Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82

Nå er det plutselig bestemt at vi skal på hytta en tur!

Det er meldt dårligere vær til helga, så plutselig skal vi dra i morgen og få det beste ut av finværet som har vært nå :)

Jippi, jeg skal gå på ski med mine nye ski, og sitte i solveggen på hytta, og kanskje få litt av mammas kakao... *gleder-meg-som-en-liten-unge*! Blir som et barn igjen når jeg er hjemme, eller på hytta med familien, det er rart det...

Så da kommer jeg ikke tilbake her før langfredag :)

Ha det riktig fint så lenge, sprekinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar

Det hørtes kjempedeilig ut, Anneli! Kos deg masse med familien!! :)

Nå fikk jeg veldig lyst til å dra på hytta jeg og.. hele familien er der nå, mens jeg er i Bergen og har jobbe-påske. :) Jaja, jeg har jo valgt det selv, og jeg tjener jo kjempebra på helligdagene. Dessuten skal jeg hjem om en uke, så jeg får vel holde ut :)

I kveld begynner en ny sesong av Slankekrigen USA, så det skal jeg få med meg!

 

Ha en god påske og kos deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Så bra med hyttetur, Anneli. Håper at du får det superfint!

 

Du får holde ut jobbdagene, Spinny. Tenk på alle kaloriene du forbrenner. :) Jeg vet hvordan det er å jobbe. Har jobbet mange påskeferier før og det er ikke alltid like gøy. Men når man først kommer seg på jobb, så er det egentlig helt OK. For meg er det tanken på at jeg skal jobbe mens andre har fri som er det verste. Veldig bra at du har noe å se frem til etter påske da! :)

 

Jeg reiser til Spania i morgen. Gleder meg veldig, men maten blir en utfordring. :) Ha en super påske jenter, med litt godt attåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempedeilig ut' date=' Anneli! Kos deg masse med familien!! :)

Nå fikk jeg veldig lyst til å dra på hytta jeg og.. hele familien er der nå, mens jeg er i Bergen og har jobbe-påske. :) Jaja, jeg har jo valgt det selv, og jeg tjener jo kjempebra på helligdagene. Dessuten skal jeg hjem om en uke, så jeg får vel holde ut :)

I kveld begynner en ny sesong av Slankekrigen USA, så det skal jeg få med meg!

 

Ha en god påske og kos deg!! :)[/quote']

 

Hei spinny

 

En ekstra stoooooor påskeklem til deg*********** kan være litt godt det når man savner fam. som en er vant til å være sammen med i påska. Men gled deg til du skal hjem om en uke.

 

Og tenk på alle de pengene du tjener med åvære på jobb da, kjekt når lønnnngen kommer det.

 

Tusen takk for hilsen inne på bloggen min, er alltid koselig å høre fra deg.

 

jeg har begynt påskeferien jeg nå, herlig å vite at det er mange dager før jeg skal på jobb igjen. Er så godt med disse hjemme dagene syns jeg, selv om jeg stortrives på jobb.

 

Får håpe at vi får litt bedre vær en det vi har nå, snør det her, har gjort det noen dager nå, ikke akkurat det vi hadde forventa når vi tenker på hvordan værret har vært de siste dagene og ukene. Men, men vi har å hatt svært lite snø her så det måtte nå komme i år også.

 

Nå skal jeg ta unna litt husarbeid her jeg, det blir litt nedprioritert fortiden da jeg er mye ute å trimmer om kveldene, og det tar tid.

 

ha ei flott påske , kos deg selv om du skal jobbe

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

 

I dag viste vekten det samme som forrige uke. Det synes jeg var veldig kjedelig siden jeg har vært så flink til å trene. Har trent hver dag siden forrige veiedag. Jeg har spist mye også, men jeg har ligget 500 kalorier under behovet mitt hver dag, og selv om jeg har spist litt påskegodt hver dag siden tirsdag, så har jeg vært veldig nøye og veid "dagens påskegodt-dose".

Men det er vel bare å fortsette og trene masse og håpe på bedre resultat neste gang!

