Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Gratulerer med nedgang Rakri og mammamo, flinke jenter;)

 

Hos meg har helga bestått av Sommerfest med jobben på fredag, og da drakk jeg kun 1 cider og spiste mat.

Lørdag var vi ute og kjørte motorsykkel og koste oss. På kvelden var det fest, mye drikke og masse reker:p Moro!

 

Stille og rolig igår... og egentlig stille på jobb idag også....

 

Moro å lese om dere andre, og det er motiverende også! Jeg håper denne uka blir bra for meg tiltross utskeielser i helga. Skal være flink resten av uka:)

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ellie25

Kort rapport fra meg i dag. Har bryllupsdag i dag, så det blir nok litt feiring i dag også. Mye for tiden nå. Først eksamensslutt, så bryllupsdag. Mulig jeg ofrer kalorikvorta og tar noe god mat til kvelden. Må jo nesten feire. hehe.

Er jo ikke krise om det blir stillstand en uke til. Vi får se. Skal kose oss uansett.

Ha en fin kveld da folkens. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen overstått, og tror jeg greidde meg sånn tålelig bra. Fikk i meg litt for lite på søndag og har ingen matlyst i dag.... Det er litt trøbbel i heimen... huff..som forhåpentligvis ordner seg.....

 

Lørdagen på festival resulterte i litt vin... godt over kvota igjen.... HUFF!!!!! :-O

 

Veie/måledag i morgen, og det er siste kursdag før sommeren. Da er det 8 ukers kurspause, før vi skal møtes igjen i slutten av august... Så jeg håper å ha mistet noen kilo før den tid! :-) Blir jo her inne da!

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en badevekt, slik at jeg kan veie meg hver tirsdag selv.? Eller skal jeg bare måle cm?

 

Gratulerer med bryllupsdag, Ellie25!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ellie, GRATULERER med bryllupsdagen!! Klart du skal feire!! k015.gif

 

 

Isis, huff, jeg vet hvordan du har det!! Det er ikke noe godt når det står på, men jeg skal krysse fingrene for at det ordner seg til det beste for deg!!

Har det veldig ustabilt jeg også, men håper også at ting kan bli bra igjen... meldte oss på et kommunikasjonskurs idag, som er til høsten, så jeg håper vi er av de heldige som får plass. Det går over en helg.... Tror det kan være nyttig for oss begge to... Og siden det ikke ble noe av familieterapeut alikevel, så er dette et alternativ, som han gikk med på nå etter enda mere trøbbel...

Kjenner forresten til det med festivaler gitt, hehe... blir noen på meg også i sommer:D

 

Jaja, nå har jeg spist, kyllingfilet og potet med salat, nam nam:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Litt ekstra vin tåler man vel innimellom. Det ble litt ekstra på meg også,i helga (ett glass fredag og 1.5 glass lørdag) men nesten 4 liter vann igår, gjorde sitt til at ikke vinen fikk noen innvirkning på vekta (tror det må være det da)

 

Grattis med bryllupsdag, Ellie. Klart det må feires - og det går jo an å lage noen god kosemat som ikke er så kaloririk (men det vet du jo selv) Feks kyllinggryte med paprika, løk, tomater, gulrot, squash, litt godt krydder eller hønsebuljong og så ris eller hva du foretrekker med - kjeeempegodt og lite kalorier. ps Gleder meg til trilletur på fredag ;)

 

Hvor i landet holder dere andre til? man kan jo tydeligvis være meget nært ;)

 

Det er ikke noe bra med dårlig stemning i huset.. :confused: been there... men det var før da. Noen ganger går det ikke å løse floker, men håper på det beste for dere. Idag er jeg ganske nygift (en drøy mnd siden) og veeeldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. bamsemums er visst blitt min nye lidenskap :confused: Kjøpte en pose for en uke siden, og nå har spist en bamse eller to hver dag (ok, skal innrømme at det en dag ble tre av disse) hihi... Samtidig er det en ganske grei utskeielse - en bamse gir 33 kalorier - og smaker helt fortreffelig til ettermiddagskaffen (eller på kvelden når alle er i seng). Jeg unngår iallefall å flippe helt ut over godteskåla når jeg gjør det slik. Litt ulikt hvordan behovet etter søtt er. Kan gå i dagesvis uten snop også, men altså ikke nå for tida. Husker ikke sist jeg kjøpte smågodt - det er nok enda "farlig" å slippe seg løs der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg bor i Telemark, nær sjøen:p

 

Nygift er kos;) Håper dere kan ha det like godt hele tida, selv om dagene kan variere litt...

