Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Ja så ble det 1kg ned da men cm står stille. Hehe. Nå veier jeg 76,5kg. Å der akter jeg å bli hvertfall til jeg har gått ned mere . Vil ikke se 77tallet igjen.

Har du vondt enda? Håper det hvertfall går over snart da. Jeg skal ha tante rød på besøk igjen denne uken. Uff og uff. Jeg gruer meg hver gang jeg ;)

 

Her er det litt kaldere en i helgen i dag. Det blåser veldig mye å den er kald. er håpløst å male og nå som det blåser sånn:(

 

Skal snart i butikken. Må handle litt vel. Hvet ikke hva det blir til av middag her enda heller.

snakkes dag og ha en god dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med ett kilo ned, dronninga ! Kjempebra ! ;)

 

Ja, har dessverre vondt enda, tar sin tid det her. Blir laaange dager, spesielt når det er så dårlig vær også. Men har vært å gått en liten tur idag.

 

Tenker litt på ferie. Kom til å tenke på nå at jeg kan jo høre med deg hvordan det er å feriere i Drøbak-området, for tenker litt på norgesferie i år, så jeg må jo forhøre meg litt rundt, hvor det kan være fint å dra. Noe gøy å finne på rundt Drøbak eller i områdene i nærheten ?

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer med ett kilo ned' date=' dronninga ! Kjempebra ! ;)

 

Ja, har dessverre vondt enda, tar sin tid det her. Blir laaange dager, spesielt når det er så dårlig vær også. Men har vært å gått en liten tur idag.

 

Tenker litt på ferie. Kom til å tenke på nå at jeg kan jo høre med deg hvordan det er å feriere i Drøbak-området, for tenker litt på norgesferie i år, så jeg må jo forhøre meg litt rundt, hvor det kan være fint å dra. Noe gøy å finne på rundt Drøbak eller i områdene i nærheten ?

 

Ha en fin dag ![/quote']

Jeg takker og bukker. håper jeg ikke går opp igjen nå da.

Uff ja det tar nok tid det dermed å ha vondt.

 

Har Tusenfryd da og Drøbak by er jo en liten og intim by.

Der har de julehuset også og akvariet der dere kan se på. Er helt greit å dra på ferie ditt. Men det tar ikke lange stunden å gå igjennom det bortsett fra Tusdenfryd da. Hehe. Det var masse biler der i helgen på Tusenfryd. Kan tenke meg det ble litt varmt oppi åsen der.

 

Ellers så tror jeg at vi skal ha nakkekotteletter med potere og grønnsaker til middag.

 

God dag vidre. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så Tusenfryd ligger i Drøbak. Visste ikke det. Vi har vært noen turer i Oslo, men aldri dratt til Tusenfryd, men har vært i flere fornøyelsesparker i Sverige og Danmark ;)

Holder på å undersøke på nettet angående ferie, får se hva vi ender opp med i år. Liker Danmark veldig godt og har en god venninne som bor der, men vet ikke om det blir ny ferie dit i år.

 

Her høljeregner det noe så enormt. Ikke rart man drømmer om sol og ferie når været blir så elendig ! :)

 

Og du klarer nok å holde på vekta, dronninga ! Nå skal vi under 70 i løpet av sommeren iallefall ! :)

 

Ha det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Nei i mellom Oslo og Drøbak. Det heter Vinterbro der det ligger.Drøbak har ikke plass til sånn atraksjoner:-) Lilleputt by i grunn. Hehe:-)

 

vi skal på contryfestivalen på Vinstra vi. Det gleder jeg meg til. Har aldri vært poå noe sånt før jeg. Så jeg hvet kanskje ikke hva jeg går til. Hehe

 

Ja jeg håper da det at jeg ikke går mere opp nei:o Da blir jen nesten sur:(

 

Her er det sol og mye vind fra nord. Brrr. Det er kaldt her også. Jeg tror det er 13 grader her jeg. Men dere har det vel kadere. Uff nei nå må vi få litt mere sommer over hele lande.

 

ha en fortreffelig dag Tupp1. Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert morsomt å dra på festival, dronninga ! :)

 

Her er det litt over 8 grader, vind og litt sol innimellom.Bedre enn det har vært iallefall !