 

Nå får jeg komme meg avgårde på jobb. Håper dere koser dere i Spania og på hyttetur, jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei Spinny. Skjønner at det var kjedelig med ingen uttelling på vekta når du har vært så flink! Ikke skjønner jeg hvorfor, men kroppen er visst sånn i blant. Bare fortsett å stå på, så har du sikkert lønn for strevet neste uke. Du er så flink at du kommer til å nå målene dine, det er jeg sikker på! :)

 

Har hatt en deilig hyttetur og avslapping, skigåing m.m. :) Har forbrent litt kalorier, men det ble ikke så mange skiturer som jeg ønsket meg. Det har også blitt en del godteri :) Jeg skal veie meg i morgen, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har kost deg på hytta! :)

 

Her har det vært veldig rolige dager på jobb. I går satt jeg faktisk og leste krimromanen min i to timer på jobb. Veldig lite å gjøre og veldig bra betalt. :) Det er sånn det skal være :)

I morgen og søndag har jeg fri, så det blir deilig å slippe og stå opp kl seks. I morgen står svømming på programmet, så det gleder jeg meg til.

Vekten går jo i rykk og napp, og jeg gikk jo ned masse forrige uke, så får håpe jeg får lønn for all trimmingen neste uke.

 

Ha en god påskehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Supert at du ser sånn på det, og supert at du har noen fridager nå! Det kan være godt å hente seg inn igjen. Og så har du noen dager til med fri snart, stemmer ikke det?

 

I dag viste vekta 64,5 kg, så det er ned 100 g. Det er jeg litt overrasket over siden jeg ikke har vært spesielt forsiktig med snop osv. på hytteturen. Men det kan hende kvalmen og ikke minst skiturene har gjort sitt. (?)

 

Nå skal jeg og mannen min ut og handle inn ting til en stor flott marsipankake vi skal lage til søsteren min som fyller 30 år på mandag :) Det blir moro å lage, men "farlig"! Og så håper vi det ikke er så fryktelig mye folk på senteret siden det er den eneste hverdagen midt blant masse helligdager. :eek: Liker ikke å handle når det er tettpakket med folk. Vi skal handle gave til henne også + litt annet stæsj, så det blir spennende tur på senteret :)

 

Du må kose deg masse i helgen du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er som baker stor marsipankake til søsteren din! :) Det blir hun sikkert veldig glad for.

Skjønner at du er overrasket over - 100 gram når du har kost deg på hytta og selvfølgelig at du er gravid. Huff, er du kvalm om dagen?

 

Jeg nyter fridagen min idag :) Jeg sov lenge, spiste en deilig påskefrokost og så dro jeg i svømmehallen. Der ble det 70 minutter svømming og etter det dro jeg på shopping. :) Så da ble det ny beige vårjakke, litt sminke, bodylotion, en roman og litt undertøy. Nå har jeg akkurat satt inn lammesteken i ovnen, så da blir det skikkelig påskemiddag her om noen timer. Siden det er påskeaften, så teller jeg ikke kalorier idag og har tenkt til å spise det jeg har lyst på. Synes jeg fortjener det etter all treningen i påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du ser sånn på det' date=' og supert at du har noen fridager nå! Det kan være godt å hente seg inn igjen. Og så har du noen dager til med fri snart, stemmer ikke det?

 

I dag viste vekta 64,5 kg, så det er ned 100 g. Det er jeg litt overrasket over siden jeg ikke har vært spesielt forsiktig med snop osv. på hytteturen. Men det kan hende kvalmen og ikke minst skiturene har gjort sitt. (?)

 

Nå skal jeg og mannen min ut og handle inn ting til en stor flott marsipankake vi skal lage til søsteren min som fyller 30 år på mandag :) Det blir moro å lage, men "farlig"! Og så håper vi det ikke er så fryktelig mye folk på senteret siden det er den eneste hverdagen midt blant masse helligdager. :eek: Liker ikke å handle når det er tettpakket med folk. Vi skal handle gave til henne også + litt annet stæsj, så det blir spennende tur på senteret :)

 

Du må kose deg masse i helgen du også! :)[/quote']

 

Prøv akupunktur mot kvalmen. Det gjorde jeg og etter 4 behandliger var den søkk borte. Bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Prøv akupunktur mot kvalmen. Det gjorde jeg og etter 4 behandliger var den søkk borte. Bare et tips.