 

Jeg hadde nok spist flere enn en eller to bamsemums hvis jeg først har dagen....huff.... men godt er det:D Du er flink som klarer det, og det virker tydeligvis også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Hmm. Ikke så bra at dere kar knute på tråden damer. Men jeg krysser fingrene for dere og håper det går bra. Har "heldigvis" ingen tips til dere siden jeg aldri har vært i situasjonen selv. Jeg har vært heldig med begge mine to ekser fra ungdomstiden, og mannen jeg giftet meg med. Jeg må være veldig uheldig i kortspill. hehe

 

Tusen takk for grattulasjonene. :D

 

Raki: Joda, det går å lage noe kcalorifattig. Ikke vanskelig engang. Men litt av poenget var at vi skulle slippe å lage maten selv. Vi tok restaurant i dag også vi. Er så deilig å slippe å kokkelere, samt å slippe rotet etterpå. ;);)

I tillegg har vi tatt opp en bit av bryllupskaken (ligger bilder på siden min av kaken. Ville ha noe som ikke "alle andre" har) fra fryseren, så den skal nytes den også. Kommer vel ca 4-500 kcal over annbefalt inntak i dag, med det driter jeg i. Nyter det mens jeg kan. Nå er det lenge til neste "unnskyldning" for å skeie ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Skjønner godt at du ville ut å spise! Deilig å slippe styret en gang iblant:) Hva er siden din da, så vi kan se kaka? Hørtes deilig ut:eek:

Jeg venter på jordbær jeg! Har en mann som kjører for Bama, og idag hadde han fått med seg jordbær hjem:D Nammenam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ;) jeg tenkte ikke en gang på at det går an å gå ut å spise... helt sant altså.. Ikke noe vi med babytvillinger gjør, for å si det sånn!! I påska var vi ute for litt mat og en pils mens eldstejenta passet dem, men nå er det så uforutsigbart når de våkner første gangen (alt fra kl 21 til midnatt), så da blir det ikke til at vi gjør sånn. Og å ha dem med oss må vi nok vente med til de kan sitte i høy stol iallefall... hehe.. lo godt da jeg skjønte jeg ikke tenkte at du selvsagt bare dro ut for å spise :) håper du koste deg med god samvittighet!! og med kaka også (jeg har jo sett den - den var fiiiiin) Liker også det som ikke alle andre har - sånn 3etg med roser feks - er vel rimelig standard.. ikke det at det er noe galt i det, men vi valgte også utradisjonelt.

 

Ja, ang tvillinger - det er veldig kos - og jeg virkelig storkoser meg med småbarn igjen, men det er mye jobb. Selv om de primært sover samtidig, er det alltid en som sovner / våkner før den andre. Så idag har det vært drøyt 30 minutter tilsammen med ingen våkne barn...phu... Non stop omtrent fra halv sju i morges til nå.. Samtidig så er de veldig blide og fornøyde gutter - og veldig artig.

 

Jordbær er bra - og her inne har jeg lært at med vaniljekesam blir det superduper dessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Siden min ja. Det fins så vidt jeg vet ikke noen profilsider eller noe slik her inne. Jeg og Raki har utvekslet facebook og har avtalt trilletur på fredag, så det var facebook jeg siktet til. Underlige sammentreff vil ha det til at vi faktisk bos bare et par hundre meter fra hverandre, så jeg kan faktisk se huset deres fra stuevinduet vårt. Er det mulig liksom? Men jeg kan sende deg PM med facebook-info hvis du vil. Hvis du har facebook-profil da. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Haha. Raki, du rakk å svare mens jeg skrev den forrige. må legge til litt da

(forrige innlegget mitt var primært rettet til mamsen 69)

 

Raki: Ut å spise har vi faktsik gjordt TRE ganger denne mnd. Det er IKKE normalt. Er vel fire (KANSKJE fem) ganger på nesten ett år, og tre av de er siste mnd. Det har vært så mye å feire, så da har det blitt litt spesielt. Hehe.

