Gå til innhold

Biggirl -> Smallgirl -> Og nå skal vekten holdes


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

er det plutselig blitt for meg!:-)det er rart- det har gått fort!

 

Men det har vært en deilig sommer- dvs det ER jo fortsatt en deilig sommer selv om min ferie er over. Og ferien har altså vært deilig- rundt omkring forskjellige steder, men stort sett med sol og sommer!

 

Jeg var på vekten på mandag og hadde lagt på meg to kilo...ikke uventet, for jeg har ikke vært flink med mat og drikke i det hele tatt i ferien. Men i går var det ene kiloet av igjen, så det var nok vann. Så får vi bare se hvor fast det andre kiloet sitter....jeg tror og håper jeg skal få raskt av igjen det også!

 

Jeg har vært mye i bevegelse i sommer- det har vært deilig! Når jeg er så glad i mat og drikke som jeg er, da er det helt nødvendig å bevege seg mye:-)

 

Nå føler jeg at jeg er godt igang med "normal" spising igjen- det var faktisk ikke så vanskelig....! Der ser jeg en vesentlig forskjell fra tidligere. Da var det sånn at jeg "ventet" med å veie meg...og fortsatte og spise godt fordi jeg "sikkert ikke hadde lagt på meg...." -sånn går det jo an å lure seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl

Da er jeg tilbake igjen etter ferien. Jeg har kost meg masse ( sikkert for mye ), men jeg synes det er verdt det uansett. Jeg har nok gått opp noe i vekt, men jeg tar en offisiell måling i morgen ( på hjemmevekten), når jeg har normal veiedag. Det er fortsatt 1 mnd igjen til neste kursdag. trimmingen har jeg desverre ikke klart å opprettholde slik jeg ønsket i ferien. Det startet bra, men skle ut ettervært :) det var ikke så enkelt når vi var bortreist, og når jeg kom "hjem" til campingvogna, var det så varmt at jeg rett og slett ikke orket.

 

Men nå er jeg tilbake i hverdagen. så da regner jeg med å komme tilbake i gamle rutiner.

 

Håper alle sammen har hatt en flott ferie

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

godt å ha deg tilbake:) håper du ikke har gått opp så mye i ferien da. og at du klarer å komme inn igjen i de gode vanene. jeg klarte å holde med stabil hele sommeren, men etter to ukers ferie gikk jeg opp 3 kilo!!! skrekk og gru, det er ganske mye når man slanker seg i sneglefart. det er jo liksom flere måneders arbeid som er ødelagt på noen altfor koselige feriedager. håper at det som har kommet lett på går lett av:)

 

nå er det hverdag igjen, og striskjorte og havrelefse. synes det er vanskelig å komme i gang igjen fordi jeg har så lyst på alt mulig. unte meg litt av alt i ferien og det var jo så deilig.

 

ja, ja lykke til med veiingen i morgen.

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
godt å ha deg tilbake:) håper du ikke har gått opp så mye i ferien da. og at du klarer å komme inn igjen i de gode vanene. jeg klarte å holde med stabil hele sommeren' date=' men etter to ukers ferie gikk jeg opp 3 kilo!!! skrekk og gru, det er ganske mye når man slanker seg i sneglefart. det er jo liksom flere måneders arbeid som er ødelagt på noen altfor koselige feriedager. håper at det som har kommet lett på går lett av:)

 

nå er det hverdag igjen, og striskjorte og havrelefse. synes det er vanskelig å komme i gang igjen fordi jeg har så lyst på alt mulig. unte meg litt av alt i ferien og det var jo så deilig.

 

ja, ja lykke til med veiingen i morgen.

 

klem jubalong[/quote']

 

Det er godt å være tilbake også ;)

 

De gode vanene tror jeg skal gå greitt å komme tilbake til, det har iallfall gått greitt så langt. Jeg tror også jeg skal klare å hente meg inn vektmessig, men det får vi se etter at jeg har veiiet meg i dag. Jeg unte meg også litt av alt i ferien, dvs alkohol har jeg vel knappest smakt. men det har ikke vært noe savn heller. men ellers har det blitt brus, potetgull, smågodt, sjokolade, is og større middager. Tok forresten ei cola til maten når vi var i Sverige, og den satte jeg fra meg og bestillte vann i stedet, den smakte jammen ikke godt i det hele tatt.

