Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

takk takk. mannen min er kjempeflink til å ta seg av han. På lørdag har vi barnevakt og da skal vi ut sammen med hans kolleger og feire bursdag. Det blir deilig. Prøver å få litt egentid i solarium i løpet av uka. Det og hjelper. Mannen min tar han rett som det er med seg på tur på ettermiddagen et par timer sånn at jeg får sittet i fred og ro med tekoppen og en god film eller en god bok. I mai har han pappaperm og da har jeg ferie så vi skal være sammen i hele tre mnd! (mannen min er lærer...)

 

får en del egentid, det er bare at det er så mye som skjer og vi har måttet tatt en diskusjon på at det skjer for mye for tiden. vi kan ikkje drive å farte like mye som vi gjorde før. det orker jeg ikke. virker som han forstår det nå. Han er ingen vanskelig mann og gjør alt hva han kan for å gjøre det lettere for meg og for oss. :) Kunne ikke fått bedre mann faktisk. det er nok jeg som holder mest igjen... klarer nok ikke å sleppe lillegutt når han kommer hjem fra jobb. forventer for mye av meg selv. det er det som må endres på. lillegutt er nemlig ikke særlig slitsom. han er verdens roligste lille baby selvom han har dårlige dager han og..

 

Takk for omtanken! Det varmer alltid:) motivasjonen kommer nok tilbake. jeg må ha litt fokus hvis ikke så raser jeg oppover i vekt og det gidder jeg ikke etter alt det arbeidet jeg har lagt ned i dette så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Det hørtes veldig bra ut :)

 

Du er heldig som har en så forståelsesfull og grei mann da. Ikke alle som kan skryte av det, men det er jo en del tilfeller hvor det er omvendt også. At gubben føler at han blir holdt utenfor og ikke får bli skikkelig kjent med ungen sin....

 

Når han får permisjon får dere sikkert mulighet til å få barnevakter så dere kan dra ut litt bare dere to også. Det er jo viktig å ikke helt glemme å være kjærester også vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de 3.5 poengene har jeg fått 15774 skritt av de er 88minutter aerobe skritt! Er det virkelig mulig? Føler ikke at jeg har jobbet så hardt for dem heller... Kanskje jeg kan klare minst 10000 skritt hver dag? tror jeg legger meg på mål om 7000 hver dag i første omgang også trappe opp etterhvert.

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det ikke 3.2 trimpoeng på elixia i dag. og det 9. eplet på treet er kommet til synet! målet er å fylle det 2. treet før pinse og det ligger jeg godt an til å klare. i tillegg har jeg til nå 6181 skritt. 43 min og 4790 skritt er aerobe. moro! og motivasjonen er på vei tilbake kjenner eg. godt å bevege seg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er ordentlig flink altså.

Trilleturer er jo ganske så god trim da. Det blir fort noen ekstra kilo man har med seg når man er ute og triller.

Hvor gammel er gutten din blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er ordentlig flink altså.

Trilleturer er jo ganske så god trim da. Det blir fort noen ekstra kilo man har med seg når man er ute og triller.

Hvor gammel er gutten din blitt?

 

HElt klart noen ekstra kg... han er blitt 5mnd. det ble 4.4poeng på turen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ned 0.6kg denne uken og inn 0.6cm. Godt fornøyd men når nok ikke pinsemålet mitt i antall kg. Håper og regner med at jeg når det andre målet om fullt epletre nr2:) litt usikker på om det blir trening på meg i dag, men regner med det blir en trilletur om ikke annet:) Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang og inngang(???)!

 

Jeg når nok heller ikke pinsemålet mitt i vektnedgang' date=' men håper jeg ihvertfall klarer å krympe litt til ;)[/quote']

 

takk for det. Er ikke så farlig om jeg ikke når pinsemålet mitt i kg bare det går rette veien. Vil jo gjerne fortsette nedover. er skrekkelig nedstemt for tiden så jeg nøyer meg med å gå på tur om dagene. få frisk luft. i dag skal jeg ta meg en tur på øvelsen til Bryn skolekorps som mannen min dirigerer. Det tar omtrent en time å gå herfra også kjører vi sammen hjem igjen. tar med bæresjalet så kan lillegutt sitte på magen min når han er våken. Også får jeg litt sammefølelsen som når jeg gikk gravid... savner magen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart at du føler litt nedstemthet. Jeg hadde det på samme måte etter at datteren min ble født. Litt glede over at jeg fikk igjen kroppen min, men også et savn av magen og forventningene osv.

Det er bare å prøve å søke trøst i lillegutts glede over livet. Å se hvordan han stråler opp når han ser dere og hvor begeistret han blir når han får til noe eller finner noe som for ham er helt nytt.

 

Vel.. bare og bare... Ikke alltid like lett det der.... Men verdt forsøket er det ;)

 

Nå er det kanskje ikke så lenge til det er pappas tur til å være hjemme med baby heller? Da får jo du litt andre ting å tenke på med jobb?

Det er godt å komme seg ut litt når far skal være hjemme. Godt å kunne overlate ansvaret samtidig som man får litt panikk med tanke på å ikke ha full kontroll lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når pappa skal være hjemme skal jeg ha ferie. da får vi tre mnd sammen og det trenger vi. går litt utover forholdet og når jeg er så nede. Sliter med litt mer enn bare at magen er borte uten at jeg skal komme inn på det. litt angst og depresjoner og sånn. leter etter en god psykolog som kan hjelpe. han forrige jeg hadde heter Jon Sandstrøm og sitter inne for å ha tatt betalt for falske sykemeldinger :) det forklarer jo en hel del om hvordan det har gått med meg ;) Neida. det går nok bra når jeg bare får litt mer hjelp:)

 

Og lillegutt fryder seg over alt som er nytt og det er moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skjønner jeg at du sliter litt.

Kan bare tilby et åpent øre og masse ønsker om at du skal finne ut av ting og håpe at du finner en psykolog som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder stand selvom det går litt trått om dagen. Har sanket 3.2poeng idag og det 10. eple på treet mitt lyser mot meg! ligger godt an til å klare å fylle tre nr2 til pinse:)

 

hvordan går det med dere andre?

Ingen god dag for meg. Får nok et poeng eller 2 på å gå tur med hund, men ellers ingenting å skryte av. Eier ikke motivasjon og er heller nokså sliten for tiden.

 

Grattis med masse ppoeng i dag til deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...