Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Syns det mye mer imponerende det du gjør jeg!!

I går ble det 16 444 skritt på meg' date=' men i dag er det musikkfestival så da spørs det om den eneste trimmen blir jakt på hørselsvern til barna![/quote']

 

Tusen takk for det, Ira!

 

Torsdag hadde jeg 18059 skritt. En av mine bedre dager det. I dag har jeg ikke kommet så langt opp på telleren ennå,men jeg skal ta med meg bikkja ut på tur ganske snart. Men det blir nok ikke veldig mye over 12 000 i dag.

 

PS. Hva slags musikkfestival da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

I går ble det 12444 skritt på meg. Måtte virkelig jobbe for dem i går, siden jeg hadde endel ting å gjøre hjemme som ikke innebar særlig gåiing. Men jeg kom meg i mål og det er det viktigste. Er i gang med uke 15 jeg nå:-)

 

Det regner litt her også, men jeg har godt regntøy og bikkja er vanntett, så det er ikke noe hinder til å gå en tur. Skal prøve å få gått litt langs Kyststien her i området i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65

Jeg går fortsatt veldig mye. Glemte skrittelleren da vi reiste bort på onsdag, og ble til søndagskvelden. Har hatt den på siden, og passert 20 000 om dag.

Gikk i fjellet i helga, så det ble mye trim.

Ser at det går bra med dere andre også.

Ha en fortsatt fin dag og uke ;)

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Har akkurat tatt imot en real utfordring fra Fjellgeita.

Startet med at hun gledet seg til jeg passerte 40 000 skritt en dag. Da måtte hun nok love meg premie. Jeg har jo vært over 30 000 en par- tre ganger.

Det hele har endt med at jeg har gått med på dette.

Var nok litt tøff' date=' men gjennomføre det skal jeg!!!

Må bare "mote" meg opp litt psykisk først. Planlegge litt må jeg nok også gjøre.

Dette blir spennende. Er det noen som vil heie på meg?

 

 

Sizzi

 

PS sitter med en følelse som kan kalles skrekkblandet fryd[/quote']

 

 

Endelig klarte jeg det. Gårdagen endte jeg opp på 42 898 sritt!!!!!!!!!!!!

Masse gåing på jobb og etterpå. Endte opp med en rask gåtur på litt over 2,5 time til slutt i gårkveld. (gikk litt i trass for å klare målet også)

Så nå må nok Fjellgeita ut med premie ;):D:D:D

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra!!!!!!!!!!!

Jeg er mektig imponert!!! Tenk over 40 000, hvor langt gikk du egentlig da mon tro? :-)

Onsdagen gav 11867 skritt, og i dag har det blitt 22 743 skritt. I går glemte jeg hele telleren utrolig nok, men det ble ikke store tallet heller tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Utrolig bra!!!!!!!!!!!

Jeg er mektig imponert!!! Tenk over 40 000' date=' hvor langt gikk du egentlig da mon tro? :-)

Onsdagen gav 11867 skritt, og i dag har det blitt 22 743 skritt. I går glemte jeg hele telleren utrolig nok, men det ble ikke store tallet heller tror jeg.[/quote']

Det ble ca 18 km på turen om kvelden, men det var veldig mye gåing på jobben. Jeg starter dagen kl 05 00,så det ble en lang dag å gå på ;)

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Er litt slapp om dagene, jeg går, men skrittelleren har jeg lagt vekk for en periode ;) Må bare koble av litt.

 

Men kommer sterkere tilbake med registrering (hvis dere fortsatt er her da) etter ferien :) Håper vi "sees"

 

Ønsker dere en riktig god sommer :D Kos dere alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det11 967 skritt på meg, men hadde bare på telleren under kveldsturen min. Dagen i dag ble vel litt det samme, men glemte faktisk telleren! Lillegutt er ikke klar for så lange turer lenger men jeg må nok bare ta meg sammen og komme meg ut om kvelden da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Har hatt en veldig travel uke, og har ikke rukket innom her for å registrere. I går hadde jeg 11 443 skritt og jeg er fornøyd med det. Mye av dagen ble tilbrakt i bilen på vei til fjellet. Skal være på fjellet i halvannen uke, og håper på mange lange fjellturer. I dag våknet vi til nydelig vær, så dette lover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satte jeg ny rekord; 23 250 skritt og av det var det 19 296 aerobe skritt. Veldig fornøyd med det altså.

