Gå til innhold

Biggirl -> Smallgirl -> Og nå skal vekten holdes


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Du tar deg nok inn igjen når det gjelder trim- der har jeg stor tro på deg :-) og viljestyrken din!

 

Så ellers at du lurer på å registrere alt du inntar igjen- og kanskje det er en løsning en periode....? Jeg har fortsatt med det- dvs jeg registrerer ikke fullt ut hver dag' date=' men stort sett gjør jeg det. Og jeg ser at det hjelper meg til å holde fokus- jeg trenger å se det svart på hvitt, selv om jeg EGENTLIG vet hva som er for mye....! Merkelig mekanisme!

 

 

Uansett; lykke til![/quote']

 

Jeg tror nok at jeg skal ta meg inn igjen når det gjelder trim, bare tiden strekker til ;)

 

Ja, jeg tror det kan være en løsning for en periode, jeg har nå ikke ført opp det jeg spiser siden midten av juni, og jeg har en misstanke om at det sklir litt ut, men kanskje en annen vei en jeg tror? Jeg har nå lagt inn maten for i dag (hele dag), og det ser faktisk ut som om jeg spiser en del for lite ukedagene og det må jeg prøve å rette litt på. Kcalori inntaket i helgene derimot har nok ligget for høyt i det siste, altså det jeg mener er at jeg har hatt for stor variasjon fra ukedager til helg. Jeg las en gang ett intervju med Jeanette Roede, når det gjaldt det å gå ned i vekt. Og visst jeg ikke husker feil så sto det, at en ikke bør variere mer enn 300 kcal pr dag, og det jeg tenker er, at visst det ikke bør variere mer når en går ned i vekt, så bør det vel ikke variere mer når en skal holde vekten heller? Hva mener dere andre om det?

 

Ønsker alle sammen en fortsatt fin dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar
Å ja' date=' føler at jeg er helt avhengig av å skrive opp all mat og trening jeg, og det kommer jeg nok til å fortsette med i evigheter (he, he)

Er så fort gjort å lure seg selv at..............

 

Bra du kommer deg på sporet igjen fort Smallgirl.

Er nok alfa omega det!!;):)[/quote']

 

 

Det har du nok rett i, det er alfa og omega!

 

Jeg skrev også opp rubbel og bit når jeg var på vei ned i vekt. Og den gangen hadde jeg full kontroll. Men nå etter at jeg kom opp i det antall kcalorier jeg skal ha per dag, så har det desverre sklidd litt ut :mad:

 

Jeg akter å ta kontroll over dette igjen innen neste kurskveld. Sånn da har jeg det svart på hvitt!!

 

Ha en flott dag videre

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du som er så målbevisst' date=' klarer helt sikkert dette :-) Stå på videre du Smallgirl! Kjempeflink har du vært og er :-)[/quote']

 

Nå er det lenge siden jeg har sett deg...

 

Håper det fortsatt går bra med deg. og at du er i siget

 

Og takk skal du ha ;)

 

Ha en flott dag videre

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør nå er det viktigste. Erkjenn utfordringen, finn en løsning og gjør det du vet må gjøres. Så skal vi i nettverket gjøre det vi må gjøre:

HEIA, HEIA!!!! Skriv ned det du tenker og gjør, det er forpliktende og gir ønskede resultater.

Stor støtte fra meg,

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør nå er det viktigste. Erkjenn utfordringen' date=' finn en løsning og gjør det du vet må gjøres. Så skal vi i nettverket gjøre det vi må gjøre:

HEIA, HEIA!!!! Skriv ned det du tenker og gjør, det er forpliktende og gir ønskede resultater.

Stor støtte fra meg,

NinniR:)[/quote']

 

Det varmer å få slike tilbakemeldinger og heiarop i forbindelse med at erkjenner at en har en ny utfordring. Og ikke minst å se at du/dere i nettverket er der for meg.

 

Stor takk til deg, med ønske om en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver om variasjon i kalorimengde vet jeg egentlig ikke noe om....men det høres jo unektelig lurere ut å holde seg jevnere.