Da snuppa var like liten som småttisene dine dro vi heller ikke fra henne. Jeg hadde tilogmed litt problemer med å forlate henne med pappan sin i noen timer. hehe. Jeg var kanskje litt hysterisk. Men bare litt. hihi. Førstegangsmamma med baby som hadde vært masse syk og nesten dødd fra oss, og som hadde veldig vanskelig for å ta til seg mat så at puppen ikke var tilstede var nesten KRISE, og ikke bare i hodet mitt. ;)

Jeg gleder meg masse til å hilse på dere på fredagen. De ser herlig skjønne ut de små trolla dine.

I dag har snuppa vært hjemme fra dagmamman siden jeg har hatt fri fra jobb og bestemor skulle dra hjem igjen i dag. Da trenger jeg jo ikke vekkerklokke tenkte jeg da jeg la meg. Jeg stod opp halv ti....

Da jeg gikk inn til snuppa og spurte om vi skulle stå opp nå bare kikket hun på meg og sa "Nei!" mens hun knuget bamsen tettere inntil seg og vendte meg ryggen. hehe. Hun koste seg i sengen sin hun. Herlig med lange morgener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang alle sammen!! Dere er flinke. Her går det helst bare opp fortsatt, men får skylde på att det har vært mye utskeielser de siste helgene. Har jo vært flink i ukene, så jeg skjønner ikke dette helt:(

 

Men, men det er iallefall veldig inspirerende å lese hvor bra det går for dere. Jeg må vel snart gå over i en annen tråd nå tror jeg, har jo blitt mer enn 10 kg jeg skal ned nå;)

 

Har en travel uke med mye jobbing så det blir nok ikke tid til noe særlig trimm denne uken og til helgen skal jeg på korpsfestival i Bø, så det ser vel dårlig ut for neste ukes veiing også.

 

Stå på dere som klarer det så går det nok min vei også til slutt.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Jeg sitter nå på jobb etter en kveld med masse moro og masse damer og masse snop og kake.... Men men, tror jeg holdt meg under 2000 kal, så jeg er fornøyd. Hadde torsk til middag i dag, for å spare kalorier til i kveld... hehe... Og så elsker jentene fisk da, så det er ikke noe problem :)

 

Gratulerer med bryllupsdag da, Ellie!! Koselig det! Og selvsagt skal man kose seg på en sånn dag!! Har 5 års bryllupsdag i august jeg ;) En lørdag i år!! Så da skal vi kose oss!! Har vært sammen med min kjære siden jeg var 16, så noen forhold holder i maaange år ja... hehe...

 

Mamsen: Hvordan i huleste klarte du å få til den figuren din???? Vil jeg å!!!

 

Ellie og Rakri: Så koselig at dere skal på trilletur da!!! Moro at dere bor så nærme hverandre!!! Hva er oddsen for at man møter "naboen" her inne liksom... Her er vi noen få som skravler litt og så bor dere så nærme... Moro!! Og jeg kjenner meg veldig igjen i seres beskrivelse av dere selv, når det gjelder ut på byen og sånn... Har aldri vært noe party-menneske i grunn, ikke min mann heller. Vi koser oss hjemme. Et glass vin en sjelden gang... Har ikke noe behov for å dra ut på byen. Er jeg på fest er det sååå mye koseligere å være på vorspiel og ikke dra på byen... hehe...

 

Bor midt i Oppland jeg da, ikke veldig langt fra Gjøvik ;) Om noen av dere vil ha meg som venn på FB så bare send en priv. melding.

 

Isis: Tror kanskje jeg ville kjøpt meg ei vekt jeg da... Eller kan du veie deg et annet sted? Blir litt lenge å gå 8 uker uten veiing, tenk om du ikke går ned noe liksom, da er det jo greit å prøve å fikse det før du kommer på kurs igjen?? Du merker jo om du går ned eller ikke, men du fpr liksom bevist det bedre med en vekt?? Vet ikke jeg altså? Har akkurat kjøpt meg vekt selv og det er uker hvor jeg går ned i vekt, men ikke i cm og omvent... Syns vertfall det er veldig greit å ha en vekt...

 

Rakri: Tenk at du snart er i mål!!!! Såååå bra da!!! *klapper* Gått ned så mye bare siden februar!! DET er imponerende!! (Leste i et annet innlegg her inne om litt av bakgrunnshistorien din og da er vektnedgangen ENDA mer imponerende!!!!) Håper du er STOLT av deg selv altså!!