I dag har det også blitt tur. Har 16 716 skritt og av det så er det 12 985 aerobe skritt.

Gikk ikke så fort i dag, fordi jeg hadde med meg to-åringen min i bæremeis på tur. Det er litt tungt. Hadde med bikkja også og fikk meg noen rykk i armen. Hun har ennå litt valpefakter og er ikke like flink til å gå på plass hele tiden og med alle disse spennende fuglene og raslingen i gresset så blir det litt hopping frem o tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny rekord! Kjempebra!

Jeg har gått12271 skritt i dag' date=' og det er greit når man er på ferie. :-)[/quote']

 

Jeg er helt enig med deg i at 12 000 er veldig bra når det er ferie. Jeg regner med at når jeg kommer hjem, så vil jeg være veldig fornøyd med 12 000 skritt. Nå er jeg jo på ferie på fjellet, og litt av poenget med å være her er å nyte terrenget og gå mye tur. Og det gjør jeg så absolutt:-)

 

I dag viser telleren 21 284 skritt. I går ble det 18411 og på torsdag ble det 20 574 skritt. I morgen har vi planer om å gå opp på Bitihorn, så da kan det jo hende at jeg setter ennå en ny rekord! Jeg gleder meg til å se hvor mange skritt det blir på den turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er så flink!

Jeg har hatt et pr dager hvor jeg har glemt å ta på telleren, er nok litt for mye feriemodus og mors gode mat nå... Må ta meg sammen, men det er ikke å enkelt når det er jentefest og vin!

Neste uke er det hoteltur, er veldig spent på hvordan det går med måltidene da. Blir lett få og store måltider...

Kos deg masse på fjelltur,

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
Ligger jevnt i overkant av 20 000 skritt pr. dag' date=' men satte ny rekord på torsdag: 45 345 skritt!!!!

 

Sizzi[/quote']

 

WOW! Gratulerer så mye! Hvor lenge gikk du tur for å klare så mange skritt? Jeg har veldig lyst til å klare et så høyt tall en gang jeg også. Har en liten drøm om å komme over 30 000 før ferien er over, og skal jobbe godt med det ønsket fremover.

 

Min tur opp på Bitihorn samlet ikke så mange skritt som jeg håpet på. For det første så er det ganske så bratt oppover og da går det ikke så fort og for det andre så tror jeg at telleren min sviktet meg litt på vei opp. Jeg hadde den plassert litt dumt underveis på turen og da vet jeg at den lot være å registrere aerobe skritt. Jeg vet ikke om den lot være å telle totale skritt, men synes at antallet skritt var litt lavt da vi hadde kommet oss opp. Vi brukte i underkant av to timer opp og da viste telleren bare ca 7750 skritt. Den sto på 1270 da vi startet å gå. Men, som sagt, det kan jo være at det er riktig allikevel. Rekord ble det ihvertfall ikke. Det ble totalt 18939 skritt på søndag.

 

Mandag ble det 20926 og i dag står den på 16499. Men den kan ennå endres litt. Bikkja trenger en liten luftetur før sengetid og det er nok jeg som tar henne på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
WOW! Gratulerer så mye! Hvor lenge gikk du tur for å klare så mange skritt? Jeg har veldig lyst til å klare et så høyt tall en gang jeg også. Har en liten drøm om å komme over 30 000 før ferien er over' date=' og skal jobbe godt med det ønsket fremover.

 

[/quote']

 

Jeg gikk veldig mye på jobben den dagen, og 2 turer på tilsammen 2 1/2 time på kvelden. I tillegg ble det veldig mye løping av trapper, og det teller fort.

