Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Snart middag her også, samboer er på fest med jobben ( og skeier ut!! hehe), og jeg har kåken alene(sammen med katten min) . Litt godt det også...

 

Kakedag på jobben idag, og det er da alltid KAKE, ikke sant? Ingen som stiller med melonbiter eller annen deilig frukt. Jeg tok LITT, en halv bit med sånn skolebolle-kake-ting. UTEN gult og UTEN melis. Godt, men det var egentlig herlig å kjenne at en faktisk KAN begrense seg. :-) Måtte jo ha plass til mellommåltidet mitt også. 2 deilige hjemmelagde brødskiver med Philadelphiaost og masse grønt oppå, samt masse rød løk. Jummi.

 

Har trent masse i dag(nesten 4 trimpoeng! Spinning og styrketrening) , og er sulten som en ulv! Idag blir det Uncle Bens indian curry saus, med kikerter og brokkoli og poteter. og blomkål. Fyller oppi med grønnsaker... :-D

Kom på at jeg såg en oppskrift på blomkål-mos en gang, som et slags substitutt for potetmos. Tror den var ganske rett fram, slik som vanlig potetmos...

 

For de av dere som har trim-strikk, så fant jeg noen øvelser her:

https://www.vektklubben.no/cgi-bin/view.cgi?id=1496&cat=72

Husk at styrketrening med trimstrikk jager cm'ene på dør! :-)

 

Ellie25: Hva studerer du til?

 

Mammamo: En annen glimrende måte å gå ned i vekt på, i tillegg til å gi blod, er å amputere et ben..... huff. Det var en Kristoffer Schau vits som han tok rundt den tiden da Arve Opsahl måtte amputere benet sitt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Ojsann, det hørtes kaldt ut hvis du må fyre nå... håper det snur fort da!!

Jeg har lukket vinduene og slått av vifta, men har hverken slått på kabler eller varme, og håper jeg slipper det før i september:) Det er 15 grader ute, men meldt kaldere....

 

En gang i mnd må du kunne spise det til middag... bare pass på at det ikke blir så mye ekstra de dagene av andre ting.... Vi spiser alle noe innimellom, og det må være lov. Vi skal tross alt leve normalt:)

 

Takk for kryssingen, satser på at det holder meg frisk fremover nå;) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Mmmm. Da har vi vært og spist. Spiste pizza, men ikke så innmari stor posjon (halve det jeg fikk servert på tallerkenen). Regner 500 kcal på det. En hel sånn porsjonspizza kan da ikke være mer enn 1000 kcal vel? Hva tror dere?

 

Jeg regner egentlig med jeg har tatt i litt drøyt hardt i. Men det får bare være. Dagen i dag bli helt krise uansett. Rett før eksamen spiste jeg en yoplait som er rundt 75 kcal. Så etter eksamen var ferdig løp jeg gjennom dursjen FØR (hehe) jeg kastet i meg en til yoplait til og syklet på trening. Etter trening var dermed VEEEEEEELDIG sulten, men da var det så nærme middagstid at jeg bare spiste en tredje yoplait. Totalt har jeg kanskje spist 700 kcal i dag da? Og nå er jeg stappmett, så det blir ikke stort mer i dag heller.

Skal jeg fylle opp kvoten så må det dermed bli med ufornuftige ting. Skal snart ned på kino nå, så jeg tror jeg popper en pose popcorn og tar med meg i tillegg til et par bamsemums eller noe. Men dagen blir da altså ikke helt som planlagt.

 

Men men. Skulle det føre til at det ikke blir nedgang denne uken så får det bare

være. Veide meg i dag, og det er ikke ned noenting (heller opp 100 gram, men det svaier jo da) så det ser ikke så bra ut så langt. Søndag nærmer seg fort, så siden det ikke er noe nedgang til nå og med en utskeielse så regner jeg ikke med nedgang. Hehe. Greit nok det. Har jo gått ned så innmari mye disse ukene at det bare er bra å bremse litt. Skal vel i teorien ikke gå ned mer enn ca 500 gram i uka helt egentlig....

