Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Hipp hurra! Ny rekord med 38 462 skritt! Nå har jeg tatt igjen for noen slappe dager, og fikk over 7 trimpoeng. :-)

Tror ikke morgendagen blir så veldig aktiv, kjenner det i beina nå gitt! :-)

Nesten litt bittert at jeg tok av skrittelleren tre timer på ettermiddagen i dag, kunne kanskje vært over 40 000. Ja, ja det kommer vel en ny sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar
Gjest EliseV

Kjempeflott rekord altså. Tror ikke det er noe sjans for at jeg skal klare å slå den i nærmeste framtid. Jeg har ennå ikke klart 20 000 på et døgn, men nærmer meg. Rekken min er drøye 18 000 skritt, som ser litt fislete ut hvos jeg setter den ved siden av din.

 

I går fikk jeg 13533 skritt. Hadde lang dag på jobben og var ikke hjemme før over 8. Holdt nesten på å sovne fra hele gåiingen, men våknet tidsnok og fikk gått en time, noe som ga meg 7391 aerobe skritt.

Jeg klarer ikke å holde et tempo på mer enn 4 km/t når jeg skal gå opp mot en time. Kan klare det tempoet i en kortere periode, men ikke så lenge som 1 1/2 time. Synes selv at kondisen min nå er god, men det er bena som ikke klarer å gå noe fortere. Jeg er ikke høyere enn 160 cm og har derfor ikke veldig lange skritt.

 

Jeg er virkelig imponert over dere som klarer å gå i 6 km/t over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg EliseV!

Syns du er kjempeflink jeg, er ikke så sikker på om jeg vil klare meg så bra som deg når jeg begynner på jobb igjen! Bare det å komme seg ut igjen etter en lang dag på jobben hvor sofaen kaller... Kjempebra!!

Nå er en som ikke vil slappe av lenger... Svarer deg på tråden din i kveld når lillgutt sover!

Ira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
En økt med en og enhalv time rask gange (min 6 km/time) gir 1000 skritt.

 

Sizzi

 

mener du 10.000? Jeg får bra mye mindre skritt enn deg da. Har sånn ca 5000 skritt på rask gange i 1 time. hmmm' date=' kanskje jeg har for lange steg hehe.

 

Det stemmer vell at den bare skal registrere på den ene foten? Min registrerer bare på høyre, ettersom jeg har den hengende ved høyre hoftekul.

 

Blir jo så umotivert å gå med den når den viser så "lite", så nå har den li på hylla i over èn uke.....[/quote']

 

 

 

Hadde blitt en skrivefeil her ja, men hadde samtidig regnefeil. Det er ca 4000 pr halvtime. Dette ble da bare villedende info fra meg det.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Hipp hurra! Ny rekord med 38 462 skritt! Nå har jeg tatt igjen for noen slappe dager' date=' og fikk over 7 trimpoeng. :-)

Tror ikke morgendagen blir så veldig aktiv, kjenner det i beina nå gitt! :-)

Nesten litt bittert at jeg tok av skrittelleren tre timer på ettermiddagen i dag, kunne kanskje vært over 40 000. Ja, ja det kommer vel en ny sjanse![/quote']

 

Gratulerer!!

Du må da noe vanvittig masse trimpoeng. Ble det mange. Viss jeg skulle gått så masse, så tilsvarer det 5 timer rask gange for meg. Det igjen utgjør hele 11,7 trimpoeng

Jeg er imponert.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg regner trimpoengene mine etter antall minutter jeg har hatt med aerobicskritt, og ca 4 km i timen. I går ble det 7,2 trimpoeng.

Går ikke så veldig fort, for jeg går med vogn og da begrenser det seg litt hvis det er mye bakker og sånn. Men ja, jeg var ute og gikk hele dagen i går, med unntak av tre timer rundt middagstid. :-)

Helt rart, men når jeg kom hjem i går etter en tur med vogn og så en tur alene, satte meg ned og spiste to skiver så var jeg klar for å gjøre noe mer. Da var klokka 23, og da bør man jo ta kvelden.

