Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

1 time trening ? Virkelig skjerpet meg for å stå opp, og dra på Fresh!  

15 min elipse/jævelmaskin (syre i beina!!) 

25 min styrke 

20 min bakke/rett på tredemølle (en slags intervall)   

Tenkte lissom gjøre et forsøk på og kun trene beina i dag og ikke så mye på armene.................  

Nå, avgårde i 70 års lag.  Truls ikke hjemme i dag, men observert av nabo ?   Drivhuset tørt som rakker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J gikk på ekstravakt 05.30 - og jeg følte meg så nogenlunde våken, så....   

Har smårydda litt, plassert en eske med ting fra hytta.  En fyr skal hente kjøkkenbordet på hytta kl 09. Mitt forslag at han kunne komme så tidlig, tenkte det var en mulighet for å få noe ut av dagen, hehehe..   "Småtinga"  får jeg solgt, men frykter det blir verre med de store... seksjon, soveromsmøbla, sofa, lenestol ..  hvertfall til den første prisen.. må vel senke myyyye frykter jeg.   25000 - 15000 - 5000  - 6000     Stuebordet med glassplate er så vaklevorent, så jeg tror jeg dropper å sette det ut, hehehe... 

kl 11 har jeg meldt meg på den første gruppetrening på Fresh.  Må jo bare prøve. TROR det er det samme som det vi kalte core. Indre kjernemusklaturtrening. Bare en halvtime. må vel komme ferdig oppvarma tror jeg da.  De har treninger i sal bare frem til 1.juli - "lavsesong" er det nå, men få timer. Mer på høsten.   spinninga er enda ikke kommet i gang. ?  (mangler noe lysgreier til skjermen)   Men testa sykkelen i går, men funka dårlig med joggesko, må ta med spinningskoa mine.  kan jo bare "lage" meg min egen time, hehehe. (gir f... at det ser litt dumt ut, jeg vel!)   Har tenkt å gi kroppen SJOKK over forskjellige treningsformer nemlig. Må jo bare prøve noe nytt. Derfor tok jeg ellipse i går istedet for å ro.  Kanskje jeg skal lage meg en slags treningsdagbok på et ark. (er dårlig på å lage sånne fine skjemaer på pc dessverre... banner utrolig mye uten at det hjelper på å få det til....?) Du er nok god på sånne ting, hehehe.   

Nei, må fikle med noe på pc..   dvs bestille noe jeg har sett meg ut som morgengave til godklumpen...   litt kraftig gullarmbånd. Trodde de hadde det i butikken, men de sa det var bare på nett, eller så kunne de bestille det for meg.   

Ps, 70 års selskapet i går ble hyggelig. Åpent hus (leilighet)  fra kl 15, men vi var der vel i 18 tida. endel folk. mye av slekta/vennene hennes, men også kjente. (ho var gift med fetteren min som døde for endel år siden).  J hygget seg.  (og stupte over pølsekjelen, hehehe, godt han føler seg hjemme. ) Cherry og småkaker stod det på innbydelsen, men det var utvida med kokte pølser, og 5-6 kakesalg + kaffe (og annet fra barskapet)  - vi ble mette og fornøyde, hehehe..  

middag; grilla kyllingspyd med squash og paprika i mellom.  (bruker sushi pinnene jeg har samlet i løpet av vinteren, hehehe...   men det er snart tomt, så da får vi bruke de "orntlige"  Foccashia med det tomathakket jeg sjelden husker hva heter..  bruschetta....   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh du hellige - de 30 minutta saltrening var heavy nok for Epler...  ligna på core, ja. men vi brukte strikk og vektskive også. Middels til høy intensitet - jepp, kan skrive under på den, hehehe.. MEN kommer selvsagt mer av at musklene verka fra før og ikke har jeg trent de muskla på evigheter..  planken og løfte armene og bein eks. Timen går på tirsdager, så får vel møte opp..............  ? 

fint skjema jeg lagde, ikke sant?  hihihihi. kulepenn funker!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støl i magen i dag og! SERIØST...       har tenkt å møte opp på samme program i morra, forhåpentligvis har det gitt seg litt mer da, hehehe... men vet, etter noen ganger med den treninga blir det lettere... er bare veeeeeldig utrent akkurat der..   skal nok på noe slags trening i dag, lå Fresh. han har senvakter, så drar når det passer meg. dvs etter å ha vært på hytta i ettermiddag. Skal ha 3 netter nå.   vet ikke om jeg greier ta 5000 meteren i dag? gjør vel vondt i muskel den å.. hehehe..   ta med spinningsko? sitte å trå for meg selv? Skal høre med dem i dag (bemanna på ettermiddagen) om nååååår de får reparert det lysgreiene på skjermen.   