 

Spiste meg en halv skalk til frokost, og ett halvt Polarbrød til lunsj, så det blir sikkert ikke nok mat på meg, men det får gå som det går.

Spiser litt mere til kvelds, selv om det ikke er noe lurt. I går lagde vi taco til kvelds, og det var nydelig. Blir aldri lei av taco ;) Spiste bare grønnsaker og kjøttdeig, så tror ikke det ble så ille.

 

Idag blir det stekte pølser og heimlaga potetmos til de andre. Liker ikke pølser selv, så tror jeg bare varmer meg noen wokgrønnsaker.

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Hørtes god ut den middagen din i går da. Vi hadde pytt i panne med speilegg og brød ved siden av. Måtte jo få unna noe rester:-)

 

Så kom tante rød på besøk i natt da. Å jeg sleit veldig på jobben en stund. Gudjelov så hadde jeg tabletter i bilen. Så nå blir det vel morsomt en stund tenker jeg. Jeg skal jobbe i helgen også. Skal også i 40 års lag på lørdag. Har sakt i fra at jeg ringer hvis vi ikke kommer om jeg er helt slått ut:(

 

Her er det også kaldt 9 grader og kraftig sur nora vind. Brrr. Jeg hadde på meg boblejakke på jobben i natt: Da var det 6 grader. Lurer veldig på når sommeren kommer jeg??? Det er jeg vel ikke alene om tenker jeg.

 

Jeg orker ikke så mye i dag. Men skal hente guttungen på skolen nå.

I dag skal vi ha fisk til middag med potere; grønnsaker og saus til:-)

 

God dag vidre alle sammen som stikker innom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dronninga ! Så trasig at du har så veldig vondt hver gang du har uka di. Har vondt jeg også, men ikke så mye som deg. Du har vel prata med legen din om det ? Om det er noe å gjøre med det ?

 

Surt og kaldt ja, det er det her også. Men småregner bare litt idag. Har akkurat vært ute å gått meg en tur.

 

Skal også ha fisk med poteter, grønnsaker og saus idag ! ;) Hvilken saus bruker du til, dronninga ?

 

Du må pleie godt med deg selv idag, dronninga ! Håper du er mye bede til lørdag, og kan være med på feiringa ! :)

 

Vi nakkes ! Ha det bra sålenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hei dronninga ! Så trasig at du har så veldig vondt hver gang du har uka di. Har vondt jeg også' date=' men ikke så mye som deg. Du har vel prata med legen din om det ? Om det er noe å gjøre med det ?

 

Surt og kaldt ja, det er det her også. Men småregner bare litt idag. Har akkurat vært ute å gått meg en tur.

 

Skal også ha fisk med poteter, grønnsaker og saus idag ! ;) Hvilken saus bruker du til, dronninga ?

 

Du må pleie godt med deg selv idag, dronninga ! Håper du er mye bede til lørdag, og kan være med på feiringa ! :)

 

Vi nakkes ! Ha det bra sålenge ![/quote']

ja jeg tar det med ro i dag. har vært i bevegelse i flere uker med maling ol. Så nå må jeg slappe av litt. Har egentlig ikke dårlig samvittighet for det heller. Kroppen sier hvertfall i fra.

 

Jeg bruker parisienne fiskesaus fra toro. Er kjempe god. Bør smakes:-)

 

Snakkes da. Jeg slenger meg på sofan her jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt merke til den sausen. Skal se etter den i butikken. Takk for tips, greit å prøve noe nytt ! ;) Bruker å lage hvit saus og ha i løk. Eller smeltet smør med løk i.

 

Ja, bare slapp av med god samvittighet du ! :)

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Ja du får prøve den sausen. Den er drit god:-)

Så er helgen her igjen da. minste mannen til samboer`n kommer ikke i helgen. Og jeg tror vi blir hjemm fra 40 års lagert i morgen. Orker nesten ikke å bevege meg her. Hadde litt problemer på jobben i natt også. Ut og inn av bilen hele tiden også blør jeg mye. Det bare går galt det:( Men men skal på jobb i natt også er lite happy for det. Hmmm... ble vel mye underlivs prat nå.

