Gå til innhold

Skal vi pushe hverandre litt? Jeg er klar, og sånn som jeg gleder meg!


Gjest Mammamai07

Anbefalte innlegg

Måtte le når jeg leste innlegget ditt CamBamBam. Sønnen min er 7 mnd og begynte for 2 uker siden å reise seg opp og krabbe. Han er helt i hundre. Skal ikke ligge i leikegrinda, hvis han er der skal ha stå å hoppe opp og ned. Og selvfølgelig detter han jo etterhvert. Nå har han lært at å dette er noen ganger vondt, så da gråter han på vei ned.. Jippi. Men egentlig gidder han ikke være i leikegrinda si lenger, vil helst være på gulver. Da krabber han overalt, og vil helst reise seg opp på alt. Og vi er som ikke har sikret alt enda. Så jeg må følge etter. Og når jeg sier nei blir han sint på meg. Er litt vanskelig om dagen... bare sutrer. Så det er deilig å legge han i vogna og gå på tur da ligger han i allefall stille.. men når vi kommer hjem fra tur er jo han nylada og jeg er sliten og da vil han bruke all den nye energien... puh glad jeg har begynt å trene jeg ellers hadde jeg måtte bedøvd han. Føler noen ganger at det er en full treningsøkt og vell så det.

 

Er litt enig med dere at jo da 0,7 kg er greit det. Men greia er at jeg har jobba så hardt for å ikke skeie ut. Så da tenker jeg hva skjer hvis jeg en dag skulle spise litt kake eller få ordentlig sjokoladekikk... tror det hadde vært lettere å holde motivasjonene like god dersom det var litt høyere vektnedgang... Men jeg skal jo klare å holde meg der etterpå, og dette er sånn livet mitt er nå, så jeg skal skjerpe meg og bli flinkere til å tenke at alle nedganger er BRA!! For strengt tatt er det jo det. Og det er jo over en smørpakke :-)

 

Men nå er det lunsj på meg og grøt på poden. Han står her i leikegrinda og strekker på seg for å rekke pcen... Lille sjarmøren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mammamai07

Først og fremst gratulerer med fin nedgang Gizmo og Cambambam. Synes dere er flinke!

 

Stresser litt om dagen nå jeg da. Mannen min blir så oppgitt over snikveing og mas, så nå har han tatt ut batteriene i vekta. Og DA blir jeg stressa da. Da har jeg jo ikke noen kontroll på hvordan det går i det hele tatt! Kjenner jeg er rimelig stressa for søndagen nå... rakk å snikveie meg en gang på tirsdag, og da hadde jeg gått opp til 114,6 igjen, så da blir det veldig spennende å se til søndag da. Håper det bare var litt salt...

 

Jeg tenker også på at sist jeg gikk ned så hadde jeg et gjennomsnitt på 500gr i uka, sånn ca. men jeg vil at det skal fortsette slik det har gjort nå. Jeg vet jo det at det ofte går tregere og tregere ettehvert... håper så inderlig at jeg iallefall er nede i 112,5 til søndag.... men jeg må innrømme at jeg ikke har den største trua.

 

Men jeg har om ikke annet kommet i gang med litt trening da:)

 

Huff... nå føler jeg at jeg var veldig negativ. Ikke meningen det altså. Det går nok sikkert bra til slutt. Alle uker er jo ikke like... og dumt å ta sorgene på forskudd;o) eller hva?

 

Hihi... morsomt å høre hvordan det går med barna deres og! Så det er full rulle ja! Moro da. Lillegutt har funnet ut at det er like greit å rulle seg frem dit han vil han, så det spørs når han prøver seg på den krabbingen. Men han er helt rå på rullingen altså. Folk ler godt av han når de ser hvordan han svinger seg rundt og rundt i rasende fart. De er jo så forskjellige de små. Men veldig moro å høre hvordan det går med deres små og...

 

Lillegutt ble forøvrig 8 mnd i går, og jeg fatter ikke hvor den tiden har blitt av! Jeg synes rett og slett det er litt skremmende. Var på barselbesøk idag... han var 2,5 uke. Var sikker på at jeg aldri hadde sett så liten baby før, men han var faktisk nøyaktig like stor som lillegutt ved fødselen, både lengde og vekt, så så fort kan man faktisk glemme! Var så rart å se at babyen min på en måte er blitt mer barn enn baby. Selvom han egentlig vil være baby lenge til for meg;) hihi...