 

Ut og spise ja... Ikke ofte man gjør det med en 4-åring og en 2-åring heller... hehe... Hadde nok gått fint, men det blir så mye mas liksom... Hjemme kan man jo irettesette dem, noe som ikke alltid er like lett på en restaurant... Får prøvd oss når vi skal til Kreta i september... hehe... Men det går nok bra det.

 

Ellie: Herlig med unger som sover lenge ja!! Det gjorde også eldstejenta mi. Men nå deler mine 2 rom og da er det jo alltid en av dem som våkner tidlig... Men jeg klager ikke, de sover som regel til 8. I dag hadde jeg 4 stk... Var optimist i går og la 4 barn under 4 år på samme rom... hehe... og de 2 som ikke var mine var ikke vant med å dele rom... Så klokka ble 23 før det ble stille... Men den første var oppe igjen 6.30 i dag tidlig... zzzzzzzz

 

Baby ja... ønsker meg en til jeg da... men ikke min kjære... Så han må nok overtalse litt ja.. Vi kvinner pleier å få det som vi vil, ikke sant?? hehe :D Men vil vente litt til jeg da, et år eller noe... Så jeg har litt tid på meg enda.. hehe...

 

Oi, dette ble visst masse... hehe... God natt jenter!! Såå koselig å bli kjent med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

For å ta figuren først, så finner dere mange fine på denne siden http://www.cosgan.de/index.php?setlang=english

 

Jeg har facebook, så du kan gjerne sende det til meg på privaten, så kan jeg legge den til.... har ikke vært inne der på lenge, for det er jo 100vis av meldinger eller sider som blir sendt hele tida, og folk som klikker og er intrissert...helt ned i 18 år.... blir litt rart,....

Men, skal gå inn og få sjekka jeg, og prøve å slette noe av det jeg sikkert har lagt til som har blitt sendt, hehe....

 

Så koslig at dere er naboer og blir kjent med hverandre!! Det er jammen ikke verst!!

 

 

Ellie, det høres ut som om du har hatt det tøft da datra di var liten, og ingenting er verre enn sånt! Godt at alt gikk bra, og så herlig med ei som koser seg og nuter dagen og morran:) Hørtes så kos ut....

 

sassa, hm.... du må bare stå på, og holde deg her hos oss... snart er du på vei ned, og da kan det hende at det løsner fort:) Skjønner at du blir frustrert! Drikker du nok vann? Du får prøve å passe på at du spiser nok til helga, og drikke masse vann

 

Mammamo, klarte du deg med under 2000 kaorier, så var du flink:D

Lykke til med overtalelsene ang baby, og innen et år har han nok skiftet mening, hehe.... du klarer nok det;)

 

Kommer innom litt senere, skal besøke en syk tante og så på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Sassa: Huff det var ikke bra. Her gjør du nok noe feil. Hva spiser du vanligvis iløpet av en dag? Hvor mya kcal ligger du på? Du nevner utskeielser i helgene, det må det bli slutt på (streng pekefinger!). NBei jeg tuller litt nå, er ikke streng i det hele tatt, men det er ikke så realistisk å tro at man skal rase ned i vekt når man har utskeielser (i flertall?!) i helgene. Hold deg på riktig anntakk kcal også i helgene, og kaloriene må komme fra riktig type mat. Da skal du se du begynner å gå ned. Hvis du vil ha litt videre veiledning er det bare å si ifra. Har satt meg godt inn i hva man kan og ikke kan spise og hvordan og når man bør spise det så det er bare å spørre. Uansett så IKKE gi opp, vi er her for å støtte deg. Og IKKE bytt tråd. Dersom det skulle bli mer enn 10 kilo så varer det ikke lenge før du får has på dem og er tilbake under ti kilo overvekt igjenn. Dette klarer du. Stå på, så skal jeg dytte deg i ryggen når motbakkene blir tunge. ;)

 

 

Isis: Kjøp deg en vekt! Det koster ikke mange kronene for en grei digital vekt. Kjøpte min for 2-300 på clas ohlson. :)

 

 

Mammamo: Mhm, det er litt sært at vi faktisk bor så nærme hverandre. Hva er odsen for det liksom? Velg ut ti damer fra rundt om kring i landet, og vips så bor to rett ved siden av hverandre. Sære greier. hehe.

