Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige innlegg, Pandora, Hysan, Nyaco, Biggirl og Resolutt. Nå har jeg vært på spinning + styrketrening,- kjenner at jeg er VELDIG sulten. Blir alltid det etter såpass hard trening. Kroppen føles endelig "normal" ut igjen etter denne helga. Lite soving, festing og moro er hardt for et menneske med lite trening i sånt.

I dag har vi spist skrei til middag. Det er bare himmelsk godt. Jeg droppa lever, pga kcal-innholdet men kosa meg skikkelig med fisk, rogn, potet, gulrøtter, tyttebær og flatbrød. Spiste skrei i Lofoten for en stund siden, fikk den servert med tyttebær og har nå innført dette i heimen- for det er kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Pandora

Det er utrolig hvor mange kalorier en kan forbrenne med dans.

Jeg er sikker på at jeg dansa av meg alle ekstra kaloriene lørdag - og så er det sånn gøy trim:)

Du har virkelig fått lønn for stevet jess - deilig når gram, hekto og kilo renner av.

Klarte å gå ned 0,4 kilo jeg også denne uka - og er kjempefornøyd med meg selv. Redd jeg må begrense trimmen litt denne uka på grunn av ryggen - men litt kan jeg iallefall gjøre. Og i påsken har vi tradisjon for lange marka-turer. Ikke snø her hos meg - så det blir barmarktrening:D

 

Ha ei trivelig og flott uke da. Ser at du begynner påskeferien til helga heldiggrisen. Jeg må nok stille neste uke også jeg - men det blir nesten en uke fri for meg også da:cool:

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam, nam skrei er godt, kjempe godt :)

 

Her driver jeg å lager fiskemat fortiden, mest går det i fiskekaker. Greit å ha i fryseren.

 

Ville bare ønske deg en fortsatt flott dag eg en fin uke

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

... dette med tyttebær til skreien var nytt for meg. Skal jammen prøve det neste gang! Og ja, hyfsan, det er masse kalorier i fiskelever. Men bitte, litt går nok an; det setter jo smak da, og hvis en liker den, er den vel verdt å ta med! Jeg så en oppskrift der en skulle skjære opp noen tynne skiver løk og legge i kasserollen sammen med oppskåret lever; deretter helle kraft fra den kokte torsken over - og så et lite oppkok. Det ble virkelig nydelig! Da er det servert, mine damer, - og neste gang med tyttebær!

 

Ellers står jeg på med dietten, veier og teller, og går tur og spinner (ikke ull, nei!).

Det bare MÅ gi resultater over tid:)

 

Ha det fortsatt bra!

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, gode venner. Takk for hyggelige innlegg fra dere.

De innfødte i Lofoten påstod at syra i tyttebæra nøytraliserte "tran-rap". Det kan godt hende det stemmer, men nå stod jeg over lever denne gangen.

Ja, Resolutt,- jeg er kjent med denne måten å tilberede lever på. Og så er det noen som klemmer ut hele greia, men det har jeg ikke sansen for. Blir nesten som grøt. Jeg vil ha den klippet i små biter, kokt med løk og kraft.

Har du begynt å spinne? På sykkel altså? Veldig imponerende hvis det stemmer. Er ikke du en voksen dame?

Og Eve, jeg elsker hjemmelagede fiskekaker. Forbinder det med hyggelige barnsomsminner, der vi fiska som besatt og så stod mormor og stekte fiskekaker halve natta. Prøver å videreføre litt av dette,i mindre omfang riktignok. På sommeren er vi alltid ute på sjøen når vi er hos min gamle mor. Så fileterer vi torsk (jada, vet det er feil med sommertorsk) og hyse,- og så steker vi utendørs på ei stor takke. Det går veldig fort, og så er det hyggelig. Og så får jeg litt "flash-back" fra mormor-tiden, og det er deilig. - Og så må jeg koke noen få fiskeboller, for det er også veldig godt.

Pandora, jeg skulle gjerne ruslet tur med deg i marka. Jeg elsker følelsen av bar-mark. Forbinder den med vår, og HELE sommeren ligger foran oss. Deilig.

