Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Spinny

Bare hyggelig hvis du henger deg på, Line! :) Hvor i landet er det du holder til da? Vi er faktisk like gamle, veier det samme, nesten like høye og har samme ønskevekt! :)

 

Bra helgen har gått fint, Marielle! Nå fikk jeg lyst til å dra til Sverige og handle jeg og. Alltid gøy med varer vi ikke har her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest Marielle

Her har vi det koselig kan du tro! ;-) Artig med Sverige, Spinny. Har du (dere) tenkt til å flytte tilbake til Oslo når du er ferdig med studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Ja, vi har tenkt oss tilbake til Oslo etter studiene. :) Vi er jo ferdige til sommeren, så det nærmer seg. Men det blir jo ganske så styr med flytting og alt som skal skje på en gang..vi må få jobb i Oslo begge to, og så få lån og så kjøpe leilighet. Så jeg tror ikke det blir før kanskje i august/september vi kjører avgårde over fjellet med flyttelasset. Blir spennende å kjøpe leilighet, jeg har veldig lyst til å bo i nærheten av Ekeberg. Ikke så altfor langt til byen og veldig fint område. Men vi får se hvor det blir, det er egentlig mange steder jeg kan tenke meg å bo :)

 

Nå tror jeg at jeg får gå å legge meg.

Ha en god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei allesammen!

 

Takk for at jeg får være med. Veldig hyggelig!

 

Spinny: Jeg bor i Oslo, for tiden på Lambertseter men flytter til Grünerløkka om bare en uke :) Så moro at vi er så like da. Blir gøy å se hvordan det går med oss begge!

 

Idag målte jeg livvidden da, det var ikke så moro... For kvinner sier de jo at den skal være under 80 for å ikke være i faresonen for flere sykdommer og min er på 90... *kremt* I've got work to do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Velkommen hit! :) Bare moro med flere sprekinger i gjengen :)

Jeg er også 25 år og bor også i Oslo :) lykke til med å nå målet ditt. er sikker på at du raskt vil merke gode resultater! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Ekeberg er et utrolig fint sted. Masse turmuligheter, flott utsikt, grei avstand til byen. Kunne også tenkt meg å bo der, men vi fant ut at det ble litt for dyrt :) Kan tenke meg at det fint går an å ha råd til det når både du og samboeren har jobb :) August/september er en fin tid å kikke på og kjøpe leilighet. Det blir jo en kjempespennende tid framover for dere, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel ganske så dyrt på Ekeberg. Det har jeg tenkt på og. Og jeg vil helst ha 3-roms med veranda, så vi får se om vi får råd til det. Kan jeg spørre hvor i Oslo dere bor, jenter? Jeg har faktisk også bodd på Lambertseter, Line. :) Fint der og, kunne godt tenke meg å flytte dit igjen og.

Ja, vi går nok en spennende tid i møte, men det gjør sannelig du også, Anneli. :)

 

I dag skulle jeg egentlig ha treningsfri, men jeg klarte ikke dy meg og måtte ut på en liten tur. Tror nesten jeg begynner å bli treningsavhengig :) Det ble 480 kalorier forbrent på 50 minutter, så det var ikke verst.

 

Har du en spesiell veiedag i uka, Line? Vi andre har fredager, så det er bare å slenge deg med hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Det kan jeg godt avsløre. Jeg bor på Majorstua, men i en midlertidig leilighet. Holder på å kikke etter et sted å kjøpe nå. Ekeberg er utrolig fint. Kunne godt tenkt meg å flytte dit. Vil egentlig litt vekk fra sentrum. Vi jentene i denne tråden får nesten ta et lite treff når du er tilbake i Oslo, Spinny! :-) Hehe..

 

I dag ble det 45 min gåtur og i morgen er det pilates igjen. :) Har gått ned 5 cm i midjen siden forrige uke. Utrolig, men sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått ned 5 cm i midjen siden forrige uke?? Er det mulig? :) Jeg tror jeg skal komme meg på pilates så fort som mulig jeg og :)

 

Hehe, ja det hadde vært gøy og møtes når jeg flytter til Oslo igjen. :) Føler nesten jeg kjenner dere nå, så det hadde vært veldig morsomt å fått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Marielle! 5 cm på ei uke! Så flott! :) Pilates må virkelig være mirakelkuren for de av oss som har litt ekstra akkurat på magen!