 

Jeg har nok gjort litt det samme som du sier at du har gjort, altså at ukedagene har jeg ligget endel lavere og ihvertfall enkelte helger en god del over. Jeg har jo holdt meg stabil...så sånn sett er jo alt i orden, men jeg er litt bekymret for om det er måten å hold seg stabil på over tid- og særlig i det perspektivet som Mimani(var det henne...?) trakk inn med at det er lett å øke inntaket av usunn mat nesten uten at man merker det.....

 

Så målsetningen får være at vi spiser mest mulig normal, sunn mat, og minst mulig "tullemat"(..men det er lov å kose seg litt, altså...) - og dessuten at vi holder trimmen vedlike- det er viktig!

 

OG det er viktig at vi heier på hverandre!!!:-) :-)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver om variasjon i kalorimengde vet jeg egentlig ikke noe om....men det høres jo unektelig lurere ut å holde seg jevnere.

 

Jeg har nok gjort litt det samme som du sier at du har gjort' date=' altså at ukedagene har jeg ligget endel lavere og ihvertfall enkelte helger en god del over. Jeg har jo holdt meg stabil...så sånn sett er jo alt i orden, men jeg er litt bekymret for om det er måten å hold seg stabil på over tid- og særlig i det perspektivet som Mimani(var det henne...?) trakk inn med at det er lett å øke inntaket av usunn mat nesten uten at man merker det.....

 

Så målsetningen får være at vi spiser mest mulig normal, sunn mat, og minst mulig "tullemat"(..men det er lov å kose seg litt, altså...) - og dessuten at vi holder trimmen vedlike- det er viktig!

 

OG det er viktig at vi heier på hverandre!!!:-) :-)

 

Ha en fin dag alle sammen![/quote']

 

Jeg tror som deg at det er lurest å holde det så jevnt som mulig, og det har ikke jeg gjort de siste ukene desverre. Og jeg er ganske sikker på at det er lettere å øke mengden på usunn mat på denne måten ( for min egen del iallfall)

 

Jeg er enig i at vi må få kose oss litt så lenge vi ikke lar ting skli ut. Og holde trimmen vedlike gjør underverker for forbrenningen, det er iallfall det jeg erfarer.

 

Vi får stå på videre og heie på hverandre, innerst inne trenger vi det nok alle sammen ;)

 

Ønsker deg en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart vi heier på deg Smallgirl!!!!!!!!!;):):)

 

Vi heier på deg også:)

 

Har du noen tråd du holder mye til i nå? Har spurt før, men da var det ingen spesiell. men kanskje du har funnet deg en etterhvert.

 

Håper du får en strålende dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da som jeg har nevnt blant dem som går på vekten i tide og utide og vanligvis så lar jeg det ikke gå inn på meg hva vekten viser i løpet av uken, da jeg vet det kan variere en del ( ikke så mye som før da). Så også har jeg gjort i det siste, men denne gangen gikk det da inn på meg. Sikkert fordi jeg ønsket å psyke opp meg selv til å se det jeg forventa vekta skulle vise i går.

 

Men det jeg ikke skjønner, er hvordan kan vekta vise nedgang fra morgen til ettermiddag? Jeg håpte i det lengste at vekten ikke skulle vise mer enn o,5 kilo opp, men da jeg steg på vekten viste den faktisk 100 gram ned.... Jeg synes dette virker ufordtåelig, og kan ikke komme til noe annet enn at det er vannet i kroppen pga menstruasjon som har sluppet taket.

 

Dette betyr ikke at jeghar tenkt å gå tilbake på det jeg sa i går, om å begynne å skrive opp maten igjen, iallfall frem til neste kurskveld. Sagt er sagt og da skal det gjøres også ;)

 

