Gå til innhold

Skal vi pushe hverandre litt? Jeg er klar, og sånn som jeg gleder meg!


Gjest Mammamai07

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar
Gjest Impulsiw

Gikk i "spiseforlitefella" i går ;) Var på svensketur med ei venninne. Jeg TRODDE Jeg hadde spist mye frokost, veide og målte. Hadde med matpakke (spiser polarbrød extrem, er bare 170 kalorier i 100 gram og da får man 40 grams skiver). Hadde også med klikjeks med magerost. Men på kvelden da jeg skulle bruke kosemerker gikk jeg helt amok. Ble knekkebrød med prim, ostepop...osv. over 1000 kalorier mer enn jeg skulle ha. Sukk.... Tror grunnen til det er at jeg veide meg da på fredag og veide en halvkilo mer enn når jeg veide meg på tisdag!!! Blir virkelig demotivert. Tror jeg spiser for mye. Men jeg er jo sulten så jeg forstår ikke noe. Tenkte nå å gå over på meny 2 for dette går jo ikke.

 

Ellers har vi det bra... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Skjønner godt at du blir demotivert altså! Det er ikke noe moro når man føler man har vært kjempeflink, og ikke ser resultatene. Men hvis du spiser det du skal i forhold til menyen din, så kommer nok resultatene ganske snart! Du har ikke spist noe mat med en del salt i, som har bundet vannet slik at du veier mer da? Er du helt sikker på at du spiser nok på morgenen, slik at du forebygger den fysingen på kvelden? Drikker du masse vann?

 

Tror iallefall at jeg ville revurdert å bytte til en mindre meny, siden du er så sulten, og menyen på 1900kcal i utgangspunktet er tilpasset deg. Må jo være forsiktig når man ammer også... Jeg villle gitt det en uke til, og gått igjennom hva jeg hadde spist med kurslederen min, for å se om det er noe du kan endre på,og om hun har noen gode råd til deg.

 

Ikke gi opp iallefall!!! Dette klarer du helt sikkert:) Jeg gikk som sagt ned 30 kg på GR før jeg ble gravid, og det er ikke alle uker som er like bra. Husker jeg trodde jeg skulle rive av meg håret flere ganger... hadde jo vært såååå flink, men ingen resultater:(

 

Masse, masse lykke til! Plutselig så løsner det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg ble mamma i april07, og henger meg på lasset av nybakte mødre. Har to barn fra før. Gikk ned 22 kg før siste svangerskap, men de kom på igjen +++++.

Er 178 cm og veier nå 126,5 kg.Har tatt 1 kg og 5 cm allerede. Målet er under 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam
Tror jeg spiser for mye. Men jeg er jo sulten så jeg forstår ikke noe. Tenkte nå å gå over på meny 2 for dette går jo ikke.

 

Jeg er enig med Mammamai07 i at du ikke burde gå ned i meny iallefall! -Hvis du skal endre noe, så gå heller opp til 2200! Tok du og kursleder hensyn til at du ammer? (Eh, ammer du forresten?) Hvis man skal gå å være sulten, så blir dette prosjektet fort vanskelig og demotiverende.. Skjønner godt at det ble feil å se du hadde gått opp en halv kilo, men det kan jo være mange forklaringer.. Vann i kroppen, melk i brystene (?), ømme muslker? Synes forresten du er modig som regnet ut hvor stor sprekken var, og håper du tar det fint inn igjen!

 

Du er omtrent på min størrelse, og jeg regnet meg frem til å bruke meny 4. I tillegg ammer jeg fremdeles endel, og ligger på 2000-2200 per dag. (Planla å ligge på 1900, men det ble for lite, ble sulten..) Hadde forresten en litt ubehagelig veiing i går jeg også. Etter smugveiing på torsdag hadde jeg allerede gått ned 1,6 kg, men på vekta i går var det krympet til 0,2kg! Hadde spist hjemmelaget popkorn med mye salt på fredagskveld, pluss at jeg fikk mensen igjen i går, så da er ikke alt håp ute for å få ett godt resultat på tirsdag! Har vært på skitur i kveld også, mens mannen passet barna. -Er ikke helt "der" at det føles godt enda. Mest anpusten, men det var fint føre, og jeg vet det hjelper hvis jeg tvinger meg igjennom dette ett par ganger til! ;)

 

Gratulerer Mammamai07! 1,8 er flott nedgang! -Man blir litt skuffa når vekten viste mindre tidligere! Du har iallefall kommet veldig godt i gang! Du får nok de siste 0,2 ekstra neste uke!