 

Hadde vært moro å møtes i Oslo til høsten ja! Jeg er hun med den digre magen :) hihi! Jeg bor på nedre Bjerke, forresten. Det er veldig fint her også og kort avstand til byen. *reklame* he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det blir vel ikke så vanskelig å skulle finne ut hvem du er da, Anneli.. :)

 

Tro det eller ei..i Bergen skinner solen og det er skikkelig vårstemning! Akkurat nå viser gradestokken faktisk 12 grader! :)

Hvordan planer har dere i påsken da? Jeg har faktisk meldt meg frivillig til å jobbe alle helligdagene, fordi det er så utrolig bra betalt da..133% tillegg i timen. Dessuten skal jeg til Oslo uka etter, så det blir på en måte litt ferie da. Så god mat og påskegodt på hytta med familien min "slipper" jeg, men kjenner jeg meg selv rett så sitter jeg ikke og ser på påskekrim på TV uten påskegodt og et glass rødvin.. Men siden jeg skal jobbe mye, så blir det også heldigvis mange forbrente kalorier på jobb, så håper det skal gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå og komme inn i feriemodus i påsken, så tenkte jeg å lage en treningsplan for dagene fremover som SKAL følges. :) Etterhvert som dagene går, så skal jeg fylle inn her hvor mange forbrente kalorier det blir.

 

Torsdag 13/2: Svømming - 612 forbrente kalorier

Fredag 14/3: Spinning - 802 forbrente kalorier

Lørdag 15/3: Jobbing (masse gange på jobb) - 1098 forbrente kalorier

Søndag 16/3: Jobbing - 1287 forbrente kalorier

Mandag 17/3: Tur - 340 forbrente kalorier

Tirsdag 18/3: Ellipsemaskin, stepmaskin, styrke - 813 forbrente kalorier

Onsdag 19/3: Spinning (90 min) + liten tur - 1130 forbrente kalorier

Skjærtorsdag: Jobbing - 739 forbrente kalorier

Langfredag: Jobbing - 1337 forbrente kalorier

Påskeaften: Svømming - 741 forbrente kalorier

1.påskedag: Tur - 352 forbrente kalorier

2.påskedag: Jobbing - 794 forbrente kalorier

 

Hvis dette går etter planen, så tror jeg det blir plass til litt påskegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
For å unngå og komme inn i feriemodus i påsken' date=' så tenkte jeg å lage en treningsplan for dagene fremover som SKAL følges. :) Etterhvert som dagene går, så skal jeg fylle inn her hvor mange forbrente kalorier det blir.

 

Torsdag 13/2: Svømming

Fredag 14/3: Spinning

Lørdag 15/3: Jobbing (masse gange på jobb)

Søndag 16/3: Jobbing

Mandag 17/3: Tur

Tirsdag 18/3: Ellipsemaskin, stepmaskin, styrke

Onsdag 19/3: Spinning

Skjærtorsdag: Jobbing

Langfredag: Jobbing

Påskeaften: Spinning

1.påskedag: Tur

2.påskedag: Jobbing

 

Hvis dette går etter planen, så tror jeg det blir plass til litt påskegodt :)[/quote']

Å Spinny, du er bare helt rå! Så flott plan! Jeg ble nesten litt misunnelig på den planen din :) Så mye variert, både svømming, spinning, turer, styrke osv. :) Tenker det må være litt av en mestringsfølelse å følge en sånn plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Nå har jeg kommet hjem fra spinning og pilates. Deilig å være skikkelig sliten! :)

 

For en fin plan du har laget, Spinny. Jeg skal til Spania i påsken, så jeg tror nok ikke at det blir såå mye trim på meg. Får satse på noen gåturer, samt være litt flink med vann og mat.

 

På mandag kveld var vi på visning på en leilighet. Vi vant budrunden, men selger ville ikke godta budet. Han hadde håpet på mer. Det var skikkelig surt, for det var virkelig drømmeleiligheten! :)

 

Ja, ja.. Det dukker vel opp nye sjanser..!

 

Stå på videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig med leiligheten da, Marielle! Særlig når dere vant budrunden til og med..

Påske i Spania hørtes fantastisk ut, jeg hadde ikke hatt noe mot litt sol og varme nå. :)

Spinning og pilates hørtes ut som en veldig bra kombinasjon. :)

 

Jeg har vært og svømt idag, og det var veldig deilig. Sikkert ett år siden sist. Her i Bergen har det nemlig åpnet et nytt studentsenter nå, med blant annet et kjempefint svømmebasseng. Å svømme der er inkludert i treningsmedlemsskapet mitt, så jeg skal nok benytte det mye fremover. På veien hjem dro jeg innom en bokhandel og kjøpte "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø. Noen som har lest den? Den skal visst være veldig spennende. Jeg elsker bøker som man ikke klarer å legge fra seg, så håper den er så spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, endelig en bra nedgang! - 1,6 kg :)