I det siste har jeg godt en del på en "traktorvei" opp mot fjellet, med bratte stigninger, men jeg har ikke hatt tid til å fortsette videre når jeg har komt opp veien. Men i går skulle datteren min i selskap. og mannen min lovte å kjøre henne, visst jeg hentet henne, og da fikk jeg litt mer tid til trim. Jeg la i vei opp den samme bakken, men når jeg kom til topps av den fortsatte jeg videre på stien på veg mot en topp. Jeg ante ikke hva jeg begav meg ut på, og jeg måtte holde litt kontroll med klokken også, siden jeg måtte være hjemme til ett visst tidspunkt. Etter en stund så ser jeg en varde og skjønner at jeg har nådd toppen. Og dere kan ikke tro hvilket syn som møtte meg da jeg kom dit... Jeg bor i rett ved ett fantastisk turterreng, jeg kunne telle syv topper rundt meg og det var kun de som var varder på. jeg ble faktisk litt lei meg og lurte på hvordan i alle dager jeg kan få tid å mulighet til å ta alle toppene på engang, jeg vurderte faktisk der og da om det var mulig å ta seg fri fra jobben en dag og bare gå og gå. Der og da var jeg desverre tom for tid, men jeg håper virkelig at jeg skal få muligheten en dag, om det ikke skulle bli i år siden det høstest fort og blir våtere i marka så en gang ønsker jeg å gjennom føre dette.

 

Jeg endte opp på 713 brante kcalorier i går, noe som jeg er meget fornøyd med. I dag blir det ingen trim, siden jeg må jobbe ett par timer ekstra, og deretter er det rett hjem for å pakke. I morgen tidlig reiser vi til Gol for å treffe noen av de vi var på hentereise med til Kina. Gleder meg veldig til å se igjen både jentene og foreldra. Spørsmålet er vel heller: kommer de til å kjenne meg igjen?:)

 

P.S. endte på ca 1650 kcal i går, som egentlig er for lite nå, men jeg hadde desverre ikke så mye å spe på med

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morsomt å treffe igjen folk man ikke har sett på en stund, og dere deler noe helt spesielt. Ekstra hyggelig når man føler seg flink og har gått ned i vekt! Ønsker deg en fantastisk tur til Gol!

 

Det terrenget du bor i høres virkelig fantastisk ut. Det gir en egen ro i sjelen å gå slik du beskriver. Sunt, både for kropp og sjel! Mange ganger har jeg savnet muligheten til å legge ut bilder her inne, særlig når folk forteller om steder de har vært og naturen de har rundt seg. Norge er et vakkert land:)!

 

Jeg har bare bestemt meg for at de små variasjonene i vekten(0,5 opp eller ned) som jeg ikke forstår, de får bare være uforståelige. Når jeg ser tallet går opp/ned, så justerer jeg det som trengs. Begynner å bli ganske god til å justere og holde vekten jevn.

 

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mulig jeg er for sent ute.... men jeg håper iallefall dere får et flott opphold!

 

Turen din hørtes jo helt fantastisk ut! jeg må bare gjenta meg selv; en tur på fjellet er nytelsev for både kropp og sjel. Jeg blir bare mere og mere glad i det, og i realiteten er jeg vel helt avhengig av det! Og som sagt "tusen" ganger før- hvis man holder relativt høyt tempo og går i bratt terreng, er det glimrende styrke- og kondistrening! Og som du sa her for en stund siden, Smallgirl, at det gir veldig god fettforbrenning...:-) dèt liker vi jo!

 

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 5-6 forskjellige tråder jeg holder meg på Smallgirl. Liker det jeg, for det er liksom litt forskjellige diskusjoner som pågår her og der. Ellers er jeg glad i sånne melde-tråder som "julemål" under "motiver meg". Der får men liksom satt tingene i system, og så forplikter det jo litt ekstra.

 

Høres utrolig flott ut der du bor ja!!

 

Klart det blir spennende på Gol, de får seg nok en overraskelse når de ser deg, så gøy. Da kan du være stolt av deg selv!!

 

Ha en sunn og god helg,

vi satser vel på fint vær!!!!!!!;):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morsomt å treffe igjen folk man ikke har sett på en stund' date=' og dere deler noe helt spesielt. Ekstra hyggelig når man føler seg flink og har gått ned i vekt! Ønsker deg en fantastisk tur til Gol!

 

Det terrenget du bor i høres virkelig fantastisk ut. Det gir en egen ro i sjelen å gå slik du beskriver. Sunt, både for kropp og sjel! Mange ganger har jeg savnet muligheten til å legge ut bilder her inne, særlig når folk forteller om steder de har vært og naturen de har rundt seg. Norge er et vakkert land:)!