 

3 kilo er en del når det ikke går så fort nedover, men mye av det er sikkert vann som kroppen har samlet pga diverese ting som har blitt puttet i munnen :)

 

Ønsker deg masse lykke til med feriekiloene, og resten av det som skal av *smilefjes*

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort som deg i ferien :-) kost meg (for mye), men syns det er greit! Jeg vil ha lov til å kose meg i ferien- ellers tror jeg at resultetet blir en kjempesmell og solid vektoppgang en eller annen gang!

 

Jeg har faktisk tatt av igjen 1,5 av de 2 kg jeg la på meg i ferien! Jeg ble veldig glad da jeg var på vekten i morges og fant det ut! -og det har faktisk ikke vært vanskelig! ...pussig med tanke på hvor vanskelig sånt har vært før!

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Jeg har gjort som deg i ferien :-) kost meg (for mye)' date=' men syns det er greit! Jeg vil ha lov til å kose meg i ferien- ellers tror jeg at resultetet blir en kjempesmell og solid vektoppgang en eller annen gang!

 

Jeg har faktisk tatt av igjen 1,5 av de 2 kg jeg la på meg i ferien! Jeg ble veldig glad da jeg var på vekten i morges og fant det ut! -og det har faktisk ikke vært vanskelig! ...pussig med tanke på hvor vanskelig sånt har vært før!

 

Ha en fin dag videre![/quote']

 

Jeg er enig med deg i det. Det kan umulig skade å kose seg noen uker om året. Det eneste problemet mitt er at det ble for lite trim i forhold til inntak. men nå er jeg godt i gang igjen :P

 

Og om jeg skal ned igjen der jeg var? Vel, jeg er i tenkeboksen. Jeg hadde jo gått ned noe mer enn planen var i utgangspunktet. Men jeg kjenner også det at jeg trivdes med ett par kilo mindre.

 

Tror jeg må ta meg en prat med de hjemme, søsteren min og kurslederen for å få litt veiledning.

 

Ha en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

I går hadde var det veietid igjen, og vekten viste 58,5 kilo med klær på ettermiddagen. Det vil si at jeg har gått opp 1,8 kilo i ferien, men 200 gram siden jeg startet på HV i april.

 

Planen var i utgangspunktet å legge meg akkurat i underkant av 60 kilo. Men jeg gikk ned ett par kilo ekstra før jeg begynte på kurs + at jeg har gått ned litt underveis i løpet av kurset. problemet nå er: Skal jeg være fornøyd? Eller ønsker jeg å gå litt ned igjen? Jeg trivdes egentlig veldig bra med å ligge rundt 57 kilo. Hmmm dette er faktisk ett lite dilemma nå, og jeg må sikkert gå en runde med meg selv og de rundt meg.

 

Jeg er i gang med å spise sunnere igjen og i tillegg så kommer trimmen seg også. På mandag var jeg å kjøpte meg en pulsklokke, og det gjør det litt mer spennende å trimme igjen. Men jeg har nok lurt meg selv litt med trimpoenga jeg har lagt inn etter listene i arbeidsboken, men til gjengjeld ser det ut til at jeg forbrenner mer i løpet av ett døgn, enn jeg trodde. Jeg prøver å teste ut hvor mange kcalorier jeg forbruker i løpet av ett døgn.

 

Håper alle sammen får en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres lurt ut å tenke litt mere over hvilken vekt du skal ha før du bestemmer deg for å gå mere ned- og godt at du kan få veiledning!

 

Det viktigste vi gjør er nok å komme raskt igang igjen med den daglige trimmen! Det er noe med alt vi klarer å få inn som en rutine.... Jeg merker etter ferien at jeg enkelte dager har vært litt mindre motivert for trimmen- som for meg består i raske turer i bratt terreng og styrketrening. Men jeg har ihvertfall hittil klart å tvinge meg selv på tur hver dag. Og når jeg først er igang, liker jeg det jo!

 

Lykke til med dilemmaet ditt...:-)

 

-og ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

det vil sikkert gå seg til, nå når det ikke er ferie lenger. du spiser sunnere og trener igjen. det er helt normalt å svinge et par kilo i forbindelse med ferier og høytider. de som ikke er opptatt av vekten, merker bare at buksene strammer litt en liten periode og så går det over når de er tilbake i normalen igjen.

 

bare ikke tro at du nå kan fortsett å kose deg med chips og baileys til stadighet, uten å gå litt og litt opp i vekt, så er du snart nede i 57 kilo igjen uten å måtte slanke deg.

