Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest fightingtiger

Hei hei allesammen!

 

Så deilig med tur til Barcelona da Spinny! Jeg fikk vite at jeg får igjen masse på skatten så nå er tur til Sør Afrika i Juli bankers :D

 

Enig med deg i været Anneli... Men, som du sier så er det vår allikevel og jeg merker hvertfall at treningsgleden er mer til stede nå enn før jul. Kanskje også fordi bikinitidene nærmer seg... Hehe :)

 

I uka som har gått har jeg trent både mandag, onsdag og igår torsdag og gått til og fra jobben flere dager. Og jeg vet ikke om det er det som har gjort utslaget, men idag morges på vekta så kom jeg endelig ned på 60 tallet! Wohoo! 69,7 var dommen og jeg ropte et lite gledeshyl. Hehe. Hvordan har det gått med dere andre?

 

Ha en strålende helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest Anneli82

Så flott, fightingtiger! :) Og så flink du har vært til å trene!

 

Jeg veide det samme som forrige uke som er 64,9 kg. Det er helt greit, regner med at kiloene vil komme brått på litt senere i svangerskapet siden jeg ikke har gått så mye opp til nå. Er 4 mnd på vei nå. :D

 

Så langt denne uka har jeg trent onsdag og torsdag. Onsdag ble det en tur på ellipsemaskin og i går tok jeg en treningsøkt med gravidvideoen og syklet 25 min. Jeg er ganske fornøyd med det. Ellers prøver jeg å være flink til å spise mye frukt og grønnsaker. Sunn mat er godt! :)

 

Her skal vi forhåpentligvis fikse resten av oppussingen på kjøkkenet denne helga. Den innebærer å bytte ut ei benkeplate, altså litt tunge løft. Må få det unna før jeg blir altfor svær :)

 

Ønsker dere en riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! ;)

 

Da var jeg tilbake igjen! Har hatt en deilig og avslappende helg. :)

Jeg veide meg på fredag, men det var ikke særlig morsomt. Opp 800 gram. Men jeg var kjempestøl etter bodypump dagen før, så jeg lurer på om det har noe av skylden? Jeg pleier alltid å veie mer de dagene jeg er støl, vet ikke helt hvorfor, men sånn pleier det å være ihvertfall. Men nå er jeg klar for en supermåned, og jeg skal ikke spise hverken godteri, potetgull eller kaker før 17.mai!! Og det skal trenes til den store gullmedaljen! Alkohol skal jeg også prøve å unngå..kanskje et par glass vin er lov en lørdag, men ikke noe mer enn det. I stedet skal jeg kose meg med deilig mat som kroppen min også blir glad av. :)

 

Her er ukas treningsplan:

 

Mandag: Tur - 205 forbrente kalorier

Tirsdag: Bodypump - 749 forbrente kalorier

Onsdag: Ellipsemaskin/stepmaskin - 671 forbrente kalorier

Torsdag: Tur - 521 forbrente kalorier

Fredag: Tur - 570 forbrente kalorier

Lørdag: Gange på jobb - 1372 forbrente kalorier

Søndag: Tur - 563 forbrente kalorier

 

Totalt: 4651 forbrente kalorier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
I stedet skal jeg kose meg med deilig mat som kroppen min også blir glad av. :)

Fantastisk, Spinny! Du har den rette innstillingen! Når jeg leste dette, så jeg for meg jordbær- og kiwisalat, smoothie, deilige spennende fargerike salater og gode grove knekkebrød med magert pålegg med noe grønt oppå ;)

 

At du gikk opp litt før helga har sikkert sammenheng med at du var støl. Sånn er det av og til, dessverre, men det forsvinner sikkert like fort igjen. :) Jeg er glad for å høre at du hadde en fin avslappende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste dette' date=' så jeg for meg jordbær- og kiwisalat, smoothie, deilige spennende fargerike salater og gode grove knekkebrød med magert pålegg med noe grønt oppå [/quote']

 

Det er akkurat det jeg ser for meg og ;) Nå har jeg akkurat spist en sen middag/kveldsmat bestående av pasta- og skinkesalat med masse sunt og godt oppi. :) Før det ble det en time bodypump, så nå er jeg full av energi. Det er kjempefint vårvær her om dagen, så gjør jo også sitt til at humøret og motivasjonen er på topp. :)

Nå skal jeg snart sette meg godt til rette i sofaen med en kopp grønn te og oppskåret melon, og kose meg med den visstnok mest dramatiske episoden av Frustrerte Fruer :)

 

Hvordan går det med magen forresten, Anneli? Begynner den å bli stor?