Jeg kan også få litt vondt i ryggen hvis jeg trener for mye eller for ensidig, så jeg prøver å variere litt. Viktig å ta hensyn sånn at du ikke blir plaget.

 

I dag kom mannen min heim med et sykkelstativ til bilen. Han så for seg at vi skulle begynne å ta syklene med oss på tur, det kan jo bli spennende. Har ingen konkrete planer, men det kan vel bli.

 

Ja, Hyfsan- jeg føler at jeg har ganske stø kurs. Bortsett fra at jeg skulle ønske dette var mye mer fort gjort. Men det kan jeg nesten ikke si, nå jeg tross alt har gått ned HVER uke- og at det er flere av dere som strever. Jeg er veldig streng med meg selv, og har mye å gå på i forhold til å lære meg å kose meg med LITT. Jeg bør vel snart prøve meg på noen kosemerker, nå smaker jeg ikke på noe annet enn tilmålt rasjon sunn og mager mat. Savner det ikke så veldig, men jeg kan jo ikke leve slik resten av livet.

Det er en lang vei å gå ned, men jeg tror(vet) at det vanskeligste blir å holde vekta. Fordi jeg har vanskelig for å kontrollere meg hvis jeg først smaker, -søtt, fett & karbo trigger matlysten min veldig! Og da kan jeg spise en hel hest (med saus og dessert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om torskelever og tyttebær og mye annet. jeg gir meg bare ende over. og tusen takk jess, for nydelige beskrivelser av hverdagslykke. denne gang i form av steking av fiskemat. jeg ser det for meg, synes jeg kjenner lukten av deilige nystekte fiskekaker. jeg elsker fiskemat, men er kresen på hva som er godt nok. har bodd på vestlandet i mange år, må vite :)

 

det er du som kjenner deg selv best, jess. om du skal bruke kosemerker, så vil jeg jo anbefale å finne "kos" som ikke trigger deg. jeg som sliter veldig med karbosug og som har mange år bak meg med et kosthold basert på karbohydrater, forstår godt hva du snakker om. jeg kunne ikke spist en hest m/saus, men jeg kunne nok satt til livs hele freia sjokoladefabrikk, om den hadde sjokoladeglasur. noen ganger har jeg innbilt meg at det synes på salgsstatistikkene til freia, nidar, diplomis etc når jeg har "hvite uker". da må jeg jo le av meg selv, snakk om å la verden dreie om egen navle :)

 

får si som de sier i sogn: stau pau! og ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag, og jeg har vært på spinning. Jeg var på tur å trekke meg, for det har vært travelt i det siste. Men så fattet jeg mot og dro allikevel. Dette er en frykelig hard time. Det hjelper ofte å tenkte på noe annet, og hva tenkte jeg på da? Jo, på dere! :-)

Jeg tenkte at kanskje en av dere var tilstede på samme timen. Jeg vet jo ikke hvem dere er, og kanskje dere satt der og tittet på meg. Og så tenkte jeg på disse kcal som ble forbrent, hvor ble de av? Smeltet fettet og rant ut med svetten? Jeg så en dame (av den litt runde sorten) der som møter flittig opp. Og hun har gått ned en god del kg i det siste, og jeg tok meg i å smugtitte på henne. Sykt altstå...

Men jeg overlevde iallefall timen. Kjørte pulsen helt opp i 99%, og det er veldig lite behagelig. Lykken er at jeg svidde av 700kcal.

 

Nå har jeg lagt meg havregrøt med masse kli oppi. Jeg blir stadig mer sulten om kveldene og da må jeg ha noe som fyller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Takk for innføring i fiskens mange varianter. Det hørtes bra trivelig ut med steking av selvfisket fisk utendørs på fine dager! Ja, hvilket land vi lever i, dere!

 

Jeg tok kanskje litt for hardt i da jeg sa at jeg drev med spinning. Har aldri i mitt liv vært på en spinningtime, men kaller det spinning når jeg tar en runde på min egen ergometersykkel. 15 minutter holder for meg ennå, og ifølge fysioterapeuten skal jeg spinne med svært liten motstand. Men jeg får opp pulsen og greier å bli litt svett.