I dag snart nå skal vi ta en runde i noen butikker å høre om forskjellige ting.   prosjekt boden...  skyvedører og noe å sette foran det springelvinduet som tåler fuktighet/frost. Jeg vet hvor vi kan kjøpe, og hva slags, men HAN vil gjerne undersøke ALT..   ?    

kameraten hans har lagt fliser, og sparkla. Han har malt en vegg + tak. (bare 4 kvadrat det rommet så ikke store jobben.)   Kameraten kommer før jobb i morra for å henge opp hyllene vi kjøpte for ei stund siden. Virkelig gleder meg til å få orden i ting her og der, og begynne å flytte litt mer fra hytta. Har pakka ting i esker og bokser, men kommer jo ikke videre når jeg ikke får plassert det het her.      Er jo bare kaos på hytta nå, og det får jeg helt fnatt av.  Du kjenner vel til flytteesker K66.............................. 

Nei, komme i gang. Viktig med en aktiv hverdag!!      ps, småregn i dag! det var på tide. regna bittelitt i natt også. Men bør egentlig bøtte ned 5-6 dager..... er jo så tørt så tørt...

middag; stekt laks, tzatsiki, salat. 

ha en knall uke K66! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen herregud da epler hva har du spist??????????????????????????

Mektig imprignert og inspirert :D

Kjenner til det å flytte ja :ph34r:

Hva er det utfordringen går ut på?

Ja pen og papirer funkerer glimrende. Enklere ofte enn å måtte logge på pc etc, helt enig med deg der.

Nå kan jeg ikke gå på senter som du akkurat nå om dagen, får det rett og slett ikke til. Men kan få til noen turer med Nemi på fjellet og min antall skritt på 18 000 om dagen. Håper å få kommet i gang med noen timers på Barry's i uken men akkurat denne uken og neste uke er det en del jobbreise etc som gjør det umulig å få til alt.

Men jeg er med på sunn mat, 18 000 skritt om dagen, 2 agility økter med Nemi ( bæring av utstyr og en del sprinting på meg) samt 1 fjelltopp i uken. Kan ikke matche trimmen din men skal gjøre så godt jeg kan :lol: Skal bli spennende å se hva det gjør med midjemål og vekten din.

I dag er det behandling på Nemi og AG trening.

Mat så langt idag: steel cut havregrynsgrøt med blåbær, jordbær og honning/gresk yoghurt (den orginale) blåbær, jordbær, honning og valnøtter.

Planlagt middag: ørret, mandelpotet, salat, aioli.

Mellom/kvelds: Kanskje en smoothie eller skive med ost eller noe.

Vel dette var dagens plan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spist? hahahahaha....... kaller det heller brudekjolepanikk, ???  Bør jeg nevne "DET" bildet for noen år siden?  (Mexico)   vi får passe på vinkel`n!!  

Litt omstokking av planer i dag, så trenet i 12 tida.  Det ble 2000 meter roing (ca 12-13 min) - fant ut at armene ikke var med på 5000, hehehe - og så ble det 20-25 min hurtig gange, småjogg på tredemølla.  Kun cardio i dag altså.   Meldte meg på den styrketreninga i morra ettermiddag, så vil prøve å ha litt mer energi i kroppen/muskla enn om lørdag. 

med utfordring mente jeg vel bare å trene det man orker frem mot ferien, skjerpe  motivasjonen.  Jeg skal bare prøve å ha mer styrketrening, se om det hjelper på nedgang og muskler.  

høres godt ut med mye bær ☺️  Vi spiser jordbær og vannmelon for tiden..    

frokost; en rugbrødskive med kjøttpålegg + en banan.

cottage cheese etter trening.

middag; stekt ørrett, salat og tzatsiki

vannmelon senere.  godmorgen yoghurt i natt tror jeg. eller en skyr.  

Nei, prøve å sove litt før nattevakt, ellers blir det en lang seig natt.................   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hvor er innlegget mitt blitt av???

