Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Jeg begynner å bli forkjøla. Mannen har vært, og er vel egentlig, dårlig så det skulle vel bare mangle.... Irriterende egentlig. drikker te med ingefær, sitron og honning og krysser fingrene for at det ikke skal bryte ut.

 

er så glad i å bevege meg så når jeg må være i ro blir jeg bare rastløs og frustrert. skal gå en tur langs akerselva idag og har tenkt å ta det veldig med ro men tror ikke jeg tar skade av sol og frisk luft! er jo mange varmegrader i dag og!

 

Ha en god torsdag hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å samle trimpoeng!! Og den middagen skal jeg jammen prøve. Greit å få tips om oppskrifter som funker!! Ha en fin fredag, det er snart helg!!

 

God bedring!!

 

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble opp 0.7 og stod stille på cm. er vel ikke annet å forvente med kraftig forkjølelse, dårlig matlyst og en kropp som samler vann... Men men, Jeg gir meg ikke så lett!! formen er fortsatt laber så det blir ikke noe trening med det første men en tur ut i sola skal vi alltids klare! Ingenting som er så motiverende som når sola skinner. ;)

 

Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rist det av deg og kom deg ut i sola! :)

Formen går opp og ned for oss alle. Det er sånn det er å være menneske!

Den kommer nok tilbake skal du se :)

 

Du har helt rett! Sola var deilig i går og skal ut etterhvert og teste om den er like deilig idag. ;) Den skal visst bli borte på torsdag så vi får nyte den nå mens vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen også snart over. gått en rolig tur i dag og samlet 2 poeng. Har laget horn med sjokolade og vaniljekrem som skal gis til en kollega av mannen min som har slitt mye i det siste:) Satser på at ho blir glad.

Det ble et av hvert på meg og ;) Skitt au!

 

ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp og du verden så godt de smakte!! Snikveide meg i dag. ned 0.9 fra mandag. var som jeg trodde mye vann i kroppen som det kan se ut som jeg har kvittet meg med, MEN nå er det ikke før på mandag det teller da så vi får se om det holder seg. Pinsemålet på 68 kg er nok litt for langt unna men har et ørlite håp om at eg kanskje kan få se 69-tallet....

Skal på helsestasjonen til fysio med lillegutt og gleder meg til å vise hvor sterk han har blitt! ;) Rart hvor tullerusk og stolt man blir som mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sortert klærne til lillegutt. har arvet masse. senest i går kom en stor norgespakke med klær han arver! Er fantastisk at familie og venner vil gi bort klærne de har brukt til egne barn! Vi har ikke kjøpt mye selg. Også har jeg god samvittighet i forhold til at vi sparer miljøet på den måten;)

 

Ellers har det gått bra så langt i dag. skal spise litt til nå kjenner jeg, men er så langt godt fornøyd. Skal til en kollega av mannen min i dag med hjemmebakte horn. hun har vært syk lenge og tenkte det kunne være en fin oppmuntring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter. Mange utfordringer på det personlige plan for tiden, men klarer å holde meg til de gode matrutinene og til å bevege meg. Har ikke hatt motivasjon til å komme meg til elixia men har funnet frem ballen min så jeg får gjort viktige ryggøvelser på den.

 

veiingen var oppløftende i dag:

28.04: 71.0kg

midje: 83.7 (-0,7)

hofte: 97,5 (-0.5)

 

det går fremover i en tung tid og det er så deilig! :) Er godt fornøyd med resultatet. målet til sommeren er 68 kg. det er 3kg på to mnd og det håper jeg at jeg klarer. Målet til jul er 63 kg. totalt er det 8kg frem til desember. regner med oppgang i sommer pga varmen etc. ender alltid mellom 3 og 6kg opp pga vannansamlinger i kroppen og har valgt å ta det med i betraktningen denne gangen:)

 

Lykke til kommende uke til dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg! Bare det å holde seg til måltidsmønster og mengde i problematiske tider er jo råbra! Der sliter jeg....

 

Fortsett med lite, sundt og ofte! + all trimmen din!! Det gir resultater! krysser fingrene for deg for det som er vanskelig.... Håper alt ordner seg.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsetter med lite sundt og ofte men trening blir det dårlig med. akkurat nå blir jeg bare sliten av å trene så det kutter jeg ut. går korte korte turer, kvarter eller så. uansett så gir det resultater etterhvert. har god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter. det er allerede onsdag og dagene flyr. mannen min har vært en del hjemme med meg og junior pga tingenes tilstand. han jobber halv dag i dag også. Jeg har fått antidepressiva og angstdempende så nå håper jeg det går rette veien. det ligger en henvisning i systemet så jeg håper det ikke går så lenge før jeg kan starte med terapi. Slitsomme greier men nå kan det bare gå fremover:)

 

Lillegutt har sovet 11.5 time (!) i natt og våkner nå med et stort glis rundt munnen:)

HA en god onsdag alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at lillegutt sov så lenge!! Nyt det når du kan!

 

Har du fått barseldepresjon?? Jeg har ikke noe med det, men ofte så er man jo ekstra utsatt i sånne perioder....

 

Lykke til uansett! Nyt dagen i dag, den kommer aldri igjen!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...