Takk for tipset, vagga, men kvalmen er egentlig ikke SÅ plagsom akkurat nå. Klarer for det meste å holde det i sjakk hvis jeg er flink til å spise jevnlig. :) Nå som jeg er i 2. trimester regner jeg med det gir seg snart uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Bare en liten tur innom her fra Spania. Her er det varmt og godt. I dag gikk jeg og samboeren min en lang tur langs stranda. Gikk i cirka 2 timer. Det var veldig deilig. Ellers er jeg ganske flink med maten og har bare drukket et glass vin hittil, men legger sikkert paa meg litt. Hoeres ut som om dere har en kjempefin paaske. Haaper at lammet smakte, Spinny. Naa skal vi snart ut aa spise her ogsaa. Kos dere jenter!!

 

Klem fra Marielle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med hilsen fra Spania! Høres ut som du har det kjempefint. :) Sol og varme høres utrolig deilig ut!!

Nå har jeg sittet og drømt meg bort på reisebyråers nettsider, og har SÅ lyst til å bestille en tur til et eller annet varmt sted. Til uka får jeg nemlig lønn fra den jobben der jeg tjente 5000 kr i løpet av en formiddag for en stund siden, så jeg lurer på om jeg skal bestille en liten tur til meg og samboeren og overraske han. :) Jeg får ca 8000 kroner utbetalt som er utenom vanlig lønn og studielån, så jeg har så lyst til å bruke de pengene på noe spesielt og at de ikke bare forsvinner inn i det vanlige budsjettet til husleie, mat og sånt. Jeg så at Norwegian hadde veldig billige flybilletter til Barcelona noen dager etter jeg er ferdig med eksamen i juni, så det hadde jo vært kjempegøy og dratt dit! Jeg har aldri vært der, men har hørt at det er en fantastisk by. Jeg tror jeg får sjekke litt rundt og se om det er noen ganske billige hoteller der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Hurra' date=' nå har jeg fullført påsketrimplanen min og det ble 50,2 trimpoeng i løpet av hele påsken! 10.045 forbrente kalorier! :) :)[/quote']

Gratulerer! Det er kjempebra! Du er superflink! Min påsketrim blekner i sammenligning! :) :) Jeg syns absolutt du skal unne deg en ferietur til Barcelona i sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei hei!

Hvordan går det med dere, jenter?

 

Jeg er konstant sulten og kvalm og sliter i tillegg med hodepine og tannpine (hodepinen skyldes tannpinen som skyldes at jeg holder på å få en visdomstann..:)) Og så har jeg litt bekkenløsningsplager, særlig når jeg går tur med hunden. Når det er sånn har jeg dessverre ikke så mye overskudd til å trene. :) men godteri har det ikke blitt siden påske, og det er jo en bra ting, det. :) Jeg har lurt på om jeg skal bestille den trenings-DVD-en til kari jaquesson som er for gravide. Tror det er litt mer sånn skånsom trening som egner seg ved bekkenplager. men den er litt dyr da, så jeg må grave dypt nedi lommeboka og sette det på babyutgifter :)

 

Håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan går det med dere' date=' jenter?