 

Jeg har bare bestemt meg for at de små variasjonene i vekten(0,5 opp eller ned) som jeg ikke forstår, de får bare være uforståelige. Når jeg ser tallet går opp/ned, så justerer jeg det som trengs. Begynner å bli ganske god til å justere og holde vekten jevn.

 

NinniR:)[/quote']

 

Turen til Gol ble flott den, men jeg skal skrive litt om den senere ;)

 

Ja, terrenget her er helt fantastisk, bare så synd at jeg ikke har sett det tidligere, men tidligere hadde jeg vel ikke giddet å bry meg om det likevel... Og jeg skulle gjerne ønske det gikk an å legge ut bilder, og fortelle litt ekstra om de flotte turene, men desverre har ikke dette forumet kommet så langt, iallfall ikke ennå.

 

Jeg er enige med deg at de små variasjonene må en bare godta, men for det første hadde jeg forventet en større oppgang enn o.5 kilo ( jeg bare håpte den ikke var større), men når jeg da gikk 100 g ned i stedet, ble jeg litt sjokkert :)

 

Håper du får en flott og sunn uke, og at formen fortsatt er stigende

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mulig jeg er for sent ute.... men jeg håper iallefall dere får et flott opphold!

 

Turen din hørtes jo helt fantastisk ut! jeg må bare gjenta meg selv; en tur på fjellet er nytelsev for både kropp og sjel. Jeg blir bare mere og mere glad i det' date=' og i realiteten er jeg vel helt avhengig av det! Og som sagt "tusen" ganger før- hvis man holder relativt høyt tempo og går i bratt terreng, er det glimrende styrke- og kondistrening! Og som du sa her for en stund siden, Smallgirl, at det gir veldig god fettforbrenning...:-) dèt liker vi jo!

 

God helg:-)[/quote']

 

Du skrev akkurat i det jeg gikk ut gjennom døren hjemme, men ett flott tur fikk vi iallefall :)

 

Jeg blir også mer og mer glad i å gå på fjellet, eller for å si det rett ut, så har jeg gått fra å ikke gå på fjellet, til å bli helt hekta, haha, Det er nok glimrende for kondisen også, og en merker det på muskulaturen i beina iallfall, selv om jeg alltid har hatt bra med muskler der (har spillt fotball i ørten år ).

 

Klart vi ønsker fettforbrenning, ingen ting som er bedre enn det.

 

I dag er det skikkelig drittvær her, så jeg vet rett og slett ikke om jeg orker noe trim, men vi får se dagen an, og håpe på at det letter opp, og motivasjonen og lyssta kommer og tar meg ;)

 

Ha en flott og sunn dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 5-6 forskjellige tråder jeg holder meg på Smallgirl. Liker det jeg' date=' for det er liksom litt forskjellige diskusjoner som pågår her og der. Ellers er jeg glad i sånne melde-tråder som "julemål" under "motiver meg". Der får men liksom satt tingene i system, og så forplikter det jo litt ekstra.

 

Høres utrolig flott ut der du bor ja!!

 

Klart det blir spennende på Gol, de får seg nok en overraskelse når de ser deg, så gøy. Da kan du være stolt av deg selv!!

 

Ha en sunn og god helg,

vi satser vel på fint vær!!!!!!!:):):)[/quote']

 

ja, det kan være greit å ha litt forskjellige tråder å diskutere i. Jeg har hatt tilholdssted i "mine" tråder, men syns det er veldig greitt å stikke innom andre å parate og diskutere også. Jeg hadde også noen slike meldetråder jeg var med på, og som du sier, det føles som om de forplikter litt ekstra ;)

 

Helgen var flott den, men kanskje ikke av de sunneste, men jeg valgte iallfall mange sunne varianter innimellom. Men den ene fellesmiddagen ble det nok i overkant av det meste av mat og desserter, men jeg holdt meg iallfall langt unna alkoholen.

 

Ha en flott og sunn uke

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er adopsjonstreffet over for denne gang. Vi fikk en flott tur med noe trim, noe usunn mat og noen gode valg i matveien.

