Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Fy fader for en dag! Det snør så tett at jeg ser omtrent ikke over veien og ikke nok med det så får jeg ikke fyrt i vedovnen. Hadde akkurat lagt i ovnen i stad også datt glasset ut av døra!!! Av alle rare ting... Så jeg har ikke fått levert noe unge i barnehagen eller noe, måtte sitte å glo på ovnen siden det var helt åpent og full fyr, gnistfanger finnes jo ikke i huset så følte meg ikke helt trygg, hehe. Var selvfølgelig plank som brant i tillegg og det spraker en deeel. Nå har ovnen blitt passe kald så jeg har fått vasket huset til helgen ihvertfall. 2 åringen er rimelig sinna siden han ikke har fått vært i barnehagen så må nok sette meg ned å underholde han en stund nå tenker jeg ;)

 

Snart ferdig med eksamen meeei, du er kjempeflink! Du fortjener en kveld i dag med taco og soffasliting ;) Kos deg masse i helgen!

 

Så deilig med litt fridager i julen da dronninga, det skjønner jeg er godt. Vi kan trøste oss med at det er sakte nedgang som gir best resultater ja, ser at huden trekker seg jo ganske greit sammen enda og det er godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Uff da. Det hørtes ikke bra ut. værken med været eller ovnen:-) Får håpe du får fiksa på det da. Du må være fyrbøtter du nå da?? Ja da er det ikke greit med ungene i helene heller.

 

Ja disse ungene. De tåler liksom ikke forandringer i planen. Også får de vel ikke rast fra seg som i barnehagen da. Hehe. Nei du får nok sette deg ned med dem å lage julepynt eller ha en bake dag. det er jo morsomt vel:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med gubben tar med seg noe spesiallim til ovn hjem tenker jeg, det er hans jobb ;) Guttungen fant ut at han ville tegne så han har gjort det en stund nå. Har ikke så mye overskudd selv i dag, går å brygger på en forkjølelse så hadde egentlig gledet meg til å slappe av litt. Men men, sånn er livet. Bakinga dropper jeg for har kun fryser over kjøleskapet og den er full, kan jo ikke spise opp all baksten, da ender nok dette riktig så feil ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ok. Ja det ordner seg nok med ovnen din. Jeg tenkte på ungene jeg da. Bake er jo det som ungene syns er morsomt. men han klarte jo å finne på noe selv da. Det er jo greit når du kjenner at du blir dårlig. Uff det er jo ikke bra da. Men du har jo gått ute i alskens vær å da. Med barnevogn og greier. Så er det jo den værste tiden da. Da nesten alle får influensa. Håper du slipper det. men det ser vel ikke helt bra ut kanskje:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

I dag orket jeg ikke å trene. Beina var som bly. Får se om jeg orker noe i morgen. Jeg må hvertfall måke snø ser jeg og det blir ikke noe tur til kjæresten min. Huuuhuu: Jeg lengter sånn etter han. Han har vært syk nå i 2uker influensa/bihulebetennelse.. Å er enda ikke i form. Så da får jeg vel ligge unna å ikke bli smitta. Jeg vil ikke bli syk nå:-) God kveld vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så rart at beina dine er som bly så mye som du har trent.....Kroppen trenger litt hvile noen ganger, og den pleier å si fra:)

Har ikke fått med meg at du har kjærste, så koselig da. Skjønner godt at du lengter etter han hvis du ikke har sett han på en stund.

Uka har gått veldig bra, hadde gått opp 400g, men har fått mensen så det er greit. Håper å få noen dager fri til uka og komme igang med litt juleforbedrelser, har vært lite tid til det. Skal få trent litt også, gleder meg til det:)

Har akkurat vært ute et par timer og akt og måkt snø med minste frøkna, og det var så deilig ute nå.

Nei, får gjøre meg i stand til å dra på jobb noen timer.