 

Lykke til alle sammen! Og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Godt der holder motet oppe. Det sprer motivasjon :)

 

Skjønner godt at du har lyst å snikveie deg mammamai07. Det er veldig fristende. Men jeg har ofte oppdaget at det går både opp og ned i uka, så da er det så deprimerende å veie seg. Men det har alltid vært nedgang på kurskvelden. Så nå skal jeg prøve å la være å veie meg. Skal jo på dansketur mandag også, så jeg er spent på hvordan det skal gå.

 

Var ute og gikk tur med lillegutt i dag. Men det BLÅSTE jo nesten orkan. Så glatt at som bare det!! jaja...det ble i alle fall en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Gikk på en ordentlig smell i går. Kjøpte inn masse sjokolade og bare SPISTE... :) Har ikke kontroll. Rene tvangsspiseren. Akkurat som at jeg vet at jeg ikke skal veie meg mandag og gir FAEN. Jeg trenger noen til å motivere meg før jeg "gir" opp...og blir enda feitere... sukk... dobbelt sukk.. :)

 

Har begynt fint i dag da... men holder det??? Kan dere hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er veldig viktig nå er at du tilgir deg selv EN sprekk og fortsetter som ingen ting skulle ha skjedd. Det er ikke sjokolade som man spiser en gang i blandt som gjør at vi er såpass overvektige som vi er. Det er når det fortsetter slik hele tiden. Vær flink og legg deg på den linja som du har gjort hele tiden nå. Du kommer til å føle deg så mye bedre.

 

Tenk på at dette er faktisk noe du gjør for å bli sunn og for å få litt mer overskudd til deg selv og til din lille skatt. Jeg vet hvor JÆVLIG det er å skal bøye seg ned for å få på lillemann sko eller skal skli sammen med han på akebrett og du føler at du nesten kveles.

 

Jeg tenker som så at jeg nå legger om livet for å få det bedre med meg selv. Om jeg skulle skeie ut en dag så skjer det, men jeg må så fortsette der jeg slapp.

 

Jeg er helt sikker på at du klarer det.

 

 

Klem Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Du må ikke miste motet pga at du har hatt en sprekk! Det har vel alle engang i blant? Det som er kunsten er å reise seg opp og fortsette som før etter en eventuell sprekk... og vet du hva? Det er jeg overbevist over at du klarer! Så flotte resultater og med god oppfatning over hva som har gjort deg slik du er i dag... Du skrev det jo selv den 24.01... "Det er jo samlet mengde som teller. Dessuten har jeg ikke blitt feit av et kakestykke eller godteri borte oss folk eller en dag i uka. Hos meg var det lørdag HVER dag. Det er det jeg prøver å slutte med...hehe..." så er jeg overbevist over at du klarer dette veldig bra!

 

Når det gjelder det å sprekke så kan jeg være den første å underskrive på at jeg tror det er "sundt" en gang i mellom. I den perioden jeg gikk ned mange kg så hadde jeg en sprekk i ny og ne... og vet du det at det var nettopp det at jeg tok meg lov til å nyte livet en gang i mellom som gjorde at jeg holdt motivasjonen oppe. Hvordan skal man klare å bli kvitt 30-40kg hvis man skal nekte seg selv alt til en hver tid?

 

Når du først har sprukket sånn, så er spist spist... og dårlig samvittighet kommer man ingen vei med allikevel! Hvis du prøver å vri det til noe positivt, at da har du hatt din kosekveld for en stund og at det var deilig! Så kommer kanskje motivasjonen snikende? For nå har du kanskje ikke det behovet for å kose deg på den måten på en stund kanskje?

 

Tenk deg hvor bra det blir når du begynner å nå målene dine du...

-Bedre helse

-Mere ork til deg selv og ikke minst familie/barn

-Føler deg rett og slett bedre

-Kjøpe fiiiiine klær, som sitter som støpt, og som er lettere å finne

OG... det beste med alt er at om du tenker etter så er det ikke sååååå fryktelig lenge til heller. Denne perioden av livet ditt (eller vårt for den slags skyld) er ikke så stor hvis man tenker i den store sammenhengen. Og tenk på gevinsten du:D

 

Dette klarer du Impulsiw:D Opp med hodet og smiiiiil du... slaget er overhodet ikke tapt! Du er så flink atte!

 

Stor helgeklem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

for støtten. Trenger virkelig støtte. Klarer ikke å se langt fram. Jeg tenker rett og slett ikke i det hele tatt. Jeg går på autopilot og stapper i meg som en alkoholiker stapper i seg alkohol.