 

Ha en fin uke alle sammen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07
Hei. Jeg ble mamma i april07' date=' og henger meg på lasset av nybakte mødre. Har to barn fra før. Gikk ned 22 kg før siste svangerskap, men de kom på igjen +++++.

Er 178 cm og veier nå 126,5 kg.Har tatt 1 kg og 5 cm allerede. Målet er under 100.[/quote']

 

Velkommen hit til oss! Moro at vi blir så mange nybakte mammaer...

Kjedelig å gå opp det man har gått ned pga svangerskap altså! MEN da vet vi iallefall at vi kan gå ned hvis vi vil... og det er jo en motivasjon i seg selv... ;)

 

Trener du noe og sånn eller? Jeg har vært veldig dårlig pga litt bekkenproblemer. Men har fått tak i et par pilates dvder som jeg tenkte å prøve hjemme i stua her. Dessuten skal jeg svømme på mandager. Håper å få strammet litt opp her og der.

 

Går du på kurs ved siden? Jeg har tatt utgangspunkt i det jeg lærte da jeg gikk på kurs, og håper det holder med motivasjon og støtte her inne...

 

Jaja... masse lykke til! Jeg får frese avgårde på babysang nå...

Ha en finfin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Mammamai07. Det er jo kjempebra. Nesten 2 kilo er jo 4 smørpakker....det er jo mye. Jeg har veiedag i dag og er veldig spent på resultatet. Håper bare jeg har gått ned noe ;)

 

Impulsiw: jeg lage en av rettene i GR-boka med soyasaus. Dagen etter veide jeg 600 gr mer. Soya er jo veldig salt og jeg holdt masse vann. 600 gr er jo det man kan risikere å gå ned på en hel uke. Vi må passe oss at ikke all motivasjon kommer fra "vekta". Det kan jo være uker vi sikkert ikke går ned noen ting, men allikevel går ned i cm.

 

Synes selv at helgen er verre enn ukedagene når det gjelder å få i seg riktig mat. Ukedagene er litt mer forutsigbar enn helgen. Lørdag reiste vi rundt hele dagen og klokka gikk ofte en time eller to over når jeg egentlig skulle ha spist. Skjønner at man må være en god planlegger for å få dette til ;)

 

Jeg rapporterer inn vekta i dag etter veiing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

...for STØTTEN ;) Det er veldig godt å høre at flere har opplevd det samme som jeg. Det motiverer til å fortsette ufortrødent. Jeg må innrømme at jeg sparte litt på kaloriene i går siden lørdagen ble noe ustrukturert..hehe... Men jeg kom opp i 1300 og noe... Jeg ammer enda, men i forrige uke spiste småtten lite. Han var veldig forkjølet. Så nå er prod. på lavmål. Må pumpe meg annenhver time nå for å få melkeprod. opp igjen.

 

Grattis mammamai07!! Kjempebra! Skal melde fra her i kveld åssen det gikk. Men jeg synes utsiktene foreløpig er noe dystre... Skal ikke spise soya til middag i dag i alle fall!

 

Så morro at vi blir flere!! ;) Velkommen! Snodig at vi er på samme høyde også... nesten alle eller? Jeg er 180 i alle fall.. og ca. 122 kg... får se i kveld nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg litt mindre her inne jeg da....bare 162 og veier bittelitt mindre. Altså ganske likt totalt sett..... Noen må ha jobben med å være liten også ;)

 

Lykke til med veiinga ...... vi krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det -1,1 kg for meg den første uken. Må jo være fornøyd med det.......Man kan jo alltid ønske seg mer, men det er jo ikke sunt. Vi får håpe det holder seg sånn noen uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Grattis SOL... ;)

 

Jeg hadde gått ned 1 kg i dag! Trodde ikke mine egne øyne. Kan ikke stole på vekta hjemme tydeligvis. Er bare så glad og motivert ;)

 

Håper det går bra med dere andre også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Har akkurat sitti og skrevet et langt innlegg... og borte ble det:( Jaja... får begynne på nytt da.