 

Isis: Når jeg er ferdig skal jeg være jordmor. :-)

 

Mammamo og mamsen:

Tja. Er jammen ikke helt sikker. De har strøket en annen jente fordi hun ett sted hadde bare et strek under svaret ett sted. Og en annen strøk en gang fordi hun hadde skrevet ml istedetfor mg ETT sted i utregningen. Svaret var riktig og med riktig benevning. Så jeg regner egentlig med de stryker meg. De er helt SYYYYYYKT strenge. Det er ikke nesten 75% som stryker for ingenting. hehe.

 

Mammamo:Kos deg med husarbeid og peisknitring da. hehe. :)

 

Raki: Nå er det 17 mnd siden jeg fødte, og jeg sliter enda med bekkenet. Ikke så mye at det hindrer meg i å gjøre ting, men såpass at jeg har problemer med å sitte stille lenge og lese f eks. Jeg klarer det jo, men det er smertefullt og ikke noe gøy. ;) Jeg bor også nære sentrum i Trondheim. Har hus på singsaker. Kanskje vi treffes en dag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isis, sååå flink du var med kaka på jobb idag!!!

Ble blomkål-mosen god? send gjerne oppskrift hvis den ble det:p

Skal sjekke den strikk-siden også etterpå, for jeg har det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ellie, 500 kalorier er ihvertfall mer enn nok hvis du spiste bare halve, jeg kan ikke skjønne annet... Men du burde prøve å spise litt nøtter eller noe ikveld kanskje.... hvis ikke så går det vel greit om man spiser litt mindre en dag innimellom...

 

Håper på at de ikke er såå strenge og at du har klart det idag ;)

 

Jordmor er nok kos....mmm.... kjenner ei som er det og hun trives godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkålmosen ble ganske bra, den blir kanskje bedre med litt muskat? Var tom for muskat....

Kanskje det hadde vært bedre med litt potet i? For den trakk liksom ikke til seg melken, ble ikke kremete, slik som potetmos...mer kornete, men for all del god. Blomkål er jo godt, synes jeg.

 

Litt rart tilbehør til indisk curry, men måtte bare prøve! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Høres godt ut, jeg er også glad i det... men det må nok bli en dag det skal være kun til meg, hehe... de andre vil nok heller ha vanlig potetmos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. sitter her og koser meg med havregrøten min, og leser gjennom alle innleggene. Er så artig med stor aktivitet- motiverer til å være flink jente ;)

 

Ellie: det er nok riktig å anslå 500 kalorier. En vanlig grandiosa har nesten 1300 kalorier i seg :confused: Og OJ: jeg bor også på Singsaker..hihi. kanskje vi er naboer?? Vi kjøpte nettopp tomannsbolig her :) stortrives! Møtes gjerne, ja. Artig å bli kjent med nye mennesker - og kanskje man evt kan ta en trimtur ilag? Kan fortelle dere at han som er pappa til tvillingene og jeg møttes via nettstedet blink ;) og som dere skjønner ble jo det full klaff

 

Forresten er det veldig godt med brokkolimos. Det lager kokka på jobb (vi er så heldig å ha kokk i barnehagen) - og til og med barna elsker det. Hun sper den nok med litt melk da og bare litt salt, evt noe smør - tror hun moser den i maskin da. Veeeldig godt iallefall, men har ikke prøvd å lage det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hmmm.... kanskje en blanding av dem begge til mos vil bli godt:rolleyes:

 

Blir sulten av alt matsnakket her, hehe...men skal ikke spise mere idag... får hente meg litt vann, og en tomat:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen stor aktivitet!!! Skulle bare en snartur innom for å registrere dagens trimpoeng og da var det jo en hel masse å lese:-) Kjempekoselig!!!

Har vært uten internett som fungerer skikkelig, så jeg har ikke fått vært innpå før.

 

I morgen skal jeg på fest og resten av helgen skal jeg jobbe, så det blir nok ikke mer trimm på meg denne uken, men er oppe i 7,7 tp nå og det er nå ganske bra:-)

 

Håper du stod på eksamen Ellie!! Er kjedelig å gå å vente på slike svar. Når får du vite?

