Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Da ser det ut til at vi er i god gang alle mann. Venter også med veiing, for å holde motivasjonen. Vet fra tidligere at vekta sjelden går ned akkurat i det man man øker treningsmengden, men at det kommer etter en uke eller tre.. Holder planen om tre treningsøkter i uka, og er fornøyd med det. Og planen i forhold til snop og vin. Kunne nok spist litt mindre mat, men kan ikke ta alt på en gang heller.

 

Ja, tre barn krever sitt.. Synes det er litt slitsomt å både ha store og små barn samtidig. Alle utfordringer på samme tid, men alle aldre krever vel sitt uansett.. mye glede bringer de i allefall :-)

 

Ha en fin kveld, og en god helg. Prioriterer vekk litt tid på nett i forhold til blant annet trening og andre gjøremål. Har brukt mye tid på rydding og lage systemer i skuffer, skap og rom rundt omkring i heimen. Godt å få gjort slikt. Skal holde tvillinggravidkurs neste uke, så må vel starte forberedelser til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei igjen!

Stille på tråden akkurat nå..håper det er ett tegn på at dere har det travelt slik som meg... Synes det går greit med mat og trening om dagen :) Teller ikke kalorier, men prøver spise sunt og masse grønnsaker og salat!!

 

I dag har jeg jobbet som "lærer" for første gang..spennende, veldig morro og noe nervøs, men det gikk ganske bra..tror jeg ;) For det er ikke jeg som kan bedømme det egentlig..he he..

 

Lurt med system i skuffer og skap ja Rakri..blir fort rotete når man har mange barn som roter iskuffene ... Å muskler veier vel fortsatt mer enn fett så det er vel ikke så rart om du ikke går ned når du starter med trening!

 

Ha en fortsatt fin uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake!!! og nå er det ingen vei utenom...

 

Har begynt å registrere mat og drikke alt i dag... og veid meg i dag... noe som forøvrig var en trist opplevelse...men desto mer motiverende for å starte.

 

Jeg skal ned til sammen 12 kg... men vil være på denne tråden da det er liksom her jeg hører hjemme.

 

Skal prøve å oppdatere meg på hva dere har skrevet... og jeg kommer antagelig ikke til å skrive her inne hver dag..men jeg lover meg selv, og dere at jeg skal inn her hver mandag :) Dere må hjelpe meg nå.... for jeg har som kjent misslykket flere ganger siste to årene... men nå er jeg igang..og jeg er motivert :) !!

 

Ha en super uke og og en super dag. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se att du også er tilbake Isabel! :D Det er jo strengt tatt din tråd, så du hører absolutt til her! Må bare beklage att jeg ikke er her så ofte, men har ikke så mye å bidra med altid.

 

Prøver å få til trim iallefall 3-4 dager i uken og ellers spise fornuftig. Føler dette går bra. Satser på å ta det på litt lang sikt denne gangen, ikke tro att alt skjer på noen få uker :P Skal til Thailand om 2 uker, og vil nok tro att vekta går noe opp da (gikk iallefall kraftig opp sist vi var der :angry: ) men håper jeg skal klare å begrense det litt denne gangen.

 

Spennende å prøve seg i nytt yrke da Hanemor! Det går nok fint :P

 

Ønsker alle en fin uke, med sunn mat og passe trim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at du er her igjen Isabel :) Å selvfølgelig skal du være her!!

Ikke alltid like morro å gå på vekta når man har holdt seg unna den ei lang stund, men kan jo som du sier være litt motivasjon i det å.

Skal prøve å hjelpe deg så godt som jeg kan, men er ikke akkurat noe prakteksemplar jeg heller på at det fungerer å gå ned og bli der. Men sammen er vi sterkere.

 

Kjenner jeg blir veldig misunnelig på deg sassa..thailand høres supert ut..drømme drømme..snart 10 år siden jeg var der på bryllupsreise. Om man prøver å være litt flink så er jo ikke maten der så usunn egentlig.

 

Spiste litt snop og kake i helga jeg da, men fikk magesjau i 12 t i går så da kom alt ut igjen..så derfor var nok vekta snill med meg i dag. Ned 1,3kg denne uka..så fornøyd om jeg står på det samme neste mandag!