 

Så utrolig glad jeg ble da jeg kom inn her! Godt jobba SOli2 og Impulsiw:D Gratulerer så mye! Deilig når man ser resultater av jobben en har gjort. *klapper dere på skuldra, og roper "kjempe bra"!*

 

Jeg har i dag vært på farta siden kvart på 1. Full fart... Ikke så lurt, for da jeg kom i bursdag kl 18 så ble kakene litt for fristende. MEN det er jo lov å kose seg litt, og spist er spist. Får være ekstra flink resten av uka.

 

Skal på bursdagsfest på lørdag da, vurderer å være edru, men har veldig lyst til å ta en flaske rødvin. hmmmm... er bare det at det er jentekveld helgen etter denne og... og det er jo første gang på 1,5 år... og rødvin hadde jo vært godt da og... Høres ut som om jeg er den drankeren, noe jeg IKKE er. Bare typisk at alt kommer på en gang. Hva ville dere gjort?

 

Helt enig med deg SOli2... Helgene er veldig vanskelige! Tror egentlig det lønner seg å ha matpakke med seg jeg. For det er som du sier, timene bare flyyyyr!

 

Og jeg er også høy Impulsiw. 181,5cm for å være korrekt;) Ble litt overraska da jeg så at vi var såpass mange høye her. Synes jeg sjelden ser jenter som er like høye og kraftige som meg...

 

Jaja... lykke til jenter! Dette ser jo virkelig lovende ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...., men hvor i landet bor dere alle sammen? Mulig dere har skrevet det tidligere, men tenkte kanskje vi kunne skrive litt mer om oss selv.

 

MEG: Jente på 33 år, gift med Arild og har Adrian på 2,5 år. Vi bor i Lørenskog utenfor Oslo og jeg jobber som Service Manager i et stort IT-firma i Oslo. Jobber altfor mye i forhold til hva jeg egentlig ønsker. Skulle ønske jeg hadde mye mer tid til mann, barn og ikke minst MEG SELV. Jeg er halv italiensk og har da pastagenet, jeg ELSKER pasta (noe av grunnen til at jeg er her ;) ) og har slitt med altfor mange kilo for mye etter at Adrian ble født. Det var kort om meg ;)

 

Gleder meg til å høre om dere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw
....' date=' men hvor i landet bor dere alle sammen? Mulig dere har skrevet det tidligere, men tenkte kanskje vi kunne skrive litt mer om oss selv.

 

MEG: Jente på 33 år, gift med Arild og har Adrian på 2,5 år. Vi bor i Lørenskog utenfor Oslo og jeg jobber som Service Manager i et stort IT-firma i Oslo. Jobber altfor mye i forhold til hva jeg egentlig ønsker. Skulle ønske jeg hadde mye mer tid til mann, barn og ikke minst MEG SELV. Jeg er halv italiensk og har da pastagenet, jeg ELSKER pasta (noe av grunnen til at jeg er her ;) ) og har slitt med altfor mange kilo for mye etter at Adrian ble født. Det var kort om meg ;)

 

Gleder meg til å høre om dere......[/quote']

 

 

Litt om meg: Er 40 år (41 den 28 januar). Er hjemmeværende med en Erling som er 10 uker nå. Han kom til på Halloween. Er samboer på femtende året. Fra før har jeg en datter på 22 og en sønn på 18. Vi bor i hus vi bygde selv i 1999 nær Årnes. Vi er opprinnelig fra Oslo, men har bodd i Nes kommune siden 1995. Har utdanning fra UiO, en bachelorgrad i samfunnsvitenskap og har jobbet i kommunal tjeneste. For tiden hjemmeværende pga kneslitasje som har blitt til betennelse, men håper å komme i arbeid igjen.

