Gå til innhold

"EleResa kare sjøl - med litt hjelp og støtte"


Gjest EleResa

Anbefalte innlegg

Trimgruppa på jobben har satt igang en ny aktivitet, vanngymnastikk.

Tenkte jeg skulle hive meg på og prøve en gang.

Kanskje jeg liker det?

 

Noen som har erfaringer å komme med? :)

 

Godt med litt variasjon fra spinninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Vanngymnastikk anbefales.

Det virker så lett og før ville jeg kanskje tenkt "dette kan da ikke være noe futt i.."

 

Men de ordene spiser jeg i meg nå, en time i bassenget med alle mulige øvelser - og muskler jeg ikke har brukt på lenge ga seg til kjenne. Tror jeg blir støl i morgen ja..

 

Men så deilig da gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaarsola

Det høres veldig kjekt ut også. Og flott at du har så god mulighet til å trene gjennom jobb. Jeg har også lyst til å prøve vannaerobic, selv om jeg har tenkt som deg, at det vel må være litt kvasi. Hehe. Men det virker deilig å bevege seg i vann, kroppsvekta føles gjerne på en annen måte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk 2 visdomstenner i går, og i dag er det ikke spesielt godt nei!

Han måtte til dels skjære ut den i underkjeven, så der har jeg sydd.. Skal tilbake på fredag, tror han skal ta stingene da.

 

Blir dårlig med mat og trim på meg denne uka, men trøster meg med at det er en god grunn for akkurat det!

 

Veide meg på vekta til mor i morges, den viste 0.8 kg ned, men vet den viser litt mindre enn min så stoler ikke helt på den. Men målebåndet har jeg hatt med meg, og det viser minus 3 cm i livet, forhåpentligvis er dette siste uka med tresifret cm i midjen!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Det er vondt å fjern visdomstenner. Har fjerna alle 4, 2 av de på måten du gjorde. Var firkanta i ansiktet etterpå. Litt hoven...!

 

Gratulerer med nedgang og cm som er borte. Det er topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er litt lei av dette..

Spiser sunt og trener, men ser ikke utslag på verken vekt eller cm.

Det er frustrerende at det ikke skjer noe etter nesten 5 mnd :)

Samboeren min derimot, han syns det veldig godt på - og love handles'ene er snart borte! Fy søren det er urettferdig, han gjør ikke noe for det engang, lager bare sunnere mat fordi jeg, hvalrossen, har sagt han må gjøre det.

 

Hadde vært fint om man kunne legge seg feit en kveld og våkne helt normalvektig neste morgen...

 

Har tenkt at jeg kanskje rett og slett er litt ensom her borte i fjellsprekken..

Ingen sosial omgang eller venner å finne på ting med, venninner å være aktiv med. Kan jo ikke tyte øra fulle på gubben hele tida heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten statusrapport fra meg..

Går litt opp og ned, men mest ned da.

Veier 86,6 kg nå. Har fortsatt ikke nådd første delmål som var -10 kg, men gir ikke opp.. (Selv om jeg har lyst innimellom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg endte på 86,0 kg.

Ned 0,6 kg denne uka.

 

Jeg syns dette går ulidelig sakte..

Ned litt, opp litt, ned litt, opp litt.. Men totalen svinger nedover da, så det er jo en glede.

 

Men hallo, 9,2kg på 5 mnd er liksom ikke så mye å skryte av! Det er under en halv kilo i uka det..

Tror virkelig ikke jeg skal komme i mål til den store dagen i høst, men har ikke tenkt å gi meg nå for det! Jeg har 6 mnd til på meg til jeg virkelig må starte å finne kjole, så bør ha klart de neste 10 til den tid. Da vil jeg veie 75 kg, så kanskje er det på tide å ta en liten pause rundt de tider?

Prøve å holde vekta en stund og se hva som skjer...?

 

Noen som har noen tanker rundt dette som de vil dele med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EleResa

Ingen tanker?

 

Ok, jeg har mange - og det er vel de som teller oppi dette..

Har meldt meg på kurs nr.3. Skulle helst vært med på et vanlig kurs, men da må jeg kjøre så langt så det er utelukket, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest fullfres

Minus ti kilo - så bra, EleResa! Grattis!! Ti kilo er MYE, selv om du syns det har gått sakte.

 

Med meg har det ikke gått så bra i 2009, men må vel komme på skinner igjen etter hvert, jeg også.

 

Ønsker deg GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EleResa

Da var jeg for første gang siden 2006 under 85 kg (84,8).

Gått ned 1,2 kg de siste 3 ukene, hvorav 1 kg forrige uke.

Klarer ikke å se hva jeg gjør forskjellig de ukene jeg går ned 1 kg, kontra de ukene hvor det bare er 100-200 g ned.. Grrr!!

 

Har en skikkelig nedtur hva angår trening, føler meg bare sliten hele tida - og er jeg ikke på jobb så sitter jeg i sofaen og venter på at klokka blir leggetid..

Faen heller! Trenger en skotupp langt inn i det aller mørkeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EleResa

Ukeoppdateringen viste -0,7kg. Stopper på 84,1 nå.

 

Er godt fornøyd med uka! Bare å stå på videre.

Jobben har endelig fått inn salatbar, så nå går det i grønne friske salater, med reker/ost og skinke/roastbeef/etc etc.. Tar et knekkebrød til så jeg får litt karbohydrater også innimellom. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og veiedagen ble ikke så ille.. +0,1kg denne uka, opp til 84,2.

Så jeg sier bestått påske, nå er det bare å rulle opp genserermene og jobbe seg videre nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og veiedagen ble ikke så ille.. +0' date='1kg denne uka, opp til 84,2.

Så jeg sier bestått påske, nå er det bare å rulle opp genserermene og jobbe seg videre nedover![/quote']

 

Det må jeg si er absolutt bestått påske.

Lykke til videre i arbeidet ditt med vektnedgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2-3 skikkelig dårlige dager nå.

Alt har gått i gapet føler jeg! Sjokolade, smash!, lompe med nugatti (er det muuulig??) Sipper og depper for ingenting også!

 

Ingen god start på uka, vet ikke hvorfor?!

 

Redd jeg kommer til å gå opp til neste veiing. Negative tanker slår så utrolig ut på hva jeg spiser.. Det hjelper ikke å si til meg selv at jeg ikke burde spise heller, da spiser jeg det bare enda fortere opp - og så angrer jeg bittert etterpå!

Merkelige greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...