 

jeg har også planer om å kjøpe meg en pulsklokke, men tenkte det skulle være en premie når jeg kommer under 70 igjen:)

 

lykke til:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Det høres lurt ut å tenke litt mere over hvilken vekt du skal ha før du bestemmer deg for å gå mere ned- og godt at du kan få veiledning!

 

Det viktigste vi gjør er nok å komme raskt igang igjen med den daglige trimmen! Det er noe med alt vi klarer å få inn som en rutine.... Jeg merker etter ferien at jeg enkelte dager har vært litt mindre motivert for trimmen- som for meg består i raske turer i bratt terreng og styrketrening. Men jeg har ihvertfall hittil klart å tvinge meg selv på tur hver dag. Og når jeg først er igang' date=' liker jeg det jo!

 

Lykke til med dilemmaet ditt...:-)

 

-og ha en fin dag![/quote']

 

Det ser ut til å gå greitt å komme inn i rutine igjen når det gjelder trim og mat. Utfordringen jeg har nå er å klare å vende "ferietankene" fra campingplassen over på riktig spor igjen. Ferien er over, enten jrg er hjemme eller i campingvogna!

 

Vi reiser innver igjen i dag, og jeg satser på at det går fint.

 

Når det gjelder vekten, så tar jeg meg en prat med familien i helgen, og klarer jeg ikke å bestemme meg innen onsdag, tar jeg en telefon til kurslederen.

 

Håper du får en flott helg, her er det meldt finevær igjen :P

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
det vil sikkert gå seg til' date=' nå når det ikke er ferie lenger. du spiser sunnere og trener igjen. det er helt normalt å svinge et par kilo i forbindelse med ferier og høytider. de som ikke er opptatt av vekten, merker bare at buksene strammer litt en liten periode og så går det over når de er tilbake i normalen igjen.

 

bare ikke tro at du nå kan fortsett å kose deg med chips og baileys til stadighet, uten å gå litt og litt opp i vekt, så er du snart nede i 57 kilo igjen uten å måtte slanke deg.

 

jeg har også planer om å kjøpe meg en pulsklokke, men tenkte det skulle være en premie når jeg kommer under 70 igjen:)

 

lykke til:)

 

jubalong[/quote']

 

Det er mulig det går seg til av seg selv, men jeg har liksom ikke hatt for vane å gå på vekten før og etter ferier tidligere :D Men jeg håper du har rett, for da finner kroppen selv ut hva den vil veie ( tror jeg). Men da kan jeg selvfølgelig bare skeie ut litt en gang i blant :P

 

Jeg må innrømme at jeg har blitt litt hekta på denne pulsklokka, men det går seg vel til når den første spenningen med noe nytt har gått over. Men det er kjempe spennende å se hvor mange kcalorier jeg forbrenner når jeg trimmer/trener med forskjellige ting. og den spenningen håper jeg varer lenge, hehe

 

Håper du får en flott helg

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og det har blitt onsdag igjen. Jeg har egentlig bestemt meg for hvordan det skal være med vekta, jeg vil gjerne veie ettt kilo mindre enn jeg gjorde forrige onsdag. jeg får se hva vekten viser i dag, og visst jeg sliter med å komme ned det kiloet, skal jeg ringe kurslederen min og be om noen tips.

 

Ellers hadde jeg min første fjelltur på mange år på mandag. Den var ikke så lang, men jeg gikk så fort som jeg orket med staver. Jeg endte opp med 550 forbrente kcalorier, og det er jeg meget fornøyd med. Ja, faktisk så fornøyd at jeg har planer om å ta den samme turen i dag :P Rart er det nok, men pulsklokken har virkelig gitt meg giv til å prøve alternative ting.

 

Håper alle sammen har det bra, og får en fortsatt flott uke

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er ferien over for meg også, Smallgirl, og det ble nok litt i overkant med kosing i form av mat og drikke, ja..... Noen kg ble det dessverre. Men, men, godt var det, og nå er jeg skikkelig i gang igjen med mat og trening. Topp motiver for en fin periode fram til jul.

 

Fjellturer er skikkelig bra. Både natur og trening i ett (og kanskje litt meditasjon også?) Fint for hele kroppen.

 

Ha en sunn og god torsdag alle sammen!!!!!!!!!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i samme båt, smallgirl- jeg har og et kilo eller noe sånt som jeg vil ha av.

