Gå til innhold

carpe diem


Gjest charka

Anbefalte innlegg

Så bra Charka! Nå er du i gang. Du har jo stategien klar og da er jobben, som du selv sier, å få inn gode rutiner igjen. Ikke at det er så lett altså, men systematikk og et stramt opplegg er nok alfa omega for å klare dette. Hvertfall for meg.........

 

Motivasjonsfaktorer som jubileer, selskaper, turer og annet er viktig. Skal du feire de femti stort eller Charka?

 

Ha en sunn og fin helg alle sammen!!!:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Det ble ikke veiing på Mandag da jeg ikke var hjemme,så jeg venter bare til neste mandag.Men det virker ikke som vekta går ned.

 

har ikke vert flink med trimmen sisste uke,har vert så mye annet.Men fra i dag så SKAL jeg få til 3 dager på senteret.

 

Er nok litt sløv for tiden,men passer kcal inntaket.Men du vet jo at vekta mi kan stå stille i lange perioder.

 

Det er bare slik det er,men tror det vil ordne seg når trimmen kommer på plass igjen.

 

ellers er alt vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg......................

 

Det sner det sner, og du og vakkert det er, synd det ikke er kuldegrader.

 

Ja, gjett om vi ikke koser oss, han lille Carlos er så vakker og liten,

kjenner dette morsinstiktet er sterkt :)

Og beskyttelse trangen.

 

Nå koser jeg meg med gulrøtter,

ikke mange men et par.

 

Ikke noe tull på meg i kveld, makter ikke vækne dårlig i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det lengesiden jeg skrev noe her,men jeg har vert innom her og lest rundt om kring.Så flink alle her er.

 

Men jeg klarer liksom ikke å hente noe særlig motivasjon nå.

 

Som dere kanskje forstår så er motivasjonen litt laber fortia,men jeg har ikke gitt opp.

 

Spiser det jeg skal,men det har blitt litt lite trim denne uka.

Det er så utrolig kaldt her,minus 36 på morgenen i dag.Da blir det ikke noe uteliv,og det blir ikke så jeg tar bilen å kjører på senteret.Liker ikke å kjøre når det er så kaldt.Men det blir vel bedre vær etter hvert.

 

Vekta står stille,så kjedelig det,men det har den gjort før også i lange perioder så det løsner vel igjen.

 

Satser på at motivasjonen kommer tilbake,uansett så gi jeg meg ikke.Ned i vekt skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne motivasjonen er ikke så lett.

Lurer av og til hvorfor den blir borte?

For vi vil jo så gjerne ned i vekt.

 

Syns du er flink charka, du holder ut selv om det står stille.

 

Uff, det er kaldt, det har vært -16,9 her i natt, og det er kaldt her på solkysten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lotta87

Hei, hvordan går det med deg? Håper det går bra med deg, at du trener og spiser sunt. Krysser fingrene for deg.

Med meg går det bra, men er sjelden inne nå for dataen er på rep. så låner en data innimellom. Gleder meg til den er frisk igjen, for da skal jeg være her mye igjen.

 

Klem fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei charka

 

 

Hvordan går det med deg?

 

Håper du holder ut.

Nå kommer våren, og ting kan bli lettere for oss.

Det er rart dette med sola og fuglesang.

Det grønnes og vi våkner opp for en ny vår :D

 

Jeg er permitert enda en stund, men koser meg med valpen og prøver og lære han litt dresur.

 

Vekta holder seg, skulle ønske jeg kunne være litt flinkere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå får det være slutt på tullet.Jeg har vert så utrolig lei,har stått på stedet hvil en stund,og det er så demotiverende.

Jeg vet jeg kan,jeg har jo gått ned 26kg!!!!Og nå har jeg lagt på meg 2 igjen.

 

Fra i morgen er det full skjerpings,vann vann og mere vann.Skriving av mat,og trim,trim trim.

 

Ser det er fler her inne som sliter litt nå,så jeg håper det er noen som vil være med på fortsettelsen av dette prosjektet.

 

Trenger litt respons,i medgang og motgang.Derfor vil jeg skrive litt mer,vet at det hjelper.

 

Ønsker alle en fin uke,og ønsker meg selv lykke til.

 

Jeg skal,jeg vil,jeg kan!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Da er det ikke bare meg som har slitt i det siste da.....