 

Her er det litt sol og masse skyer med vind. Er oppi 13 grader i dag da. Litt varmere en i går. I natt var det 5-6 grader + regn. Brrr.....

 

Middag hvet jeg ikke enda hva blir til får se. I går ble det misslykket middag. Jeg sovnet fra hele dritten + at jeg satte på alt litt for tidlig. Grønnsakene kokte seg tørre og svidd i kjelen+ fisken stod for lenge i ovnen på litt for mange grader så den var blitt gummi og tørr. Så det blir siste gang jeg sover mens jeg lager mat:(

 

God dag vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte vi er her inne samtidig, dronninga ! To sjeler, en tanke ! :)

 

Så uheldig du var med middagen i går, dronninga :) Veldig irriterende når sånt skjer.

Og synd at du har så vondt at du ikke kommer deg i bursdag, men så slipper du iallefall de kaloriene..om man skal prøve å se det positive i det negative. :)

Skjønner at det ikke er noe særlig å jobbe når du har det så ille under uka di.

 

I dag har det vært bare stress her, nå holder jeg på å ordne litt i huset. Har ikke fått gått meg tur enda. Småregn og vind her idag, ikke mye til sommer. Men nå blomstrer blåveisen og påskeliljene i hagen vår. Hvite dupper og tusenfryd er på tur de også, så det er nå koselig iallefall. Liker å holde på ute i hagen. Den er ikke så stor, skulle gjerne vært større, men bedre enn ingenting !

Men når det engang blir bedre vær skal vi male huset og verandaen, så da blir det litt å holde på med utendørs.

 

I ettermiddag skal vi avgårde å klippe eldstemann. Har ikke bestemt middag vi heller enda. Bruker ofte å ha noe godt på kveldene isteden på fredagene. Har både fredagskos og lørdagskos, for ungene elsker slik kveldskos ;)

 

Ha det bra sålenge !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til, dronninga ? Er formen bedre ? Idag skinner sola her :)

Ikke så veldig varmt, kald vind, men etter så mye regn og grått er det godt med sol fra blå himmel !!

 

I dag har jeg blandt annet vært en liten tur i byen, planta noen frø sammen med ungene, potta om noen blomster og gått meg en tur.

Har spist noen biter smågodt, og to store gulrøtter med dip til. Stolt over at det ble gulrøtter istedenfor potetgull ! ;)

Har ikke hatt middag idag, men kjøpte meg en vårrull i byen.Skal ha hamburgere til kvelds. Får se om skal ha en jeg også, ble så mett av gulrøttene :)

 

Ha e fortsatt fin helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Jeg var ikke innpå her i går jeg. Det ble ikke bursdag eller noe på oss i går. Jeg bare slappet av i hele går og sov mye:( Men i dag er jeg mye bedre.

Har vært skiftende vær litt sol og regn og litt sky. Så vi har fått all slaks vær i dag.

 

Har hatt kyllingfileer med ris ,saus og grønnsaker til:-) Bare sundt.

Føler meg oppblåst pga magen. Får se hvordan det blir med vekta til tirsdag.

 

God kveld vidre:-) Snakkes mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Ny uke ny muligheter. Fytti katta å elendig jeg har vært denne helgen. Mensen tapper meg helt for krefter. Helgen gikk med til å slappe av og sove. Jaja. Er pigg på dagen og helt uttafor på kvelden:( Men nå er det snart over for denne gang:-)

 

I dag er det overskyet fare for regn tror jeg. Jeg tenker jeg driver å surrer litt her inne i dag.

 

Middag hvet jeg ikke enda hva vi skal ha. Får se jeg må en tur i butikken så....

 

Ellers alt bra med deg Tupp1???

 

God dag vidre. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dronninga !

 

Bra at du begynner å bli bedre nå, dronninga ! :o

 

Her går det ganske bra. Har enda sår etter operasjonen som er vonde og plages med å få magen til å fungere ordentlig. Vet ikke helt hva jeg skal spise og ikke spise, og får dårlig matlyst av det. Har enda ikke spist noe idag,men skal prøve å ta meg en liten matbit snart.

 

Her er det sol idag. Har vært en stund ute i hagen. Ellers stuller jeg hjemme.Lufter sengetøy, vasker klær osv.