Det er vel en litt falsk nedgang fordi jeg hadde lagt på meg 900 gram forrige uke pga mensen, men likevel synes jeg resultatet ble veldig bra. Har også blitt 1,5 cm smalere i midjen, er nå 75 cm. Vekten er nå 69,4 og nå nærmer jeg meg 68! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg har spist mye mer enn jeg vanligvis gjør denne uken.. alt fra 1900 til 2300 kalorier. Jeg følger somebody's opplegg, og det vil si at de dagene jeg trener mye, så spiser jeg mer. Og det ble tydeligvis kroppen veldig glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Grattis med nedgang, Spinny! :-) Bare 100 gram ned på meg i dag til 69,4. :-) Er egentlig fornøyd med det. Sluttet på p-pillene i går og er spent på om det vil ha noen innvirkning på vekta. :-) Ha en nydelig helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Hurra' date=' endelig en bra nedgang! - 1,6 kg [/quote']Gratulerer med knallbra ukesresultat! Det er jammen imponerende! :) Kanskje neste uke er du sekstiåtte-noe kilo?

 

Selv gikk jeg opp en del denne uka, som forventet. Nå veier jeg 64,6 (tror det var 63,9 forrige uke). Men det er helt greit og helt normalt :) Den lille der inne vokser og vokser. Nå er den ca 6 cm har jeg lest. Veier nesten ikke noe, men alt det rundt veier visst litt. I går nådde jeg magiske 12 uker, så da begynte vi å spre det. I kveld får jeg besøk av to gode venninner, de skal få vite det :) Gleder meg til å fortelle det til dem. De er skikkelig babysyke begge to, men den ene har akkurat slått opp med samboeren, stakkars :)

 

Nå har jeg også påskeferie! jippi! endelig ferdig med praksis ! denne påska skal jeg skrive en semesteroppgave så det blir ikke så veldig mye fri, men litt skal det bli. kanskje det blir en tur opp på hytta på fjellet også. Vil gjerne gå på ski og sitte i solveggen og bli påskebrun ; ) det er livet, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Forresten. God helg til deg også Marielle, og riktig god påske til begge to! :)

100 g ned er jo nedgang det, så det er jo bra! du er heldig som skal til Spania! Har alltid hatt lyst til å reise dit. Håper du får en fin ferie der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte på p-piller, Marielle?? Er det baby-planer hos deg og allerede?! :)

Spennende å se hvordan det påvirker vekta ja. Jeg har gått på p-piller i fem og et halvt år, så lurer på hva som skjer med vekten min når jeg slutter på de.

 

Så gøy at du skal fortelle venninnene dine den glade nyheten, Anneli! :) Og godt å høre at frøet har klart seg i de første usikre 12 ukene! :)

Kan tenke meg at det er deilig å være ferdig med praksis! Håper du får kost deg litt i påsken, og at det ikke bare blir oppgaveskriving.

 

Det føles så bra å fylle ut antall brente kalorier i treningsplanen min i tråden her. I dag ble det spinning, og i morgen blir det forhåpentligvis masse forbrente kalorier på jobb.

I dag har jeg vært og kjøpt inn litt påskepynt, gule lys, gule tulipaner osv, så nå skal det bli påskestemning her!

 

God tur til Spania, Marielle! Og ha en god påske begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Ja, her er det babyplaner. :) Vi stresser ikke, men tar det litt som det kommer. Gidder ikke å kjøpe eggløsningstester og sånt ennå. :)

 

Så flott at du er over 12-ukers grensen, Anneli. Hvordan tok venninnene dine det?

 

Høres kjempekoselig ut med påskepynt. Jeg har ikke pyntet noe, siden vi skal på ferie. Nå har jeg akkurat hatt en gedigen sprekk her. Samboeren min hadde guttekveld i går og da jeg kom hjem var det fortsatt litt sjokolade og smågodt igjen. Det fant dessverre veien ned i min mage. :) Ja, ja.. Det er bare å stå på videre.

 

Kos dere masse, masse jenter!

 

Påskeklem fra Marielle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen overstått, og den resulterte i 3187 forbrente kalorier (16 trimpoeng) !! :) Jeg fikk masse "gratis" trim på jobb, og jeg har gått fort ute i nesten fem timer tilsammen på jobb i løpet av to arbeidsdager. :)

 

Så koselig å høre at det er baby-planer hos deg og, Marielle! :) Nå blir jeg nesten "smittet" av baby-planene deres, jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...