Gå til innhold

carpe diem


Gjest charka

Anbefalte innlegg

Ja det er rette instillinga NyMini, men der er som du sier nesten umulig å ikke bli opphengt i den vekta.

 

Og ja Charka; den motivasjonen må opprettholdes, selv om det ikke alltid er like lett når det butter i mot. Det var der vi skulle hatt noen enkle superløsninger, men det finnes nok ikke, så det er bare å kjempe på.........

 

....... for dette skal vi klare jenter!!!!!!!!!!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Nå er det helg igjen,det er helt utrolig hvor ukene flyr.

 

Har hatt en veldig grei uke,både med mat og trim.Hadde spart opp alle kosemerkene denne uka og brukte dem igår kveld.

 

Har jobbe helg så det blir ikke mye annet denne helga.

 

Ønsker alle sammen en riktig god helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er ukens første treningsøkt unnagjort,3,7 trimpoeng ble det i dag.Er fornøyd med det.

 

Helga har vert grei nok,litt mye pizza på lørdag kanskje,men oversteg ikke kcal mengden jeg skal ha.

 

har heller ikke blitt så mye trim i helga da jeg har jobba,men litt aktivitet ble det jo.

 

Så alt i alt er jeg fornøyd,men jeg snikveide meg i dag på morgenen og det var ikke et gram ned.

 

Skal veie meg tirsdag,men har nattevakt i natt og da er det ingen vits i å veie seg når man kommer hjem.

 

Men det er jo vekta på kurset i morgen som bestemmer da.

 

Har bestemt meg for å fortsette på kurs frem mot jul,så får vi se etter jul.

Føler meg litt tryggerenår jeg går kurs.

 

Ønsker alle sammen en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas resultat ble ned 0,7kg og er fornøyd med det.Fortsetter på kurs frem mot jul.

 

Så da er planene for høst og førjulsvinter klar,og det kjennes bra.Så da håper jeg fortsatt på at vi støtter hverandre,og det tror jeg vi gjør.

 

Ha en fin kveld og uke alle sammen,skal gjøre meg klar til nattevakt jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne helga også over,den har gått bra.Litt god mat,og litt godis,og jeg var å fikk meg 3,7 trimpoeng i kveld.

 

Så alt i alt er jeg fornøyd.

 

Starter på nytt kurs tirsdag,så jeg fortsetter som før.Skal prøve å være litt mer bevist mat og trim dette kurset.

 

Målet er 14 trimpoeng pr uke,har 11,3 hittil,så må vel klare 3 i morgen.

 

ha en fin uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på min blogg.. setter stor pris på at du er der inne og legger igjen noen ord te meg:):o

 

Ønsker deg lykke til med ny kursstart på tirsdagen, kom innom meg og fortelll meg hvordan det går da.

 

Stå på nå dette klarer du..

 

Må si at du er utrolig flink til å trimme da:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke lyst til å gå på kurs.Fordi jeg tror ikke vekta har gått ned fra siste uke,heller litt opp(tror jeg)

 

Det er nytt kurs,med nye folk som går mye ned,og jeg står stille eller går opp.

 

Merker at dette sliter på motivasjonen,men føler selv at jeg tar de riktige valgene,spiser nok og trimmer bra.

 

Derfor vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å få vekta nedover igjen.

 

På siste kurs gikk jeg ned 3,3kg.Det er forlite,og jeg forstår ikke hvorfor.

 

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre for å få vekta i riktig lage igjen?

 

Jeg spiser det jeg skal,grovt brød,havregrøt,magre middager,veldig lite snoop.

 

Spiser masse grønsaker,og litt frukt.Følger anbefalingene fra GR.

 

Har dobla trimpoengene fra 7 til 14 pr uke.Kan da noen fortelle meg hva jeg skal gjøre for å komme skikkelig i gang igjen?

 

Det er ikke noe alternativ å gi opp,men kan ikke fortsette å gå kurs på kurs uten noe særlig resultater.

 

Nei dette er ikke enkelt,uff,jeg blir litt rådløs av dette her jeg.Merker at mismotet tar meg litt nå.

 

Men nå skal jeg gå å måle meg,så får vi se hvordan det går.

 

Det var ukas klage sang,men det er bedre å ta ut her enn å la det gå utover de rundt meg hjemme.

 

Prøver å ikke snakke så mye vekt med venner og mann.

 

Ha en fin dag og uke alle sammen,og takk for at dere låner øret til meg.

 

Ny vektrapport i kveld.Men er det for ille så kommer det ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør en kjempejobb og holder deg til sunn mat - pass bare på å få i deg nok. Jeg forstår at du blir utålmodig og frustrert, men kroppen din trenger litt tid på seg. Du trimmer og legger om livsstilen til varig endring og det er det som teller i lengden :o

 

(Du trenger litt av det sunne fettet, ikke spis for magert)...

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charka :o Når du dobbla trimpoengene dine' date=' så tok du utgangspunkt i det når du skal finne meny? Så du ikke spiser for lite.

 

Klem[/quote']

Jeg fikk kursleder til å regne ut på nytt ja,og jeg skulle spise litt mer de dagene jeg trente.Så jeg tror jeg spiser nok nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold motet oppe, Charka. Ikke gi opp. Det løsner nok igjen skal du se. Det er nok veldig lurt av deg å fortsette på kurs og å være her inne og snakke om det. Da blir det nok ikke så lett å skeie ut heller. Som jeg har nevnt før hadde jeg selv et vektplatå som varte i 6 uker, holdt jo på å bli gal selvfølgelig, men det løsna til slutt heldigvis.

 

Stå på videre Charka

dette klarer du!!!!!!!!!!:o:):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flink charka :o

 

STÅ PÅ

 

 

For min del har jeg ikke lagt på meg mer,

var siste kurskveld på tirsdag, men orka ikke veie meg.

 

Veier meg ikke for tiden hjemme,

men var hos legen tirsdag og veide det samme som for 1 måned siden.

 

Har begynt med spinning, det er noe jeg liker.

 

Ønsker dere alle lykke til videre :o

 

Kommer innom en gang i blant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt kurs igang' date='og vekta sto stille.Det er noe dritt,men positivt at det ikke gikk opp.

 

Så da er det bare en ting å gjøre,jobbe videre.

 

Ha en fin uke alle sammen[/quote']

 

Hei på deg :o

 

Tusen takk for koselig hilsner på bloggen min.. kjekt at du er innom meg og følger med meg:)

 

Skjønner at du er frustrert nå, du gjør jo det meste rett så normalt skulle vekta ha gått ned.. men hva med cm?, bare frotsett slik du gjør du så skal du se at vekta etter hvert slipper taket..

 

Gled deg over de små fremskritt slik som at formen kansje er bedre og at du har en ny livsstil, dette klarer du vettu.. heia, heia , heia, stå på nå.

 

Ha ei flott helg og nyt den.

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,takk for oppmuntrende ord.

 

Nå starter jeg arb.helg og da går det i ett frem til torsdagsmorgen.

Dvs.6 nattevakter på rad,og det skal jeg si at det er en utfordring for meg,blir utrolig snokete om natta.

 

Har med salat og grovt brød,pluss litt frukt.

 

Ha en riktig god helg alle sammen,og samle krefter.

 

Gled dere over at dere er i gang med en livsstilsendring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...