Vel vel. Ja brudekjole panikk er jo noe også. du blir nok nydelig uansett :wub:

I dag blir en vanskelig dag kjenner jeg. Har i det siste sovet dårlig noe som går utover pusten. I natt fikk jeg 1,5 time søvn. Jeg fungerer ikke på det. Orket ikke å lage til noe som helst til.

 

Men får gå ut å kkjøpe meg en smoothie som er innafor og så ta suppe til lunsj. Middag tror jeg blir sushi, orker ikke tanken på å lage noe. Bare å holde seg våken til 19-20 og så legge seg og håpe søvnen kommer.

Tirsdag:

Frokost: Kaffe latte

Lunsj: Salat med ørret, chiliolje, 1 skive surdeigsbrød

Mellom: Mandelmelk med proteinpulver (så ingen bolle på esso :D)

Middag: Pølse m/stappe og gulrøtter

Kvelds: Grøt av steelcut havre og byggrynsflak kokt på vann/h-melk, honning, kanel og masse blåbær (skulle være frokost men orket ikke mat i går morges.

Skritt: 18 664/AG trening

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke greit å sove lite, I know..    Sov dårlig etter jobb i går pga endel bråk (vi borret opp hull til hyllene i boden bl.a + at det som vanlig er bråk utenfor siden de reparerer garasjeanlegget...   )   Men sov bedre i dag heldigvis.  Trening har gått fluksens to hell denne uka ?  fy skam Epler!   Måtte brått dra for å prøve brudekjolen som ei jente/dame hadde begynt å sy inn for meg - og etter det måtte jeg bare hjem for å ha MAT....   Kjolen blir helt ferdig for henting lørdag tenkte ho.  Fikk med linbuksa til J da. 

NEI boller fra Esso er ikke lov!  du pleier vel ikke kjøpe sånt ofte?  grøss........ sushi høres bra ut. et par måneder siden sist jeg spiste det tror jeg. Er grilling hver helg nå på oss. hehehe..    

Nå må jeg kærre meg i dusjen...   litt treg i kveld skjønner jeg... har sotti på gulvet i sikkert 30 min på å prøve å få til den skriveren jeg nå sjelden bruker..  renseprogram flere ganger, men...      sendte tilslutt over boardingpassa fra rayanair/London til J, så kan han skrive dem ut for meg.   skulle ha skrevet ut noe annet også, men jeg sendte mailen over til adressa mi på jobb, så kan jeg skrive ut der i nattens mulm og mørke når jeg er alene, hehehe (hahaha, vi gjør sånt alle sammen.........).  

Ha en fin torsdag K66 - melder forhåpentligvis om et heidundranes treningstime om kvelden... ?    sliter virkelig med å få i gang kroppen etter nattevakt, den der må jeg jobbe mer med..   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 times trening på Fresh ?  

2000 meter roing (12,5 min) 

diverse styrke

tredemølle med bakke  

Fornøyd med innsatsen.  Blåser og regner sidelengs i dag, så ikke fristende å gå tur ute uansett.   Pusekatten er inne på 2 natta nå, fornuftig... Liker best en tørr og varm katt, jeg..  

Middag; salat med biffstrimler. Veldig godt. laget av J.  Kikerter m.m oppi. Han hadde v el i tillegg pasta tror jeg, må ha litt mer mettende mat når man jobber fra 14-23.15....  Han har med en boks cottage cheese + 3 frukt også.     Jeg skal lage kjøttkaker av kyllingkjøttdeig etterpå, + tomatsaus m.m  Må ha middagen klar til 2 dager nå.  Han jobber inn fredag og lørdag nemlig.  eller til avspasering.  

Selger stadig småting på finn..... men drøyer dessverre med de store......   

Fikk du sove i går?  Nei, gjøre noe. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem i 18.30 tida i går kveld. Sliten som et uvær, hehehe..  Mannen var fornøyd med gavene. Men det skremte vettet av ham at vi nå har SAMME pysjamas (shorts + t-skjorte) i SAMME størrelse..  (L + XL)   (kjøpte forskjellige farger da.)  Nå ser vi ut som 2 kjukkasbamser begge to,  hihihihi........  Ellers fikk han en annen pikeskjorte, m&m nonstop. parfyme,  og sjokoladealkoholflaskene. (en "boks" til hver, ellers havner MESTEPARTEN i magen hans på et blunk. Jeg tok likørversjonen, han sprit)   

Kjøpte selvsagt endel klær (Marks& Spencer for det meste.)  Fant fort ut ca str og da gikk det greit å finne. (18-20)  liker sommer klær litt store.  En pen hvit bukse, en pen hvit jakke. 3 sommerkjoler MEN fant hverken pent skjørt eller kjole som er passende til bryllupsselskap....  vel, får lete her da..  Har haugevis av bluser, men underdeler er det verre med. Og bukse tar seg ikke ut synes jeg. 