Ha er fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei på deg mini04. Godt å høre fra deg. Ja kroppen sier i fra hvis den er sliten. Jeg må si jeg har stått på når det gjelder åtrene. Har vel aldri vært så ivrig som jeg er nå. Jeg var å måkte litt i dag jeg også. Og plutselig lyste et nytt gulleple mot meg 63trimpoeng har jeg nå. Å det er mye svette å slit bak de eplene der altså. Får ingenting gratis:-)

 

God tur på jobb mini04. Snakkes senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

hei jenter:-) Så er helgen snart over da. Det går fort disse helgene. Jeg ser det er fint vær ute. Men drit kaldt her. Kan tenkes jeg går meg en tur i dag. men men jenter. Dagen er lang den så helgen er vel ikke helt over enda:-) Heldigvis. Nå er det skiskyting på tv. Den vil jeg gjerne se:-) Sjalabais jenter. Fortsatt en god formiddag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matmessig var den ikke så ille, ble nok noen ekstra kcal men det føler jeg ikke gjør noenting, bedre det enn en skikkelig smell hvor jeg hiver i meg masse godis og god mat. På ettermiddagen var det nesten katastrofe her for 2 åringen kasta et glass vann over tastaturet på pcen mens den stod på så jeg var heeelt sikker på at nå var den ødelagt. Stod å tørket opp ned i natt, rant vann ut av den :S Men nå fikk jeg skrudd den på og den lader, alt virker som er i orden. Brenner backup av alle bildene nå, fikk hetta i går siden jeg ikke hadde rukket å ta backup av bildene av minsten osv... Nå skal jeg finne frem pilatesvideoen min å trene litt, tenker jeg får selskap av størsen, noe av det morsomste han vet er å trene sammen med bestemora si ;) Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

I helgen har jeg ikke vært noe flink!! Lite trim og spist søtsaker både fredag og lørdag. Huff og huff!

Har ikke blitt noe ekstra kcal,men skulle selvfølgelig spist noe skikkelig mat i stedet! Men men. Satt på skolen i hele går og da blir det litt sløvt rett før eksamen, så det får våge seg!

Idag skal jeg prøve å være litt flinkere! Prøve å gå meg en liten tur litt seinere=) Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Det hadde jo vært katastrofe hvis ikke pc`n hadde virket da og at bildene dine hadde blitt borte Elletine:( Uff og uff. Ikke bra. Er vel ikke så greit å passe på hele tiden heller. Bra det gikk så bra da

 

 

Meeei: Hat en tøff helg ja med snop og greier. Ja jeg hvet hvordan du har det.

Er ikke greit når en hvet en har det i hus. Men stå på vidre. Er ikke noe annet å gjøre med det. Gjort er gjort og spist er spist:-)

 

 

Jeg tenker jeg går meg en tur nå selv jeg. Er sol her nå med -5 grader. Hehe:-)

God ettermiddag vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks ja, det er bare forbokstaven ;)

 

Hørtes deilig ut med en gåtur, er kaldt her også så droppet det i dag. Største ville ikke ut og minsten sov så da gadd jeg ikke styre noe med det.

 

Hørtes ut som en tøff helg meeei, men stå på, dette klarer du! Vi har alle dager som er vanskeligere enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Like greit å være inne da med de små hvis det er kaldt ute. Jeg syns det var kaldt nok å gå tur i dag. Hehe.

 

men jeg køyer nå jeg:-) Snakkes mere i morgen jenter:-) Natti natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag jenter. I natt på jobben var det kjempeglatt. Det var så jeg nesten ikke kom meg hjem. Måtte kjøre på 1 og 2 gir. Det regnet og det var -2 og -3 grader samtidig. Nei ufyslig vær:(

 

Sønnen min kom seg ikke på skolen i dag heller. Bussen kom ikke.

