Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Ups!! Jeg har glemt å skrive trimmen min jeg da. Har vært opplatt med å svare dere andre: Hehe. Nei da jeg bare tuller. Jeg har hatt litt vondt i knollen i dag også så jeg sovnet på sofan i sta:o Jeg har klart å sykle 15km på 1 time i dag også. Men da hadde hode mitt det ikke så bra. Men jeg klarte det:-) Jippi. Så jeg er oppi over 16 trimpoeng denne uken. I morgen er det veiedag og måling for meg og da kommer målene i løpet av dagen i morgen jenter. Jeg er spendt nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Travle dager her i huset, i dag er det lille frøkna som ikke er i form:(

Vekt og mål for deg i dag dronninga, det går sikker kjempe bra, som vanlig:)

Kom meg bra igjennom helga, veldig fornøyd med det. Men det har blitt altfor lite trim den siste uka, får se hva jeg får til denne uka her. Vi jobber skift begge to, så det er ikke alltid tiden strekker til, men det kommer tider etter dette også og jeg er veldig flink med å veie mat og drikke masse vann, så får vi se hvor langt det rekker:)

Fin dag til dere alle flinke jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dagen min her 25/11-08

Vekt:83,1kg

Hals:37,5cm

Arm:33cm

Bryst:111cm

Midje:102cm

Ende:62cm

Lår:62cm

 

 

Da har jeg gått ned 3,9kg og -21,5cm til sammen på 4 uker.

Jippi Jeg er så fornøyd:-) Nå er det bare å stå på vidre:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra' date=' det er nesten 1 kg i uka det, det er veldig bra og masse cm også:D

Der har du igjen for all trimmen:)

Stå på videre:)[/quote']

 

Jeg takker så mye. Ja nå der det bare resten igjen. Hehe. Jeg er fornøyd jeg til tross for mensen. Har ikke akkurat sittet rolig heller da. Godt er det. Stå på dere også jenter. Jeg heier på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dagen min her 25/11-08

Vekt:83' date='1kg

Hals:37,5cm

Arm:33cm

Bryst:111cm

Midje:102cm

Ende:62cm

Lår:62cm

 

 

Da har jeg gått ned 3,9kg og -21,5cm til sammen på 4 uker.

Jippi Jeg er så fornøyd:-) Nå er det bare å stå på vidre:cool:[/quote']

 

Hurra for dronninga!! :D

Her kan vi se at det hjelpet å stå på! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse med flotte resultater begge to! Det er jo helt supert... Kjempeflinke har dere vært :D

 

Nå er jeg tilbake etter noen timer på skolen, prøven gikk bra tror jeg så nå får det bare være, hehe. Ingen trim på meg enda for måtte ta bussen når jeg leverte i stad siden jeg skulle rett videre med bussen. Tenkte å ta en ekstra runde når jeg henter størsten og en tur på butikken så får jeg hvertfall gått en 40 min. Må liksom ha minst det hver dag nå, rart så fort vanene endres! Litt skummelt også fordi jeg vet hvor lite som skal til før jeg ender i gamle vaner igjen. Nei trim hver dag er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da at du er ferdig med prøven. Da har du noe mindre å tenke på hvertfall.

Ja du har mye å stri med syns jeg. Du har jo ikke noe tid for deg selv du. Sånn er det jo å være småbarnsmamma og gå på skole samtidig. Godt du har pappan hos deg også da. Det hadde ikke jeg. Selv om jeg var gift med barnefaren. Han hjalp meg minimalt med hus og ungen. Det tror jeg han ikke var intressert i å hjelpe meg med. Spurte jeg om hjelp så var det mas i hans ørere:( Så jeg sluttet med det ganske så fort å spørre om hjelp. Jaja. Blitt kvitt han hvertfall. Hehe:-)

 

Du skal gå tur til butikken ja. Det er greit det å ha noen mål i hverdagen:-) Jeg setter meg på sykkelen etterpå tekte jeg. Ja det er som du sier Du blir litt hekta eller fiksert på at en må gjøre ting hverdag. Og er redd for å ikke gidde hvis en skeier ut med å ikke trene:-) God dag vidre Elletine. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan det er å ikke ha noe hjelp, var alene med førstemann frem til jeg møtte samboeren min når største var 5 mnd gammel. Er veldig glad jeg har han nå for det er mye enklere å være to!