Ja det er spennende med nytt yrke. Starter i praksis snart nå så da kommer dagene til å gå enda fortere..skulle gjerne hatt flere timer i døgnet om dagen.

 

Satser også på trening ihvertfall 3 ganger i uka. I kveld er det friskis og svettis trening:)

 

Ha en sunn uke foran dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige velkomster :-) :-)

 

Jeg ser at det er 4,5år siden jeg opprettet denne tråden....og da kan man vel trygt definere meg som jojo- slanker, evighetsslanker osv :(

 

Jeg kjenner meg ganske så deppa av at jeg atter en gang lar det skli helt ut....men men...det e det jeg må forholde meg til...ingen vei utenom der gitt..... :angry:

 

Registrerer dere resultater her inne, eller på en annen tråd nå?? Hvilken dag er veiedagen deres?? Tror jeg faller på mandag...syns det e praktisk og greit :-)

 

Jeg veide i så fall (og dette skrives med smerte) 86,6 kg på mandag...og så mye har jeg ikke veid siden jeg var gravid!!! Mitt første delmål er 80 (les 79:-) )kg innen 1 april... Så tar jeg det derifra :-) :-)

 

TAKK FOR STØTTEN!! Jeg heier på oss alle!!

 

Syns det som ble sagt her av en av dere i et tidligere innlegg var klokt sagt; nå går jeg ned foe helsen og velværen sin skyld....ikke ene og alene pga tallet på vekta og bikinien til sommeren ;)

 

Heia oss!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba!! Nå går det bare nedover, skal du se.

 

Veiedag i morgen, men har sett 4tallet førsti løpet av uka, så det er lovende:-) Til forandring fra ellers, er det nå trimmen jeg er flinkest med.. så "kluet" er å klare å være flink med begge deler samtidig.. eller... dvs at jevnt over er jeg ganske flink med maten, og så ødelegger jeg det med et kjempedykk i snopskålet og vindunken i helgene...

 

Har bare 1,5-2 kg å gå ned (avhengig av vekta i morgen) men som dere vet, er det nå den fysiske formen jeg har mest fokus på, ikke et "dumt" tall. Ser og merker jeg blir sterkere, så det motiverer. Men likevel SKAL jeg nå 48, men gir meg selv frist fram til sommeren på det, ikke bare noen uker :) Natta alle sammen, nå er det kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport herfrea (gudene vet når jeg la inn det sist, selv om jeg har en lei vane med å veie meg hver dag)

 

50.2. Setter "siste" startvekt til 50.5, så det er ned 300 gram. Greit nok.

 

Satser på en uke med flink på både mat og trim. Besøk i huset, så må passe meg :-)

 

God fredag, snart helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport uke 7;

 

Jeg har vært syk siden søndag... og derfor ikke rapportert før... gjør det til mandag igjen. Ligger i influensa, og ikke vært ute av senga i hele tatt... blir servert litt mat da.. men det er ikke alltid det jeg burde spist eller så mye jeg burde hatt....

 

Bra Rakri :) syns du er flink jeg... og du skal ikke så mye ned, som du selv sier.. så dette går rette veien. Jeg heier på deg :)

 

Syns det er stille her inne....

 

Stå på alle sammen... jeg gir meg ikke... når jeg blir frisk igjen er målet å komme igang med litt jogging/rask gange igjen... og det gleder jeg meg til faktisk :) lysere dager og varmere i lufta...ut med hunden og jogge langs strandpromenaden :)

 

Stå på!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Isabel..håper du blir fort frisk!!! Ikke morro å være syk..og man spiser vel ikke så veldig sunt heller da. Kjenner til den :/ Flink til å holde liv i tråden du.

 

Så bra Rakri..at du har blitt flink med treningen. Det merkes sikkert på kroppen tenker jeg.