 

Tusen takk for leksjon i smeilys, skal sette meg skikkelig inn i de når jeg får tid uti neste uke en gang.;)

 

Skal også sjekke ut den siden med øvelser. Det hadde vær veldig greit for meg å ha noen skikkelige treningsrunder som jeg kan gjøre hjemme for å variere litt. Går jo helst bare tur.

 

Var også en snartur på vekta i dag, men det er ikke særlig ned:( men, men får være glad så lenge det ikke går mer opp!!

 

Kommer nok ikke innom her mer før etter helgen, så jeg ønsker alle en flott helg!!!

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Nå er jeg GLAAAAAD!!! ;) Jeg fikk sjekket med faglæreren i går, og det er tillatt å avrunde til en desimal så da har jeg med andre ord 100% riktig og har stått!!!

 

Raki: Er det mulig? Hmm. Nabohuset her ble nettopp solgt. Kanskje du bor dær? hehe. Nei det er en villa da, ikke en tomannsbolig så det er nok ikke akkurat det huset i hvertfall. Og det er så nylig solgt at de nye naboene våre ikke har rukket å ta over huset engang. De flytter har en ti år gammel datter som er veldig rolig og moden av seg, så etterhvert (om noen år) ser jeg for meg en fin barnevakt i henne. Det funker jo fint å ha en moden jente på 13 som sitter barnavakt til sovende barn mens vi er på dans. Det er på nyhavna (rett ved dora-bunkeren) så det er jo kort vei hjem dersom noen skulle våkne også da. Hehe. Blir sikkert bra. Heldigvis har vi min manns foreldre som villig passer snuppa så vi får danset nå da. ;)

Hvor på singsaker bor dere da? Vi kjøpte en tomannsbolig for 1,5 år siden i Riddervolds gate. Så litt etter kjøpte vi til deler av den andre halvdelen så nå har vi drøyt 2/3 av huset. Vi holder på med tegninger via arkitekt nå, og har planer om å bygge ut loftet og innrede det. Er veldig god takhøyde dær, men akkurat nå er det bare to gjesterom dær oppe og ellers bare råloft med lagringsplass.

 

Nå skal jeg ut på trening. Kos dere i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig det er å få trene tidlig på dagen ;) juhuuuu ;) skal ut en trilletur i ettermiddag, så da blir det 3.9 trimpoeng idag, og over 700 kalorier svidd vekk. Hva gjør dere ang inntak på slike dager? Mitt behov er rundt regnet 2500 pr dag, så jeg pleier å ligge på 1750-1800. Men jeg "kan" jo gå opp til 2000 (som fortsatt er 500 under - men det har jeg i grunnen regnet som en sprekk). Blir jo mer sulten når jeg har trenet (særlig ved styrketrening som idag), men usikker på hva som er lurest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Raki: Mulig jeg ser huset deres ut av stuevinduet da. Har jo god utsikt til dere herifra. Kankje er det 100 meter mellom oss? 150 meter kanskje? Sært at det er så nære. hehe.

Anngående treningsdager: Jeg skal ligge på 1450 til 1750 kcal per dag.

Vanligvis ligger jeg helt i nedkant av det, men på treningsdager hvor jeg trener mer enn 5-600 kcal (teller med pulsklokke da estimatene her inne skjelden passer for meg. Kommer jo ann på hvor god form man er i osv) så legger jeg meg helt øverst av det. Spiser 1650 til 1750 kcal de dagene, og noe må da være riktig siden vekta raser nedover.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie: Kanskje du kan se oss, ja. Vi bor mellom Singsaker skole og NTNU. Kanskje vi kunne få til en trilletur? Har forøvrig en potensiell barnevakt for deg. Eldstejenta mi fyller snart 14, og sitter en del barnevakt rundt omkring.

 

Lurer på om det er mange her som bruker pulsklokke? Har ikke, men lurer på å ønske meg en til bursdagen min eller kjøpe en selv. Sikkert motiverende å se hvor mye man forbrenner... Noen anbefalinger?