 

Gratulerer med kjempebra nedgang på fredag fightingtiger!! Trives du i den nye leiligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Nam, det hørtes jammen godt ut med den pasta- og skinkesalaten, Spinny! Så godt at dere har litt bra vær! her i Oslo er det ikke så veldig bra for tiden. Ikke mye som minner om vår når det bare regner...

 

Jeg var hos noen venner i kveld, og gleda meg til å komme hjem til en episode med Frustrerte fruer som jeg hadde satt til opptak. Men da jeg kom hjem hadde ikke opptaket blitt noe av, for harddisken var full! Så irriterende altså! :mad: Det samme skjedde med slankekrigen i går, men da var det en annen grunn til at opptaket ikke fungerte. snufs... de to favorittprogrammene mine! ;( ;)

 

Magen min begynner å bli stor nå, og den har begynt å stå ut som en ballong :) I dag var vi hos jordmor for første gang og fikk høre hjertet til den lille. Det var kjempestas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser ut som vi har samme favorittprogram :) Så utrolig kjedelig at programmene ikke har blitt tatt opp når du gleder deg til å se på dem. Men Frustrerte Fruer-episoden fra i går sendes i reprise på TV2 Zebra på lørdag kl 22 :)

 

Oj, så koselig at dere fikk høre hjertelyden!!! Kan tenke meg at det ble mye mer virkelig når dere hørte det! Er det ikke snart tid for ultralyd? Synes jeg husker at du sa at det var i slutten av april. Spennende ;)

 

Nei, nå får jeg komme meg på skolen! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min, det setter jeg pris på;):)

 

Ha en flott dag og ei flott uke og stå på nå, dette klarer du.

 

Heia, heia, heia .

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Hehe' date=' ser ut som vi har samme favorittprogram :) Så utrolig kjedelig at programmene ikke har blitt tatt opp når du gleder deg til å se på dem. Men Frustrerte Fruer-episoden fra i går sendes i reprise på TV2 Zebra på lørdag kl 22 :)

 

Oj, så koselig at dere fikk høre hjertelyden!!! Kan tenke meg at det ble mye mer virkelig når dere hørte det! Er det ikke snart tid for ultralyd? Synes jeg husker at du sa at det var i slutten av april.[/quote']

Takk for tipset om TV2 Zebra, da må jeg få det med meg på lørdag! :) Rart hvor avhengig man blir av disse seriene...;)

 

Ja, det stemmer, vi skal på ultralyd 30. april, og det gleder vi oss veldig til. Blir spennende om vi får vite hvilket kjønn det er og om alt er i orden med lille han eller henne. I går og i dag har jeg kjent liv for første gang. Det var en merkelig følelse at det plutselig dunket forsiktig fra innsiden av magen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

65,2 kg i dag, det er opp 0,3 kg siste uke.

* Juble over å ha gått opp litt siden jeg er gravid * ;)

 

Håper dere andre også har fått et resultat dere er fornøyd med !

 

Marielle, lenge siden vi har hørt noe fra deg, hadde vært kjekt og fått en oppdatering :) *savnedegklem*

 

Og riktig god helg, kjære venner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Hei!! Så koselig at jeg er savnet! :) Takk for klemmen. Det går bra med meg. Har bare begynt i ny jobb, så jeg har vært litt stressa og ikke hatt så mye tid til å komme inn hit. Har vært litt tull med maten denne uka. Har ikke spist ofte nok, men, men.. Har ikke veid meg i dag. ;)

 

Så koselig at du har kjent liv, Anneli. Det må være en fantastisk følelse. Her er det eggløsning på gang i helga, så jeg håper på mye sengekos. hihi

 

Lover å komme inn hit litt oftere nå.

 

God helg, jenter!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny jobb, Marielle! :) Trives du så langt?