Synes dette er akkurat passe til min voksne alder, - er 1939 årgang.

Ellers har jeg ikke funnet veien tilbake til treningssenteret der jeg var en god del før gipsen. Synes det er så tidkrevende å dra til et sted for å trene. På den tiden det tar å dra til og fra, kan jeg jo gå en ganske god runde "rundt kvartalet" som vi kaller det.

Men jeg skal innrømme at det gjorde godt å bruke de forskjellige apparatene, så det kan nok hende jeg prøver igjen.

 

Mitt matsug gikk for det meste på "mere mat" - store porsjoner med middag, forsyne meg minst 2 ganger, og så spise opp restene (i smug) litt utpå kvelden, for da ble jeg så desperat sulten igjen. Hvis det ikke var middagsrester, kunne jeg spise mange

(og da mener jeg mange) brødskiver med syltetøy (søtsug, det der!). Godt med dessert også, det finnes jo både ferdige sjokoladepuddinger + en del andre varianter, og

så is da, det er jo så godt!

Kombinert med en svært stillestittende jobb, måtte jo dette gå galt. Men det tok noen år å få på alle disse kiloene, så jeg hadde egentlig svært god tid til å stoppe det!!!

Noe jeg altså ikke gjorde.

 

Nei, nå skal jeg se framover. Der venter en slankere linje og med det et bedre liv!

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

og ta den spinningtimen. Godt etterpå iallefall - og så er samvittigheten "ren som sne":D

 

Har også sykkel stående - og den blir brukt - i perioder:)

Liker best å komme meg ut jeg - og nå kan jeg begynne å sykle utendørs. Blir jo ikke noe i nærheten av spinning - men utrolig deilig.

Og vi har akkurat samme tanken som dere. Har sjekka ut sykkelstativ til bilen slik at vi kan ta med syklene når vi er på tur. Det er bare ikke blitt gjordt enda - men nå skal jeg jammen sette fortgang i det.

 

Trivelig dag til deg fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du vet det, Resolutt, Sykling på ergometersykkel er spinning, ingen tvil om det. Og så flott at du gjør det, du ligger jo 26 år foran meg i løypa. Håper inderlig at jeg sykler, spinner og sånt om 26 år. Og så håper jeg også at jeg SPINNER, eller holder på med husflid, kunst og sånt. Kanskje jeg skal begynne å male? Liker veldig godt å holde på med ting, men er veldig utålmodig, så noen store korsstingsbroderier er ikke noe for meg altså.

Og nå er sykkelstativet tatt i bruk, Pandora. Riktignok bare for å frakte syklene til sykkelreparatør. Vi tar latmannsversjonen og leverer de inn til service i år. Jeg skal bl.a skifte dekk til noen som triller bedre på asfalt.

 

Sola skinner og varmer skikkelig. Jeg får en voldsom lykkefølelse av dette gode været, snøen smelter og jeg lengter mot sommer. Og alt ligger foran meg, ikke en eneste skuffelse enda pga "sommeren som regna bort..."

 

Oh-Jess! Jeg kjøpte meg en ny bukse i går. Ikke så veldig liten str akkurat, men faktisk på en helt vanlig butikk. På salg, så prisen var veldig snill,- og da kan jeg glatt kaste den når den forhåpentligvis blir for stor.

Det er veldig deilig med noe nytt!

 

Men, jeg blir mer og mer sulten for hver dag som går. Nå skjønner jeg virkelig for et slit det er for de av dere som har hatt det slik i lange perioder. Puh!

Jeg har prøvd å følge de rådene jeg var så eplekjekk å gi til en eller annen her inne, men det hjelper veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som gjør at du er så sulten? spiser du nok? spiser du for mye raske karbohydrater? man skal ikke gå rundt og være sulten. det kan jo også være noe hormonelt. du bør sjekke ut alt dette, synes jeg :) gøy å lese om buksa di da. gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

... hva skal vi gjøre med deg som er så sulten? Spiser du virkelig så mye som du skal, eller prøver du å knipe? Nei, du er så bevisst på det du gjør, at jeg tror ikke jeg skal prøve meg på noe, må bare tenke på at du nok sikkert har en flott forbrenning nå, og

at det kunne tenkt seg å få litt mer å "brenne" opp! Og da er det jo lettere å forlange mat i magesekken enn å starte på lagret fett, - tror nå jeg!

