Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Vel hjemme fra tur - i morgen venter jobb igjen. Jeg gleder meg :) Har jo omtrent ikke jobbet hele måneden.

 

Først selvskryt: jeg har ikke rørt snop i hele april, ei heller i påsken :)

 

Det har ikke gått helt etter planen ellers. Det første som skjedde var at alle kastet seg over knekkebrødene mine det første fellesmåltidet, og jeg skjønte allerede da at de ikke kom til å holde lenge... så da ble det litt annet brød, men i små mengder. Jeg fikk drukket alt for lite vann, for vannet smakte myrvann - og det merket jeg på magen - lite vann altså. En kveld ble det for mye ost og kjeks, sikkert ti stykker ritx med ost. Andre kvelden litt kjeks og ost, siste kvelden ingen ting. Har vært flink å spise moderat til alle lange felles måltider. Holdt sånn ca på vinkvoten, litt over kanskje. Totalt sett kan jeg vel være fornøyd med meg selv. Men skal også være fornøyd om jeg holder samme tall som sist veiedag (50.5) - det tror jeg at jeg gjør :D Og da har jeg gått ned halvkiloen etter operasjonen.

 

Utover kommende uka skal jeg prøve å få et par gode gåturer, så skal jeg starte opp med vanlig trening neste uke.

 

Hvordan har det gått med deg da, Rosalilje?

 

Forøvrig en knallfin påske, med mye sosialt og mye familiekos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosalilje

Synes du har vore veldig flink i påska, Rakri!

Og superflink som har hatt snopefri ein heil måned, gjennom påska og alt! :)

Håpar vekta samarbeider med deg og!

 

Her har det gått ganske så bra også, bortsett frå 2.påskedag...

Fulgte ikkje heilt matplanen i påskeveka, for blei så sein frokost og mykje vekk i besøk og hadde besøk. Men var flink med maten, åt lite og fornuftig, og fekk til 7,5 tp, så gjekk 3000 kcal i minus, fornøyd med det.

Men så 2.påskedag blei det først kinotur, klarte meg med berre litt godteri der. Middag på Peppes etterpå, valgte tacosalat, så ikkje så verst likevel. Så blei det is til dessert, bollar når me kom heim og dagen blei avslutta med mykje sjokolade...Så den dagen var heilt katastrofe, rett og slett :D

 

Tilbake til gode vanar i går og i dag, ligg på ca 1350 kcal og har allerede 4,6 tp på desse to dagane. Burde egentlig ikkje gått så mykje, for blir fryktelig sliten av det, men samtidig gjer det så godt for både kropp og sjel, og forhåpentligvis vekt! :-)

 

Til helga blir det konfirmasjon her, og då kjem eg ikkje til å telle kaloriar. Burde kanskje gjort det, men orkar rett og slett ikkje...

 

Var på vekta lørdag, og då viste den 58,5 kg, så 200g opp. I dag var eg 59,9, så her svingar det fryktelig....Blir hardt straffa for ein dag med utskeielse.

 

Håpar det går bra med dokke andre og!

Birkebeiner, Hanemor, Sassa og andre, korleis står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke altså rosalilje og rakri..."bøyer meg i støvet" !! holder dere til planen..det er imponerende...når hadde du sist en sprekk da rosalilje..det er leenge siden..å den oppgangen kan ikke være riktig..

 

Da har jeg kommet igang igjen jeg også...veier meg nok ikke før jeg føler det er riktig..redd for å miste motivasjonen før jeg har begynt så tar det når det passer. Godt å være inne i rutiner igjen. Skal ikke spise godis før jeg skal til london i mai...drar den 20 mai..etter turen er det stopp igjen til bryllupet den 18 juni..da skal jeg ha en kjempefin kjole :)

Drømme drømme... påsken har vært et eneste godisraid av de værre...men jeg har jo trent som jeg vanligvis gjør..vært ute på en joggetur i skogen i dag også..herlig.. :)

 

Spent på hva vekta egentlig sier, men spenningen får vare en stund...

Det med BMI stemmer nok på noen..tørr egentlig ikke tenke på hvordan jeg ville se ut med den samme bmi dere har, men hadde sikkert vært greit det å muligens...men det vil jeg nok aldri få greie på..er fornøyd med å være en str 36/38 jeg!