 

Gikk et kurs for fire år siden og gikk ned ca åtte kilo. Men de gikk jeg på igjen og når jeg ble gravid la jeg på meg atten kilo.. noe gikk jo av da lillegutt ble født, men som sagt ble det for mye marsipan i jula. :] Nå skal det av, i alle fall tyve kilo.. målet først er under hundre, så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Jeg er ei jente på 25 år. Giftet meg i 2004 og fikk Neo Tobias i mai 2007. Jeg bor rett på utsiden av Tønsberg.

 

Jeg jobber i et pølsemakeri og har jobbet der i snart 6 år. Har egentlig jobbet der i påvente av å finne ut hva jeg skal utdanne meg til, og nå har jeg endelig bestemt meg for at det er jordmor jeg vil bli. Samtidig så ønsker vi et barn til ganske tett på lillegutt, så for å si det sånn så har vi allerede begynt å prøve litt igjen;) Så hva som skjer fremover er litt usikkert... kommer ann på om vi blir gravide eller ikke... Blir vi ikke det så blir det skole på meg. Blir vi det så blir det jobb en liten stund til...

 

Jeg har alltid vært stor jente. Har vokst opp i en familie som er heeeelt ute og kjører når det gjelder livstil og kosthold. Altfor mye fokus på mat og at det å kose seg er å spise masse godt:( Var vel 11 år da jeg prøvde min første slankekur, da var jeg 80 kg. Var riktignok tidelig utviklet, men uansett overvektig,og flau over meg selv... Har flydd opp og ned i vekt så lenge jeg kan huske. Da jeg begynte på GR i april 2005 så viste vekta 133,5 kg. Jeg gikk nedover og veide da jeg ble gravid i september 2006 rundt 103kg. Etter svangerskapet så har jeg lagt på meg igjen... så nå er det pån igjen.

 

Ellers har vi en hund og et par katter.

 

Tjaa... er det noe mer å si da tro? Hmmmm... bare å spørre om dere lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Ja..husdyr. Vi har to hunder også. To pomeranians. Sånne små sjampanjefargede.. Ca 3 kg hver. VELDIG søte. Skal prøve å få valper på de nå. De er tre og seks år gamle. Så har vi en pusekatt som er datteren min sin. Har lyst på en rasekatt. Sånn "hellig burma", men vi får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

enn så lenge iallefall! -2,0 denne uken, og kjempefornøyd! Vet at de siste 10-15 kioene jeg gikk opp har kommet fort på og da går de gjerne fortere av igjen også, men hadde ikke ventet meg så raskt. Regner selvfølgelig ikke med at det varer... Har hatt 15,5 trimpoeng denne uken, så kanskje det er litt av forklaringen?

 

Får følge opp person-infoen først; Er 33 år gammel, snart 34, har to gutter, en på 3 og født i mai 07. Ha alltid FØLT meg stor, men har i ettertid skjønt at det var mest pga av høyden, 1.80. Har drevet med svømming på nasjonalt nivå, og trente på det meste ca 18 timer svømming i uka, pluss at jeg jogget, syklet og drev med triathlon (løping, svømming og sykling) en stund. Har med andre or vært super-sprek og slank, selv om jeg har trodd jeg var tykk. (takk til min alltid jojo-slankende mor, som satte meg på slanking da jeg var 13.) Problemene started da jeg sluttet å svømme og begynte å studere. Vekten krøp sakte oppover (endelig kunne jeg spise ting jeg aldri hadde fått lov til hjemme), og stoppet ikke før jeg startet mitt første GR-kurs. Gikk fint ned, for deretter å gå opp alt + enda mer. -sånn har jeg hooldt på noen år, og i de siste 4 årene har vektøkningen ært knyttet til svangerskap og barselstid! (Går nesten mere opp i barselstiden! Altfor lite rutiner, og for mye snop) Hadde en max-vekt nå på 118kg, som er det samme som jeg var oppe i for 3 år siden etter barn nummer 1. Startet det siste svangerskapet på ca 90kg, så det er +28 kilo på svangerskap og barselstid. Skal ned til 90 i første omgang på egen hånd, og deretter fortsette på kurs til 80 og stabilisere meg på kurs. -Kanskje resten av livet :D

 

Bor i Oslo-området, jobber i olje-industrien, (it-relatert), og er gift med en flott fyr som aldri har hatt vekt problemer.. Ingen dyr (dessverre, er allergisk, men er vokst opp med katter).