 

Jeg reiser på hytta i morgen og blir dermed uten internett noen dager framover.

Derfor: God påske - håper du får masse sol og dermed gode vårfornemmelser!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger opplegget ganske bra, men lever nok kanskje litt for "lett", dvs spiser veldig lite fett. Vet ikke om det kan ha betydning, men jeg skal jobbe litt med dette- rent mentalt og bokstavelig. Håper det kan hjelpe.

Nå har jeg slukt(!) 2 kokte egg i håp om at gnaget skal gi seg. Følte meg nesten som en hund, de pleier heller ikke å tygge maten. Og kokte egg er veldig glatte og lette å svelge. Jeg tok av skallet, altså :-)

Som dere skjønner, det er en stund til jeg har fått et helt normalt forhold til mat.

Jeg er veldig avhengig av denne siden, "gruer" meg nesten litt til påsken på grunn av at jeg blir uten internet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke aleine om å ha det sånn, jess. jeg har dyttet innpå brødbiter som ikke har vært tygget nesten i det hele tatt, skorpen har skåret seg plass på vei nedover i halsen. så et par glatte greie egg er da ingenting. :)

 

jeg glefser i meg godterier også. sjokolader går ned på et blunk, jeg burde hatt en overutviklet kjevemuskulatur men etter det jeg kan se i speilen ser jeg ikke spesielt påfallende ut i kjevepartiet. merkelig nok.

 

så: tygg maten godt og grundig. spis så grovt du bare kan. litt fett må du ha i deg. du kan spise noen oliven, noen nøtter eller av og til steke maten i litt meierismør. det siste anbefales jo ikke men det blåser nå jeg i. har kjørt i meg så mye fett i form av sjokolade og is at litt meierismør er vel neppe det som får meg ut av lage. bruker du kalorikalkulatoren her inne? hvis ikke, anbefaler jeg deg det. det er utrolig hvor feil man kan ta når det gjelder kaloriinnhold i det man spiser, det er nå min erfaring. jeg blir grønn i trynet når jeg ser hvor mange kalorier sjokolade og is inneholder. og jeg blir like sjokkert når jeg ser hvor mye kyllling, fisk, grønt etc jeg kan spise uten å spise for mye.

 

lykke til jess. jeg blir helt satt ut når jeg leser at heller ikke du er på nett i påsken. hva med meg da? skal jeg bli igjen her helt aleine jeg da, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Nå har jeg oppdatert meg litt på tråden din, og jeg ser at du sliter med det samme som jeg har gjort i de siste månedene... Sult :) Ingen god følelse, og jeg blir helt ukritisk på hva jeg putter i meg om jeg er sulten nok...

 

Jeg har rettet på det nå ved å legge om kostholdet igjen :) Ingen mirakler, bare delt det opp i enda flere måltider... jeg har skrevet litt om det på tråden min. Nå går det ikke mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser ett eller annet (mat selvfølgelig, eller frukt) og det virker som om det hjelper *banker i bordet* Kanskje det kunne vært noe for deg også? det kan jo være at forbrenningen din er i ferd med å endre seg, og at den trenger mer "kull" for å fyre slik som Hyfsan (tror jeg det var) skrev til deg her?

 

Jeg ønsker deg en strålende og ikke fullt så sulten påske !

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for alle gode råd. Tror du har rett, -Vilde-, i at det hjelper å spise oftere. Har hatt det veldig travelt på jobb i det siste, noe som har ført til at jeg ikke har fått spist riktig så ofte som i starten. Jeg har sett igjennom alle ukene mine, og ser at jeg trener litt mer nå enn før, -det har sikkert også litt å si for sultfølelsen.