Jeg begynte stabilisering på 59 kilo- og jeg har veiet fra 58,3 til 61 etterpå, men stort sett ett eller annet sted på 59-tallet. Det er jo egentlig en stabil vekt, men jeg blir alltid litt nervøs når jeg ser 60-tallet...og det gjorde jeg denne uken- forrige uke var det 59,5. Så jeg skal "stabilisere meg ned" til 59,0! Vi får hjelpe hverandre hvis vi sliter!-og skulle du få noen gode råd fra kursleder, blir jeg glad om du deler dem!

 

Så flott med fjelltur!-og så mange forbrente kalorier da:-) Spreking!

 

Ha en fin dag!

 

-svusj-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Først skal jeg fortelle dere noe som jeg sikkert ikke har nevnt tidligere. Jeg har en vane der jeg går på vekten i tide og utide, med og uten klær. Egentlig er det ikke så lurt i følge GR, men dette har jeg gjort hele året men s jeg har gått ned i vekt også. Jeg går ikke så ofte på vekten nå som før, men en del ganger blir det. Men når det er sagt. så er det onsdag ettermiddag som er min veie dag, det er da det teller. Dette har hjulpet meg med motivasjonen hele veien, og i tillegg hjelper det meg å ha kontroll ( jeg er en kontrollfrik:D ). Dette er også grunnen til at jeg ønsker å gå ned ett kilo til. for jeg vil kvitte meg helt og holdent med 60 tallet, jeg vil ikke se det uansett når på døgnet jeg går på vekten, heller ikke med klær på.

 

Kess: Som du ser her og sikkert i andre tråder så er vi mange som har kost oss ekstra i ferien og har blitt straffet for det, men det går nok bra så lenge vi går tilbake til enn sunnere livsstil igjen nå :P

 

Svusj: Ja, som du ser så er jeg opphengt i 60 tallet jeg også, hehe. Og jeg er også rimelig stabil, selv om det kom på litt i ferien. Jeg kommer foreløpig ikke til å kontakte kurslederen tror jeg, jeg har lysst å kvitte meg med resten selv. Jeg skal jo tross alt klare meg på egenhånd på ett eller annet tidspunkt...

 

Når det gjelder fjellturen, så gav den meg blod på tann, så det ble en ny tur i går :) Dog en litt lenger en så jeg endte på 600 kcal, og det må jeg si, det er sjelden jeg når opp til 3 trimpoeng nå. Hadde det ofte da jeg gikk ned og var en del tyngre. Nå er det ikke "bare" å hente trimpoeng lenger.

 

Når det gjelder vekten var jeg gått ned 200 gram i går, og det er så lite at det kalles stabilt her i gården. Så da er det bare å ha fortsatt fokus på sunn mat og trim

 

Ha en flott torsdag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det full fart på jobben igjen etter lang og god ferie. Er spent på hvordan vekten vil reagere på det ekstreme stresset jeg har de første ukene etter ferien. Ønsker ikke at kroppen går inn i "krisemodus". Har vært stabil i vekten hele sommeren, trent og spist fornuftig. Var flink på jobben før ferien, og spiste jevnt utover dagen. Merker at jeg drikker mye mindre, så det må jeg skjerpe meg på. Spiste nesten ikke meieriprodukter i hele sommer, men nå er det yoghurt og müsli igjen to ganger daglig. Må prøve å komme tilbake til gamle(les: før ferien) vaner igjen. Må stramme meg opp litt og være flinkere til å sette av tid til trening også, selv om jeg jobber seine dager nå. Puh! Trøster meg med at det er lettere å mestre stress hvis jeg spiser og trener bra, så det er verdt det.

Ha en strålende dag!

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom og lest litt i tråden din igjen. Det er så utrolig hyggelig å se at det går bra med deg. For jeg vil si at din bittelitte vektøkning i ferien er uproblematisk, du er bevisst og tar tak med en gang.

Jeg vil også gratulere deg med pulsklokke. Jeg har hatt min i noen år og er fremdeles like hekta. Den er utrolig motiverende. Jeg har faktisk aldri prøvd å ha den på et helt døgn, kanskje jeg skal gjøre det?

Jeg ser også at tabellene ikke stemmer helt med klokka. F.eks 1 t spinning gir mye høyere kcal-forbruk i tabellen enn på klokka mi. Selv om jeg ofte kjører med forholdsvis høy puls.

