Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest siissels

Hei sann.

Da var det godt ei ny uke (over da), og jeg er en snartur hjemme fra øya.

Tja hva skal jeg si om denne uken? Vekta er stand by så det skal jeg være glad for. Ble ikke så mange joggeturer, men til gjengjeld mange multeturer opp og ned, fram og tilbake - så trimet har jeg fått. :) Det er ikke akkkurat flatt der vi går og plukker for å si det slik.

 

Når det gjelder måltidene spiser jeg med rundt 2.5 - 3 timer imellom, og frukt og melk er fordelt utover hele dagen. (jeg er melkoman)

 

I går var jeg på zumba og så dro jeg rett etterpå på en 5.5 mil lang sykkeltur :D Det var godt altså, selv om jeg er litt doven i høyre skinke akkurat nå.

Drar til øya igjen i morgen eller søndag og skal være der til onsdag. Da er det hjem igjen for å øve 2 dager intensivt med zumba til oppvisning lørdag.

 

Vi får stå på alle sammen og til slutt har vi nådd ett av våre mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mmmm, multeturer, fantastisk!! Det er flott å stå stand by på vekten gjennom ferien. Jeg synes det er godt gjort!!

 

Høst timeplanen til SATS her er på plass, og ville egentlig bare innom for å si at nå kommer zumbaen på SATS også:-)

ser de har satt den opp to ganger i uken, den ene på søndag kl. 12:00 som jo var en litt dum dag synes jeg, men jeg skal iallefall prøve zumba nå og se om det kan være noe for meg.

 

de skal også kjøre en time med "piloxing" som er en kombinasjon men pilates og boksing. begge to treningsformer som jeg liker veldig godt. Er spent på den:-)

 

Er halvveis i 30 days shred og mener bestemt at magen har blitt litt flatere, kan være innbillning, men så lenge jeg føler at den er flatere så er det bra

 

Ha ei riktig god helg damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels
mmmm' date=' multeturer, fantastisk!! Det er flott å stå stand by på vekten gjennom ferien. Jeg synes det er godt gjort!!

 

Høst timeplanen til SATS her er på plass, og ville egentlig bare innom for å si at nå kommer zumbaen på SATS også:-)

ser de har satt den opp to ganger i uken, den ene på søndag kl. 12:00 som jo var en litt dum dag synes jeg, men jeg skal iallefall prøve zumba nå og se om det kan være noe for meg.

 

de skal også kjøre en time med "piloxing" som er en kombinasjon men pilates og boksing. begge to treningsformer som jeg liker veldig godt. Er spent på den:-)

 

Er halvveis i 30 days shred og mener bestemt at magen har blitt litt flatere, kan være innbillning, men så lenge jeg føler at den er flatere så er det bra

 

Ha ei riktig god helg damer![/quote']

 

Heldig du er som allerede nå kan se hva du kan velge i til høsten, her har de enda ikke hatt møte med instruktørene så oppsettet er langt fra ferdig. Det jeg vet er at det blir spinning og zumba helt sikkert, og så er det meningen at det skal være aerobic i en eller annen form - blir spennende å se.

Så bra at zumbaen er kommet til dere også, var kanskje ett litt rart kl.slett på søndag - burde etter min mening ha vært tidligere eller på ettermiddag. Blir moro å høre hva du mener om det.

Gleder meg til å starte med 30 days dvden jeg også, kanskje jeg skulle ha gjort det nå som jeg er alene hjemme. Du skal se at det ikke er innbilning at magen er blitt flatere.

Jeg er glad for å stå stand by, og enda har jeg ei uke igjen av ferien så hvem vet hva som skjer.

Ha ei god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Må bare inn en tur for å si at i dag fikk jeg to herlige kommentarer :D

 

Var og prøvde en tunika på en klesbutikk og der kom det fra ekspeditrisen (kjenner ho godt altså): "hallo har du egentlig gått ned mye i vekt du? Du er jo blitt så tynn?"

Kjøpte tunikaen forressten og det i small - trenger ikke medium lenger for å skjule.