 

Godt å jobbe litt igjen ja rakri..det skjønner jeg..savner jobb jeg å,men her jeg står så vet jeg jo ingenting om hvor jeg ender så får bare vente i tålmodighet :D

 

Ha en fiin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Bra vi er flere tilbake her :D Ja, vekten svinger som bare det. Både opphopinh av ymse årsaker, men også selve badevekten. Kan plutselig vise mye mer / mindre på samme morgen ---- ja dere vet helt sikkert hva jeg snakker om :eek:

 

En dag med superutskeielse gir grusomme utslag - men heldigvis er det borte etter et par dager!! :)

 

Stå på videre damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA :) :)

 

Kjempenedgang på 800 gram fra forrige uke (men da gikk jeg jo opp 400 gram).

 

Iallefall så stoppet vekten på 49.7. Muligens litt nedsving, men herlig å se likevel.. Nå håper jeg å holde meg på 4tallet :D Motivert mer enn noen gang. (men må innrømme jeg kjenner søtsuget kommer snikende..) mulig det er psykisk siden måneden snart er ferdig. Planen var jo å holde meg unna snop til målet er nådd - så får gå for en måned til med snopefri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med konfirmasjon i morgen rosalilje..skjønner svært godt at du ikke teller kalorier eller bryr deg om det på en slik helg.

 

Så fin nedgang du hadde da Rakri..selv om det er en nedsving så er det jo utrolig motiverende!!

 

Her går det fortsatt fint..men synes helger er vansklige...da spiser vi ofte god mat på kvelden så da er utfordringen å holde sulten unna på dagen!

Ikke har det blitt mye trening denne uka heller,men får ta 2 økter i helga så blir det bra til slutt alikevel.

 

Hvordan går det med dere andre da? Ha en fiin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Takk for det, Hanemor! Gledar meg til i morgon no, føler eg har kontroll på det meste iallefall! :-)

 

Må innrømme at det har blitt sjokolade både i går og i dag...Har vore sliten, litt stressa og mykje å gjere...Og når då påskemarsipanen var halv pris på butikken i går, var eg ei svak sjel...:-)

 

Er klar for fullt fokus igjen frå mandag av! :D

 

SÅ flott nedgang, Rakri! No er du jo nesten i mål! Vil egentlig anbefale deg å ta snopefri vidare, ser iallefall sjølv at når eg først gir etter og et litt, så blir søtsuget veldig stort, og eg får lyst på meir og meir...

 

Trur det må bli snopefri på meg og etter helga!

 

Ønsker alle ei flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd' date=' Birkebeiner! Treng det virkelig no!

 

Du seier litt meir feit mat, kan du komme med nokre forslag?

Er feks glad i røkelaks på egg, makrell i tomat på knekkebrøda, er det greit?

Kva ellers? (Reknar med at det er sunnt fett det er snakk om)

 

Hvis eg skal variere litt i inntaket, skal eg gjere det frå dag til dag?

Skal eg berre passe på at gjennomsnittet er på feks 1500 kcal, altså feks 1100 ein dag og 1900 neste dag?

Eller litt høgare ei veke og litt lavare ei veke?

 

Blei mange spørsmål til deg dette, skjønnar hvis du ikkje kan svare på alt[/quote']

Tilbake igjen etter langt fravær. Røkelaks og makrell i tomat er bra. Det inneholder masse Omega 3 som kroppen trenger. Tunfisk i olivenolje er også bra. Det er fint å variere kaloriinntaket fra dag til dag.

 

Så flinke dere har vært, Rakri og Rosalilje. Det er lenge siden du har vært på 4-tallet Rakri! Utfordringen er å bli der. Du har også gjort en kjempejobb, Rosalije. Godt at du klarer å holde deg i bevegelse. Det virker som du klarer mer enn for ett år siden. :)

 

Med meg har det gått motsatt vei. :) Derfor har jeg heller ikke vært inne på forumet. Rett før påske fikk jeg 2 store påskeegg på jobben og jeg klarte ikke la være å spise godisene. Det resulterte i at kroppen este ut. Vi var på hytta i påsken og da jeg satte meg på sykkelen, merket jeg at jeg måtte gjøre noe. Hadde problemer med magen og det var vanskelig å puste. Etterpå ble det masse trim fra onsdag og ut påsken. :) Først 4 dager med sykling, 246km, og 2. påskedag ble det en fantastisk tur i Oslofjorden med kajakklubben. Da var jeg veldig motivert for å gå ned i vekt. Men denne uken har det vært alt for mange fristelser, vafler og kaker på jobben og nesten ingen trening. Men jeg har planer om en tur på racersykkelen i morgen.