 

Ha det bra sålenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det veiedag igjen. Har gått ned 1 kilo. Kan vel ikke skryte av at jeg har vært så flink. Er jo pga av dårlig matlyst at jeg går ned nå, og når jeg først spiser, er det frukt og grønnsaker og litt knekkebrød som er bra for magen. Men har vært litt flink da, for har slutta å spise snop på kveldene: Bare litt en sjelden gang :o

 

Flott vær her idag, er bare den kalde vinden som ødelegger.

Skal ut å handle litt grillmat senere. Skal på avsluning til en av ungene i kveld, og da blir det grilling. Tror jeg satser på kyllingfilet og litt salat til meg selv :)

 

Hvordan går det med deg da, dronninga ?

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jaja Tupp1 300gr opp og 1,5cm opp. Magen har skylda for det. Men er fornøyd jeg. Har holdt meg på 76 tallet nå hvertfall. Ikke oppi 77tallet. Nå veier jeg 76,8. Hehe. Neste uke skal jeg klare å snuse meg ned på 75. Men det skal vel holde hardt.

 

Det gikk jo kjempe bra med deg da Tupp1. 1kg ned. Men det er jo klart når du spiser lite. Får håpe du blir bra snart. Jeg er i form igjen etter en hard uke.

 

skoleavsluttning ja. Min sønn skal ha det neste onsdag tror jeg. Siste dag på ungdomsskolen. Blir store disse ungene. Skal på vidregående skole til høsten. Hmmm. Ja det er jo bra det at de vokser opp:-)

 

Her er det sol men blåser kaldt. Ikke godt å være ute i dag:( Brrr. I natt var det helt ned i 3 grader. Brrr. Kaldt det også. Blir liksom ikke sommer i år.

 

Her blir det lasagn til middag med salat ved siden av.

 

God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Ja så har jeg sovet litt lenge i dag. Hehe. Trengs det også.

 

Det regnet litt på jobb i natt og det skal vist regne utover dagen , kvelden og natta. Så det blir vel en våt fornøyelse tenker jeg:(

 

I går sådde vi plen her ute. Spendt på om det kommer opp noe. Det tar vel lang tid.

I dag blir det Drøbaks tur på meg. Må hente dressen til gubben. Vi skal i bryllup neste helg. Da er det fram med finstasen. Jeg må ut å kjøpe meg fin kjole. Håper det ikke blir vanskelig nå:-)

 

Jeg får se om jeg får gjort noe etter turen i dag. Hvis det regner så har jeg nok å drive meg her inne.

 

Pizzagrandiosa blir det til middag i dag.

 

God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dronninga !

 

Brukte dagen igår til å ordne inne i huset og male noe ute. Var sol, men kald vind som vanlig.

 

Idag regner det. Ekkelt for ungene som har aktivitetsdag ute, men de overlever nok. Det er vel vi voksne som er mest opptatt av været :o

 

Selv skal jeg uansett pakke idag. Vi skal ta oss en langhelg på besøk. Skal hjem til min mor, og vi skal også i en bursdag bl.a. Blir godt med forandring, og forhåpentligvis avslapping. Har vært en slitsom periode nå etter operasjonen.

 

Håper du finner deg en fin kjole, dronninga ! :)

 

Ha ei fin helg ! :)

 

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Så fint at du føler deg mye bedre da.:-) Hehe. Du får ikke overdrive da med husarbeid og maling ol.

Så bra at dere skal bort litt da. God det å komme vekk litt. Vi tenger det en gang i blant. Vi skal i bursdag til min far i morgen. Blir grilling. Men det er spådd dårlig vær så vi får se hva moder`n finner på.

 

Er grått å trist i dag også. Har faktisk regnet litt også. Og det gjorde det i natt på jobben også:o

 

Kjole blir det helt sikkert på meg også. Vi nå se på ny smoking bukse til gubben også. Så vi må snart få ut finger`n. Det er neste fredag vi skal i bryllup så...

 

I dag blir det fisk igjen å da skal jeg ikke sove fra middagen. Hehe. Halt ble bare tørt og brent forrige gang jeg hadde fisk så.