 

Ha en fin fredag. Skal kose meg med et glass vin ikveld - gikk 4 km ekstra kun for å kjøpe den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Raki: Det hadde vært kjempekoselig. Hvordan er det med arbeidstider og sånn til deg? Mina varierer veldig. Jobber ca 40-50% i sommer, og med varierende tetthet og varierende tidspunkt.

Vi kan nok se huser deres herifra da. Om ikke så er det jammen ikke langt unna. Singskakerskolen ligger jo rett nedenfor her.

 

Hun dattern din på 14 er nok veldig interessant for oss. Så lenge hun er pålitelig og flink så. Men er jo når snuppa sover vi trenger eventuelt trenger henne så det går sikkert bra. Hva skal hun ha i timen da?

14 år foresten. Hvor gammel er du egentlig Raki? Du la aldri inn noe serlig personlig info i starten av tråden. ;)

 

Jeg bruker pulsklokke hele tiden. På alle treninger ihvertfall. Jeg legger aldri inn trimpoeng uten at jeg legger det inn som aktivitet med pulsklokke. Pulsklokka forteller meg jo hvor mye jeg har forbrent ut fra hvor høy puls (% av pretestet makspuls) jeg har hatt over hvor lang tid. Kjempekjekt og veldig motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie: Jeg er nok hjemme på heltid ;) Kan sende deg resten som personlig beskjed, for nå ble det jo litt internt.

 

Men det er sant at vi vet litt lite om hverandre sånn ellers. Jeg er snart 32 år, og begynte da som dere skjønner, alt for tidlig med å få barn siden jeg har en datter som snart er 14. Ikke planlagt, men det gikk da bra det også :) Føler meg som en 20åring, selv om jeg er 4barnsmor ;)

 

Kom meg fint gjennom fredagen, med et glass vin, 2 bamsemums og 25 gram potetchips. Planlagt kosekveld da, vel og merke. Med god samvittighet siden jeg hadde fått 4 trimpoeng tilsammen. Prøver å ta det litt lett tidligere på sånn dager, sånn at summen ikke blir så aller verst totalt sett. Veide meg idag, og da sto det 49.2. Håper det holder til mandagen!!

 

Nå skal jeg støvsuge mens de små enda sover.

 

Ha en fin dag da, alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Sitter på jobb jeg da... Litt kjipt å jobbe helger, men i helsesektoren må man jo bare... Og jeg er veldig glad jeg jobber nå i helga, mot forrige helg da det var såååå bra vær her på Østlandet.

 

Har dårlig samvittighet for at jeg har altfor lite trimpoeng denne uka... Bare 4,5 eller noe sånt... Er jo igjen i dag og i mårra, men siden jeg jobber får jeg jo ikke trena så mye... Etter dagvakta i mårra skal vi i bursdag, så da blir det ingen trim da heller... Men jeg hadde jo veldig bra med poeng forrige uke da (19,5) så gjennomsnittet blir sikkert bra... hehe... Får ta det igjen neste uke da... Jobber litt mindre da!

 

I dag var det like kaldt igjen... Måtte ha på jentene lue da de skulle ut i dag... Og det midt i juni... *sukk* Vil ha igjen varmen vi hadde forrige uke jeg....

 

Så moro at dere bor så nærme hverandre da, Rakri og Ellie!! Bor litt for langt unna dere jeg... Men hadde vært morsomt å treffes :D Bor nok nærmere Isabel jeg.

 

Ellie: GRATULERER med bestått medikamentregning da!!!!;) Så bra!!! Når er sensur på den andre eksamenen din?

 

Er så glad for å ha dere her inne, er veldig motiverende! Litt ekstra press når en må inn her og rapportere ;) Morsomt at det er så mye aktivitet her også!!

 

Aldri prøvd pulsklokke... Er en sånn puls-dings på trimsykkelen som støver ned i kjelleren min.... Kanskje jeg skulle ta den opp igjen og sykle litt når jeg ikke får gått tur...

 

Var en liten tur på vekta i dag og gleder meg derfor til veiing i mårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Ikke mye liv her i helga nei... ;)

 

Jeg var på vekta i dag tidlig og den viste 71,4!! Det vil si ned 1 kg!! ;):D:D Er helt utrolig hvor fort og greit disse kiloene mine forsvinner!! Jeg er superfornøyd!! Blir nok kanskje verre å bli kvitt de siste da... Er fortsatt 4 kg igjen til målet da... Men har satt med selv frist til 5 september for å nå det målet, så det tror jeg at jeg skal klare! Og 2 nye cm har forsvunnet fra magen min!!