 

Jeg får ta meg selv i nakken og gå på vekta på mandag. I påsken tok jeg mål rundt forskjellige deler av kroppen (bryst, mage, hofte, sete, hals, lår og overarm). Totalt mål på 471,5cm. Med ny måling i kveld var totalen på 462cm. Det er en nedgang med 9,5cm. Hvis jeg klarer å gå ned med 4 cm i løpet av neste uke er jeg fornøyd. Jeg tror oppskriften er å rapportere status her inne litt oftere. Det forplikter mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se deg, Birkebeiner. Du og Hanemor er de som drar opp trimmen her, jeg og Rosalilje er vel best på maten ;)

 

Sammen er vi krutt :D:)

 

I morgen slal jeg også prøve meg på trening igjen. Kjenner at jeg nok ikke kan gjøre alle øvelsene, men får gjøre det jeg klarer.

 

Har spist tre biter godis i helga, en mentos, et drops og en liten fudge. Så er det ikke mere før evt siste helga i mai, når jeg og venninne skal på jentehelgtur. Deilig å være kontrollert. I bursdag idag ble det et bittelite kakestykke og en enda mindre halv bolle med syltetøy. Ellers "normal mat" i moderate mengder gjennom denne helga. Fornøyd!!

 

Herlig med vårvær altså!! JUHU!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du i siget, Rakri.

 

I dag ble det en liten sykkeltur på offroadsykkelen sammen med sykkelgruppa. Det var oppstart fellestrening for 2011. Etterpå var det servering av pølser på grill. Det ble min middag i dag. Ellers har dagen gått bra. Ikke noe utskeielser. Vekt på 60,0kg og jeg har drukket mer vann enn på lenge. Hurrah! :-) Første delmål er 58,5 kg til 17. mai slik at bunaden sitter pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :D

 

Godt når tallene er på vår side ;)

 

Er i siget ja, men er forberedt på stillstand eller liten oppsving etter et såpass stort nedhopp. 4tallet er der fortsatt - og håper det blir der!!

 

Var på trening i går for første gang etter operasjonen, og etter en mnd i ro. Fikk til de fleste øvelsene, men måtte være litt forsiktig på enkelte. Merket godt at det var lenge siden sist!! Nå skal det bare gå nedover på vekta og oppover på formen!!!

 

HURRAAAAA!!

 

Har det også supert på jobb. Virkelig fått en ny giv etter såpass lenge hjemme. Er godt igang med å jobbe som spesialpedagog - skifter snart over til å jobbe 100 % som spes.ped. Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Her er det storoptimisme å spore :D Så bra...kjempeflinke er dere!!

 

Dagene går så fort at jeg ikke rekker å være innom her nesten, men det går veldig bra. Spiste ett kakestykke på søndag (istedet for lunsj) og ett på mandag da jeg var på møte. Ellers har matveien gått veldig bra. Ingen snop eller vin eller noe ekstra siden forrige mandag!

 

Har også kjøpt meg kjole til bryllupet jeg skal i juni...var ei jeg kjente som skulle selge en kjole og den var kjempefin..trodde ikke den skulle passe meg da jeg synes hun er tynnere en meg, men den satt perfekt ;) Menom jeg skulle gå ned noen kilo så tror jeg den sitter like bra!

 

Merker det så godt på kroppen at den får bra med riktig mat om dagen..blir ikke så oppblåst. Bra med trening har det også vært!

Har ikke vært på vekta enda da..men blir ikke mange dagene førjeg får prøve meg oppå den igjen.........

 

Så kjekt at du fortsatt ser 4 tallet da rakri og at arbeidslysten er på topp..gode dager da!

 

Når man styrer med familieselskaper så blir det ofte litt tilfeldig hva man stapper i seg rosalilje...gudskjelov er det ikke alt for ofte det er.