 

Jeg er konstant sulten og kvalm og sliter i tillegg med hodepine og tannpine (hodepinen skyldes tannpinen som skyldes at jeg holder på å få en visdomstann..:)) Og så har jeg litt bekkenløsningsplager, særlig når jeg går tur med hunden. Når det er sånn har jeg dessverre ikke så mye overskudd til å trene. :) men godteri har det ikke blitt siden påske, og det er jo en bra ting, det. :) Jeg har lurt på om jeg skal bestille den trenings-DVD-en til kari jaquesson som er for gravide. Tror det er litt mer sånn skånsom trening som egner seg ved bekkenplager. men den er litt dyr da, så jeg må grave dypt nedi lommeboka og sette det på babyutgifter :)

 

Håper dere har det bra![/quote']

 

Hvis du får store problemer med bekkenet ville jeg tatt kontakt med lege for henvisning til fysioterapeut. da ville jeg funnet en fysioterapeut som kan terapimaster. Det er ekstremt skånsom men utrolig effektiv trening! Ikke slit med plagene på egenhånd når du kan få hjelp. tror kanskje jeg vill undersøkt det før jeg får store problemer.. NIMI ekeberg har gode fysioterpeuter, hvis du bor i oslo da: får du henvisning fra legen din koster det ikke så veldig mye for en time og du får etterhvert frikort og da koster det ingenting. Du kan få problemer med bekkenet etter fødselen og hvis du ikke trener riktig.

Ellers så tror jeg videoen til Kari er bra! Har hørt mye skryt om den.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Så kjedelig med bekkenløsningsplager og alt det andre!! Sikkert lurt som Vagga sier å ta deg en tur til fysioterapaut for å få hjelp.

 

Jeg har det bra, er hjemme i Oslo nå, og det er deilig. :) Her er det en del utfordringer som vanlig og lite trim blir det og. Jeg og mamma har gått en times tur både tirsdag og onsdag kveld i raskt tempo, så det er ihvertfall bedre enn ingenting. Men merker at jeg har skikkelig lyst på en hard spinningtime nå. Men det får vente til jeg kommer til Bergen igjen til uka.

Denne helgen skjer det veldig mye sosialt, så jeg er litt redd for kaloriene. I kveld er det familieselskap her i huset. Pappa har bursdag, så da blir det fullt hus. Og mamma har bakt alle yndlingskakene mine siden jeg er hjemme for en gangs skyld. Så lurer på hvordan det skal gå med meg når det kommer til å stå gulrotkake, brownies, skolebrød og ostkake på bordet i kveld.. I morgen kveld skal jeg ut å spise med venninnegjengen, for da er det også en bursdag som skal feires. Og på søndag er jeg bedt på middag til en kamerat, så dette blir litt av en kaloririk helg. Men jeg skal prøve å kose meg, ikke ta helt av og samtidig ikke få dårlig samvittighet. :)

 

Håper dere får en god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei hei jenter!

Siden sist har jeg flytta så nå bor jeg på løkka. Endelig har jeg fått internett igjen også, så da blir det lettere å være med på tråden :(

 

Må si dere har vært veldig flinke i påsken altså! Jeg kan ikke si det samme dessverre... Men mye pakking og bærting opp og ned trapper er jo litt trening det også :D

 

Idag har det regna som et uvær, men jeg dro faktisk ut på en joggetur på 40 min i uværet og det var ganske deilig!

 

Jeg blir gjerne med på veiedag på fredager sånn som dere andre. Nå har jeg ikke turt å veie meg på en stund, så det blir spennende på fredag!

 

Ha en herlig søndag videre allesammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei fightingtiger!

Moro å høre fra deg igjen. Greit at du har fått tilbake internett, livet er liksom litt lettere da! :D Høres kjekt ut å jogge i regnvær! Lufta er så frisk da, på en måte. Er det ikke rart hvordan man tenker "dette skal jeg jammen gjøre igjen" etter en sånn joggetur, men det er lettere sagt enn gjort. Vi får dytte litt på hverandre her på denne tråden. Det virker som du har den rette innstillingen ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

I dag har jeg endelig kommet meg på treningssenteret igjen etter en laaaang lat pause :( Det var deilig å bevege litt på seg igjen. Har ikke hatt den rette motivasjonen i det siste. I dag kom det en overraskelse i posten også, den gravid-trimvideoen til Kari Jaquesson som jeg bestilte, jeg gleder meg til å prøve :) Alltid moro med nytt treningsstæsj :D

 

Har noen flere enn meg blitt lurt i dag da, 1. april? jeg gikk på aprilspøken til en kamerat, han sa på statusen sin på Facebook at han hadde vunnet en toyota på skrapelodd. Men jeg skjønte lunta før jeg kom så langt at jeg fikk gratulert ham heldigvis :) hehe. jeg er lettlurt som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Så bra at du har vært på trening igjen da :) Alltid godt å komme i gang etter en pause. Og grattis med ny treningsvideo, håper den er bra! Jeg har sett litt på Kari Jaquesson på God Morgen Norge og synes hun er flink til å motivere når man trener!