I dag har det blitt stakkarslige 5578 skritt, for på morgenen i dag gikk jeg ut med vogna og hadde for en gangs skyld ikke joggesko. Det gav noen vannvittige vannblemmer som endte med at jeg måtte gå hjem uten sko og sånn har det vært resten av dagen. Og jeg som hadde tenkt meg på tur igjen i morgen...

:-) Ira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Endelig klarte jeg å få over 20 000 skritt jeg også.

 

Klarte 21958 skritt i går:-)

 

Gratulerer - skikkelig herlig følelse ikke sant ;)

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra EliseV!

 

Jeg har ikke vært så flink i helga... Lillegutt syns det er alt for varmt å ligge i vogna ute, så jeg får ta det igjen til uka. I går ble det en liten tur med hyl og skrik

7998 skritt, og etter turen på formiddagen ble telleren tatt av og har vært av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Fredag var jeg ove 20 000 for første gang. Kjempedeilig følelse.

Lørdag ble det 12601, men søndag var jeg jammen over 20 000 da også!! 21622 ble det da.

Mandag ble helt normal igjen med 14385 skritt.

 

Er veldig fornøyd med helgens innsats:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 juni ble det 10 088,

3 juni 10 710. Ikke så veldig bra, men det var late dager med sol og bad på hyttetur!

Har gått opp 100 gram siden forrige uke, så nå er det bare å gå på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Sitter fortsatt på rumpa og retter, men jeg har i det minste vært på skikkelig lang sykkeltur i skogen åp 2,4 mil, så helt inaktiv har jeg ikke vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Onsdag ble det 13145 skritt og i dag har det blitt 13058.

 

Reiser på kortur med pikekoret jeg dirigerer i morgen, så det kan hende jeg fr problemer med å klare målene mine. Men jeg har med trimtøy og joggesko så får jeg muligheten så skal jeg ihvertfall prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Joda. Jeg fikk anledning til å gå tur i helgen, selv om det var kortur. Jeg ventet til de stort sett var gått til ro før jeg gikk ut.

 

Ellers så ble det jo en del vandring og det synes på resultatet mitt. Fredag ble det 21603 skritt, lørdag stoppet jeg på 19588 og i går ble det helt vanlig med 13678 skritt.

 

Veldig fornøyd med aktiviteten i helgen. Fikk badet også, selv om det var litt kaldt i vannet. Jeg er vant til å bade innerst i Oslofjorden og det føles litt annerledes å bade i Nordsjøen. Men deilig var det okke som....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65

...har bare ikke vært innom og rapportert. Synes dere er flinke. En skritteller motiverer skikkelig til å gå litt mere. Mine skritt er som følger:

 

31 mai 25 619

1. juni 13 351 litt lite, men pyttsann

2. juni 24 271

3. juni 21 012

4. juni 34 134 !!!!!

5. juni 24 543

6. juni 20 296

7. juni 10 331 sydag

8. juni 12 004 også sydag

9. juni 20 215

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Jeg gjør så godt jeg kan, men kommer ikke opp i de aller største summene. Men jeg tenker som så, at jeg går minst 50 minutter hver dag, og da går jeg slik at jeg blir andpusten og svett. Det gir resultater, om ikke akkurat på vekta så på at formen blir stadig bedre:-)

 

Mandag gikk jeg 16596, tirsdag ble det 15012 og i dag har telleren stoppet på 13247 skritt. Alle dagene har jeg 50 minutter aerobe skritt eller mer. Aldri mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Jeg gjør så godt jeg kan' date=' men kommer ikke opp i de aller største summene. Men jeg tenker som så, at jeg går minst 50 minutter hver dag, og da går jeg slik at jeg blir andpusten og svett. Det gir resultater, om ikke akkurat på vekta så på at formen blir stadig bedre:-)

 

Mandag gikk jeg 16596, tirsdag ble det 15012 og i dag har telleren stoppet på 13247 skritt. Alle dagene har jeg 50 minutter aerobe skritt eller mer. Aldri mindre.[/quote']

Syns det mye mer imponerende det du gjør jeg!!

I går ble det 16 444 skritt på meg, men i dag er det musikkfestival så da spørs det om den eneste trimmen blir jakt på hørselsvern til barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...