 

Flink til å trene birkebeiner..glad i å sykle skjønner jeg! synes ikke jeg får like mye ut av å sykle jeg, men er greit en gang iblandt. Kjedelig å jogge bestandig å.

 

Håper dere har en fortsatt strålende uke jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Heisann!! Long time no see.... Jada... Da var det kanskje tid for å prøve seg her igjen... Surfa etter oppskrift på knekkebrød og endte på vektklubben... Moro å se at den gamle gjengen fortsatt er her... Etter lang tid med hus og diverse er jeg nå klar for å ta opp kampen mot kiloene (igjen...) Føler jeg har vært her før... hehe... Men har nå kommet meg inn i en god treningsvane. Hvertfall bedre enn den har vært... Ble en del mil på ski i vinter og nå har jeg fortsatt på sykkel og på beina. Har en runde på sykkel hvor første mål er å klare den på under 1 time (bruker 1 time og 10 min nå), og andre målet er å klare den andre veien... For det er mer stigning om jeg tar den andre veien.... Men denne og neste uke er sykkelen byttet ut med jogging/gange for jeg har visst meldt meg på Holmenkollstafetten :eek: Det er en etappe på 1100 meter, så jeg skal nok klare den... Men det er bare stigning da, så jeg må nok trene litt på forhånd så ikke melkesyra tar meg halvveis...

 

Vekta har jeg ikke prøvd på lenge... Men skal veie meg på mandag, så får vi ta det derfra... Den er på ca 71 tror jeg, dvs 3 kilo for mye... Men det er liksom ikke vekta som er viktig, bare jeg får strammet opp litt her og der...

 

Håper ellers alt står bra til :D

 

Klem fra mammamo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Då var konfirmasjonen vel oversstått! Hadde ein fantastisk dag, konfirmanten sjølv var veldig fornøyd:-)

Ikkje noko slankehelg akkurat...

Men rett tilbake i gode vanar mandag morgon både med mat og trim, så får håpe at det ikkje har gjort alt for stor skade:-)

 

Kjekt å høre frå deg igjen Mammamo! Me er her me veit du:-)

 

Høres ut som de andre er skikkelig motiverte og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Kveldsvakt på meg i dag. Lagde knekkebrød på dagen i dag. Mmmm, godt med avocado og tomat på!!! Avocado er jo kaloririkt, men samtidig er det veldig sunt og utrolig godt ;) Og så ble det jammen en lang jogge/gåtur i dag også. Kjenner jeg er skikkelig støl etter turen i går (det er da man angrer på at man ikke tøyde ut...) så jeg har nok brukt muskler som har vært i dvale en stund... hehe... Men kjente jeg ble skikkelig svett og så er det så fint i skogen på denne tiden av året :D Så jeg er jammen oppe i 8,6 trimpoeng denne uka :) Slikt liker jeg... hehe...

 

Ha en finfin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba mammamo - og artig du kommer innom tråden igjen ;)

 

Stillstand på vekta her - dvs 49.7. Det er jeg fornøyd med, i og med at det var ned 800 gram sist. 3.1 totalt ned siden i januar - så det tar tid. Men det betyr jo at jeg kommer meg i mål tilslutt :) :) 1.7 unna målet nå.

 

Var på trening på mandag. Planlegger å trappe opp til to økter til uka, og så tre uka etterpå (Da er joggetur /hurtig gange regnet som en økt

 

Så glad for å ha 4tallet først - men ser jo som jeg har sett lenge at det er mye trenejobb som må til får å få den kroppsformen jeg vil ha...

 

Ha en fin helg. I morgen kommer eldstejenta hjem for helga :D KOS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærsj - i går "sprakk" jeg i forh til snop. Bakte konfektkake, så det begynte med en rute kokesjokolade. Så ble det litt biter av marsipanen og en rute eller to til med sjokolade... akk, ja.. Det er visst best å være totalavholden lenge - da uteblir søtsuget!! Men fornøyd med at det ikke ble mer da :)

 

Fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Da prøver jeg igjen! Bøyer meg fortsatt i støvet for Rakri og Rosalilje, skikkelig stålvilje!! Mulig dere kan sende litt til meg?? :)

 

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon Rosalilje, altid godt når slike ting er over selv om det er gøy. Ikke lett å holde den disiplinen du har da, og det må da være lov i slike anledninger!