Det er vel ikke mulig å få dette riktig, vi er forskjellige i vekt og høyde, i puls og sikkert mye annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Så var det full fart på jobben igjen etter lang og god ferie. Er spent på hvordan vekten vil reagere på det ekstreme stresset jeg har de første ukene etter ferien. Ønsker ikke at kroppen går inn i "krisemodus". Har vært stabil i vekten hele sommeren' date=' trent og spist fornuftig. Var flink på jobben før ferien, og spiste jevnt utover dagen. Merker at jeg drikker mye mindre, så det må jeg skjerpe meg på. Spiste nesten ikke meieriprodukter i hele sommer, men nå er det yoghurt og müsli igjen to ganger daglig. Må prøve å komme tilbake til gamle(les: før ferien) vaner igjen. Må stramme meg opp litt og være flinkere til å sette av tid til trening også, selv om jeg jobber seine dager nå. Puh! Trøster meg med at det er lettere å mestre stress hvis jeg spiser og trener bra, så det er verdt det.

Ha en strålende dag!

NinniR:)[/quote']

 

Så kjempebra at du klarte å holde vekten gjennom hele ferien :P Det står det respekt av.

Jeg er sikker på at du klarer å unngå å få kroppen i krisemodus, for du har vært flink så langt.

Nærmer det seg ikke operasjonen din snart nå? Må si jeg er spent på den...

 

 

Jeg har heller ikke vært like flink å drikke som tidligere, men det tar seg opp igjen. Og jeg er heller ikke i gang igjen med meieriproduktene, jeg er iallfall ikke der jeg var før ferien, melk smaker liksom ikke like godt i varmen synes jeg.

 

Håper du får ei flott helg

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Nå har jeg vært innom og lest litt i tråden din igjen. Det er så utrolig hyggelig å se at det går bra med deg. For jeg vil si at din bittelitte vektøkning i ferien er uproblematisk' date=' du er bevisst og tar tak med en gang.

Jeg vil også gratulere deg med pulsklokke. Jeg har hatt min i noen år og er fremdeles like hekta. Den er utrolig motiverende. Jeg har faktisk aldri prøvd å ha den på et helt døgn, kanskje jeg skal gjøre det?

Jeg ser også at tabellene ikke stemmer helt med klokka. F.eks 1 t spinning gir mye høyere kcal-forbruk i tabellen enn på klokka mi. Selv om jeg ofte kjører med forholdsvis høy puls.

Det er vel ikke mulig å få dette riktig, vi er forskjellige i vekt og høyde, i puls og sikkert mye annet også.[/quote']

 

Jeg tror også at det skal gå greitt med den lille vektøkningen, og når det gjelder det å ta tak med samme, så tror jeg det er veldig viktig for meg. Det har veldig lett for å skli ut visst en ikke gjør det tror jeg.

 

Ja, det er gøy med pulsklokke, den gir meg som sagt motivasjon til å prøve andre ting. Jeg prøvde faktisk å ha den på meg flere døgn, bare for å se forskjellen fra dag til dag, og den var faktisk veldig forskjellig. Jeg skal også ta den på meg i morgen for å teste det samme, men også for å se hvor høy puls jeg får når det gjelder dartspilling. I morgen skal det være km i mix, trippelmix og dobbel, så da er jeg avhengig av at det klaffer for både meg og andre :P

 

Håper du får ei flott helg

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med helgens dartkm!

Imponert over måten du klarer å gjennomføre bruken av pulsklokke. Skaffet meg pulsklokke i våres, men den ligger her ubrukt.

Har begynt å veie meg hjemme etter at jeg begynte på HV. Syns en gang i måneden blir for sjeldent, og er ikke sikker nok på meg selv til å stole på at vekten holder seg. Føler meg tryggere og mindre stresset når jeg veier meg jevnlig.

Var på vekten før jobb i dag, og der dukket det jammen opp et nytt tall; 64,8. Det satte en ekstra spiss på fredagsstemningen, må jeg innrømme. Helt greit med litt nedgang siden det bare er 12(!!!) dager til operasjonen og laaang økt med stillesitting etter det. Håper alt går greit. Føler meg ikke rolig før det er overstått. Stoler liksom ikke helt på at det skal skje, enda...