 

Gratulerer Impulsiw og SOli2 -1 og -1,1 kg! Er det ikke deilig å se at man får resultater, selv om man ikke venter det?

 

Morsomt at 3 av 4 er 180+ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Cambambam... Jeg begynte å slanke meg når jeg var rundt tretten fjorten år. Med minste vekt når datteren min var 1 år på 63 kg og tyngste etter jul nå på 124!!! *sukk* Jeg var flink mellom 1999 og 2003. Da spiste jeg ikke om kvelden, og jeg holdt vekta. Men så begynte "trøtseetingen" om kvelden igjen. Etter det krøp vekta opp og ned og opp og ned... Men når jeg ble gravid tok det av. Jeg sluttet med nicotintyggegummi og la på meg 18 kilo. Men for meg ble det også værre i barseltiden og så jula da. Har vært veldig aktiv men nå setter knærne en stopper for det. De er litt bedre nå så jeg vurderer babysvømmin med lillegutt - feit eller ei. Noen som vet om noe i nærheten av løreskog/oslo??

 

 

Hadde jo vært koselig om vi kunne møtes i feks Oslo etter hvert? Hadde jo vært artig å se hverandre evt. "drikke" noen kosemerker og utveksle erfaringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Oj... så flink du har vært CamBamBam! Moro moro... gratulerer så mye:D

 

Gøy å lese om dere og... det skaper liksom et bilde av hvordan jeg tror dere "er". Hadde jo vært supermorsomt å møtes en gang altså... er jo ikke sååå lange turen for meg heller.

 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver CamBamBam, om at man kanskje har en tendens til å føle seg stor pga høyden. Samme hvor tynn jeg var, så trodde jeg at jeg var tjukk.

 

Og så vil jeg bare si det Impulziw, at vi trives veldig godt på babysvømming! Det er veldig moro,og det er jenter i alle størrelser. Gruet meg grusomt til første gang, men det gikk over all forventning. Men det er jo ikke sikkert du gruer deg på den måten jeg gjorde, alle er jo forskjellige. Det jeg synes er litt kjedelig der vi går er at kursene overlapper hverandre... dvs vi er kanskje 20 jenter med barn i en bitteliten garderobe med 3 dusjer. Men til torsdag begynner vi på nytt kurs, og da er jeg i gang med å grue meg igjen... for da er det jo mange nye folk. Men det går nok bra denne gangen og! :D Og det er utrolig gøy å se hvordan lillegutt koser seg i vannet altså! Så hvis knærne dine tillater det, så ville jeg absolutt gått for det.

 

jaja... masse lykke til denne uken! Måtte kiloene renne av:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Tusen takk mammamai07 :D Startet friskt med 2126 kalorister! Er bare så sulten altså... sukk. Men men jeg trenger sikkert såpass med mat.

 

Lykke til ALLE sammen denne uka. Bit tennene sammen! Hehe.. :D Har kjøpt sans is med lite kalorister for å ha noe hvis søttanna skriker. Må jo unne seg noe godt. Men er VELDIG motivert.

 

Det blir spennende så se hvordan det går når vi skal til Lanzarote 14 dager i vinterferien. Da har jeg ikke tenkt å være helt avholden. Så skal vi til køpen den 28. Meg og mannen på romatisk tur for to (tre m lillegutt) og feire bursdagen min.

 

Sant at man danner seg bilder altså. Ser for meg en gjeng slanke damer på bytur...hihi :) ha en god natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Klarte å komme meg ut en tur både på mandag og i dag, til tross for isbelagte veier og styrtregn! -Lærte av tur forrige uke, (hadde bare regnjakke, ble gjennomvåt, kald og måtte låne mannen til venninnen min sin treningsbukse!), og denne gangen hadde jeg fullt regntøy og brodder på beina! Mandagen møtte jeg nesten ingen mennesker, og alle jeg møtte hadde brodder! -Uten dem er jeg redd jeg kunne ha falt og mistet vognen! Har hatt noen nesten-ulykker, og den store angsten er at vogna fyker ut i veien eller i elva! Nåja, alt har gått bra hittil, og nå legger jeg broddene i vogna, i tilfelle veldi glatte partier!

