Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
Hurra for dronninga som går jevnt og trutt ned! ;)

 

56 trimpoeng på 5 uker!

Fantastisk! Utrolig bra å ligge på over 10 i uka i snitt! ;)

Jeg prøver også å komme over 10 hver uke!

Da føler jeg jeg har trimmet en del:)

 

Takk takk. Det var ikke store greiene, men nåla peker i riktig retning hvertfall.

Jeg er fornøyd med det etter en helg med fristelser:-)

Ja trimmen har jeg bare fått for meg at jeg skal klare. Har jo hatt litt vaskesjau og flyye sjau av møbler her så det ble litt poeng ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

så bra dronninga!

400 g på en uke er ikke verst det altså! Anbefales jo at man ikke skal gå ned mer enn 500 g - 1 kg i uken uansett, så syns det var bra jeg=) jeg er fornøyd så lenge jeg ikke legger på meg!

Hehe. har gått ned 6 kg siden jeg begynte i oktober, så er veldig fornøyd med det. Kommer nok ikke til å klare å gå ned de 10 kg jeg hadde som mål til jul, men har jeg gått ned 2 kg til jeg kommer hjem på juleferie er jeg kjempefornøyd=)

Veier da 70 kg, og nærmer meg trivselsvekten min på 65 kg.

Etter jul skal jeg melde meg inn på treningsstudio også, så har jeg gjerne en sjangs til å se litt bra ut til bikinisesongen:p hehe.

Sliter veldig med appelsinhud:(

Noen flere som gjør det? Grunnen er nok delvis arv, veldig opp og ned i vekt i løpet av tenårene og ikke det sunneste kostholdet. .Huff og huff. Og jeg som bare er 19 år! jaja.

Idag er det pastasalat (fullkornpasta) med kyllingfilet og masse salat til middag=) nammi. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Å takk skal du ha meeei:-) Jeg er vel fornøyd jeg så lenge nåla peker nedover. Er godt det at det går den veien. Jeg syns da du har vært flink også jeg da. 6kg er jo en seier det da:-)

 

appelsinhud har jeg ikke. Men det er vel det du sier at mye jojo slanking og usunn mat er vel årsaken. Kan jo være arvelig også kanskje. Jeg hvet ikke. Da må du kanskje gå til en hudspeialist for å få svar på det.

 

 

Middagen din høres godt ut den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Heisann

 

nå har jeg prøvd havregrøt med cottage cheese, hehe...var gøy det å variere smaken litt. jeg pleier jo også å hive oppi kanel og rosiner mens den koker. for liker bedre kanelsmaken når den er "kokt inn" og bra for forbrenningen,hehe.

 

gratulerer med fint vekttap denne uken!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei dronninga, var ikke ment sånn :) Jeg bare lurte på om du telte tp fra starten av men så kom jeg på mens jeg skrev det at du måtte jo det siden så mange var litt vel mye på en uke ;) Tviler ikke i det hele tatt, du er jo superflink som har så mange! Vær stolt av hvert eneste ett av tp dine, det har du grunn til...

Grattis med vekttapet denne uka, dette går bare riktige veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hehe:rolleyes: Jeg skjønte det etterhvert. jeg klarer jo ikke så mange poeng på en uke. Jeg er ikke superkvinnen heller. Hehe. Jo takk skal du ha. det går den rette veien. Er veldig spendt på deg på veiedagen din. Du går jo tur hver dag og i snøvær. Uff ja snø og barnevogn ser jeg som en mareritt. Men det er vel vanesak. Har du ikke bil så må du jo ty til det du har og du har vel en hensikt med det. At du får den trimmen der:-) Og jeg syns du er flink ellers også:-) Nå skal jeg kose meg med middag. Blir fjordland kylling sweer&sour. Den er sååå god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med nok en flott uke, du er kjempe flink:)

masse trimpoeng har du også, flotters:)

Er i full gang med en ny og bedre uke, og det går kjempe bra, veier mat og drikker masse vann, blir ikke tid til noe særlig trim denne uka heller , men det kommer senere.

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer så mye med nok en flott uke' date=' du er kjempe flink:)

masse trimpoeng har du også, flotters:)

Er i full gang med en ny og bedre uke, og det går kjempe bra, veier mat og drikker masse vann, blir ikke tid til noe særlig trim denne uka heller , men det kommer senere.