 

Jeg var på karate trening igår, men bare en time dessverre for jeg rakk ikke den båten jeg egentlig skulle (trener på Nesodden :(, men det er bedre enn ingenting. Og nå er jeg straks ferdig på jobb så da skal jeg gå hjem. Det er ca 20 min hvis man går sånn passe fort.

 

Jeg ble litt lurt idag, men lukta lunta ganske kjapt. Var sjefen min som sa at jeg måtte ringe en kollega i Danmark med en gang fordi det var en krise med faktureringen (som jeg har ansvaret for). Han sa at fremover måtte jeg fakturere hver enkelt manuelt, og at det frem til nå hadde kjempemange blitt dobbeltfakturert. Hehehe. Heldigvis skjønte jeg det før jeg ringte han i Danmark, han hadde jo sikkert ledd seg ihjel! :D

 

Ha en fin kveld da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Hei jenter!

 

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Har kommet hjem fra en deilig ferie i Spania. Vekten hadde selvfølgelig gått opp litt, men nå er jeg tilbake på rett spor og det er veldig deilig.

 

Bra at du har kommet i gang med treningen igjen, Anneli. Motivasjonen er det første som svikter hos meg. Kan jeg spørre om en ting? Hvor lang tid tok det fra dere begynte å prøve til du ble gravid? Jeg vil så gjerne bli det fort, men må vel la det gå sin gang. :D

 

Så bra at du er tilbake fightingtiger! :-) Ha en superfin kveld videre og lur så mange dere klarer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Så bra du er tilbake her, Fightingtiger! :( Håper flyttingen har gått bra..vet hvor mye styr det er med pakking og flytting. Så det er vel godt at det er overstått :D

 

Jeg er fortsatt i Oslo, og det går greit med maten (bortsett fra i helgen med alle selskapligheter). I morgen er det tilbake til Bergen igjen, og jeg gleder meg veldig til å dra på trening. Søsteren min kommer svett og god hjem fra treningssenteret nesten hver kveld her, så dere kan tro jeg er misunnelig! Men jeg har ikke hatt en helt sittestillende uke her da, har gått en del turer ihvertfall.

 

Men det skal ihvertfall bli godt for slankingen å komme tilbake til gode rutiner hjemme i Bergen i morgen.

 

Ha det bra så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Bra at du har kommet i gang med treningen igjen' date=' Anneli. Motivasjonen er det første som svikter hos meg. Kan jeg spørre om en ting? Hvor lang tid tok det fra dere begynte å prøve til du ble gravid? Jeg vil så gjerne bli det fort, men må vel la det gå sin gang.[/quote']

Hm...må tenke litt! Vi slutta på p-pillene en gang i oktober 07, men begynte ikke å prøve å få barn før ca. en måned etter dette. Da gikk det 2 perioder og så var jeg gravid. :) begynte kanskje å prøve rundt midten av november, og den 25. januar fant jeg ut at jeg var gravid. Så koselig at dere prøver :(

 

Jeg bare vil være så freidig å komme med et lite tips! Jeg tok en graviditetstest den dagen jeg ventet mensen og den var negativ, men noen uker etter dette viste det seg at jeg var gravid likevel! jeg trodde jeg hadde fått mensen tilogmed, men det var falsk alarm! Så det er lurt å unngå alkohol til du er sikker :D Heldigvis drakk jeg ikke noe alkohol i denne perioden..men jeg ble veldig overrasket over å plutselig få vite at jeg var 5 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...