 

Prøver å sette meg mål hver dag for trening osv, er mye enklere å gjennomføre da føler jeg for hvis jeg ikke får gjort det får jeg skikkelig dårlig samvittighet, hehe :)

 

I dag glemte jeg å spise mellommåltidet mitt på dagen så ble 6 timer mellom lunsj og middag, spiste en youghurt når jeg skulle ha mellom og skulle egentlig spise knekkebrød også men det datt heeelt vekk for minsten våknet og skulle ha mat. Jaja, overlever vel :)

 

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig med deg angående å sette mål hverdag. Får litt dårlig samvittighet hvis en ikke får trent en dag

 

Uff du har hatt det sånn du også ja. Godt du har en mann som stiller opp nå da for deg:-) Er ikke greit å være alene nei. Det hvet jeg alt om:-)

 

Ja denne maten er ikke greit å få alt i seg nei:-) bedre sent en aldri. Men en ny dag i morgen og nye muligheter:-) Du overlever detta også du. Du virker som en sterk jente så det går bra vettu

 

Fortsatt en god kveld Elletine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste videste verden bare MÅTTE jeg snikveie meg i dag???? Vekta viste jo selvfølgelig mer enn ved veiinga på fredagen så nå er jeg bare deppa. Blææææh, er kjempeflink å følger dietten og trener mer enn de 7 tp jeg regnet ut med så burde jo i realiteten gå ned da. Spiser ikke noe godis annet enn i helga, og da kun det jeg kan for kosemerkene mine. Æsj, kjenner jeg ble litt nedfor nå ja. At man kan være så DUM! Vet jo at jeg ikke skal snikveie nettopp pga dette, ååååååh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da!! ikke tenkt på den nåla i dag Elletine. Du skal jo veie deg på fredag. Bare husk å stå på som du har gjort så går dette grei. Jeg har snik veid meg jeg også. Å gjett. 1kg mere en da jeg veide meg på veiedagen. Glem de tallene. Det går så mye opp og ned før veiedagen. Sånn er det for oss alle. Det kommer ann på dagsformen du er i og kroppen er en finulig sak.Stå på jente ikke mist motet :-)Ta deg en gå tur å få bort de kjipe tanken:-) Da går alt mye bedre skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrine dronninga, hva skulle jeg vel gjort uten deg her inne?? Jeg skal ikke snikveie meg noe mer, hverken denne uka eller senere uker, basta! Har sitti å lest på noen tråder her inne nå og det har fått meg på litt bedre humør. Da fikk jeg litt mer gnist igjen når jeg ser andre som trener mindre, spiser snop i uka og ikke er sååå nøye med maten og som fortsatt går ned i vekt. Da burde hvertfall jeg gjøre det når jeg er så streng med meg selv :) hehe, klarer vel som regel å snu ting så det blir noe positivt i det minste!

 

Stå på dronninga så skal du se at nåla peker nedover i kg neste veiing uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Godt du har fått bort den mørke skyen som har svevd over deg i dag da:-)

Vi er ikke like. En kan spise mindre og snopp og sånne ting mens en annen må være veldig streng med hva en dytter i seg. Så det gjeller å finne en gylden vei som fungere for deg i stede for å se hva andre gjør:-) Jeg tror det er veien å gå. For vi er så forskjellige alle sammen. Jeg gikk på kurs for mange år siden. Jeg må si at jeg gikk jo ned 1,5-2kg hver uke. Nå er det knapt en kg i uken. Men ser også at matinntaket har økt også siden den gang.Det er vel for at kroppen skal få gå saktere ned. og venne seg til omleggingen av matvaner. Jeg ser også at kroppen blir ikke så skrukkete og slaskete nå som før da jeg gikk på kurs. Det har vel noe med hvor fort en går ned også. Du får bare stå på nå å ikke gi deg. For dette klarer vi sammen:-)

Nåla mi går bare nedover den. Hehe;) Ha en forteffelig ettermiddag Elletine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg syklet igjen jenter. Jeg begynner å kjenne at kroppen er litt sliten nå. Hmmm.. Ikke bra. Har jo pressa kroppen de siste 4ukene så det er vel ikke så rart. Men jeg klarer å presse meg til å klare målet mitt:-) Å det er vel viktig å kunne klare det. Men jeg får vel bare stå på. Det sykkelsete er så vond å sitte på også att.. Men jeg klarte det i dag også 15km på 1time:-)

Ha fortsatt en god kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du orker å sykle så lenge, det fatter jeg ikke, hehe. Jeg greier ikke holde ut i 15 minutter engang på et sykkelsete... Du er en sann inspirasjonskilde! Nei takke meg til pilatesvideo og gåturer :)

 

Jeg håper veldig på at sakte vektnedgang kan hjelpe til at huden på spesielt magen trekker seg fint sammen. Ser ut som et verdenskart etter første svangerskap så hadde ikke gjort noe om magen ikke hadde blitt pløsete og ekkel etter slanking. Jaja, får ta det som det kommer.

 

Hvordan går uka deres da jenter? Går bra her nå, fått opp kcal mine på frokosten så tror jeg ender på 1600 kcal i dag, det blir godt. Må bare rekke å spise alt jeg skal :)

 

Ha en kjempeflott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må begynne med noe annte å trene på også i tillegg til syklingen. Får se hva jeg finner på etterhvert. Jeg har en trimme video med hun kari fra tv2 trimmen. Jeg får kanskje se å bruke den nå. Sånne øvelser er ikke så greit å gjøre når jeg hadde mensen.

 

 

Ja srekkmerker har jeg nok av på magen spsielt. Jeg har vel hatt dem så lenge at de kommer nok ikke til å gå bort. Jeg fikk det når jeg var gravid. men jeg har jo vært så rund så lenge så de forsvinner ikke tror jeg.