I morgen skal jeg kose meg med diverse kunstnermarkeder i Oslo og Bærum med min kjære, og søndag har jeg planer om å gå over Krokskogen til Sundvollen(ca.8 timer?). Tok det pent på trening i dag for å spare bena litt, 1 time på tredemølla(11 km/t)og ingen styrketrening. Håper på opphold og fuglesang:). Skal ta med nok drikke og god niste, og råkose meg. Skal møte mannen min på Sundvollen til middag. Gleder meg!

 

Riktig god helg!

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, på en lørdagskveld:-)

 

Håper det har gått bra på turneringen:-)

 

Jeg fikk så lyst til å spørre deg om noe: Veier,teller og registrerer du det du spiser fremdeles eller tar du det på feelingen?

Jeg lurer jo litt på når jeg skal slutte med denne systematiske matkontrollen. Tror nok jeg skal holde på helt til jeg er ferdig med ned-i-vekt-fasen i allefall. Jeg klarer jo å sti****re de fleste måltider sånn noenlunde, men er mest komfortabel med å ha full kontroll.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Ja dere er skikkelig flinke som klarer og holde

vekten over sommerferien.

Jeg er stum av beundring!!!!!!!!:):)

 

Jeg selv er bare fornøyd med at jeg gikk opp mere enn jeg gjorde :P

 

Ha en flott uke

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Lykke til med helgens dartkm!

Imponert over måten du klarer å gjennomføre bruken av pulsklokke. Skaffet meg pulsklokke i våres' date=' men den ligger her ubrukt.

Har begynt å veie meg hjemme etter at jeg begynte på HV. Syns en gang i måneden blir for sjeldent, og er ikke sikker nok på meg selv til å stole på at vekten holder seg. Føler meg tryggere og mindre stresset når jeg veier meg jevnlig.

Var på vekten før jobb i dag, og der dukket det jammen opp et nytt tall; 64,8. Det satte en ekstra spiss på fredagsstemningen, må jeg innrømme. Helt greit med litt nedgang siden det bare er 12(!!!) dager til operasjonen og laaang økt med stillesitting etter det. Håper alt går greit. Føler meg ikke rolig før det er overstått. Stoler liksom ikke helt på at det skal skje, enda...

I morgen skal jeg kose meg med diverse kunstnermarkeder i Oslo og Bærum med min kjære, og søndag har jeg planer om å gå over Krokskogen til Sundvollen(ca.8 timer?). Tok det pent på trening i dag for å spare bena litt, 1 time på tredemølla(11 km/t)og ingen styrketrening. Håper på opphold og fuglesang:). Skal ta med nok drikke og god niste, og råkose meg. Skal møte mannen min på Sundvollen til middag. Gleder meg!

 

Riktig god helg!

NinniR:)[/quote']

 

Jeg syns det er kjempemorro med den pulsklokken, jeg syns det erveldigmorro å sehva jeg forbruker i løpet av en dag, og ikke minst når jeg trener. Så jeg var litt spent på hva jeg kom til å bruke på ett døgn med mye dartspilling. Og jeg visste at jeg kom til å sette til livs en del usunne kcalorier både i form av mat og drikke. Jeg startet pulsklokken når jeg var på vei til lokalet, og så stopper den selv etter ett døgn. Søndagen når jeg skulle sjekke hvor mye kcalorier jeg hadde forbrent, fikk jeg sjokk. På en vanlig dag med jobb og vanlig hverdagsaktivitet, uten trim, har jeg forbrent mellom 2000 og 2200 kcalorier. På søndags morgen stod det ufattelige 5345! :P kcalorier forbrent. Hvordan er det mulig da? Jeg gikk jo veldig mye, og hadde nok høy puls i løpet av dagen når det gjaldt noen matchpiler, men uansett det er veldig mye. Kan det være at alkoholen gir meg høyere puls? Noen som vet?

 

Ellers gikk det strålende med darten. Jeg tok like godt med meg alle tre titlene hjem, så litt måtte jeg jo feire;)

 

En fjelltur på åtte timer, wow det er jo kjempemye. regner med du rasket til deg en del trimpoeng på den turen.Men jeg er sikker på at du fikk en fantastisk tur, iallfall visst dere har vært like heldige med været i helgen som vi har vært.

 

Går du fortsatt litt nedover? Jeg ser at operasjonen nærmer seg med stormskritt, og jeg regner med at du er rimelig spent på resultetet etter hvert.

 

Hå¨per du får ei flott uke

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...