 

Jeg har jo alltid vært sånn at trening går bedre enn maten. Jeg spiser sunn mat, men har lett for å spise noe søtt i tillegg og da går jo ikke vekta ned. Dagene flyr av gårde her. Jeg er i praksis og har oppgaver som skal leveres på høgskolen i tillegg så derfor rekker jeg rett og slett ikke å være så mye inne her. Har jo 3 barn jeg prøver å følge opp også samtidig. Gleder meg til juni altså!! Da er jeg ferdig :)

 

Prioriterer trening i uka alikevel da ettersom jeg har en sykdom som jeg vet det er viktig å trene for å stå bedre rustet. Tenker forebygging. Har vært på noen spinningtimer nå og det har vært gøy. Tiden flyr faktisk da..merkelig..å jammen blir man sliten også ;) Merker også at det er lettere å unne seg litt godt når man har stått på hele dagen og er sliten. Det er utfordringen nå. Fråtser ikke, men blir for mye alikevel.

 

Til helga er det bursdag på planen..eldstemann blir 7 år og vi har bedt alle gutta i klassen..de er 15 stk tilsammen. Åsså skal vi ha voksenbursdag samme dag. Så er nok lei når dagen er omme, men effektivt da. Så da blir det vel litt kakespising i helga :P

 

Jeg var på vekta på mandag og den viste 3,5 kg ned fra jeg startet i januar. Helt greit resultat. Bare håper den fortsetter å snike seg nedover :)

 

Nei nå får jeg fortsette med skolearbeid. Ha en super helg og håper du blir frisk fort Isabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Isabel..håper du blir fort frisk!!! Ikke morro å være syk..og man spiser vel ikke så veldig sunt heller da. Kjenner til den :/ Flink til å holde liv i tråden du.

 

Så bra Rakri..at du har blitt flink med treningen. Det merkes sikkert på kroppen tenker jeg.

 

Jeg har jo alltid vært sånn at trening går bedre enn maten. Jeg spiser sunn mat, men har lett for å spise noe søtt i tillegg og da går jo ikke vekta ned. Dagene flyr av gårde her. Jeg er i praksis og har oppgaver som skal leveres på høgskolen i tillegg så derfor rekker jeg rett og slett ikke å være så mye inne her. Har jo 3 barn jeg prøver å følge opp også samtidig. Gleder meg til juni altså!! Da er jeg ferdig :)

 

Prioriterer trening i uka alikevel da ettersom jeg har en sykdom som jeg vet det er viktig å trene for å stå bedre rustet. Tenker forebygging. Har vært på noen spinningtimer nå og det har vært gøy. Tiden flyr faktisk da..merkelig..å jammen blir man sliten også ;) Merker også at det er lettere å unne seg litt godt når man har stått på hele dagen og er sliten. Det er utfordringen nå. Fråtser ikke, men blir for mye alikevel.

 

Til helga er det bursdag på planen..eldstemann blir 7 år og vi har bedt alle gutta i klassen..de er 15 stk tilsammen. Åsså skal vi ha voksenbursdag samme dag. Så er nok lei når dagen er omme, men effektivt da. Så da blir det vel litt kakespising i helga :P

 

Jeg var på vekta på mandag og den viste 3,5 kg ned fra jeg startet i januar. Helt greit resultat. Bare håper den fortsetter å snike seg nedover :)

 

Nei nå får jeg fortsette med skolearbeid. Ha en super helg og håper du blir frisk fort Isabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp rapport herfra:

 

Usle 100 gram ned, men håper med det å se 4tallet igjen neste fredag (50.1denne gang)

 

Travel dag med bytur + turn med gutta, besøk og etter på mine tantebarn på overnatting. Lefsebaking og bading, pizzakveld og snart spille spill.. mannen er i tillegg borte i helga.... men står han av, som en ekte nordlending :-)

 

De tre minste sover, så litt brettspill da med de to største før natta. Da vanker et vinglass på mor (og min mamma som også er her, men som ikke kan ta på seg å bidra med noe, om dere skjønner)

 

Skulle fått litt trimmetips /ideer, har nok mye å gå på før jeg er så flink som Hanemor.