 

(har dere lyst kan dere se meg ha på en strikket kjole inne på bloggen min (strikker selv): http://sisselshjorne.blogspot.com )

 

Og så kommer det senere fra en annen bekjent jeg treffer: " du er blitt så herlig tynn at det er morro å se"

 

:)

 

Var herlig å høre dette, selv om jeg har kulemage og håndtak om jeg skal si det selv - de nekter å forsvinne med det første virker det som .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å få sånne kommentarer, det hjelper virkelig på!

 

Veiedag i dag, stillstans på vekten fremdeles, men midjemålet var inn med en cm:-) Jippi! Da er jeg faktisk bare to cm unna det jeg var på mitt slankeste, og hadde antydning til en liten six pack, men bare en antydning altså:-)

Fremdeles 6 kg unna akkurat den gangen, men men, 3-4 kg til er bra det også.

 

Nivå to på 30 days shred er noe tung for skuldrene, mange av øvelsene er i høy planke, eller løft vektene over skuldrene, og jeg kjenner at de har blitt noe tungt belastet i det siste, gleder meg til level tre bare for å komme bort fra de planke øvelsene:-) to dager igjen så er jeg der.

 

Ha en flott onsdag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suanlert

Dette er tråden for meg skjønner jeg! :-)

 

jeg er en dame på 30 år,jeg er 1.60, og 60 kilo, vil ned til 52. Her er det mage og overarmer som dominerer, så det er vel bare å hive seg rundt å trimme.

 

Jeg meldte meg inn i vektklubben nå i dag, og er helt blank på dette. Så tips og råd taes i mot med takk! Jeg har forstått det slik at jeg må ha minst 7 trimpoeng i uka (Uten at jeg vet hva et trimpoeng tilsvarer) og 1600 kcal.

 

Jeg har heller ikke noen formeninger om hvor mye kcal det er i alle slags matvarer, så jeg har en jobb foran meg. Skal stikke å kjøpe meg en matvekt i dag, noen som vil hjelpe meg og linke til hvor jeg finner ut hvor mange gram jeg skal ha av ditt og datt? :-)

Jeg synes dette er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels
Så herlig å få sånne kommentarer' date=' det hjelper virkelig på!

 

Veiedag i dag, stillstans på vekten fremdeles, men midjemålet var inn med en cm:-) Jippi! Da er jeg faktisk bare to cm unna det jeg var på mitt slankeste, og hadde antydning til en liten six pack, men bare en antydning altså:-)

Fremdeles 6 kg unna akkurat den gangen, men men, 3-4 kg til er bra det også.

 

Nivå to på 30 days shred er noe tung for skuldrene, mange av øvelsene er i høy planke, eller løft vektene over skuldrene, og jeg kjenner at de har blitt noe tungt belastet i det siste, gleder meg til level tre bare for å komme bort fra de planke øvelsene:-) to dager igjen så er jeg der.

 

Ha en flott onsdag damer![/quote']

Godt å høre at det går rette veien med deg, selv om det er stillstans.

Har ikke begynt på 30 days shred enda jeg, så det er flott å høre erfaringene dine.

Lykke til videre.

 

Det er stillstans her hos meg også, både i vekt og i mål, men slik er det vel dessverre i ferien. Skal bli godt å komme i normal gjenge igjen både i forhold til jobb og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tråden for meg skjønner jeg! :-)

 

jeg er en dame på 30 år' date='jeg er 1.60, og 60 kilo, vil ned til 52. Her er det mage og overarmer som dominerer, så det er vel bare å hive seg rundt å trimme.

 

Jeg meldte meg inn i vektklubben nå i dag, og er helt blank på dette. Så tips og råd taes i mot med takk! Jeg har forstått det slik at jeg må ha minst 7 trimpoeng i uka (Uten at jeg vet hva et trimpoeng tilsvarer) og 1600 kcal.