 

God tur da Tupp1. Og god helg. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Ny helg i annmasj. Hehe. Vi skal i bursdagslag til min far i kveld. Med grilling å greier. Men det bøtter ned her. Hehe. Men vi har stått i regnet å grillet før vi. Ja da hvet dere hvordan være er hos meg i dag:( Ikk noe pen vær her nei.

 

Ellers så må jeg ut å handle litt i dag. Blir ikke så mye for i skal handle litt i morgen også. Klær til bryllupet neste helg vi skal være med på.

 

God helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Helgen er over. Å hverdagen er på plass.

 

Vi var i bursdag til min far. Hadde det kjempe gøy. Kom noen som jeg ikke har sett på mange mange år. Ble litt mye grillmat. Ble sent før vi spiste. Men sjokoladebollen og shipsbollen gikk på rund gang så stod jeg over. Ble et litte bløtkakestykke på meg da men... Hmmm

 

På lørdag var vi å prøvde klær. Hmmm. Det var ikke så gøy:( Jeg trodde jeg hadde gått ned mye jeg men den gang ei. Ene kjolen etter den andre og masse butikke tråla vi igjennom. Phu. Etter masse banning og svetting så fant jeg en som var fin og satt fint på meg i følge gubben. Så nå er vi dressa opp og kjole klar her Til bryllupet på fredag.

 

I går kulan vi helt. Hadde ikke lyst eller ork til å gjøre noe som helst. Har også hatt fint vær nesten hele helgen. Kald vind men...

 

Nå skal jeg til Drøbak å hente sønnen min.

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du kosa deg i selskap, dronninga ! Godt med litt festligheter iblandt ! :)

 

Vi har også hatt ei bra helg borte. Ungene fikk seg en fisketur i godvær bl.a, også var vi også i en veldig koselig bursdag. Spiste reker, laks og eggerøre. Litt kake, litt sjokolade og litt vin ble det også. Spiste god " mammamat" ellers også, så det spørs om det blir noe nedgang denne uka...selv om jeg ikke spiste så mye.

 

Flott at du fant deg en kjole til slutt, dronninga ! Jeg ser det samme på meg også. Synes jeg har slanket meg mye nå (7-8 kilo), men ser jo at sommerklærne fra årene før ikke passer helt enda :D Så selv om jeg er blitt tynnere, er jeg likevel tjukkere enn før. Men det går iallefall rette veien med oss, dronninga, ikke dårlig bare det ! ;)

Vi kommer nok til mål til slutt !

 

Ellers strever jeg enda med formen. Ser at du skriver at det er bra jeg er kommet meg så godt, men jeg har dessverre ikke det :) Plages mye med magen, og sover også dårlig i sammenheng med det. Sover 5-6 timer hver natt, og våkner også noen ganger på den tida, så kjenner meg så utrolig sliten.

 

Så sånn er ståa her.

 

Har du det bra da ?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1:-) Så er veiedagen her da. Har gått ned 200gr og 1,5cm. Så nå veier jeg 76,6kg. Har hvertfall ikke gått opp til 77 tallet:-) Phu. Å godt er det.

 

Så bra da at helgen din ble fin også da. Godt å komme seg vekk litt. Nå har vi 2 uker å jobbe så er det ferie. Jeg gruer meg litt jeg da. Men det er jo bare å spise det en pleier. Ikke for mye og ikke for lite. Det blir vanskelig med kurs nå i ferien. Vi skal på bobiltur å der har jeg ikke pc. Så jeg får prøve litt på egen hånd. Å kanskje jeg melder meg på kurs5 etter sommerferien. Får se hvor vekta er da. Jeg skal hverfall ha et stabiliserings kurs til slutt når jeg er ferdig. Det har jeg forbanna meg på at jeg skal. Skal ikke opp i den vekta jeg var i hvertfall.

 

Uff da Tupp1 ikke bra enda nei:( det høres ut som det kan ta litt tid dette her ja.

 

Her er det sol og skyer om hverandre og kaldt drag i lufta. Jeg må ut å handle litt mat. Sønnen min skal ha skoleavsluttning i morgen kveld. Han skulle vist ha med seg noe mat skjønte jeg.

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...