 

Vi veies :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Lenge siden sist. :)

 

Motivasjonen for å gå ned i vekt har vært på bunn og da har jeg heller ikke hatt lyst til å være inne på forumet. :( Kroppen har est ut og magefetter ligger utenpå bukselinninga. Nå bare finne på noe. :angry: Jeg skal gå Birkebeinerrennet om 4 uker. Og skal jeg klare å gjennomføre det, må jeg gå ned 2-3 kilo. Har bestemt meg for å prøve en ny runde med kuren Mat som forbrenner fett. Dagen i dag har gått med til forberedelser. Kjølerommet er fylt opp med masse frukt og grønnsaker. I morgen braker det løs med fettforbrennende suppe, frukt og vann. Det blir veiing hver dag.

 

Dere har vært flinke og holdt tråen i gang. Jeg skal prøve å bidre mer.

 

Så fint at du har kommet i gang med trimmen, Rakri. Og du da, Hanemor. Helt rå - gått ned 3,5 kilo!!! :D:D Gratulerer med vektnedgang Isabel. Hvordan går det med deg da, Rosalilje? Du var så flink før jul. Har du klart å holde vekta eller gått ytterligere ned?

 

I morgen blir det skitur. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LykkeligSomLiten

Hei!

 

Dere høres og som en flott gjeng, vil gjerne henge meg på her jeg hvis det er greit? :unsure:

 

Litt om meg. Jeg er en jente på 25 år, som er ganske akkurat 160cm over havet. Jeg bor og kommer fra bergen.

 

Jeg har vært her inne for litt over et år siden, og gikk ned ca 6kg den gang, med god hjelp fra forumet Men med ny kjæreste, og nå samboer, så kom kiloene på igjen før jeg fikk sukk for meg. :angry:

 

Nå veier jeg så mye jeg aldri har gjort før, ca 66,5kg i følge vekten i dag.

Mitt første mål er 60kg, og etter det gjerne ned i 55ish. Har vært 57kg for noen år siden, og var rimelig fornøyd med meg selv da

 

Jeg har trent og som regel klart å spise sunt siden nyttårsforsettene kicket inn, men går liksom ikke ned i vekt............ Har gått inn noen cm her og der, men vekten beveger seg heller oppover. Blir skikkelig depp når jeg ser 67 og 68 tallet når jeg føler jeg er så flink.

 

Jeg trener ca 3-4 ganger i uken, 1-2 styrketimer i sal og 2 kondisjon (aerobic eller mølle o.l, og da ca en time hver gang)

 

Nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre lenger, eller hva jeg gjør feil.

 

En vanlig dag for meg kostholdsmessig kan være:

 

Frokost; Skyr, to knekkebrød eller en banan.

Lunsj: Salatbar på jobben/fisk kylling egg osv.

Middag: wok, kylling, fisk osv.

 

Mellommåltid er gjerne frukt eller en yoghurt/knekkebrød.

 

Hvis jeg spiser kveldsmat er det kanskje en skive eller to.

 

Er det noen som har noen tips og råd til hva jeg kan gjøre, eventuelt hva jeg gjør feil? Hva spiser/trener dere?

 

Tuuusen takk :D

 

Når har dere veiedag?

 

KLEM (puh, dette ble et langt innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til tråden vår, LykkeligSomLiten.

 

Det går litt opp og ned i forhold til hvor aktive vi er til å skrive. Jeg kommer til å skrive oftere enn jeg har gjort i det siste. Er i full gang igjen med forsøk på å gå ned i vekt og er supermotivert (så lenge det varer). Da er det ikke noe problem å sette av litt tid til skriving her på forumet.

 

Det kan ofte være vanskelig å finne årsaken til at man ikke går ned i vekt. Du kan i hvert fall trøste deg med at målene skrumper. En årsak kan være at du har begynt å få muskler pga treningen og muskler er tyngre enn fett. Det må da være bedre å ha en veltrent kropp som veier litt mer enn en utrent. Etter hvert vil nok kiloene slippe taket også. Du kan tenkte litt på å spise mat med negative kalorier. Benytt langsomme karbohydrater i stedet for raske karbohydrater. Husk å spise proteinrik matt i tillegg til grønnsaker. Proteiner er bra for forbrenningen. Kroppen trenger fett også, så feit fisk er bra. Kutt heller ut smør/margarin. Et alternativ kan også være å melde deg på et GR-kurs. Jeg har god erfaring med det. Man får masse gode råd og tips og alle kursdeltakerne har som mål å gå ned i vekt.