Jeg skal snart hjelpe sønnen min på jobben. Han kjører aften avisene her vi bor. Er så glatt å kjøre sykkel at jeg hjelper han i dag:-) Fortsatt god formiddag jenter:-) Snakkes utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja så er veiedagen og målingen min i morgen. Er spendt nå på om jeg har gått ned denne uken:-) Full rapport her i morgen jenter:-) Ha fortsatt en god ettermiddag jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter, håper dere alle har hatt en fin dag ;) Jeg har møtt en venninne i dag, koselig med litt jenteprat, shopping og kaffe. Var flink å ikke bestille mat men kun en latte med lettmelk og natrena istedenfor brunt sukker eller sirup. Så det var masse salg på kjøpesenteret her så dro med gubben dit i kveld så nå har han fått kjøpt seg lekker dress med vest og slips til vi gifter oss, kjekt når man kan spare nesten 3000 kr!

 

Lykke til med veiing i morgen dronninga, blir spennende å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på veiinga di dronninga, du er vel kanskje ikke oppe enda du som jobber på natta men ;) Nå skal jeg spise lunsj og så er det en runde med pilatesvideoen hvis minsten bestemmer seg for å være snill og sove eller ligge å kikke rundt seg ;)

 

Her er det kaldt men klart vær i dag, deilig med litt sol og blå himmel selv om det er snø og glatt. Blir en liten tur til senere i dag når jeg skal hente poden så det blir godt. Låra mine er som frosne vedkubber etterpå men, hehe...

Ha en finfin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:cool: Da er dagen her og dommen:9/12-08

Vekt:81,9kg

Hals:37,5cm

Arm:32cm

Bryst:110cm

Midje:100cm

Ende:116cm

Lår:62ca

 

Jippi:-) 800gr og 6,6cm mindre:-) Jeg er kjempefornøyd. Det gikk litt trått forrige uke så nå gikk det bedre jenter. Jeg er så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:cool: Da er dagen her og dommen:9/12-08

Vekt:81' date='9kg

Hals:37,5cm

Arm:32cm

Bryst:110cm

Midje:100cm

Ende:116cm

Lår:62ca

 

Jippi:-) 800gr og 6,6cm mindre:-) Jeg er kjempefornøyd. Det gikk litt trått forrige uke så nå gikk det bedre jenter. Jeg er så glad[/quote']

 

Gratulerer, dronninga!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Sååå flink du har vært dronninga' date=' er helt imponert jeg, hele 800 g er kjempebra på en uke! Også 6,6 cm da gitt, helt supert ;):D[/quote']

 

Takk og takk:-) Jeg har faktisk gått ned 9,2kg siden i sommer. Jeg fikk kink i ryggen i Mai. Da veide jeg 91,1kg. Kiropraktoren sa at vekta hadde mye å si og at jeg måtte begynne å tenke på å gå ned. Å det klarer jeg jo. Hehe. Skal bli godt å se 70 tallet nå snart. Hehe. Får håpe på at det går bra med deg også til fredagen da Elletine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra resultat siden sommeren!!! Uff, så kjedelig med kink i ryggen! Jeg har prolaps og vet at når jeg blir lettere vil det bedre seg med smertene derfra også, ser frem til det ja! Er godt når man går ned i vekt og merker forskjell på helsa, det gir en ekstra dytt på motivasjonen ;)

Veiinga til fredagen håper jeg går bra, har en god følelse så får krysse fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Så bra resultat siden sommeren!!! Uff' date=' så kjedelig med kink i ryggen! Jeg har prolaps og vet at når jeg blir lettere vil det bedre seg med smertene derfra også, ser frem til det ja! Er godt når man går ned i vekt og merker forskjell på helsa, det gir en ekstra dytt på motivasjonen ;)

Veiinga til fredagen håper jeg går bra, har en god følelse så får krysse fingre...[/quote']

 

Ja jeg hvet at helsa har jo begynt å spille meg et puss i et par år. Tungpustet også hadde jeg galleblære operasjon i fjor+ at jeg fikk nyrebekkenbetennelse like før jul i fjor. Lå på sykhus i 5 dager. Så var dek ink i ryggen nå i Mai. Har litt høyt blodtrykk også. Uff det var mye sykdom på en gang dette her. Hehe. Men nå føler jeg meg frisk som en fisk:-)

 

Angående deg å veiing til fredag. Jeg har trua på deg jeg. Du klarer det du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...