 

 

TENKE...er ordet jeg må begynne å tenke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07
for støtten. Trenger virkelig støtte. Klarer ikke å se langt fram. Jeg tenker rett og slett ikke i det hele tatt. Jeg går på autopilot og stapper i meg som en alkoholiker stapper i seg alkohol.

 

 

TENKE...er ordet jeg må begynne å tenke....

Er ikke alltid like lett å tenke fremover nei... men det klarer du! Du må prøve å finne frem den gode følelsen over hvor godt det vil bli å kvitte seg med kiloene både mentalt og fysisk... og holde fast ved den følelsen når det sniker seg inn lyster. Da skal du se at dette går så bra atte! MEN jeg har også vært der du er i dag... er der innimellom jeg og... det er ikke alle dager som er like lyse, og det eneste jeg klarer å tenke på er alt jeg IKKE kan spise. Så Gyver jeg løs på alt vi har i skapene og ender opp med en brennendes dårlig samvittighet... Så du er ikke alene...om det er noen trøst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Impulsiw. Tror det er veldig viktig å bemerke seg det Sol og MammaMai sier. Det er når sjokoladekikkene blir hverdag at problemene kommer. Man klarer ikke å leve resten av livet uten å dette utpå noen ganger. Jeg slutta å røyke for 3 år siden , og sammenligner det å legge om livsstilen med det. Bortsett fra at dette er MYe vanskeligere. Jeg prøvde å slutte å røyke 30 ganger, siste gangen lo alle av meg å sa "hvorfor gidder du, du veit jo at du ikke klarer det". Da gikk det litt f.. i meg, og den dag i dag er jeg røykfri!!! Jeg har prøvd å "slanke" meg mange ganger. Men det resultat at jeg er helt fanatisk en stund og detter helt utpå igjen. Og har jeg gått ned 5 kg går jeg 8 opp igjen. Det er ikke sånn vi vil ha det ! Vi må bare bestemme oss for at: "Jeg vil IKKE være tjukk lenger" - "Jeg vil ikke gråte når jeg ser meg i speilet" - "Jeg vil IKKE si til sønnen min at jeg ikke orker være med i ski bakken" - MEN "Jeg vil FØLE meg BRA!!! " OG Jeg vil ha bedre helse" , "Jeg VIL gå i en vanlig butikk å kjøpe noe lekkert og se lekker ut!" - OG vet du HVA VI KAN KLARE DET!!! VI får til det vi vil om det er aldri så vanskelig. Vi må bare bestemme oss. Når vi detter av hesten må vi tørke av oss søla, legge det bak oss å ri videre så den sunne, fornuftige og flotte veien vi har begynt. FOr da får vi oppleve så mye flott, vi får overskudd og en god selvfølelse, vi kan være stolte av oss selv for vi kan og vil :-)

 

tror vi går mot en litt tøff periode nå. Jeg merker det veldig. Den sterkeste motivasjonen og inspirasjonen er ved å dabbe litt av og man blir litt sløvere. Det er lettere og skjeie ut. vi merker på vekta at det går litt tregere enn i begynnelsen. MEN det er da vi må¨fokusere på det som har skjedd og som skjer med kroppen vår. Jeg kjenner allerede:

- Jeg har mye mer overskudd (på torsdags kvelden var jeg ute å vaska bilen innvendig klokka 10 på kvelden for jeg klarte ikke sitte stille, og på fredag morgen trente jeg aerobic videoen min klokka ni på morningen, aldri før har jeg vokna og hatt lyst til å trene, Var det første jeg tenkte på!! )

- Vi ser bedre ut (jeg får mange kommentarer om at jeg ser så frisk og opplagt ut)

- Jeg føler meg bedre

- God fordøyelse

-cOg jammen har jeg mista over 5 pakker smør !!!

 

Jeg tror det er viktig at vi triholder på dette forumet og at vi bruker hverandre som motivasjon, og litt klagemur. Så vi kan hjelpe hverandre gjennom de tøffe tidene og skryte av hverandre når vi er flinke!!!

 

Så ikke gi opp!!!!

 

Ha en fin søndag, kanskje det er en fin dag for en flott tur med familien (da blir litt av sjokoladen borte :-) )

 

Stoooooooooooooor klem fra GIzmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Fikk ikke akkurat det resultatet jeg hadde håpet på denne uken. Men jeg husker jo fra sist at det er veldig forskjellig fra uke til uke,og at det går saktere etterhvert. Saken er bare den at jeg har vært utrolig flink og nøye denne uken, ikke koset meg en eneste gang med et eneste kosemerke engang. Jeg har til og med trena;)

Jaja...