Stod opp sammen med han kl 05.00 i dag. Føler meg våken, så har gått å smårydda klær på plass, vasker klær. Hører Bat cd fra musikalen, hehehe.. aldri for tidlig for de. Han skal jobbe overtid frem til kvelden i dag, + i morra formiddag,  så vi ses antagelig ikke før utover dagen i morra. Jeg har jo jobbe helg. (og skal som sagt jobbe 3 helger på rad nå. Siste innspurt før ferien.   

Vekt i dag; 88,9 - dvs gått opp bare 200 gram siden søndag da jeg dro. Fornøyd. Kostholdet har vært veldig bra faktisk. Har hold meg veldig på matta. Eneste utskeielsen var det afternoon tea fatet om tirsdag. Salat flere ganger. Minimalt med brødmat. 

Skal hente brudekjolen kl 10. Ho er ferdig med å sy opp. ho sendte melding til meg lørdags kveld, men da hadde vi begge delt ei flaske hvitvin, hehehe....  (lett varianten, vel og merke. 5.5 %.  Faktisk veldig god. systembolaget selvsagt. vi støtter grensehandelen som rakker, hehehe) 

Deretter blir det hjem til hytta, Truls og agurkene. J iser dem har vokst enormt. Tomatene har bare kart enda, men de kommer nok på en gang, hehehe. Har en stor jobb foran meg med å "rydde" i drivhuset tenker jeg. Kommer så vidt inn der i år.  

Har en bitteliten plan om å trene i dag, men får se. Føler meg mørbanka, men har sikkert godt av å bruke noen andre muskler. 

Nei, får komme meg i gang igjen. Har planer om å pusse 2 vinduer her også. Kan være greit å gjøre det FØR tørkestativet kommer foran der. 

Ha en fin fin helg K66!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skritt

mandag; 19175     (shopping + musical)

tirsdag; 17973      (turist + musical)

onsdag; 17649    (shopping + 2 musicaler) 

søndag og torsdag ble det jo reisedager, så bare rundt 8000.   Kom ikke opp mot skritta deres, men fornøyd alikevel.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke!!! Så ut som du koste deg og det er jo viktig.

Frihelg eller jobbehelg?

skal på landet i helgen og gjøre absolutt ingenting he he. skal bare bli så deilig.

Litt mye farting på stevner etc i det siste og kjenner det tar på rett og slett.

Matmessig bob bob, men ikke så hakkandes gale, men kunne vært mye bedre også. Trimmen er som planlagt enn så lenge. Må jo gjøre noe snart på den fronten men får være enn så lenge.

skal du ikke bruke brudekjolen til selskapet? siden du er på jakt etter antrekk??

Ha en storveis dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbehelg.  

lykke til med å ikke gjøre noe i helga, hehehe..  du trenger å roe ned, helt klart. 

Nei, blir så upraktisk å gå rundt i den bløtkaka, ? samtidig som jeg skal ordne mat og sånn. (vi har ikke så stort kjøkken at tallerken kan bli stående så lenge, og vi blir med oss 8 stk i familieselskapet, så det blir fullt nok. Derfor må nok bruden og brudgommen trå til på kjøkkenet og oppvask, hehehe. Kan sikkert få hjelp av damene, MEN 3 av dem er ikke direkte sylfider, så ser for meg et trangt kaos med mye kropp..  (trøsten får være at jeg føler meg slank sammen med dem, hehehe) 

Salat med egg og jordbær nettopp. jepp, er godt i sammen!   Orka ikke begynne på drivhuset i dag, Det ble en time soving på sofaen sammen med katten i stedet. Med labbene oppi trynet mitt. Akkurat som før.  Planen min om trening gikk også i vasken.  Kaffe hadde vært godt nå.   Brudekjolen satt fint. NÅ gjelder det virkelig ikke å gå opp før 24.juli!!!  Ingen skandaler! Han skulle også prøve dressen for sikkerhet skyld, i tilfelle han måtte skjerpe seg deluxe.  