 

Jeg har heller ikke noen formeninger om hvor mye kcal det er i alle slags matvarer, så jeg har en jobb foran meg. Skal stikke å kjøpe meg en matvekt i dag, noen som vil hjelpe meg og linke til hvor jeg finner ut hvor mange gram jeg skal ha av ditt og datt? :-)

Jeg synes dette er vanskelig![/quote']

 

Hei, velkommen skal du være, kjekt med flere

 

Ett trimpoeng tilsvarer 30 minutters rask gange, en god powerwalk

Du finner en liste med diverse aktiviteter i dagboken som du kan legge inn hvor lenge du har gjort de enkelte aktivitetene, da regnes det automatisk ut hvor mange trimpoeng du har.

 

En matvekt er god å ha i starten, det står vel anbefalt mengde kalorier på de enkelte måltidene dine, som frks 220 kcal på frokost, 220 på lunsj, 100 kcal på mellommåltid 400 på middag, 200 fordelt på melk, 200 fordelt på frukt o.l

 

Det viktigste er å fordele det utover dagen, en god frokost, men frks havregrøt og litt frukt, hvor melkerasjonen du bruker i havregrøten er en del av det du kan legge inn under melk og frukten da som en fruktrasjon.

 

En påleggsrasjon er 20 gram, som er to skiver kokt skinke eller to skiver ost, eller en spiseskje med syltetøy.

Visse ting som makrell i tomat, avokado, nøtter er fete ting, men som er hjertegode. Viktig å få ett par av disse også daglig.

 

En middag kan bestå av frks en kyllingfilet på 150 gr. en potetrasjon på 150 gr eller en pasta/ris rasjon på 100 gr. grønnsaker kan du spise store mengder av:-)

saus er selvsagt avhengig av type saus, men såklart ikke så altfor store mengder av saus.

 

Jeg gikk på kurs til å begynne med og synes det var god hjelp i starten, da det kan være noe forvirrende, og ikke minst føles som veldig mye mat i starten. Jeg er nå på 1300-1400 kcal til dagen, da treningsmengen har gått litt ned og jeg har en stillesittende jobb. ( mindre energiforbruk gjennom dagen)

 

Jeg har desverre ikke noen link å henvise til, men prøv deg litt frem på dagboken og legg inn hva du spiser så ser du fort hvordan du ligger an.

 

Lykke til med livsstilsendringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over, det ble litt grillmat og vin, men i godt selskap:-)

vi har syklet frem og tilbake de fleste plasser da bilen er på verksted ennå, så min kjære som har syklet sine mil frem og tilbake på jobb siste uken har allerede mistet 2 cm rundt livet, og ett par kilo. Det er nesten urettferdig så fort det skal gå for disse mennene når de først begynner å gjøre en innsats. Han har vært litt slappfisk i de siste månedene så jeg synes bilen godt kan stå ennå en stund:-) Hi hi.

 

bare noen få dager igjen så er det ferie, det skal bli deilig! 30 days shred har vært til god hjelp for å få strammet litt opp i sommer. Level 3 er en skikkelig heftig liten treningsøkt, men for meg mye bedre enn level to som slet ut skuldrene. Her får lår og legger virkelig kjørt seg. Kommer til å fortsette å ha denne i bakhånd, og mikse litt imellom nivåene. Har lært ett par nye mageøvelser som også kommer godt med.

 

Sjefen er tilbake på jobb, så nå er jeg ikke lenger "øverst kommanderende" som faktisk er litt godt å slippe unna. Kjekt i de 4 ukene å ha litt ekstra ansvar men veldig godt å få noen tilbake på jobb som sitter med øverste ansvar. passer meg helt fint å være nr. 2:-)

 

Ha en fin uke folkens, håper det går fint med alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Stillstans nok ei uke, så nå blir det bare å bite tennene sammen og ikke tenke på det men heller bare fortsette å stå på.

 

Har rørt en del på meg allerede denne uke, men sykkeltur, styrkeøkt, fjelltur og gåtur og så har jeg begynt på jobb igjen - så fortsetter jeg slik må jeg vel se ett annet tall igjen snart.

Programmene begynner ikke på senteret før siste uke, nå er det bare spinning som pågår og jeg vet ikke om jeg har lyst til å sette igang med det enda, vil sykle ute så lenge det går an - men vet at skal jeg være med og klare å henge med dem så bør jeg vel begynne snart.

