) Er veldig fornøyd med det. kroppen har slept en del vann de siste dagene så jeg er ikke på langt nær så oppblåst og føler meg ikke så tung. Det går rett vei, men det går seint så jeg må bli flinkere til å stå imot de store fristelsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvilken konsert det ble!! er helt i ekstase! det var fantastisk og oppleve gutta live. sitter og håper at de kommer tilbake til Norge om ikke lenge.... da er jeg der!!

 

ellers så ble det oppgang igjen.... har ikke vært flink nok til å drikke vann så det er der det ligger:) Det ordner seg!

 

ha en god ukeslutt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e drittlei av å gå opp og opp og opp. må gå tilbake og se på dagsrapporten hva jeg gjorde når det gikk bra. Vet ihvertfall at jeg drikker for lite og at noen av de tablettene jeg går på samler vann... imorgen reiser vi på ferie og vi har gode turmuligheter hele ferien. de skal vi utnytte og jeg håper jeg klarer å gå ned et par kg i sommer. det er realistisk og jeg skal gjøre alt jeg kan for å klare det! Jeg trenger nok litt oppbacking underveis så jeg skal være mer aktiv her inne igjen. det er så motiverende å lese om dere andre og hvordan dere får det til!!

 

god sommer så langt så stikker jeg innom etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på ferie!

 

Du er ikke alene om å være frustrert skal jeg si deg! Jeg er også super frustrert om dagen.

Vi får bare holde ut og prøve igjen med krum nakke!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...