Jeg søkte på en kjempespennende jobb som er veldig relevant for begge utdannelsene mine for en stund siden, og her om dagen fikk jeg mail om det var over 150 søkere og jeg var en av de som de hadde valgt å innkalle til jobbintervju. ;) Kjempegøy, men det dumme er at jeg måtte ha begynt i jobben 1.juni og det kan jo ikke jeg pga eksamen og oppsigelsestid på jobben jeg har nå osv. Men det var ihvertfall veldig gøy at jeg ble plukket ut blandt så mange. :)

 

Mat og trening går veldig bra om dagen, men på fredag viste vekten det samme som forrige uke, men det er pga helgen i Trondheim med litt for mye av det gode. Godt det snart er eksamensperiode og ikke så mye sosialt som skjer, så klarer jeg kanskje å spise fornuftig i helgene og.

 

Ha en god helg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ukas treningsplan:

 

Mandag: Tur - 205 forbrente kalorier

Tirsdag: Bodypump - 749 forbrente kalorier

Onsdag: Ellipsemaskin/stepmaskin - 671 forbrente kalorier

Torsdag: Tur - 521 forbrente kalorier

Fredag: Tur - 570 forbrente kalorier

Lørdag: Gange på jobb - 1372 forbrente kalorier

Søndag: Tur - 563 forbrente kalorier

 

Totalt: 4651 forbrente kalorier (23' date='3 trmpoeng). ;)[/quote']

 

Fornøyd med ukas innsats. Byttet ut en spinningtime med en tur, men det må jo være lov å trene ute nå som det er så nydelig vær. :)

3500 forbrente kalorier tilsvarer 0,5 kg vekttap, så da bør jeg ha gått ned over en halv kg..men sånn det er i teorien er det ikke alltid det samme som det er i praksis.

 

Min første godtefrie helg har gått fint. I går "skeide" jeg ut med litt tørket mango på kino og en cappuccino på kafé etterpå. Det er jeg fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Fornøyd med ukas innsats. Byttet ut en spinningtime med en tur' date=' men det må jo være lov å trene ute nå som det er så nydelig vær. :)

3500 forbrente kalorier tilsvarer 0,5 kg vekttap, så da bør jeg ha gått ned over en halv kg..men sånn det er i teorien er det ikke alltid det samme som det er i praksis.

 

Min første godtefrie helg har gått fint. I går "skeide" jeg ut med litt tørket mango på kino og en cappuccino på kafé etterpå. Det er jeg fornøyd med![/quote']

Du er helt ekstremt flink til å trene, Spinny! Jeg beundrer det så veldig veldig, og misunner det også litt! Sånn som du holder på må det bare gi resultater før eller siden. Så kult med jobbtilbudet også, forresten! :)

 

Godt å høre fra deg, Marielle! Artig at dere er i gang og forsøker. Lykke til med det prosjektet ;)

 

I morgen skal jeg endelig til legen og krangle meg til en henvisning til fysioterapeut. jeg er lei av å ikke kunne bevege meg noe, trenger tips til hvordan jeg kan trene uten å få vondt. Kroppen har ikke godt av å bare være i ro heller ...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har du blitt så dårlig at du nesten ikke kan bevege deg, Anneli?? Det hørtes ikke bra ut!! Får håpe du får en henvisning til fysioterapaut!

 

Takk for rosende ord ;) Ja, håper jeg får litt resultater snart! Men jeg målte meg i dag og jeg måler omtrent det samme rundt midjen, lår, rompe, pupper og armer som da jeg veide 68 kg.. det er bare vekten som viser et par kilo mer. Teite vekt!! Men det var ihvertfall gøy å se at jeg mindre enn jeg trodde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt ekstremt flink til å trene' date=' Spinny! Jeg beundrer det så veldig veldig, og misunner det også litt! Sånn som du holder på må det bare gi resultater før eller siden. Så kult med jobbtilbudet også, forresten! :)

 

Godt å høre fra deg, Marielle! Artig at dere er i gang og forsøker. Lykke til med det prosjektet ;)

 

I morgen skal jeg endelig til legen og krangle meg til en henvisning til fysioterapeut. jeg er lei av å ikke kunne bevege meg noe, trenger tips til hvordan jeg kan trene uten å få vondt. Kroppen har ikke godt av å bare være i ro heller ...:)[/quote']

 

Hvor bor du? be om å få henvisning til NIMI ekeberg i oslo. der er det en dame som heter Vivi som er manuelterapeut. Hun er superflink med trening i forhold til bekkenplager. Si at du vil prøve terapimaster. Jeg kunne knapt bevege med juni-06. etter trening i terpaimaster to ganger hver uke i tre mnd danset jeg i høye sko i mitt eget bryllup. Tror det er lurt å få en fysioterapeut til å se på det. legen kan ikke nekte deg henvisning hvis du vil ha den. :) Ta vare på deg selv og lykke til. er vondt når svangerskapet blir preget av smerte, men jeg har tro på at det blir bedre når du får rett oppfølging.