 

Lykke til med rekordforsøket i ferien. Skal følge med deg og heie.

 

Sizzi

 

PS: Tror nok du hadde flere skritt på den fjellturen din. Jeg har merket at telleren kan være litt lei når jeg går fjellturer. (litt for mykt underlag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Jeg får ikke rapportert noen skritt her inne på noen dager nå. Jeg var ute på tur tidligere i kveld, og klarte da å miste skrittelleren min:-( Vi lette og lette, men den var ikke mulig å finne. Synes det er litt leit, jeg. Har jo hatt den på meg hver dag siden 8. mars og er blitt veldig vant med å ha den der.

 

Skal bestille meg ny nå med en gang, men det tar jo noen dager før den kommer i posten.

 

Jeg skal fortsette å gå selv om jeg ikke har telleren på meg, men antall skritt blir litt vanskelig å vite. Skal passe på å gå minst 1 1/2 times tur disse dagene, da er jeg helt sikker på å være godt over 10 000.

 

Jeg kommer tilbake når telleren er på plass igjen (kommer jo til å lese her inne uansett, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Jeg får ikke rapportert noen skritt her inne på noen dager nå. Jeg var ute på tur tidligere i kveld' date=' og klarte da å miste skrittelleren min:-( Vi lette og lette, men den var ikke mulig å finne. Synes det er litt leit, jeg. Har jo hatt den på meg hver dag siden 8. mars og er blitt veldig vant med å ha den der.

 

Skal bestille meg ny nå med en gang, men det tar jo noen dager før den kommer i posten.

 

Jeg skal fortsette å gå selv om jeg ikke har telleren på meg, men antall skritt blir litt vanskelig å vite. Skal passe på å gå minst 1 1/2 times tur disse dagene, da er jeg helt sikker på å være godt over 10 000.

 

Jeg kommer tilbake når telleren er på plass igjen (kommer jo til å lese her inne uansett, da)[/quote']

 

Synd med den skritttelleren din. Jeg mistet også min (den ene- har 2 stk) tidligere i sommer. Hadde en viss peiling på hvor jeg hadde mistet den. Lette på samme plassen 3 dager etter hverandre, men den var umulig å finne i høyt gress. Så, ca 1 uke senere fikk jeg en innskytelse om at jeg måtte gå innom samme plassen igjen, lette bare litt, og der lå den! Rart, skulle jo egentlig tro at den hadde ligget på samme plassen hele tiden, men jeg hadde iallefall ikke funnet den før.

Fint mål du har satt med deg med 1 1/2 time om dag - gjør susen det. Lykke til

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
Synd med den skritttelleren din. Jeg mistet også min (den ene- har 2 stk) tidligere i sommer. Hadde en viss peiling på hvor jeg hadde mistet den. Lette på samme plassen 3 dager etter hverandre' date=' men den var umulig å finne i høyt gress. Så, ca 1 uke senere fikk jeg en innskytelse om at jeg måtte gå innom samme plassen igjen, lette bare litt, og der lå den! Rart, skulle jo egentlig tro at den hadde ligget på samme plassen hele tiden, men jeg hadde iallefall ikke funnet den før.

Fint mål du har satt med deg med 1 1/2 time om dag - gjør susen det. Lykke til

 

Sizzi[/quote']

 

Jeg måtte tilbake og lete i dag, jeg også, men den dukket ikke opp. Nå venter jeg på en ny teller og håper den kommer fort. Gikk tur i halvannen time i dag, og savnet veldig telleren min. Men jeg kom meg helt sikkert over 10 000 skritt, det vet jeg av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Da var ny teller på plass igjen og i går ble resultatet 12 466 skritt. I dag er det blitt 16 773.

 

Det var godt å få den på plass:-) Jeg fikk vel egentlig bevis på at jeg er blitt litt avhengig av den. Men det finnes helt sikkert verre ting å være avhengig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...