 

Har klart å få 8,4 trimpoeng nå da, gikk en lang tur etter jobb i går kveld. Så da er jeg sånn passelig fornøyd med ukas trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Raki: Den er fin ja. Svarer deg på PM også. :-)

Forøvrig er du jo bare ungmøya! 32 år er jammen ikke gjennomsnittsalderen for firebarnsmødre nei!

Gubben min blir 32 og få dager nå, så han er ganske lik deg da. Selv er jeg som sagt 25, så det er noen år mellom meg og mannen min. Men det passet best sånn. Guttene på min egen alder er jo fremdeles bare noen dusteposer som ikke helt klarer å forstå at rapekonkurranser ikke er kult. Hehe.

Jeg har alltid hatt vennekrets som er en del eldre enn meg, og trives med det. Jeg hoppet liksom litt over den fylle-rave-tiden, så da ble det slik. Og glad er jeg for det. Nå er jeg lykkelig gift med en fantastisk mann og har verdens herligste datter. Feste-delen av livet som ble litt kort savner jeg IKKE, og vi har det mye morsommere når vi drar på dansing (er LindyHop hver søndag på nyhavna, vårt eget lille utested) eller på besøk hos venner med brettspill og ost-vin-kvelder. hehe.

 

Mammamo: Gratulerer med nedgang! Det er nok kjempedeilig. ;)

Anngående medisin-eksamen så er det sensur om 2,5 uker. Gleder meg jo til det, men er egentlig ikke så innmari spendt siden jeg føler meg ganske trygg på at det blir en B på meg. Jeg har jo fårr en patolog som sitter i aksamenskommisjonen til å se på den for meg, og alt var riktig og hun kunne ihvertfall ikke se noe jeg manglet eller hadde utelatt fra besvarelsen. Hun ville gitt meg A, mulignes B dersom de er veldig strenge. De er SYKT stenge så da blir det nok B vil jeg tro. Blir jo spennende, men jeg forventer ingen overaskelser, og håper jeg har rett i det. hehe.

 

Så var det veiedag i dag da. Det ble 0 gram i hvilken som helst retning denne uken. Ok, Gjør ikke noe. Jeg har jo hatt eksamens-feiring og slikt denne uken, pluss at jeg noen dager nok har ligget litt for lavt i inntak. Var derfor forberedt på at det ikke ble nedgang denne uken. Har jo bare drøye 3 kilo igjenn til målet også, så det må jo nesten bremse snart. hehe.

Trimpoeng har det blitt en del av da. Ca 3-4 hver dag siden endt eksamen. Eksamen var jo på torsdag så det er ikke sam mange dagene å gjøre på, men litt blir det jo. Blir mye bedre utover nå vil jeg tro. Det er nok også en årsak til at jeg ikke har nedgang. Jeg veier alltid mye mer dagen etter at jeg har trent enn ellers. Og i går ble det jo en del trening på meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: gratulerer med fin nedgang. Alltid deilig det ;) Du når helt sikkert målet ditt i god tid før ferieturen

 

Ellie: litt stillstand tror jeg det blir innimellom uansett. Har iallefall jeg opplevd selv, at etter nedgang et par uker på rad, har det vært stille en stund før videre nedgang. Og, ja: modne menn er bra :) min er bare to år eldre enn meg, men også ferdig med fylleturer på byen og sånt tull (som jeg aldri har skjønt poenget med selv - kort karriere der). Vi stortrives også med rolige kvelder med vin og prat ;) en hyttetur liker vi, selv om vi ikke har egen hytte - blir en og annen rorbutur sammen med søstra mi m.fam., og så klatrer vi (snart igang igjen, vi "venter" på bekkenet mitt). Ellers er vi rolige typer som er trives hjemme.