 

Denne ukens resultat ble 0,4! :)

 

Resultatene mine er:

Uke 1: 116,5-114,7 (-1,8)

Uke 2: 114,7-113,4 (-1,3)

Uke 3: 113,4-113,0 (-0,4)

 

Men midjemålet har minsket med enda 2 cm denne uken da:o)

Har minsket tilsammen fra 109cm til 103,5cm disse ukene...

 

Hmmmm... håper denne uken viser bedre resultater... Krysser fingre for det!

 

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du har vært kjempe flink jeg !!

Litt mindre nedgang denne uka, men du har jo gått ned 3,5 kg på 3 uker det er jo over 1 kg i uka. RÅ bra!! Alle nedganger er bra, så stå på. Hvis du ser på det i form av smør er det nesten en hel pakke, og nå begynner vi jo å snakke om FET og ikke vann etc.

 

Ha en strålende søndag og en flott uke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Jeg leser hva dere skriver og jeg har jo tenkt det sammen. Men det er akkurat som at når jeg blir sulten nok... er jeg ikke så feit lenger, slapp lenger... Det er ikke så nøye lenger. Tror jeg svever i den vilfarelse at jeg ikke ser så værst ut, selv om alle bilder og vekta sier noe annet!! Føler meg ikke feit nok... Jeg fortrenger det! MEN det betyr jo ikke at det er sant.

 

Skal prøve å motivere og tenke på at jeg faktisk må ned tyve kilo - FERDIG MED DASS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Du fikk meg til å se at jeg faktisk har gått ned over 1 kg i uka i gjennomsnitt, noe jeg faktisk ikke har tenkt over! :) er jo ikke så ille det nei...

 

Imorgen er det svømming igjen... og så får vi se hvordan denne uken går da!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gizmo. Du har vært kjempeflink Mammamai. Vi klapper deg på skulderen. "Bare" på disse ukene har du gått ned en normal nyfødt baby :) Det er jo mye fett hvis du tenker sånn.

 

Impulsiw: Du har mange "damer" her inne som tenker på deg og støtter deg. Vi VET akkurat hvordan du har det. Len deg på oss og bit tennene sammen. Dette klarer du helt fint. Prøv å spis så jevnlig at du ikke blir så sulten. Hvor mange kcal ligger du på om dagen? Lag deg f.eks noen kesampletter til kvelds istede for brødskiver når den verste godtehungeren setter inn. :)

 

Kurs og veiedag i morgen. Gruer meg faktisk litt. Har ligget med halsbetennelse hele uken som har ført til dårlig med inntak av både vann og mat. Trening har vært et fremmedord hele uken. Er forberedt på jeg ikke har gått noe ned (heller opp), men er inne i en fase hvor motgang kan bli tøft. Krysser fingre for at det blir noen gram i minus i hvertfall. :)

 

Ja ja man kan jo ikke gi opp uansett. Nekter å føle meg som en pølse som snart sprekker resten av livet.

 

Håper dere alle har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat å lurte på hva jeg skulle spise til kvelds. Har kommet dit hen at jeg er litt lei brød, går liksom i det samme hele tiden. Så leste jeg innlegget ditt sol, og jammen tror jeg at jeg skal prøve å lage noen kesampletter til kvelds i dag jeg.. nam nam.. hørtes godt ut, blir vel noen også da, siden jeg har 300 kcal igjen i dag.. gleder meg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.. da sitter jeg her midt i kveldsen... Gikk på kjøkkenet for å lage kesampletter.. men hadde jeg kesam da?? NEI.... men hadde jo så lyst på det, syntes det hørtes så godt ut... Vel man tager det man haver, så her ble det lett rømme pletter. Det blir selvsagt noen ekstra kalorier. Så nå har jeg regna og stått i , og kom fram til at lettrømme pletter har 228 kcal per 100 gram ferdige pletter, så det ble 126 kram på meg og 20 gram syltetøy, og det smaker himmelsk. Så absoutte noe å satse på ( men jeg ville nok laget med kesam om jeg hadde hatt det asså)

 

Enjoy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Det hjelper med litt ros altså! For meg er det virkelig supermotiverende å ha dere jentene på denne tråden som støtte altså... setter veldig pris på dere, så har jeg iallefall sagt det!

 

Ellers så har jeg lurt på disse kesamplettene. Fått det for meg at det ikke er noe godt, av en eller annen merkelig grunn... men da skal jeg søren meg prøve det jeg og... siden dere skryter sånn av det!