Må lage matpakke til gutten i morra. Kokte egg til han og.  Og legge jordbær i en boks til han.  må skjemme han bort litt siden jeg har vært vekk..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo så upersonlig... Dessuten er jeg så sta at jeg vil lage all mat og kaker selv ?  

Lage ferdig mest mulig på forhånd, og alt som skal være varmt er grillmat. mulig ovnsbakte søtpoteter.  Lage forskjellige grillspyd, koteletter, m.m.  og så ha foccachia (grilla) Bruschetta (det tomathakket) , tzatsiki, spekemat.  De skal nok bli mette. Tenkte 3 kaker. En fin sjokolade/konfektkake jeg har laget et par ganger, endel jobb, men må lage den 1-2 dager før uansett, og så vil jeg lage bryllupskake/marsipankake. Tenkte en fruktfromasj inni + et lag til. Diverse marsipanroser etc. Er litt i tenkeboksen på detaljer. (har laget flere dåp, konfirmasjon, bryllupskaker før så det skal nok gå bra. Litt ute av trening bare. hehehe.  Og så en kake til jeg ikke helt vet hva. Ikke kremkake pga lagringsplass i kjøleskap.  Det finnes jo et hav av kaker. Mulig ostekake eller gulrotkake. ikke lagring, nei.. stryk ostekaka. Mange er jo glad i Pavlova, men synes ikke den er så god, jeg..  rullekake med frisk frukt.  Nøttekake av et eller annet slag. J er dårlig på å lage  polske kaker..... men de spiser jo mye likt våres.   Har egentlig tenkt å droppe dessert, og så satse på kun kaker.  Frisk frukt/bærsalat med lime kesam kanskje. 

De på jobben venter på kakerester........... (nattekollegaene mine altså - skal jo begynne igjen mandagen etter familieselskapet. De øyner et håp.)   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med jobbehelg. Helt skutt, så ingen trening i dag (inkl 1 dag av tullballet, så synes jeg har unnskyldning.)   Jeg går kanskje ikke så mye på jobb, men blir helt oval i kroppen av å sitte på den stolen i 9,5 time...   leer jo på meg, og går litt, men men er mye "vakt".  beboerene kommer 8-10 ganger i løpet av vakta i alt. sånn gjennomsnitt.  Må ta en grundig gjennomsøking overalt etter lesebrillene mine...  ?   Kan de ha rast ut av veska i bilen og havna under setet tro?   

Begynte å klippe og ordne endel i drivhuset (jeg mener jungelen min....)  - men det var jo så varmt der inne,. hehehe.. får ta litt etter litt denne uka så kommer jeg i mål. Vi spiser agurker så det tyter ut av øra på oss. Kommer til å  flomme over av tomater også...  ?   men du så vel insta, hehehe. 

Mannen har senvakter denne uka. Jeg skal nå i kveld lage vegetarforma jeg lagde for ei stund siden, med solsikkefrø, grønnsaker m.m.  Litt jobb, men blir godt. 

Fikk du slappa av i helga K66?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde en fin fin helg. Koste oss og slappet av.

Fikk montert noe agility utstyr som jeg har kjøpt, kjempestilige.

Ikke helt i vater for sliter med søvn og i går var helt grusom. Følte meg fyllesyk. Men heldigvis fått sove i natt så mer menneske i dag.

Maten ganske bra, trim som vanlig. Står på stedet hvis virker det som. Ikke noe strammere eller løsere dessverre. Men en dag ?

I dag skal jeg være hjemme, vaske litt klær og gjøre litt huslige sysler tenker jeg. I morgen skal M på noe kunstgreier så da satser jeg på å få trent litt ag og så fredag går turen til Årdal på stevne. Meldt fint vær så det blir sikkert bra. Skal legge ut på insta, glemt det de siste gangene.

Nei, har vært helt ubrukelig på jobben denne uken så får gjøre en skikkelig innsats resten av uken.

Glad dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg liv i forumet ja! ( å svare på mobil er jo ei mare...) 