 

Må si jeg synes du har gjort en kjempejobb med de 26 kiloene! Jeg blir gjerne med og kjemper mot de neste kiloene, for jeg er langt fra i mål! Har en tråd på "30-40", men der "bor" jeg rimelig alene, så fint med en tråd der det er andre som er med også! Min nøkkel til fortsatt motivasjon er som du og skriver: trim, vann og notering av mat. Ja, føyer til skriving her inne og jeg, hjelper meg å holde fokus!

 

De siste seks kiloene har jeg tatt av for andre gang i dette prosjektet mitt. Kom i mål i dag med den siste halvkiloen og er nå på det "samme laveste vekt" som før jul. Det tok meg altså vell en måned å få de på. Tre og en halv måned for å få de av..... Vell, nå skal det sies at jeg har spølt rundt uten veldige gode resultater en stund, men håper nå å være over kneika! Har en stillesittende jobb, så alt av rørelse må skje etter jobb. Kan være litt utfordring å komme seg ut etter en lang arbeidsdag. MEN vet at det er veldig viktig for mine resultater og motivasjonen at jeg får til noen gode turer!

 

Mine mål for uka er minimum 10 trimpoeng / 4 trimturer, 2 fiskemiddager, 2 liter vann på hverdagene (vet at denne ryker helgene på hytta..., derfor kun hverdager), og 1700 kcal. pr. dag.

 

I helgene bruker jeg å kose meg, gjør jeg ikke det får jeg garantert en kjempesprekk midt i uka.... Og til helga sal vi feire jr. som har bursdag lørdag, så blir nok noen kakekalorier.

 

Ønsker meg masse motivasjon og gode resultater frem mot sommeren :P

Skal klare å komme i mål vettu :D

 

Hilsen fra Trøndelag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på 10 trimpoeng denne uka,2l vann og og masse motivasjon.

Har funnet fram vekta igjen,må ta en kontrollsjekk på maten igjen,derfor blir det veiing av mat denne uka,så får vi se etter det.

 

Skal klare å ha gått ned 30 kg til17mai,det betyr 6kg,litt i overkant kanskje,men må ha litt å jobbe mot nå.

 

Dette skal jeg klare,det er ikke noe alternativ til det.

Ha en riktig fin uke allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Charka!!

Du har virkelig guts! Lurt å plukke fram vekta av og til, jeg merker i alle fall på meg selv at porsjonene raskt vokser i størrelse. Etter påske har jeg lovet meg selv en ny frisk. Skal prøve å hente fram alle følelsene og handlingene jeg hadde første ukene på GR-kurs.. Litt entusiasme og veldig nøye følging av opplegget. Så håper jeg det vil gi litt resultater.

Flott at du står på videre og setter deg mål! Tenk deg, 30 kilo lettere på 17.mai 2009 enn 17. mai 2008?? I år kan du i alle fall posere på bilder med god samvittighet :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk sol her oppe,men så kaldt.Minus 25.

 

Det går greit med maten,spiste litt lite i går,men det får gå.

 

Føler ellers at jeg er på vei tilbake i et riktig spor,og det kjennes veldig godt.

Har et problem med veiinga,alt for ofte på vekta.Blir nesten besatt av den,og det er jo så dumt.Mange unødvendige nedturer der.

 

Må forholde meg til en veiedag,og det blir mandag.

 

Ønsker dere en fin uke.

 

PS.Må si at det er så hyggelig å logge seg inn her å se at noen har vert innom og lagt igjen en hilsen.

Det er rart at det har så mye å si,men slik er det.Takk til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Hvordan har helga di vært da? Bestandig utfordrende disse fridagene synes jeg. Har klart målet om ti trimpoeng denne uka, men har nok hatt litt for mange kosekalorier denne uken også :) Hmmm, ja, ja, har jo tross alt feiret jr's bursdag og, men unasett, det ble det ikke den toppuken jeg planla. Men skituren fam'n hadde i går var bare helt super. For viktigere enn alt annet, jeg kjenner at formen er MYE bedre enn den var. Spent på veiing i morgen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da helga har vel ikke vert så allerverst,men må si jeg spiste litt mye i gårkveld.

 

Har hatt så mye besøk at det har blitt dårlig tid til trim,men skal på senteret i formidag.

Har ikke blitt 10 poeng denne uka nei,men denne uka bli det!!!!Føle ikke for å gå på vekta i dag,så det bli i morgen tenke je.

 

I dag er planen å trene,bake litt og planlegge uka kanskje,middager ol.

 

Føler virkelig at jeg er på rettvei igjen,med noen sprekker.Håper det blir lengre og lengre mellom dem fremover.

 

Ønsker alle en fin uke,med mange positive valg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...