 

Vi kjørte hjemme fra fredagen i 9.30 tiden og etter GPSen skulle vi være fremme rundt 16.30. av erfaring vet jeg at når det gjelder det som går direkte på kjøring, vil en gjerne spare inn litt, men samtidig var det tre ferjeturer med noe venting på hver av de + ett par do stopp o.l. Vi hadde med niste, men bestemte oss for å lage middag når vi kom frem. Vi "landa" i Gol rundt 16.15 og etter at vi hadde handla og henta hyttenøkkelen var klokken blitt 16.45.

 

Pga at det var første uken i høstferien + litt andre ting så var vi ikke så mange familiene i år. Vi var totalt 9 familier som var på hentereise sammen og kun 4 som møttes denne helgen. det som var mest spesielt angående det var at de fire som var der var fra samme barnehjem ( da vi hentet var det jenter fra en barne hage og 4 fra en annen). Vår jente kom fra den med fem og 4 av de var samlet denne helgen *smilefjes*

 

Da vi kom frem hadde allerede en familie kommet og jentene fant hverandre med en eneste gang. Vi var som vanlig litt spent siden det er ett år siden sist de møttes. Så fikk jentene leke, mens vi foreldra fikk pakke ut på omgang. En times tid senere kom den neste familien og leken fortsatte videre blant de. Vår jente ble invitert på taco sammen med de andre, mens vi foreldra valgte å spise hver for oss.

 

Etter at maten var fortært og oppvasken tatt samlet vi oss i elvekanten hvor vi tente bål og barna grillet marsmallows, vi voksne koste oss med kaffe og noen tok seg en pils i høstmørket. I 22-tiden var alle jentene skutt, selv om de hadde sovet i bilen på vei til Gol alle sammen. Så da trekte vi oss tilbake til hvert vårt.

 

Allerede klokken 8 var barna oppe og klar for å treffes for en ny dag. Vi voksne bestemte oss for at det ville passe med en liten fjelltur. Den siste familien skulle ankomme resepsjonen på Pers hotell rundt klokka 11.00. Så da pakket vi, smurte niste og gjorde oss klar til turen og møtte de siste der ( vi hadde gitt beskjed på forhånd om at det ble en liten fjelltur visst været tillot det). Vi kjørte oss opp på storefjell der vi startet på turen. Ett lite stykke ( omtrent halveis) er det laget til ettt lite lekeområde med en tauslynge som vi bestemte oss for å stoppe ved. Barne fikk leke en stund der, og spesielt en av fedrene fikk kjørt seg skikkelig :) Så la vi i vei vidre mot toppen, det var ikke så langt, men en helt grei tur for 4 små jenter. Da vi nådde toppen satte vi oss ned der for å kose oss med nista, desverre tok vinden veldig hardt der oppe så vi orket ikke å bli så lenge, og ei heller gå videre innover fjellet. Vi bestemte oss for å ta turen ned igjen og heller dra på badeland en tur, til stor begeistring blant barna ;)

 

Vi kom oss ned igjen i "full" fart og ffikk av oss uteklærne og rett opp på badelandet for å få på seg badetøy i stedet. Jente fikk kost seg med plasking og bading ett par timer, før vi måtte komme oss i dusjen for å rekke middagen klokken 18.00. Det ble ikke så mye trim denne dagen, men litt ble det jo. Jeg endte opp på 2.3 trimpoeng på fjellturen og svømming ol i bassenget.

 

Som kom vi til middagen da, og der ble det nok fortært en del ekstra kcalorier, jeg startet med skalldyr, og det er jo ikke det værste, men varmretten ble vilt gryte, med litt fløtegratinerte poteter og en del grønnsaker. Jeg valgte også å smake på litt forskjellig til dessert. Det blr bittelitt sjokoladepudding ett lite stykke sukksèterte og ett lite stykke med kvæfjordkake. Det ble nok for mange kcalorier denne helgen også, men vi koste oss iallfall alle sammen. Og jeg drakk kun vann og kaffe. i motsetning til de andre :)

 

Etterpå kom klovnen Knut til dikoteket så barna ville dit, forståelig nok. Han holdt rundt 45 minutter og barn og voksne lo og koste seg. Etterpå ble det litt lek og dans for barna før vi dro ned på hyttene igjen. Klokken 22.00 var alle i vår hytte komt under dyna. slitne av fjelluft, basseng, middag, dansing og lek. Og vi sovnet som en stein alle sammen.