Ha en fin kveld:)[/quote']

 

Tusen takk for det mini04: Har vært stille på deg. Men nå er du i full gang ja. Det er jo kjempe bra da. Men nå sier jeg natti natti. God kveld vidre jenter. Snakkes mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, hvordan har dere det i dag? Jeg har vært på 6 ukers-kontroll med lillegutt så er blitt lite trim på meg i dag, trent med pilatesvideoen min nå men det er bare 0,6 tp. Kjenner kroppen trenger litt hvile også, ryggen har begynt å tulle en del så må være litt forsiktig. Har en feil i ryggen som gjør at jeg har perioder med mye smerter og derfor lite trening, må passe på så jeg ikke får en sånn periode nå;)

 

mini04: så bra du er igang med en ny og bedre uke, masse lykke til, dette går supert!

 

Ha en fin dag jenter så snakkes vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Stille fra dere i dag. Hehe. Ja så kom kongvinter til meg også i natt. Uhuh:( Trengte ikke så mye snø da. Men jeg får vel hive meg uti det å måke litt. Da kommer det plutselig trimpoeng til. Hehe:-) Snakkes utover da jenter.

Har fortsatt en god dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Heihei jenter:-) Stille fra dere i dag. Hehe. Ja så kom kongvinter til meg også i natt. Uhuh:( Trengte ikke så mye snø da. Men jeg får vel hive meg uti det å måke litt. Da kommer det plutselig trimpoeng til. Hehe:-) Snakkes utover da jenter.

Har fortsatt en god dag vidre:-)

ja så fikk jeg måkt litt snø i dag da. Det gikk jo ganske så bra. var litt kram snø så den var vel litt tung å flytte på. Hehe. Fikk børstet av bobilen våres også. Måtte klatre oppå taket å det er høyt 2,80 m Høyt. Uff Å jeg som har høyde skrekk. Står kun på gardin trapp i nød. Nei der gikk nok litt kcal i bare skrekk. Men jeg gjorde det å det er jo en seier i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev visst likt i stad vi dronninga ;) måkinga slipper jeg heldigvis unna her, men burde kanskje gjort det for å fått noen ekstra trimpoeng? Mange kcal å brenne bort på den snøen... I dag ble det 1,5 tp tilsammen, henta største i barnehagen og guuud den bakken var tung med snø! De hadde skrapa noen steder og der var det glatt som pokker så holdt på å gå på trynet en del ganger. Balanse er noe dritt! Ha en fin kveld jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja å mere snø skulle det komme i morgen. Uff og uff. er greit med litt snø julaften. Men den kan forsvinne fort igjen også syns jeg. Å dette velger vi å bo i:-) Nei vinteren er ikke så morsomt som da vi var små. men det er vel helt opp til hvordan vi legger opp til det selv. Hehe. Jeg kjører aviser om natta å da er det ikke brøyta eller noe. så det er litt kjipt denne tiden her å jobbe som jeg gjør. men som sakt jeg har valgt å jobbe sånn å det er straffen. Hehe. Er gløad i jobben min jeg da.

 

Ja du har sliti i dag du også Elletine. Ja da får du jo litt trimpoeng da vel:-)

Og det er jo kjempebra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er tungt å måke snø! Sanket nok inn noen trimpoeng på det=)

 

Idag har jeg egentlig bare sittet inne å lest, lest og lest utenom en tur på skolen. Er så innmari lei nå! Panikken tar helt overhånd, så jeg føler jeg ikke kan noe:( Sånn er studentlivet! Ikke like gøy alltid=)

Så blir nok stort sett sittende inne til eksamen er unnagjort på tirsdag! Kjipt, men sånn er det bare. Men skal ta meg minst en gåtur til dagen da:) trenger å få lufte hode litt innimellom! Så får jeg passe på å være flink me maten og kcal så ikke kiloene sniker seg på igjen! Skal dessverre ikke så mye til!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Uff da meeei. Du har det ikke lett nå om dagen skjønner jeg:( men ikke mist motet. Dette er jo bare for en periode. Så har du juleferie. Tenk på det du. Det er ikke lett å gå på skole sånn nei. Men du får tenke på resultatene som kommer. Og at målet ditt har du klart etter dette:-) Du får snike deg til å gå en tur for å klarne opp hode ditt. det gjør seg vettu:-)

Snakkes da utover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på meeei, selv det er tøft noen dager til med eksamenslesing og i tillegg passe på kcal og trening så klarer du det! Du er beintøff som gjør alt samtidig, både eksamen og vektnedgangen går nok helt strålende tenker jeg ;)

 

Uff, misunner deg ikke den kjøringa på natta nå dronninga med tanke på at det ikke er måket. Krysser fingre for at snøen forsvinner fort og at det ikke kommer noe mer hos deg med det første :)

 

I dag skal jeg prøve å gå en lang tur med vogna, er ganske kaldt men prøver meg allikevel. Får bare håpe at de har brøytet gangfeltene her og at det ikke er for glatt, da sliter jeg for ene veien er en eneste lang bakke på et par km! Var selvfølgelig så forbanna dum at jeg måtte kikke så vidt på vekta i dag fordi jeg føler meg så vanvittig tung, ikke mye ned nei, og veiedagen er i morgen ;) Jeg må slutte med denne snikveiinga, får bare lyst til å grine kjenner jeg når resultatene ikke er noe å skryte av. Får se i morgen, kanskje en lang tur hjelper på bittelitt...