 

Jeg har nå i 2 dager holdt meg til dietten. Dagen i dag har vært kjedelig. Fettforbrennende suppe, vann og grønnsaker i forskjellige varianter. I går var det litt mer variert. Da besto menyen av frukt i tillegg til suppen og vann. I morgen blir det suppe, grønnsaker og frukt. Og jeg sliter med å drikke nok vann. Skal drikke 2,4 liter hver dag.

 

Men jeg ble veldig motivert i dag tidlig i hver fall. Hadde en vektnedgang på 0,8 kg fra i går. Og hvis vektnedgangen fortsetter, er det så motiverende at det ikke gjør noe om jeg så må trøkke suppa ned. Den er nemlig ikke noe gourmet-suppe men veldig sunn. Suppa består av masse forskjellige kokte grønnsaker med hovedvekt på kål.

 

Da regner jeg med å komme med ny status på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Birkebeiner - og velkommen til deg som er ny. Plass til alle her :-)

 

Vil Gjerne høre litt om mat som forbrenner fett.. enten oppskrifter eller bare litt av grunnprinsippene...

 

Ja, veltrenet er et klart mål for min del men det tar tid. Selv om det går bedre enn før, er det mye som må til for å bli "fit". Jobb, hus, barn tar det meste av tiden. Selv om tvillingene er blitt fire nå, går mesteparten av tiden til dem.. Men får til tre økter ca i uka fordelt på lang gåtur, trening i gruppe en liten time og en god styrkeøkt hjemme, en drøy halvtime. Kan nok med fordel putte inn flere korte styrkeøkter i uka.. håper energien stiger utover etter hvert som våren nærmer seg. Da blir det jogging utendørs :-) Ikke så spenstig som birkebeinern, men tenker å løpe jentebølgen. Ikke mer enn 5 km, men et fint treningsmål likevel...

 

Straks kvelden, må få prøve å sove litt mer enn jeg har gjort de siste nettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hei, eit lite livstegn frå meg!

Beklager at eg er så sjelden innom, les av og til, men har ikkje blitt til at eg har skreve noko.

Går stort sett fint her, har hatt nokre helgar med litt for mykje inntak og så blei det jo litt i meste laget i nyttårshelga. Vekta er no 57,4 kg dvs 600 g meir enn før jul. Har vegd meg eit par gongar i januar og, då låg vekta på 57,5 kg. Forsåvidt fornøyd med det, for ryggen har streika igjen, så blir veldig lite turgåing. Målet er fremdeles å vere under 57 kg, og det er jo ikkje så langt frå det då:-)

 

De er flinke de andre som står på og heldt tråden i gang! Kjekt å følge med korleis det går med dokke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Hyggelig med livstegn fra deg Rosalilje.

 

Jeg er fortsatt "still going strong". Tar en dag av gangen. I dag har har jeg spist 8 bananer og drukket ca en liter melk, ekstra lett, i tillegg til suppa som jeg spiser både sent og tidlig. I morgen blir det magert kjøtt. Etter vektnedgangen på mandag gikk jeg opp igjen i går. Det var jo ikke noe overraskede for på søndag gikk jeg en kjempelang skitur (42km) og da var kroppen på "underskudd" med vann. Men i dag tidlig hadde jeg gått ned igjen det samme som jeg gikk opp i går og vel så det. Vekta viste 61,0 kg. Det må jeg si meg fornøyd med. Så da håper jeg å se 60-tallet i morgen.