 

Søndagen fikk barna ett par timer sammen til lek. mens vi voksne fikk pakket og vasket hyttene. Men i 11 tiden måtte vi sette oss i bilen for å starte på hjemturen. Alle jentene var triste og leie for at vi skulle skilles så fort, men sånn er det bare. Datteren vår var noe grinete den første timen, men etter hvert tøyde hun opp igjen og fikk begynne å sortere inntrykkene etter helga. Vi var hjemme igjen rundt 18.30 og alle sammen var vel fornøyd etter en skikkelig vellyket helg. Jeg håper inderlig at ingenting kommer i veien så vi får tatt turen neste år også.

 

P.S. Der datt nok en og annen kommentaren om forandringene her i gården :)

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, for en aktiv, fin og innholdsrik helg det høres til å ha vært! :-)

 

Som en annen sa lenger opp i tråden - det må jo også bli noe eget når det er en så sentral ting som binder dere sammen.

 

Og jeg blir alltid glad av å høre om folk som er så engasjert i ungene sine! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som dere ser så var det en flott tur :)

 

Men i tillegg så snakket vi voksne litt om det at det kanskje er det nærmeste de noen gang kan komme sin opprinnelighet siden de mest sannsynlig har leika i lag siden de var veldig små.

 

Vi har jo selvfølgelig snakka om det å reise tilbake til Kina når jenta vår blir større, men det er uansett en del år frem i tid. Jeg vet også at flere av de andre familiene har snakket om det samme. Men om vi velger å reise flere av oss familiene samlet har dog ikke blitt diskutert ennå. Det som kan være spesielt der er hvor fort barna modnes, og at noen har yngre og noen eldre søsken som også er adopterte. Men jeg regner med at verdens barn kan legge opp til en tur visst vi ønsker det. De gjør det iallfall pr i dag...

 

Det ble desverre ingen trim i går, da jeg prioriterte å få unna litt forefallende husarbeid ( gosh som jeg missliker den jobben ;) ). Jeg rekker neppe noe i dag heller siden datteren min skal i bursdag, og det er foreldre møte på SFO. Så da blir det enten mer husarbeid, og ingen trim, eller så får jeg prøve litt på ergometersykkelen ( som jeg ikke liker). Jeg hater at ting kommer i veien for trimmen min :mad:

 

Ha en flott dag damer

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg deg rett er du på treningstur igjen før vi vet ordet av det :-)

Jeg har bare fått tatt noen korte turer de siste dagene- så nå er planen å få gått litt lengre. Jeg har flere turer å velge mellom i nærmiljøet, så mulighetene er absolutt tilstede-så det gjelder bare å få det praktisk på plass!

 

Turen deres til Gol hørtes fin ut- det må være viktig for disse jentene å møte hverandre. Og helt sikkert for dere voksne også- dere har vel delt en utrolig viktig begivenhet i livet...!

 

Ha en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

I går hadde jeg en hektisk dag. Fikk datteren hjem fra skolen, for så å "hoppe" rett på leksene hennes + lage bursdagskort. Så var det å få på henne finstasen, for å så å kjøre henne i selskap. Rett etterpå var det bare å komme seg på foreldremøte på sfo. Det endte med at mannen min måtte hente henne etterpå. for møtet var ikke ferdig. Kom hjem ca. 19.30 og tok meg en matbit til hotell cæsar, før Amalie skulle i seng. Jeg lurte på om jeg skulle ta på meg klær å gå ut, men jeg orket desverre ikke. Så etter en forhandlingsrunde med meg selv, endte jeg på ergometer sykkelen, og etter 40minutter, med to innlagte gerilja kardio, endte jeg på 211 forbrente kcalorier, ikke så mye, men litt iallfall.

 

I dag tror jeg det skal gå bedre, for datteren min skal på turn, og deretter få med seg litt av korøvelsen. Og mannen min har lovt å ta seg av levering og sånn ;) Så i dag tro og håper jeg at jeg skal få tatt meg en fjelltur igjen, planen er å gå opp til den toppen jeg var på sist, det er ikke så veldig høyt (573 moh), men det er ganske bratt stigning oppover.

 

Ha en flott dag alle sammen

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...