 

 

Så bra da at du har fått opp kcal dine da:-) Det kommer nok til å hjelp deg:-)

 

Ha en flott kveld Elletine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff. Har sittet over pensumbøkene i HELE dag og kjenner meg mektig lei! Gleder meg til overstått eksamener, juleferie og trim!

Er heldigvis flink me mat da. Spiser mye fjordlandmat=) iallefall de rettene som inneholder mindre enn 500 kcal. idag spiste jeg kalkunbryst med poteter, saus og rødkål. Inneholdt bare 370 kcal og ble god og mett!

Laks, lapskaus, sweet and sour, fiskesuppe og tomatsuppe er det det går mest i! Godt alternativ når du trenger middag på 10 min i stede for å hive grandisen i ovenen;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye god mat fjordland lager. Raskt å lage hvertfall i en travel hverdag:-)

Jeg syns det er morsomt å prøve disse rettene GR har her. Har prøvd meg på noen fiskeretter. Og de var gode. Jeg lagde gryte rett med sopp og squas i går. Den er til 2pers. Å den var kjempe god. Jeg anbefaler den på det strekeste:-) Nå går jeg å legger meg snart så natti natti jenter:-) Snakkes vel mere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er vel kanskje blitt formiddag nå men... Til nå har jeg rukket å levert unge i barnehagen og trent pilates, nå slapper jeg av litt før minsten våkner og både han og jeg skal spise lunsj. Skal ærlig innrømme at det er godt å være innendørs i dag for det blåser ganske kraftig og da er det veldig deilig å sitte i varmen med fyr på peisen :)

 

Kan være lurt å finne frem treningsvideoen dronninga, jeg syns det er en veldig grei treningsform siden jeg får litt variert trening med styrke osv uten å gå på treningsstudio. Har en vhs med kari men har ikke vhs spiller lenger så blir lite bruk for den lenger gitt, litt synd for den var veldig god å trene etter.

 

Meeei, så flink du er med både eksamenslesing og middag oppi lesinga, vær stolt over at du kjøper fjordland istedenfor grandis, det hadde vært mitt førstevalg til rask mat for ikke lenge siden :) Lykke til med lesinga!

 

I morgen tidlig er det veiing, gruer meg som en hund egentlig for jeg tror ikke vekta har gått så mye nedover siden sist, bare en følelse jeg har. Buksene er like stramme som før så er har nok ikke mistet noen cm heller gitt. Men men, er egentlig forberedt på å ikke gå ned noe særlig denne uka siden jeg gikk ned så mye sist uke :)

 

Ha en finfin dag damer, vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen Elletine:-) Ja det skal bli spennende å se i morgen. Kan jo tenkes du har gått ned selv om du ikke har en følelse av det. Jeg håper det for deg. Du har jo vært flink du hele uken. Så det går nok veien. Du tenker vel mere på den smug veiingen du hadde her. Den skal du bare glemme:-) I morgen er i morgen. Basta.

 

Godt du får litt tid for deg selv også da. Imellom slaga. Hehe.

 

Jeg har akkurat stått opp. Så nå er det frokost på meg. tenkte jeg skulle ta litt grøt;-) Snakkes senere da. God dag vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok hende det er den snikveiinga som ligger i bakhodet på meg å tuller til tankene, får håpe det :)

 

Grøt hørtes veldig godt ut, tenkte å kjøpe havregryn og splenda i dag så jeg kan lage meg litt grøt jeg også noen ganger. Greit med litt forskjellig å spise, ikke bare det samme hele tiden. Baker brød selv så vi har ferskt og godt brød ihvertfall, det hjelper litt. Blir for det meste knekkebrød men tar gjerne et par skiver hjemmelaget brød. Mmmm, nå lukter det utrolig godt her, brødet står å steker så nå blir jeg sulten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. det med nybakt brød er litt farlig. Det er så godt at en bare vil ha mere og mere. klarer ikke å stopp liksom. Sånn er jeg hvertfall. Jeg pleier å lage havregrynsgrøt jeg da.

40gr lettkokte havregryn

70gr cottage cees

2dl vann

Og litt sukkerstrø på toppen(natreen)

det blir ca 200kcal til frokost.

Er godt det. Ja en må variere litt i kosten. Tror kroppen har godt av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. det med nybakt brød er litt farlig. Det er så godt at en bare vil ha mere og mere. klarer ikke å stopp liksom. Sånn er jeg hvertfall. Jeg pleier å lage havregrynsgrøt jeg da.

40gr lettkokte havregryn

70gr cottage cees

2dl vann

Og litt sukkerstrø på toppen(natreen)

det blir ca 200kcal til frokost.

Er godt det. Ja en må variere litt i kosten. Tror kroppen har godt av det:-)

 

har du cattage cheese i havregrøten? er det godt? moser du den eller bare putter du oppi i lag med gryna og vannet?? bare lurte for jeg er litt lei av min standard grøt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...