Snuppa er heldigvis glad i å sove om natten. Hun har ikke alltid vært sånn, men vi har testet ut en del smarte råd og plutselig gikk hun fra å våkne annen hver time gjennom hele natten og stå opp kl 06.00 til å sove uavbrutt hele natten og stå opp kl 09. Herlig det. Hun har aldri vært noen sovebaby da. Selv som nyfødt sov hun maks 15-20 minutter i slengen på dagtif og maks en time i strekk på natten. Hun hadde kolikk i starten så når men legger det sammen så blir det kjipt ja. Men nå er hun verdens snilleste unge og hun sover godt, så livet med henne er bare herlig.

 

 

Baby ja. Hehe. Her i huset er det faktisk mannen min som maser om at vi skal komme i gang med nr to. Jeg er mer tilbakeholdene enda. Vil vente litt til. Nå trener jeg ganske mye (er konkurransedanser) og vil ha litt tid til å forbedre meg og få konkurrert litt igjenn før det blir en baby til. Jeg HATER å stå tidlig opp, så jeg har ikke noe rush med nr to enda. Jeg er jo bare 25 år enda, så jeg har goooood tid. hehe. Selvsagt her jeg veldig lyst på en til NÅ!, men jeg tror nok at alt totalt blir til at jeg vil vente en stund til ja. ;)

Dere blir nok enige til slutt mammamo.

 

 

Dere som bruker facebook: Bare legg meg til om dere vil, men forklar hva som er nicket her inne da så jeg kan skille hvem som er hvem.

http://www.facebook.com/profile.php?id=655157208

 

 

Nå skal jeg få min slitne kropp ut på jobbetur tenkte jeg. Det er noe jeg HATER, så det skjer kanskje to ganger i året til vanlig. Skal prøve å bli litt flinkere til det nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå har jeg lagt deg til på Facebook, Ellie, og sååå koslige bilder du har der da!! Og for en flott mann og datter:) En fin kake ja... skulle gjerne hatt en smak, haha

 

Du ser jo forresten strålende ut selv også!! Koslig å se hvordan andre egentlig ser ut, man danner seg jo et bilde som ofte ikke stemmer.

 

Idag har været blitt veldig bra, sola skinner og det er godt og varmt... deilig:)

 

Skal få gjort litt her på jobb før jeg skal en jentegruppe på kjøkkenet, men vi snakkes senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassa: Du må ikke bytte tråd! Jeg også meldte meg på denne tråden i god tro om at jeg skulle ned noen kilo... men vekten viste at jeg skal ned 13 kilo....

 

Jeg fikk "streng beskjed" om å holde meg til denne tråden her, :-) Det var jo koselig! Så du må bare bli her!

 

Ellie: ... vi har en felles venn på facebook.... :-) Skal kjøpe vekt idag, tror det er lurt! Hvis jeg kan adde deg, så får du se. :-)

 

Veiing og måling coming up senere idag.

Og relativt stabil hjemmefront, muligens et lite panikkanfall fra min side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Mamsen: Takk takk. Jeg er rimelig stolt av mann og barn ja. De er fantastiske begge to. Tror jeg må ha vært mor theresa i et tidligere liv eller noe, for å fortjene dem mener jeg...

Har ikke rukket innpå å kikket på din side enda, men blir snart nå. Skal bare kaste i meg noe mat. Har akkurat vært ute og jogget.

 

Isis: Legg meg til du. Bare koselig

 

Og dere andre som vil også, bare legg meg til på facebook. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Da har jeg bestilt tur til Tallinn til høsten!! Jentetur med koret mitt ;) Blir helt sikkert moro!! Spa og shopping og kos!! 2 av søstrene mine er med i koret også :)

 

Har lagt deg til jeg Ellie ;) Og for dem som ønsker å legge til meg også så finner dere link fra Ellie sin profil... Ble venn med henne i dag 13.11. Koselig å få et bilde til nicket liksom :D Veldig fine bilder ja!! Nydelig jente dere har!!