 

Lykke til alle sammen, og Bjørg75 god tur til sydligere breddegrader snart.

Det er dårlig gjort at mannfolka fortere ser resultater, har en slik en her hjemme jeg også som ikke trener men har spist mer normalt og har gått ned en god del. Vi skal klare oss vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstans denne uken for meg også, sukk, dette går veldig sakte! og i dag skal jeg kjøpe bikini!! hjelpe og trøste, jeg liker ikke dette plagget, men men det er 30 grader og strålende sol dit vi skal, og litt farge vil man jo ha. Ja ja, jeg trenger virkelig en ny bikini, min gamle har holdt i veldig mange år, så mange at på merkelappen står det "Adelsten" det var vel det Kappahl het for ett tiår siden:-)

 

Etter ferien er høst timeplanen på plass på SATS, så da er vi i gang igjen, blir nok litt tungt, men gleder meg til å komme ordentlig i gang.

 

Ha en flott onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Håper du fant en flott bikini Bjørg75, og det er kjedelig når vekta har bestemt seg for å stangnere, men jeg tenker slik at vi heldigvis er flere her inne og vi støtter hverandre - så til slutt går vi ned selv om det går treigt:)

 

Nå blir det 2 dager med sittestilling inne på dagtid pga planleggingsdager på jobb, så jeg må definitivt få rørt på meg på ettermiddag/kveldstid. Blir litt lite å bare sykle til/fra jobb.

Gleder meg mer og mer til at programmet på senteret her setter igang ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett Siissels! det hjelper på å være med her, motivasjonen holdes oppe! det ble kjøpt bikini i går, til tross for min motvilje mot dette plagget:-)

 

Siste dag på jobb før ferie i dag, så jeg skal være flink å få unna mest mulig sånn at det ikke ligger strødd til jeg kommer tilbake, så avsluttes dagen med middag ute på "fancy" restaurant med venner som er kommet til byen. Skal bli kjekt!

 

Ha en flott dag, helg og uke hvis jeg ikke "ser" dere før ferien. Jeg kommer innom med oppdatering uke 35 når jeg er tilbake, forhåpentligvis brun og lekker:-) og hvis jeg er flink så holdes vekta på det samme gjennom ferieuka. Er det nedgang er det bare kjempebonus:-)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyperlady

Så morsomt at denne tråden er oppe og går enda! Skrev en del innlegg her under ett annet nick for halvannet år siden. Fikk ikke den profilen til å virke nå når jeg skulle ta den i bruk igjen, så jeg måtte lage en ny:)

 

For en måned siden ble jeg trebarnsmor, så nå koser jeg meg hjemme med min lille datter mens storebrødrene er på skolen. I dette svangerskapet la jeg på meg 17 kilo (hurra, hadde hele 20kg med de to første). 10 kilo er allerede vekke, så har 7 som må jobbes litt med. Håper det skal gå rimelig greit, jeg elsker å trene, og har allerede begynt å jogge så smått med vogn. I tillegg holder vi på å¨flytte så her er vi ikke i ro ett sekund. Da jeg ammer vil jeg ikke direkte slanke meg, men styrer unna godteri og chips og registrerer alt jeg spiser her. Ligger på rundt 1600 kcal for dagen. Det er helt sikkert for lite når jeg ammer, men har aldri klart å komme opp i det ellers.

 

Jeg skal ha veiedag om tirsdagen og i dag er jeg fortsatt 153 cm og 65.8 kg.

 

Ha en fin dag og nyt solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Bjørg75 - god tur til syden, og du skal se at du og bikinien blir litt venner.

Velkommen (tilbake) hyperlady, gratulerer som 3barnsmor - du skal se at de siste kg også forsvinner selv om du ikke slanker deg i den forstand.

 

Koselig å være flere her inne.

Lykke til alle sammen, og så er jeg spent på neste ukes veiing når det blir så mye sittestillende arbeid denne uken pga oppstart av nytt barnehageår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Må bare innom å si at jeg skal ha min første vikartime i aerobic neste mandag - hjelp - men blir det som det har vært blir det avlyst siden det har vært for liten påmeldning. Tar det som det kommer.