 

Rakri, å gå ned i vekt etter opperasjonen må jo være en seier! Gratulerer med flott resultat.

 

Her ramlet jeg fra i påskeuken :D Ryggen ble bedre og jeg var flink å gå tur, men så fikk jeg en syk unge ett par dager og ble dermed sittende hjemme, masse god mat, alkohol, snop osv.................................Så ble det en tur til Bremen med enda mer (MASSE) god mat og øl, og lite bevegelse. Kom hjem i går kveld, og får å avslutte oppfetingen, så var det konfirmasjon i dag. Bunaden var direkte grusomt vond, og nå må ting snus!!! Er jo ganske så kvalm og uvel her jeg sitter.

 

Har lurt litt på om jeg skal prøve meg på lavkarbo framover, men prøver nok med det som jeg har gjort tidligere til jeg har funnet ut litt mer om det. Noen som har prøvd?

 

Da satser jeg på att morgendagen blir bedre enn de siste ukene og att motivasjonen snart kommer for fullt til meg også!

Ha en strålende kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Takk for det Sassa! Men eg har berre stålvilje heilt til eg sprekk, og då sprekk eg skikkelig som regel...:-)

Velkommen tilbake, dette klarer du! ALDRI for seint å snu!

 

Synes ikkje akkurat at det var ein stor godtesprekk du hadde då Rakri...Må ha lov til såpass så flink som du har vore i vekesvis no. Det viktige er berre å la det bli med litt godteri, og ikkje fortsette, det er der eg har litt å lære...!

 

Hører du er skikkelig i siget med sunn mat og trim Mammamo!

 

Forrige veke og helga gjekk strålande. Akkurat det eg skulle med mat og 11,7 tp.

Vekta lørdag var 59,3 kg, så fekk jo straffen for nokre usunne dagar i forbindelse med konfirmasjonen då...

Synes egentlig det er litt flaut, for er jo meir eit hold vekten prosjekt eg driv på med enn ned i vekt...Føler egentlig ikkje at eg har fått heilt uttelling for innsatsen heller, for såg gjennom dagboka mi og har sidan nyttår hatt 14 dagar med utskeielse og 112 dagar med eit gjennomsnitt på 1300 kcal. Dessuten har eg hatt ganske mange trimpoeng på den tida.

 

Men går på med friskt mot vidare, 3 veker til sydentur og bikini! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Hei igjen..her går dagene fortsatt unna! Men ingen sprekk foreløpig, bare kontrollerte ekstra kalorier som jeg vet at kommer..var i barnebursdag i helga så da ble det et lite sjokoladekakestykke og litt gele..ellers veldig bra. Bra med trening også..teller ikke trimpoeng, men vet det er nok..

 

Registrerer vekt i morgen tenker jeg...så får jeg se hvordan det "egentlig" ser ut...hjeelp...

 

Høres ikke ut som kroppen din vil gi slipp på flere kilo rosalilje...Vet ikke hva du føler selv, men synes du det er feil å holde den vekta du har nå? Heller fokusere på å få trent som du har gjort..for der har du virkelig forbedret deg!

 

Velkommen tilbake sassa :D flere som druknet i påsken ja :) Håper du kan komme inn her og hente litt motivasjon!

 

Vil vel ikke si det var den største sprekken du gikk på der Rakri ...he he...det vanskelige er å stoppe. Å det klarte du...så flink!! Jeg har da holdt meg unna i 2 uker nå...litt stolt da !!

 

Ha en strålende uke med masse trening og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Aldri forseint å snu nei Rosalilje, men har liksom ikke fått helt til den snuopperasjonen det siste året føler jeg. Har bare gått feil vei føler jeg :) Men, men gikk ikke opp, kan iallefall ikke gjøre det med det tallet som vekta viste i dag. Så nå er jeg igang (igjen). Har fått gått en tur i dag, i tillegg har jeg kjøpt meg en liten trampoline som jeg har i stuen. Har hatt det tidligere, og syntest det var en effektiv trimform på travle dager :D Satser på att det går rett vei nå snart!