 

Sassa: Du må IKKE bytte tråd nei!! Vi er her for å hjelpe hverandre vettu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jammen unna. Ute på tur et par timer, og så har det "skjedd" masse her. Artig ;) Ang det som Ellie sier med riktig antall kalorier og ikke for mye utskeielser: det er superviktig. Litt kjedelig kanskje, men sånn er det. Har vært her inne i 17 uker snart, og de gangene jeg ikke har gått ned er det pga litt ekstra kos (er vel en gang jeg ikke hadde spist mye ekstra, men derimot drukket for lite vann) Så det er helt avgjørende å være nokså slavisk :confused:

 

Men følger man det sånn nogenlunde iallefall, gir det resultater, så ikke gi opp.Selv går jeg nok noe over totalt sett på kosemerker, men det er pga vin. Vil gjerne ha meg et glass både fredag og lørdag for eksempel. Så jeg teller ikke med vinen på kosemerkene, men passer på at det totale inntaket ikke blir for høyt. Tror nok hver og en av oss finner slike "smutthull" av egne varianter på ting, slik at en føler det er til å leve med.

 

Er det flere som opplever å bli litt fanatisk? Idag måtte jeg ha puppestopp, og bestilte meg en latte. Og så lagde de den med H- melk. Trodde da alle laget den på lett nå. Var bare så vidt jeg ikke sa at jeg ikke ville ha den (men høflig som jeg er gjorde jeg jo ikke det da) Så jeg drakk min lille latte, men kaffeopplevelsen ble ødelagt av at jeg bare tenkte på at det var masse masse ekstra kalorier i den. Er jeg fanatisk eller tenker dere også sånn? Så da kuttet jeg youghurt som mellommåltid da jeg kom hjem.. jaja.. skal ikke kjøpe latte der neste gang iallefall

 

Blir nok av resten av dagen. SKal til en venninne og se film, samt spise kyllingsalat... en kveld med husmorfri med andre ord.. Trenger det!!

 

ha en fortsatt fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og veid, og det ble 2,1 ned. Read my lips - 2,1!!!!! Kilo altså! :-D

 

Men det var litt opp sist da, og varme/vann i kroppen/pms og alt.... men i snitt normal nedgang pr uke. :-) 3,1 på 3 uker... Skriver det i resultattråden vår jeg.

 

Ha en strålandes kveld alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratulerer isis, for en nedgang!!! Det må jeg si... Så flink:)

 

Rakri, jeg er nok som deg og tenker det samme... det ødelegger litt av gleden med å kose seg når man får i seg mer enn man hadde tenkt... bortkasta med helmelk liksom, hehe.... men jeg håper den smakte godt:D

Håper du koser deg på besøk!! Nyt frikvelden!

 

Mammamo, så moro med Tallin da!! Skulle gjerne ha vært der en tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Gratulerer ISIS!!! ;) WOW!! Kjempebra da!!! Du bør virkelig være stolt av deg selv!!! :):D

 

He he, Rakri, jeg tenker også sånn... Enda jeg har ikke vært her så lenge som deg... Men det er vel sånn det blir... Er jo greit å kunne skeie ut, men det går fint an å skeie ut med litt lettere produkter også ;o) De hadde ikke behøvd å bruke H-melk nei... Skeier ut litt stadig vekk jeg også... Litt mer enn kosemerkene ja... Men vekta går jo ned uansett, og om jeg skeier ut så planlegger jeg det, slik at jeg spiser lettere hele dagen ellers, så kaloriene ikke går over grensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Hei. Jeg kommer akkurat fra jobb nå (kveldsvakt) og er SULTEN så skal lege meg litt mat. Må bare si et par setninger.

 

Isis: GRATULERER!!!

 

Mamsen: Hvor i alle dager skal du slanke deg da? Du har ikke så innmari mye bilder på siden din akkurat, men fy fader, du er da kjempeflott!!!

Hvis du likson skal ned flere kilo nå så må jeg jammen revurdere egne mål ja. Hehe. Jeg kommer ikke til å være så stram i fisken når jeg når mine 63 kilo som du er nå. Hvis bildene er forholdsvis ferske da. Det vet jeg jo ikke. Mine bilder f eks er før jeg begyndte å slanke meg så jeg har jo mistet litt fra da de er tatt, men det er ikke så innmari mye det er snakk om enda. Har jo bare holdt på i en mnd enda. Men jeg kan ikke forstå at du skal ha lagt noe serlig på deg siden de bildene ble tatt mamsen. Du er kjempeflott nå du. Trenger ikke ned noe mer. Vil du ha et kakestykke kanskje? hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...