 

Har akkurat trilla en laaang tur med de små, herlig langs Nidelven idag:-) Igår ble det litt for mye kveldskos-mat og 2.5dl vin.. jaja. man må tåle en liten uskeielse. Endte på 2000 kalorier, mens jeg helst skal ha mellom 1700 og 2000, så da spørs det m vekta i mårra.. vinen binder seg jo som vi vet noen dager... Bare jeg fortsatt er under 50 er det greit nok. Forventer ny stillstand nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Raki: Ja det er en helskjønn dag i dag. Jeg for min del har tilbragt den hjemme og innendørs med husarbeid. Huset bar litt preg av lang eksamensperiode, så nå måtte det storshinings til. ALT skal vaskes, så nå har jeg blandt annet vasket kjøkkenskapene, skapdørene og komfyren med TANNBØRSTE! Hehe. Det er så mye krinkler og kroker, og skapdørene har speil som gjør det vanskelig å komme SKIKKELIG til med bare tue. hehe. Selvsagt skal "vanlige" ting som gulv, hyller, vinduskanter og bad og slikt tas også ja. Men her skal vi mer i dybden enn som så. hehe.

En halvtime etter at jeg hadde tatt veiing og slikt, altså før jeg hadde rukket å spise, så hadde jeg jammen nedgang likevell. Et skikkelig dobesøk gjør deg. Hehe. Men jeg lar det stå som det er. Det var jo det jeg veide da jeg stod opp men etter å ha tisset, så det får telle for denne uken. Får eventuelt heller bli bonus på neste uke. Hehe.

Det høres ut som om dere er litt samme typen som oss da Raki. Vi er ofte ute og danser, men det er jo på ntnu-idrett sitt eget dansested og ikke "ute på byen". Ellers så er vi ofte på besøk hos venner og slikt. Ost og vin er bra (selv om jeg ikke liker vin da. Jada jeg vet jeg er gal...), wii-konsollen får slitt seg litt og det å samle 8-12 stk for vinsmaking med blindtest eller en kveld med brettspill er en slager. Dansegjengen er super sånn. Alle er av samme ulla, og vi er sånnsett flinke til å samles for slikt. Når det er spesielle ting som f eks jul eller påske, 17-mai eller nyttår så samles vi ofte rundt 12-15 stk og lager noe god mat som pinnekjøtt ellr kalkun og slikt. Da koser vi oss godt. Kan ikke kejnne et eneste sted at jeg har lyst å dra ut på byen og drikke. Ikke en liten flekk nei. Har det mye bedre på denne måten ja. Hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Gratulerer med nedgang Rakri!! ;):D Så flink du er!!!

 

Passer barna til søstera mi i dag, så nå har jeg 4 barn under 4 år her... :eek: Så jeg har ikke tid til å skrive så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;) Ja, det ble faktisk nedgang - til tross for littegrann ekstra vin lørdag. Drakk vann som en "gal" igår, for å "skylle det ut" - tror det funka ;)

Iallefall: vekta stoppet på 49.3 idag (400 gram ned siste uke), så nå har jeg tatt av 8 kg totalt siden februar. Synes jo jeg har vært flink :) og midjen har gått inn 9.5 cm!!

 

Begynner å bli fornøyd nå, så om jeg ikke når 48 kg med det første er det ikke så farlig. Magen henger naturlig nok litt enda, men det er nok ikke så mye fett igjen på meg. Er vel mest trening som skal til. Jeg er spent på hvordan det blir i ferien. Har ikke tenkt å ha med vekt for å veie maten (vi er hjemme hos to sett svigers først, deretter foreldrene mine) så da blir det å estimere hele veien. Planen er å grovt sett regne 300 til frokost, lunsj, mellom/ frukt og kvelds og 600 på middagen. Totalt ca 1800 da, og det er det jeg ligger på nå omtrent. Kjenner jeg meg rett blir det en del vin til "kveldsmat"i sommerferien - men skal prøve å begrense meg. Skal jo egentlig inn i en stabilisering også, men tenker å gjøre det ved å trappe litt ned med trim. Kan iallfall ikke gå ned mye mer nå.

 

Siste uke ble det 14.8 trimpoeng. Det er jeg fornøyd med !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...