 

Er enig med de andre her Rakri, att den sprekken var ikke så farlig, men skjønner jo att du kanskje har en litt annen følelse :)

 

Hanemor, er litt misunnelig på den treningsiveren din! Du må jo ha en stram og fin kropp!

 

Enig med Hanemor jeg Rosalilje, kanskje du skal satse på å holde vekten og kanskje heller prøve å stramme opp om det er det som er problemet. Ønsker deg ialletilfeller lykke til!

 

Ha en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Trampoline i stua?? den var ny, men sikkert effektivt :) Når man kommer inn i gode treningsrutiner så synes ihvertfall jeg det er vanskelig å bryte dem..

 

Har vel egentlig alltid holdt på med en eller annen idrett...håndball, ski og orientering...så da har man fått gode vaner. Noe jeg er veldig glad for i dag. Blir i dårlig humør om jeg ikke får kommet ut på noen dager.. Tja stramm kropp...tjaa...er vel ganske greit, men 3 svangerskap har satt sitt preg på magen. Skulle gjerne ha fått strammet opp mer der! Men det er vel alltid noe man ikke er fornøyd med...hverfall når man er jente!!

 

Vekta i dag viste 66,7kg..ikke akkurat ukjent tall :D Men var mye bedre enn jeg kanskje hadde fryktet..har da gått ned 100gram siden forrige registrering inne her...he he...jada..da var det å jobbe for å bli kvitt de siste pyntekiloene igjen!!

 

Nå skal jeg ut å løpe intervall..ikke akkurat noe jeg gleder meg til, men har med svigerfar så da er vi da 2 om det...

 

Ha en fiin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - ikke den store sprekken fredag, men det ble en "anelse" mer lørdag. Så etter det - og framover blir det null snop!! Blir nok en god is eller noe på 17.mai da, tenker jeg.

 

Idag feirer vi tre års bryllupsdag, så idag er det vin i glasset. Det ble det faktisk nesten ingenting av i helga som gikk. Skal steike asparges og serranoskinke etterpå - når jentungen er i seng. Hun skal få se Norge synge i GP. Fest på lørdag da i samme anledning. Tapaskveld - så da blir det utfordring å ikke frotse for mye i alt det gode - (alle stiller med et par retter hver) - samt holde et moderat vininntak.

 

Føler også mitt prosjekt mer er å holde vekten, ikke gå ned.. men husker jo samtidig at vekta var nesten 53 i januar, mot under 50 nå - så det er vel bare å fortsette arbeidet :)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Ja vi er vel litt i samme bås...lyst til å holde meg på den vekten jeg er nå jeg også..men da er det greit å komme ned ett par kilo til slik at jeg ikke er veldig mye over grensa mi plutselig...vet hvor fort gjort det er!!

 

Så da får man ta noen strengere uker innimellom! Fortsatt godisfri..hmm...såå lyst på noe søtt, men. Skal på fest på lørdag så da blir det sikkert nok alkohol..å så skal vi på tur til london neste helg så da skal jeg kose meg!

 

Tenker som du at det blir sikkert en is og litt godt på 17mai! I dag har jeg spist en bolle..var på besøk til ei vennine som akkurat har fått baby så da må man jo spise litt når det blir servert!

 

Har ellers vært på dugnad i barnehagen og rakt plen..åsså vært på friskis og svettis time. Så en bra dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble dagen tilbrakt på sykehuset. Jentungen kom hjem med hoven fot etter treningen i går. Den var såpass hoven idag at jeg ville sjekke det - og det var lurt, for det var slått løs et lite bein. Så da ble det gips, krykker og seks uker i ro. Får den akkurat av til sommerferien begynner..jaja.. sånn kan det gå.

 

Etterpå møte på jobb, så har virkelig sittet på baken i hele dag. Håper å få til en joggeøkt + litt styrke i helgen. Må finne tilbake til treningsstimen som jeg var inne i før operasjonen.

 

London er herlig :D Da må du kose deg. I storby blir det jo ofte mye gange, det kompenserer for alt inntaket, skal du se :)

 

Nå er det natta her. Tidligvakt i morgen - men så er det helg :) :)

 

Gleder meg til GPfest, selv om Stella røk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...