 

Har ikke hatt noen av banra på babysvømming, noe som er litt rart med min svømme-bakgrunn. -Har vel vurdert det slik at jeg heller vil gå i svømmehallen med dem etterhvert og lære dem p svømme. -Blir litt demotivert i svømmehaller, siden det minner om min egen storhetstid.. Forfallet blir så mye tydeligere der enn alle andre steder.. -Ikke nødvendigvis på kroppen, men på tidene jeg svømmer på. Kjenner at alt går så vannvittig sakte, og at jeg blir sliten av det som ville vært lett oppvarming eller "bading" før. Lurer på å begynne å svømme litt igjen. Det finnes Masters-grupper for voksne, med trening ett par ganger i uka. Blir nok ikke før barna blir litt større.

 

Nåja, ha en fortsatt fin uke!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Synes det er tøft at du orker å gå i dette været..virkelig! Der det er vilje er det vei :D

 

Skjønner godt at du synes det er vanskelig å gå i svømmehallen, men kanskje vokste du litt på det hvis du prøvde? Kven kveit...hehe... :D

 

Jeg var fryktelig sulten i går.. Spiste ca. 1900 kcal. Men det går da. Ennå ikke smakt på isen.

 

Åssen går det med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Fy søren så flink du er CamBamBam! Tror jammen jeg har noe å lære av deg når det gjelder det å komme seg ut og bevege seg... Jeg må nok innrømme at jeg aldri hadde gjort det samme i et sånt grisevær:( Så jeg tar av meg hatten for pågangsmotet ditt altså! Utrolig bra! Skjønner det kanskje blir litt vanskelig for deg med svømmehaller ja...

 

Ellers så går det bra med meg Impulsiw. Er ikke noe flink til å telle kalorier eller bruke dagsrapporten nå. Er for mye på farta, så får nesten prøve meg frem. Så lenge jeg går ned, så orker jeg ikke stresse med det. Hvis det plutselig viser seg at jeg står stille eller går opp så får jeg prøve å gå over igjen, for å se hva jeg eventuelt gjør galt. Men jo mindre fokus jeg har på hva jeg spiser, jo mindre sulten blir jeg på en måte. Tror jeg vet sånn ca hva jeg skal ha av det meste nå... så vi får se...

 

Trening blir det så som så med. Fy søren så treg jeg er! Er jo mye hyggeligere å være sammen med venninner og sånn, ha besøk, være på besøk, gå på cafe og tusle i byen...Og i går kveld hadde jeg bestemt meg for å trene, men da fikk jeg telefon fra mamma om at hun sårt trengte barnevakt til mine småbrødre, så da ble det ikke noe av da heller. Så det er jo ikke det at jeg bare sitter hjemme på rumpa heller. Jeg er veldig sosial og mye på farta... skulle kanskje prioritert litt annerledes:( Motiver meg den som kan! Vet jo hvor deilig det er etterpå...

 

Blir spennende å se hvordan det går til helgen. Er mye som frister i helgene... Men det skal nok gå bra! Ikke så mange dager til veiing for meg. Jeg er spent, siden jeg har tatt det litt på feelingen denne uken... krysser fingre og tær for at det går bra!

 

Har dere noen delmål forresten? Hvor mye vil dere gå ned hver uke, for ikke å bli skuffet?

 

Jeg tenker at jeg må gå ned 0,5kg per uke, men tror allikevel jeg blir skuffet om ikke det er nærmere 1 kg. Vil jo at det skal gå fort. Samtidig som jeg vet at en vektnedgang på 0,5kg er bra hvis man har tenkt til å holde seg der...

 

Jaja... nå våknet lillegutt fra luren sin her. Snart er det babysvømming og!

 

Lykke til! Og ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...