 

Klem vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Hvor bor du? be om å få henvisning til NIMI ekeberg i oslo. der er det en dame som heter Vivi som er manuelterapeut. Hun er superflink med trening i forhold til bekkenplager. Si at du vil prøve terapimaster. Jeg kunne knapt bevege med juni-06. etter trening i terpaimaster to ganger hver uke i tre mnd danset jeg i høye sko i mitt eget bryllup. Tror det er lurt å få en fysioterapeut til å se på det. legen kan ikke nekte deg henvisning hvis du vil ha den. :) Ta vare på deg selv og lykke til. er vondt når svangerskapet blir preget av smerte' date=' men jeg har tro på at det blir bedre når du får rett oppfølging.

 

Klem vagga[/quote']

Takk for bra tips, vagga :) Jeg bor på Bjerke i Oslo, det skulle være grei avstand til Nimi Ekeberg. Jeg var hos legen i stad, men hun var dessverre ikke mye til hjelp. ;(

Egentlig har jeg aldri følt meg så lite møtt i hele mitt liv...

Jeg hadde håpet å få henvisning til timer hos fysioterapeut men det var neimen ikke så lett. Legen sa at det var litt tidlig til å være bekkenløsning, når jeg forklarte at jeg ofte ikke klarer å gå, gjør vondt å sitte, stå, jeg kan ikke gå tur lenger, kan ikke gjøre husarbeid osv. Hun fortalte at mange gravide opplever at båndene rundt livmoren strekker seg og det er sikkert vondt, men det er sånn det er, og da sa jeg "ja det er godt mulig, men...", men da avbrøt hun meg og sa "jeg er ikke ferdig!" og så la hun ut mer om dette. Hun skrev diagnose "ryggplager" på helsekortet, fikk ÉN time hos fysioterapeut i tilfelle det var bekkenløsning, men det var først etter at jeg nesten tok til tårene inne på kontoret hennes. Hun sa også at bassengtrening bare ville gjøre vondt verre når jeg prøvde å foreslå det. Hva er problemet med å gi meg henvisning til timer/bassengtrening for å forebygge mer plager? Bare fordi hun ikke er sikker på at det er bekkenløsning?

 

Da jeg gikk ut gråt jeg og hulket i en time...jeg har så vondt! kroppen fungerer ikke lenger som den skal. jeg føler meg så lite møtt. Sånn skal ikke leger være synes jeg! Følte liksom at hun ikke trodde på meg. :)

 

Nå sitte jeg her med smertene mine. har fått time 30. april. Håper jeg får hjelp.

Sorry at dette ble langt og sytete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra tips' date=' vagga :) Jeg bor på Bjerke i Oslo, det skulle være grei avstand til Nimi Ekeberg. Jeg var hos legen i stad, men hun var dessverre ikke mye til hjelp. ;(

Egentlig har jeg aldri følt meg så lite møtt i hele mitt liv...

Jeg hadde håpet å få henvisning til timer hos fysioterapeut men det var neimen ikke så lett. Legen sa at det var litt tidlig til å være bekkenløsning, når jeg forklarte at jeg ofte ikke klarer å gå, gjør vondt å sitte, stå, jeg kan ikke gå tur lenger, kan ikke gjøre husarbeid osv. Hun fortalte at mange gravide opplever at båndene rundt livmoren strekker seg og det er sikkert vondt, men det er sånn det er, og da sa jeg "ja det er godt mulig, men...", men da avbrøt hun meg og sa "jeg er ikke ferdig!" og så la hun ut mer om dette. Hun skrev diagnose "ryggplager" på helsekortet, fikk ÉN time hos fysioterapeut i tilfelle det var bekkenløsning, men det var først etter at jeg nesten tok til tårene inne på kontoret hennes. Hun sa også at bassengtrening bare ville gjøre vondt verre når jeg prøvde å foreslå det. Hva er problemet med å gi meg henvisning til timer/bassengtrening for å forebygge mer plager? Bare fordi hun ikke er sikker på at det er bekkenløsning?