 

Rakri: Når det gjelder fettforbrennende suppe, anbefaler jeg deg å søke på nettet. Der vil du finne både oppskrift og prinsipper. Jeg tror denne kuren er mer effektiv for tykke personer enn for meg som bare skal gå ned noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Går inn i helgen med det magiske firetallet først :rolleyes: 49.9

 

Fredag er frislepp dagen, uansett tall - men må innrømme jeg koser meg med ekstra god samvittighet når tallene er bra. Og så er det bare å stå på skikkelig framover. Er i grunnen kjempemotivert, så da er det bare å kjøre på :D :D :D

 

GOD GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppmuntrende resultat, Rakri. :) Da er det bare å stå på videre. Nyt helga.

 

I dag var jeg på årets første sykkeltur. Tok det ganske pent, litt i underkant av 1 1/2 time. Merket at det var uvant for lårene. :unsure: Pulsen føyk til værs også. Det positive var at det ble 4 trimpoeng. B)

 

I dag bestilte jeg ny bil. :D:D Det blir en stasjonsvogn med rails. Trenger en som har langt tak slik at det skal bli enkelere å få kajakken på taket. 7. mars skal jeg hente den. Gleder meg allerede.

 

Ellers så er motivasjonen fortsatt på topp. I dag tidlig viste vekta 60,2 kg. :D I morgen skal jeg gå en ny lang skitur. Matpakka blir frukt og drikke blir friskpresset juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sprek, Birkebeiner. Er det så at du ikke har barn, evt store barn??

 

Jeg og mannen har vært på turn m gutta idag. I knallvær valgte vi å gå ned, en drøy km hver vei. Deilig når de er store nok til å gå selv uten at det blir sutrig.

 

Vekta denne gangen var samme som sist, men har vært både lavere og høyere gjennom uka.

 

Har skiftet gruppe på treningen, og er nå på idrettsnivå :rolleyes: deilig å klare mer enn før..skikkelig støl, fantastisk. Nå må bare veiene bli helt bare, så skal joggeskoene brukes flittig. God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke gjennomført. Ikke så mye nedgang, men målene har gått bra ned. Vekta stoppet på 59,4 kg. Må si meg fornøyd tross alt. Har ikke sett 5-tallet på mange måneder.

 

Siste uke har jeg ikke hatt samme mulighet til å følge dietten. Grunnen er veldig enkel. Jeg har ikke hatt nok tid til å stå på kjøkkenet. Da er det blitt litt enklere løsninger, men jeg har holdt meg unna de raske karbohydratene. Denne uka har jeg tenkt å spise mer normalt, men vil fortsatt unngå kaker og snop.

 

Jeg har store barn som klarer seg selv. Yngstemann er i militæret i Bardufoss. Han ser jeg bare i ferier når han er hjemme på perm. Det gjør at det er mye enklere for meg å få trent. Da ungene var små ble det ikke mye trening, maks en gang i uka. En periode ble det bare sving en gang i uka.

 

Treninga går det veldig opp og ned med. Alt avhenger av dagsform og hvor sent på dagen det er. Blir klokka over 20:30 på en hverdag blir det ingen ting. Det er ikke alltid at motivasjoen er der heller. Dagsformen styrer treningen. Jeg merker også det er lettere å trene om sommeren enn om vinteren. Med interesse for flere idretter blir treningen mer lystbetont og variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

:rolleyes: Hei....

 

Velkommen til nye medlemmer i tråden. :D veldig hyggelig lesing.

 

jeg har nå blitt frisk etter en lang influensa med påfølgende bihulebetennelse,og ørebetennelse.....jammen aldri hatt før....men nå er jeg igang igjen ;) Har ikke gått noe ned i sykeperioden....dessverre....men ikke forventet heller.

 

Syns dere er så flinke, og har helt klart bestemt dere for å nå et mål.... Viktig :rolleyes: Jeg har ikke veid alt jeg spiser...men tenker små og offte porsjoner + mer trim og trening :)

 

Veier meg til mandag, så da får dere en rapport :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innlegg i natten...

 

Har byttet til torsdagsveiing. Vekta stoppet da på 49,7. Ned 200 gram :rolleyes: helt greit. Ser treningen viser resultater, og fikk faktisk to kommentarer på det i går :D

 

Enda noen håndtak, men de skal bort..

 

Har hatt babyshower her for en god venninne. Spist godt, men fredager er det lov.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...