 

Ha en flott dag, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått levert størsten og gått meg en god tur, fikk handlet litt mat før jeg gikk tilbake igjen. 2,8 tp ble det, fornøyd med det ;) Tror det meste jeg har hatt er 2,5 tp på en dag og enda er jeg ikke ferdig for i dag, hihi ;) Håper det hjelper litt på forbrenninga så den kan ta et skikkelig race til i morgen. Hehe, lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. elletine. Uff du må slutte med å veie deg før du skal da. Du får legge vekta i et skap hvis du har;) Så bra da ar du fikk så mye trimpoeng da. Kjempe. Da hjelper det sikkert til i morgen vettu.

Det går nok bra med deg og veiingen. Du er jo så flikn att:-)

 

Jeg er litt seint på her for jeg sover helt til nå. Pgs at deg jobber om natta. Du får bare skrive i vei selv om jeg ikke svarer med en gang. Jeg må jo sove litt jeg også:-) Hehe. Nå må jeg få i meg litt frokost:-) Snakkes utover da. Stå bare på vidre. Ha en fin formiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den vekta burde vært lagt langt inni et skap hele uka ;) Får prøve å ikke snike på vekta gitt...

 

Ja jeg skriver og skriver jeg, vet jo at du jobber natta så tar det ikke så tungt om du ikke svarer med det første ;) God frokost, nå får jeg gå å ta opp mini og fore han litt, syns det knirker litt borti vogna gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Det var godt å høre da at du ikke tar det så tung at jeg kommer innpå her utpå dagen. Er koslig å lese innleggene dine når jeg slår på pc`n her. Hehe:-)

 

Jeg krysser fingrene for deg i morgen Elletine:-) Jeg er spendt jeg også på hvordan det går for deg i morgen. men det går nok bra skal du se. Hvis ikke så er det nye uke og nye muligheter. det er bare å stå på for å nå målene vi har satt oss. værre er det vel ikke.

 

jeg tenkte på å sette meg på den fordømte sykkelen nå . hehe. Humøret har vært så som så med i dag. Håper det snur snart. Det gjør det også. Får se da om sykkelen virker.Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Får håpe du fikk sanket litt poeng på trimsykkelen da:) Tror jeg skal gjöre det samme jeg også ;)

 

 

 

Jeg fikk 2,4trimpoeng på sykkelen. Hehe. Du får stå på du også Siljee:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen=)

Spendt på resultat imorgen Elletine!

 

Idag har det meste av dagen gått til kurs og eksamenslesing! Men fikk et lite avbrekk i et lite besøk og en tur i den friske kalde lufta!

Tirsdag er det eksamen og jeg føler meg kjempeklar!;)

 

Imorgen skal jeg lage taco, vaske leiligheten og kose meg med tv på kvelden=) viktig å ha noe å se fram mot mens man leser om dagen syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet nettet i går ettermiddag så ble ikke noe mer skriving på meg i går kveld ;) Nå er det tilbake igjen så jeg får skrive inn resultatene mine etter veiing før jeg må avgårde i barnehagen.

 

Vekt: -0,6 kg Er nå 75,5 kg

Midje: -2 cm, er nå 98 cm

 

Det går sakte men sikkert nedover, hadde vært godt med et skikkelig boost med en uke med over en kg nedgang men det lar nok vente på seg tenker jeg, hehe. I dag er det fredag så da skal jeg kose meg med litt av godisen min og slappe av hjemme med gubben og unger. Her snør det noe voldsomt i dag så blir lite gåtur, må ta bussen med ungene i sånt vær ;) Ha en fin dag damer så snakkes vi senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Det er jo kjempe bra det da Elletine. Bedre at det går litt ned en ingebting. Det er noe med også at kroppen må venne seg til omstillingen. Jeg syns det går sakte selv jeg. Men vi får trøste oss med det at da går vi ikke fortere opp igjen. Å det vil vi vel ikke :-) Stå på vidre. Detta klarer du.

Meeei Du er snart ferdig. God er vel det. du har sliti mye nå den siste tiden. Snart juleferie for deg. Å det fortjener du virkelig:-)

 

Jeg fikk beskjed nå at jeg får fri de to siste dagen i romjula + nyttårsaften. det skal bli deilg det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...