Er blitt veldig flink til å ha med meg mat i sekken/veska, og det gjør at jeg klare å styre unna kjosken i allefall. Så får jeg heller sluke noen egg, eller kameler. Tenkte faktisk på tranpiller da eggene gled ned, litt samme følelse...

 

Jeg registrerer hver eneste prikk jeg inntar her inne, det er derfor jeg er så mye innom her. Spiser aldri 1 ts med noe uten å måle og veie det. Og jeg er blitt så avhengig av denne siden at jeg nesten ser mørkt på å dra på fjellet, uten internet. Skal ta med meg boka og skrive i den. Og så blir det nok en god del skigåing, så det skal nok gå bra.

 

Hyfsan, jeg drar ikke før tirsdag,-så vi "møtes" nok før jeg reiser. Og så får du passe på her inne. Jeg kan sende deg røyksignal fra fjellsiden, så kan du legge det inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg havregrøt med MYE kli oppi. Det ble kanskje ikke verdens beste grøt, men jammen metta den lenge. Og jeg ble veldig fornøyd, for da kan jeg kanskje ty til slik barke-grøt når sulten herjer.

Jeg har vært på body-pump i dag. Jeg tar nesten min død på denne timen, det er mye tyngre enn jeg setter pris på. Mage og lår-øvelser går rimelig bra, resten av kroppens muskler er "dødt kjøtt" som svir noe inni hampen ved dette gjenopplivningsforsøket. Så ingen skal si at jeg ikke lider for skjønnheten iallefall. Fatter virkelig ikke at noen orker å bli kroppsbyggere. Håper inderlig at disse øvelsene blir lettere i løpet av noen måneder, alternativt vil jeg med stor sikkerhet begynne med anabole sterioder eller anna dop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går det seg til, skal du se. forsøk å spise litt mer proteiner i en periode, og se om det kan hjelpe på sult og sug. grunnen til at egg virker, er jo nettopp proteintilskuddet.

 

røyksignaler fra fjellsiden, ja. det skal vel godt gjøres å få viftet røyken helt ned til meg, men gjør gjerne et forsøk. om det mislykkes, hører jeg vel kanskje noe om det på nyhetene :) ser for meg røde kors hjelpekorps i full utrykning. jomfru i nød etc etc.

 

jeg forstår godt hva du mener mht styrke. det gode med å slite er at du blir sterkere etterhvert. jeg har alltid hatt fiskebolle-armer, og -skuldre. det er hofseleg vondt når jeg skal trene, svir som maursyre. og etter å ha hatt en skulder ute av funksjon i over 2 år, tør jeg ikke tenke på det engang... men i morgen skal jeg prøve meg på core med stor ball igjen, var en tur forrige uke og overlevde. men var helt gele i skrotten etterpå. så noe bodybuilderkarriere blir det ikke her heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta igjen i dag, og nå skjønner jeg hvorfor jeg vært så sulten. Jeg har faktisk gått ned 1,8kg siste uka! Jeg måtte opp på vekta flere ganger før jeg kunne stole på at det var riktig.

Har aldri hatt noen reduksjon i nærheten av dette tidligere. Og jeg lurer på hva det er jeg har gjort annerledes.

Jeg har spist ca 1600 kcal denne uka også. Har ikke drukket mer vann enn før. Har trimma litt mer, men ike så mye at det kan forklare dette. På grunn av at jeg har vært så sulten har jeg småspist hver 2-3 time, ellers fulgt menyen til punkt og prikke. Drakk 2 glass vin på lørdagskvelden, kanskje det var det som skulle til.

Jeg er iallefall uendelig lykkelig, føler at det går veien. -8,8kg hittil er såpass at jeg begynner å kjenne det litt.

Håper at ikke påska ødelegger for meg, skal iallefall prøve å ikke gå opp.

 

Haleluja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Må bare gratulere og ønske lykke til videre nedover. Du kommer til å nå målet før du vet ordet av det.