 

Da jeg gikk ut gråt jeg og hulket i en time...jeg har så vondt! kroppen fungerer ikke lenger som den skal. jeg føler meg så lite møtt. Sånn skal ikke leger være synes jeg! Følte liksom at hun ikke trodde på meg. :)

 

Nå sitte jeg her med smertene mine. har fått time 30. april. Håper jeg får hjelp.

Sorry at dette ble langt og sytete ;)[/quote']

 

Det høres absolutt ut som bekkenløsning. det kan komme tidlig og det kan komme sent. Båndene og ligamentene strekkes og det kan være vondt sånn at man må stoppe opp, men det er ikke vondt hele tiden. Jeg ville byttet fastlege også ville jeg tatt kontrollene mine hos jordmor istedefor legen. det kan du selv velge. Ta kontakt med helsestasjonen i bydelen der du bor og bestill time hos jordmor. Det er gratis også der. hvis du går på nav.no så finner du informasjon om hvordan du gjør bytte av fastlege. Jeg skjønner ikke at hun kan si det hun sa. Bassengtrening kan gjøre vondt verre, men veldig mange gravide har god nytte av det og jeg tror det er verdt å prøve. Lykke til og husk at du har lov å kreve. Det er din kropp og ditt svangerskap og legen er der for å gjøre svangerskapet så lett som mulig og for å kontrollere at alt er som det skal.

 

stoor trøsteklem fra vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, Anneli, det hørtes virkelig ikke bra ut!! Og det var sannelig litt av en lege du var hos. At noen kan være så lite forståelsesfull..

Får håpe du kommer deg til en lege som tar deg på alvor!

 

Det er bare å slenge seg med her hvis du vil, Heidi! ;) Det er ingen av oss som går på kurs, men ned i vekt skal vi nesten alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? be om å få henvisning til NIMI ekeberg i oslo. der er det en dame som heter Vivi som er manuelterapeut. Hun er superflink med trening i forhold til bekkenplager. Si at du vil prøve terapimaster. Jeg kunne knapt bevege med juni-06. etter trening i terpaimaster to ganger hver uke i tre mnd danset jeg i høye sko i mitt eget bryllup. Tror det er lurt å få en fysioterapeut til å se på det. legen kan ikke nekte deg henvisning hvis du vil ha den. ;) Ta vare på deg selv og lykke til. er vondt når svangerskapet blir preget av smerte' date=' men jeg har tro på at det blir bedre når du får rett oppfølging.

 

Klem vagga[/quote']

 

*sniker litt* Ellers kan jeg anbefale Gruppefysio på Lørenskog, i samme bygg som Babyshop på Solheim. De har spesialisert seg på bekkenplager og har gruppetrening i tillegg til fysioterapi. Gratis etter anvisning fra fastlege (etter at du har fått deg en som ikke er helt idiot, sånn som den nåværende tydeligvis er!). Jeg har hatt veldig god nytte av det!!!!

*sniker meg ut igjen.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker litt* Ellers kan jeg anbefale Gruppefysio på Lørenskog' date=' i samme bygg som Babyshop på Solheim. De har spesialisert seg på bekkenplager og har gruppetrening i tillegg til fysioterapi. Gratis etter anvisning fra fastlege (etter at du har fått deg en som ikke er helt idiot, sånn som den nåværende tydeligvis er!). Jeg har hatt veldig god nytte av det!!!!

*sniker meg ut igjen.....*[/quote']

 

Smart!! Ta med deg de forslagene du har fått, tenk nøye gjennom dem og finn ut hva du vil Ta den timen hos fysio og hør hva han/hun sier. Jeg er enig med tonton, fastlegen din er en tulling. Få deg en ny! Gruppefysioen på lørenskog høres veldig bra ut. Du trener i gruppe på nimi også i tillegg til at du får individuell oppfølging på dine plager. Virker som det kan være ganske likt? Uansett om du velger det ene eller det andre så håper jeg at det ordner seg for deg sånn at du kan glede deg over svangerskapet. det er en verdifull tid:) et tips til slutt: hvis du bytter fastlege så be om å få journalen din fra den du har nå. det koster noen kroner men de kan ikke nekte deg å få den og det letter arbeidet for den evt nye fastlegen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det høres ut som om du har bekkenløsning, og den legen din er litt ung og uerfaren med det å få barn? Og bare kan det h*n har lest i boka... På landsforeningen for kvinner med bekkenløsningsplager sine hjemmesider kan du lese litt mer om problematikken: http://www.lkb.no/index.php