 

Hmmmmmm.... håper dagen ser litt lysere ut for deg imorgen Impulsiw! Er ikke noe moro når man har det sånn:( Du klarer jo dette så bra du!

 

Nå må jeg legge meg... trøtt som en dupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Er litt av og på på nettet for tiden! Mannen min bruker nettverkskablen, og så lenge han jobber, så føler jeg ikke at jeg kan ta den.. -Men sannheten er at jeg tenger det! Slitermye mere når jeg ikke skriver o rapporterer til dere her inne, og det jeg gjør nå er til glede og nytte for mannen min også, så jeg skal være flinkere!

 

Har veiedag i morgen og snikveide meg i går, og var opp 0,4. Det har blitt litt mye kos denne uken, så det er nok helt reelt. Men i dag skal vi ha torsk til middag, og hvis jeg er flink resten av dagen (og det er bare noen timer igjen), så får jeg kanskje en ørliten nedgang..?

 

Mammamia, min erfaring er at jeg ikke går så mye ned når jeg starter å trene, eller har trener mer enn vanlig en uke. -Musklene fylles med vann, og slipper det ikke før noen dager etterpå. Kanskje du først får trenings-bonusen neste uke! :)

 

Impulsiw, En sprekk starter ofte FØR du kaster i deg sjokoladen.. -Den starter i butikken! Jeg prøver meg på mental trening, og lager setninger som "Jeg skal gå rett forbi sjoklade- og godteri-hyllene" (Unngå for all del å bruke ordet "ikke" i setningene, siden hjernen ignorerer det, og oppfatter "Jeg skal ikke spise sjokolade" som "Jeg skal spise sjokolade", og vi vet vel alle hva som skjer da;)

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg kan ikke ha sjokolade eller annet snop i huset. Det er altfor lett å finne unnskyldninger for å smake, og stappe i seg alt. Min elsdste får ikke lørdagsgodt enda heller, så her er det ingen unnskyldninger for å kjøpe godis. For de som kjøper lørdagsgodt, så er det kanskje greit å ha tenkt igjennom akkurat hva og hvor mye man skal kjøpe. Jeg er sikker på at de fleste sprekkene kan unngåes hvis man kontrollerer handleturen!

 

Men det er akkurat som at når jeg blir sulten nok... er jeg ikke så feit lenger' date=' slapp lenger... Det er ikke så nøye lenger. Tror jeg svever i den vilfarelse at jeg ikke ser så værst ut, selv om alle bilder og vekta sier noe annet!! Føler meg ikke feit nok... Jeg fortrenger det! MEN det betyr jo ikke at det er sant.

 

Koste meg forresten med denne Impulsiw! Jeg lever også på "løgnen" om at jeg ikke er så vannvittig feit når jeg går oppover i vekt! -Og sjokket når jeg ser meg selv på bilder er alltid like stort! Egentlig er jeg glad for at jeg ikke føler meg så feit, og så lenge selvtillitten er slankere enn kroppen, så er det positivt! -Men i det øyeblikket jeg resignerer og tenker at jeg ikke er feit nok til å gjøre noe med det, da må jeg se på ett bilde av meg selv igjen.. Har bare 1 bukse i denne størreslen, resten sendte jeg på Fretex forrige gng jeg klarte å gå ned! Nekter å kjøpe flere klær i størrelse jumbo!

 

Gizmo, må si gutten din er tidlig ute! I barselgruppa vår er det bare 3 av 12 som kommer seg fremover, og bare 2 som krabber ordentlig! Har vært mye sutring i det siste, og trodde det var fordi han kan krabbe (uten at det var særlig logisk!), men i dag kjente jeg den første tannen! Ikke rart han er litt lei seg.. :)

 

Er spent på veiedagen i morgen, og ikke minst på hvordan det har gått med Impulsiw i dag!

 

Her er min mentale treningssetninger for uken som kommer!

 

Jeg skal skrive opp mat og trim

Jeg skal spise ofte, sunt og i passende mengder hver dag!

Jeg skal gå forbi sjokolade- og godishyllene i butikken

Jeg skal gå forbi bakevarer og iskremdisken i butikken

Jeg skal ta sit-ups og enkle core-øvelser hver mandag, onsdag og fredag.

Jeg skal ut på tur eller sykle minst 20 minutter hver dag.