Selv tutler jeg meg stille og rolig nedover - og er himmelsk lykkelig for det. Kost meg med god mat og litt vin fredag og lørdag - og føler vel ikke at jeg slanker meg sånn direkte. Eneste jeg unngår er chips og peanøtter og dets like - men det er egentlig ikke så stor savn. Klarer faktisk å holde meg unna bare jeg ikke begynner på dypdykk i bollen:D

 

Håper du har fått bukt med den hungeren din - ikke noe særlig å gå og føle seg sulten hele tiden. Men det hjelper å helt bevist spise jevnt og trutt - så du har nok gjordt helt etter boka du.

Og så bevist som du er klarer du påsken også - garantert:)

 

Påskeklem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

grattis med kjempefin nedgang. så mye har jeg heller aldri gått ned, eller jo, men det var vel i ungdommen... håper du er slik som meg da; at fint vekttap øker motivasjonen:)

 

jeg her også spist hyppigere enn normalt denne uken, men har ligget for høyt i totalinntak, allikevel gikk jeg altså ned 0.7. jeg er kjempefornøyd. merker nå at jeg ikke er så sulten som jeg var for et par dager siden. blir alltid så sulten når jeg har mensen, og hvis jeg ikke spiser blir blodsukkeret veldig lavt (har målt), jeg får vondt i hodet og føler meg elendig. det er liksom ikke sånn sult som jeg kan undertrykke! før stappet jeg i meg mat og godteri, men nå går det i små måltider og mer frukt (enn lovlig).

 

tror nok at din suksess denne uken kommer av at du har spist ofte og lite. også litt mer trim hjelper. du har rett og slett "giret" forbrenningen:) håper du får en flott påske, hvis du fortsetter i samme stil, kan du til og med klare å gå ned litt:)

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta igjen i dag' date=' og nå skjønner jeg hvorfor jeg vært så sulten. Jeg har faktisk gått ned 1,8kg siste uka! Jeg måtte opp på vekta flere ganger før jeg kunne stole på at det var riktig.

Har aldri hatt noen reduksjon i nærheten av dette tidligere. Og jeg lurer på hva det er jeg har gjort annerledes.

Jeg har spist ca 1600 kcal denne uka også. Har ikke drukket mer vann enn før. Har trimma litt mer, men ike så mye at det kan forklare dette. På grunn av at jeg har vært så sulten har jeg småspist hver 2-3 time, ellers fulgt menyen til punkt og prikke. Drakk 2 glass vin på lørdagskvelden, kanskje det var det som skulle til.

Jeg er iallefall uendelig lykkelig, føler at det går veien. -8,8kg hittil er såpass at jeg begynner å kjenne det litt.

Håper at ikke påska ødelegger for meg, skal iallefall prøve å ikke gå opp.

 

Haleluja[/quote']

 

Hei :)

 

For ett flott resulat denne uken da, og en kjempe fin total har du nå også. Kroppen din hadde sikkert lyst til å slippe litt ekstra denne uken, kan nå være godt innimellom å gå ned så mye også.

 

Ønsker deg en flott påske, jeg har også begynt på påskeferien nå, hadde siste arbeidsdag i da, så nåhar jeg fri til onsdagen etter påske.

 

God påske.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Med ett kjempeflott resultat denne uken. Og med ny bukse :)

 

Visst du er som meg, så øker motivasjonen veldig med ett så flott resultat innimellom. Og jeg må nok si meg enig med jubalong om at suksessen denne uken kommer av mange små måltider og litt mer trim. Det er ikke alltid det er så mye som skal til for å få i gang forbrenningen skikkelig.

 

Jeg håper du får en fantastisk flott og sunn påske

 

Påskeklem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat. Kjempegøy å ta med seg - og litt å leve på dersom vektnedgangen sakker opp. Kroppen er ikke helt enkel å forutsi noen ganger.

 

Min erfaring er at påsken faktisk er verre enn julen sånn matmessig! Julen er liksom over på et blunk mens påsken varer og rekker. Vi fikk f.eks påskeegg med 1,5 kg gotteri av sjefen - hver enkelt av oss altså.

 

Og nå sitter jeg her på høyfjellshotell. Selv om det blir trim tviler jeg på at det oppveier lunch og middagene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...