 

Der står det bla:

"Bekkenløsning kan debutere i hele svangerskapet, normalt fra ca.3.-4.måned. I påfølgende svangerskap starter den tidligere. Det er rapportert at enkelte kvinner "oppdager" at de er gravide pga. bekkenløsning, og symptomene kan starte allerede i 1.svangerskapsmåned. Smertene lokaliseres generelt i bekkenet, ca. 1/3 har smerter i korsrygg og bak i bekkenet, ned mot halen og i "skinka", 1/3 har mest vondt fremme i symfysen, og 1/3 har vondt både foran og bak. Smertene projiseres dessuten ofte ned i lårene, inn mellom bena, og noen føler at "ungen skal komme ut". Man må tro at spesielt leddbånd gir smerte."

 

Lykke til videre i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei alle! Her hadde det skjedd mye siden sist! Sorry at jeg ikke har vært inne på en stund, men har vært travle dager på jobb og i helga!

 

Spinny: Jeg er mektig imponert over treningen din! Helt utrolig! Du skal nok se at det snart gir resultater :) Fikk også veldig mye assosiasjoner til fruktsalat og fikk lyst på det selv!

 

Anneli: Så trist å høre at du har så vondt... Håper du finner en lege/terapeut som tar deg på alvor og som kan hjelpe deg med plagene! Jeg har forresten en god venn som er en erfaren massasjeterapeut og som er kjempeflink. Han heter Simon Chilembo og har i dag som en del av Long Time Liner i Observatoriegata 14, men skal åpne sin egen praksis på Vika før sommeren. Han har hjulpet meg masse med ryggen min hvertfall!

 

Ellers går det opp og ned med hvor flink jeg er til å trene og spise riktig... Fredagen ble det noen øl, men la meg tidlig. På lørdag gikk jeg en times tur med en venninne i det fine været, men på kvelden var det overraskelsesfest for en venninne med altfor mye alkohol... Søndag ble det derfor sofa og fyllemat.. Huff. Men igår var jeg veldig flink og dro på trening. Der var det skikkelig hardkjør i 1,5 timer og så gikk jeg hjem fra Aker Brygge etterpå ;) Når jeg kom hjem var jeg fristet til å lage noe kjapt og usunt, men holdt meg i skinnet og laget lefse med røkelaks, philadelphia light og rødløk. Anbefales!

 

Skal forsøke å være flink denne uka, så får vi se dommen på fredag!

 

Ha en fin tirsdag allesammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Det var så koselig å komme inn hit og lese all responsen fra dere. Koselig at folk bryr seg sånn! :) Ja, hun legen min er utvilsomt av den sære typen, og jeg kommer til å bytte lege, og håper jeg får en som er i stand til å møte pasientene på en bedre måte. Mannen min sa at jeg ikke "fikk lov" til å gå til henne mer, så ute av meg som jeg blir når jeg er hos henne.:)

 

Jeg har fulgt tipset ditt, Eva2, kikket på hjemmesidene til bekkenløsning, og det står at man bare må prøve å avlaste så mye som jeg kan. jeg har derfor tatt dem på ordet og er bare hjemme, gjør bare de mest nødvendige ting. Jeg har en oppgave som skal leveres på mandag,men jeg kan ligge i sengen og skrive. Jeg har også lurt på om jeg skal be mamma komme hit en dag/helg og bistå med litt husarbeid. (Føler at det er litt dypt å synke på en måte, men det hadde vært til stor hjelp. Er man syk, så er man syk...;))

 

Det skal nok bli stor hjelp å komme til fysio! Får jeg ikke flere henvisninger fra lege, vil jeg bare måtte betale det selv, selv om jeg er student. Kroppen er det viktigste man har, og jeg må få hjelp på en eller annen måte.

 

Takk igjen for alle gode tanker og støttende ord! Det hjelper masse! Ønsker dere en superfin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...