 

Ha en fin uke jenter! Vi er godt i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da var mandagen her igjen da....skal snart på kurs og jeg gruer meg faktisk. Har ikke lyst til å få dommen. Er jo ingen vei utenom :)

 

Cam: Vekten kan variere mye fra dag til dag så vi krysser fingre :)

 

 

Rapporterer inn resultatet i kveld......BLÆH

 

 

Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da ble det som magefølelsen fornemmet, overhodet ingen vektnedgang. Akkurat det samme teite tallet lyste opp på vekta som forrige uke. Selvlysende tall blinket mot meg og nærmest slo til meg. Burde vel gå inn i en dyp depresjon og avslutte kvelden med en 200 gr melkesjokolade, men IKKE SØREN ALTSÅ. Det kan jo bare bli bedre neste uke eller hva?

 

Sukk! Da får jeg gå inn i hiet og slikke mine sår.

 

 

Håper dere andre får resultater :) Lykke til i uken som kommer.

 

 

Sol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg satt meg godt til rette for å se på farmen på web-tv. Fortjener det asså, vært på trening. 1t og 15 min aerobic og styrke - 812 kcal forbrent og 4,1 trimpoeng. Grunnen til at jeg er så stol av meg selv, er ikke fordi jeg har trent. Det er fordi jeg tar i alt jeg orker !! Når vi skal løfte beina løfter jeg så høyt jeg klarer, jeg hopper til og med, så fettet disser og det gjør vondt i de melkefulle puppene. Løper når vi skal gå også, og det tror jeg ALDRI jeg har gjort før. Ser ut som en tomat når jeg er ferdig, men det er så deilig. Godt å kjenne at formen kommer. gleder meg til å trene, så i dag tok jeg valget at fra nå av blir det aerobic timer 2 kvelder i uka, så får mannen min legge gullet de to dagene. de har jo godt av litt far og sønn tid. Vel nok selvskryt ;-)

 

Ser at det er flere som merker at det står litt mer stille / går litt tregere nå. Det er nå vi må fortsette å stå på og ikke gi opp. Det er så lett å miste motet.

 

Ser det er mange som sliter med at dere er fysne og vil ha noe godt. Jeg spiser litt dream is hver dag jeg :-) Når jeg fikk på kurs sist fikk jeg lov til å spise yoghurt is for melkerasjonen min. Jeg liker nemlig ikke yoghurt og klarer ikke drikke mer enn litt melk. Nå som jeg ammer kan jeg ikke drikke melk i det hele tatt , for gullet mitt blir helt prikkete i ansiktet sitt da stakkar. Det hjelper i allefall veldig på gottebehovet. Ellers kan man jo prøve crom da... det skal jo ta bort søt behovet !!

 

CamBamBam: Ja knøttet mitt er nok veldig tidlig ute. Har vært det hele tiden, rulla rundt når han var 2 og en halv mnd og tilbake igjen når han var tre. Er helt turbo. Men når det gjelder snakking og sånn er han ikke så tidlig ute. Ett par av jentene på barselgruppa vår sier at barna dems sier mamma og pappa, det er det ikke antydning til her i gården. Når er det vanlig at de bevisst begynner å si noe ?? Er moro da når han er så flink, krabber frem og tilbake som bare det , reiser seg opp overalt og sitter støtt som et fjell (nesten i allefall). Veldig stolt mamma !!

 

Lykke til med veiing i morgen dere som har veiedag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Det står stille av og til, og så er det bare å bite tenna sammen og fortsette på den gyldne stien :) Ønsker deg en veldig god uke!

 

Flink du er Gizmo! Jeg har gått tur i dag, og har trent sit-ups pluss noen minutter med Core trening. Kommer garantert til å kjenne det i magen i morgen, og det er jo bra! Lurer på å dra på pilates i morgen også. En i barselgruppa har startet på det på samme treningssenter som jeg betaler støttemedlemsskap i! (Trener der når jeg er i jobb! Men kan strengt tat rtene der nå også, men har vært litt slapp!)

 

God natt alle sammen!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Jeg gikk ned 0,2 kg denne uken, og det er kanskje i overkant av det jeg fortjente :) Har kommet godt i gang med neste uke i dag, så nå neste gang skal nok resultatet bli bedre!

 

God natt!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Tenkte bare å ta en bitteliten tur innomog se hvordan det er gått med dere. Og jammen blir jeg imponert over hvor flinke dere er til å trene altså! Burde værestolte av dere selv;)

 

Ellers vil jeg ønske dere lykke til denne uken, og jeg håper dere når målene dere ønsker for denne uken!

 

Mange positive tanker fra meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...