Zumba i kveld iallefall - godt å få starte sesongen igjen.

Spent på veiingen i morgen onsdag er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur også av meg Bjørg75.

 

Jeg har vært veldig bråttomt her de siste ukene, hadde flere gjester i ferien og flere ganger har jeg laget mat for 13 personer. Hadde ingen tid å trene og har spist en del 'feil' mat sammen med vennene våre og gikk ikke mer en 1 kilo opp. Er glad for det, og beginnte i går med 30 day's shred, dette er tøff! Men skal stå på også. Ikke noe snakk om å trene uten, det striregner her :)(

Håper ikke at jeg får slikk vær når jeg skal gå Trysilrypa i september......

 

Siisels: det er mange som påmelder seg i siste liten, kryss fingerene for at flere skal påmelde seg.

 

Hyperlady: Velkommen tilbake! Og gratulerer med 3. barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Hei sann Lycke der var du ja. En travel ferietid skjønner jeg, men godt å høre at du ikke har gått opp mer enn 1 kg da - supert.

Jeg må gjennomgå aerobicprogrammet hver kveld tror jeg så jeg kommer inn i det igjen - og ikke minst husker de ulike trinnene/stegene.

 

Var innom fysioterapi/treningssenteret i dag for å hente nøkkelen til salen og da fikk jeg sett videopptak fra da vi hadde zumbaoppvisning. Moro å se, og vi var jo flinke jo. Noen småglipper var det, men hva gjør nå det når man har det gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Fortsatt stand by, så det kommer til å ta tid før jeg er ned der jeg kunne ha tenkt meg å ligget. Midjemålet er også det samme.

Jeg går ikke på kurs så jeg tenker slik at det sikkert tar lengre tid for meg da.

 

Aerobic prøving i kveld, har fått med meg 3 stykker så vi kan se om vi kommer på hele programmet. Det er ok skrevet, men det er nå og komme på det der og da.

Lykke til med veiingen og målingen dere som ikke har tatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sissels,

 

Høres greit ut med aerobic time, dette blir bra!

Også het går det veldig sakte og midjemålet blir ikke mindre men...........magen ser mye bedre ut, ser stor forskjell med tideliger men kunne ønske meg en flatt mage i 1 dag......

 

Men 30 days shred hjelper mye og har 7. dag i dag. Datteren min prøvde det i går kveld og er stiv og støl nå. Trist for henne men er glad at jeg ikke kommer ned fra trappa som hun gjørde i dag. Er 28 år forskjell!!!

 

Tror sikkert at du rekker med de siste kiloen før året er forbi men det ta sin tid.....

Også jeg er ikke på kurs, men denne siden hjelper mye.

Det er jeg som plager meg selv med mat som jeg egentlig ikke skulle ha spist, så da går det saktere ned med kiloene men likevell er det bedre med kroppen min. Jeg er mindre trøtt, tåler mye mer over dagen, og hopper opp trappa isv går opp og nedover. Bare å tenke på at jeg er mer sprek, ser nok om at vi gjør det bra. Så også når kiloene ikke faller av så fort mer en tideliger, følelse som jeg har nå er mye bedre!

Så jeg prøver ikke å mase for mye på vekten, men prøver å være glad nok i kroppen min. Henger på en vekt som jeg satt på veldig lenge tideliger, så det ta sikkert mer tid for å komme forbi.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ferien ubønnhørlig over, og neste friperiode er jammen ikke før jul, og det er heller ikke så altfor lenge til.

Vi har hatt en veldig varm ferie, 35-40 grader hver dag er litt i varmeste laget for to nordboere som oss, men vi koste oss på stranden og i vannet. Trening ble det minimalt med når det blir så varmt desverre, men det blir lite mat også, men såklart ett par strand pils blir det:-)

Kjenner nok på jobb klærne at buksen er litt stram, men har ikke veid eller målt noe ennå. Tar det i morgen.