Var på trening i går. 1 time. Bra innsats.  Og så styra jeg verre på hjemmebane mens han var på jobb... Du så at jeg hadde flytta hit sofaen fra verandaen på hytta? jepp - jeg styra med ALT alene....   Bare måååå vise at denne jenta har muskler og kan jobbe sånne handyjobber, heheheheh... han var helt tydelig fornærma og oppgitt, men det gikk over.... JA, jenter KAN løfte tungt dem også!!  Prøv å banke det inn i knotten hans hvis du treffer han en gang K66.... please...  dro altså til Hageland for å kjøpe det bordet vi så for en med siden.  Skrudde det sammen. Kjørte de gamle tremøbla hans til hytta. Skal prøve å legge de ut på finn. Tok med sofaen tilbake, måtte binde opp bildøra, hehehe... (takk og lov at det bare er 7 km å kjøre, pip pip pip pip......   blinka som et juletre på dashbordet..? )   MEN fikk ikke sofaen ut av verandadøra, hehehe... (fikk hjelp av en eldre nabo å bære den opp.) - så den måtte bli stående  midt i stua over natta.   I dag morges tok jeg og J den ut igjen og så heise den opp i et slepetau fra utsiden.. bra den er veldig lett. 

Kroppen var bra mørbanka når jeg la meg i går............  tok i litt hardt på armene på treninga, + denne flytteprosedyren her.. Men heldigvis litt bedre nå. VURDERER å prøve å dra på trening rett før jobb, en time før.. sjekke åssen det kan funke. Blir jo i tilfelle kun når J har senvakt. Kjører jo likevel forbi der på vei til jobb. Og om jeg er litt småsvett så gjør ikke det noe ?  Blir ikke tunge saker i dag uansett. Da må jeg dra om en time ca. 

stekt laks til middag i dag. Vegetarretten i morra igjen. 

Ha en fin fin helg K66!  nå gleder Epler seg til ferie!!!!!!!!!!!!   resta av uka + hele neste uke, så......   friuke i uke 28 deretter 4 uker ferie ?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time tur I marka, over fjellet. veldig seig i beina i begynnelsen, men beit tenne sammen, og da løsna muskla etterhvert.  De andre på jobben måtte le av meg da jeg sa jeg hadde brudekjolepanikk og hadde trent før jobb... hihihihi....    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

87,7 ?  Har sett 87 tallet flerre ganger nå, så begynner å tro det kan vare ?   

 

Alt bra her. siste av 4 netter nå i natt, så 2 dager fri, før jobbehelg. Igjen.  Var på Fresh 35 min før jobb i går. Litt lite, men dro litt sent. Gikk til byen om søndag.  Var vel trening lørdag om jeg ikke husker feil.   Mat helt ok, og innafor. MEN vi spiser is hver dag må innrømmes.  Noe riktig gjør jeg vel siden jeg har greid å gå ned bittelitt.  

Hadde jo bestilt hele 8 kjoler fra Zalando - prøvde de i dag. Sender tilbake 3.   En er nå bankers til selskap. En annen var veldig fin også, men litt tykt stoff.  Mannen veldig fornøyd. 3 penkjoler og 2 lette kjoler. Str 48......................  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra epler, klapp på skuldra. 

Fortsett den gode trenden ?

Nærmer seg den store dagen nå ? Hva var datoen igjen? Ahlzeimer light her vett du.

Her går det i det vante. Ganske flink med maten, trim med Nemi og ellers intet nytt. Vekten har jeg ikke vært på på lenge. Orker ikke å forholde meg til det. Er så mye ondter etc at det får holde om dagen. 

I helgen var vi årdal på stevne og ting har virkelig løsnet. Vi kom oss gjennom 5 av 6 løp og alle var innenfor standardtiden samt at vi klarte å få ett hopp CERT ? Det var stort. en håper jo på det men hadde aldri trodd det skulle komme nå. Bare to til i hopp og så er Nemi champion ? Samme for agility. Men som sagt det tar tid a få cert så vi gleder oss det vi har fått.

La ut masse videoer på face men glemte insta ?

Nærmer seg heldigvis ferie, kjenner jeg trenger det.

I dag skal jeg på kino med yngste niesen, se filmen den kjempestore pæren he he. Vel sikkert mer avslappende enn det de eldre vil se. Der er det jo bare krig og elendighet.

Ha en storveis dag 

ps: mulig vi skal på stevne i Fredrikstad i august.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...