 

I kveld er det piloxing (mix av pilates og boksing)for første gang, blir nok hardt med første time på SATS etter en lang periode uten å vært innom en gang. De nye zumba timene er satt opp onsdag kl.19:00 og søndag 14:30 ( de måtte endre denne heldigvis fra 12:00) ventelisten var laaaang på zumba timen i morgen, men søndag har jeg meldt meg på. så får vi prøve om dette kan være noe. Kjekt med noe nytt er det iallefall.

 

Da er oppløpet til årsskiftet i gang, og jeg skulle gjerne mistet ett par kilo innen den tid, men vi får se hvordan det går, de sitter jo bom fast disse kiloene.

 

Håper alle har det bra denne tirsdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Velkommen tilbake Bjørg75, høres ut som en helt herlig ferie.

Lykke til med treningen.

 

Aerobictimen på i går mandag gikk veldig bra, litt surr ble det, men jeg fikk kjempeskryt - 9 stykker tilstede faktisk og det er 4-5 stykker flere enn det har vært. Forkjølet var jeg også, men kom meg gjennom den. Ny runde på mandag antar jeg.

Skulle ha vært instruktør i kveld på zumba, men måtte bare si nei pga formen som ikke er helt på topp.

 

Vekta i morgen da, spent på den egentlig - begynner jo å bli vant til å se det samme tallet i det siste. Glad for at det ikke går oppover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg tenkte; stand by.

Ikke har jeg tenkt å klage eller for så lenge jeg holder meg der og ikke går opp så er det greit - selv om jeg skal ned altså. Midjemålet er det samme, og i morges måtte jeg lage ett hull i beltet nesten 3 cm fra det andre jeg hadde laget :)

 

Gleder meg til å bli kvitt forkjølelsen som kom kastende på meg etter zumban om torsdag og har sittet godt siden, blir dårlig med trening når jeg har det slik.

 

Lykke til med veiing og måling alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stand by er bra, det var stand by for min del også, og midjemål som hadde beveget seg opp en liten cm, men det er nok litt "øl vom" fra ferien:-)

 

Piloxing i går var heftige saker, en treningsform som var veldig annerledes enn noe annet jeg har prøvd. Jeg har ømme muskler overalt i dag, spesielt i ryggmuskler og på innsiden av lårene. det var veldig kjekt og gleder meg allerede til neste tirsdag. Jeg håper alle som var på plass i går ( stappfull sal) fortsetter å komme så kanskje dette kan bli en fast time. Ennå er det bare en såkalt event time, som normalt pleier å gå i 8 uker.

 

I dag har min kjære bursdag så det blir bitte litt kake i ettermiddag, men det er jeg som baker så da kan jeg iallefall bestemme litt hva som serveres. Det blir nok en litt lettere form for ostekake. (GR sin har jeg prøvd før, den er veldig god)

 

Til helgen er det siste bryllup for året, ( det blir det 6. på ett år!!) men da er alle i nærmeste krets godt gift, så nå er det bare meg de venter på sier de:-) Hmm, tror de må vente noen år til, he he:-)

 

Vi får være fornøyd med stand by'en vår Siissels, forhåpentligvis løsner det snart igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over, ei helg der det har vært rett og slett for lite mat, eksempelvis i går var det kun frokost og middag, kun med noen plommer innimellom. Marutvalget i skapene i helgen var ikke på topp så det var ikke mye som fristet.

 

Ellers så har min kjære og jeg blitt enige om å flytte på oss, det er ikke noe som skjer så veldig fort, men i løpet av ett års tid så tenker vi å gjøre trøndere av oss. Jeg er egentlig fra nordmøre og han fra nord norge så det blir nærmere hjem for oss begge. Selv om oljebyen i vest har vært mitt hjem i over 10 år, har det aldri vært HJEM. Skal bli spennende, men såklart her må alt klaffe med jobb for oss begge. Dette skal bli veldig spennende:-)

 

Det ble ikke zumba på meg i går da vi benyttet oss av det fantastisk fine været og var på skogstur. Deilig å få være ute når det først er så fint vær.

 

Ha en flott mandag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...