Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Helt ny i dag, startet med dagboken så får vi se hvordan det går.

Oppdaget fort at frokosten ikke var helt bra...

Jeg sliter mest med maten, jobber i mat butikk og der dukker det opp altfor mange fristelser hele tiden. Smaksprøver her og varer som går ut på dato, mye sjokkolade og annet snop hele tiden. Fordelen er jo at jeg går og løper hele arbeidsdagen, ca 9000 skritt. Og har hund som krever mye mosjon.

Blir veldig motivert av å lese deres innlegg, gleder meg til å fortsette.

 

____________________________

Startvekt: 70,2 kg

Delmål: 67 kg

Trivselsvekt: 64 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt ny i dag' date=' startet med dagboken så får vi se hvordan det går.

Oppdaget fort at frokosten ikke var helt bra...

Jeg sliter mest med maten, jobber i mat butikk og der dukker det opp altfor mange fristelser hele tiden. Smaksprøver her og varer som går ut på dato, mye sjokkolade og annet snop hele tiden. Fordelen er jo at jeg går og løper hele arbeidsdagen, ca 9000 skritt. Og har hund som krever mye mosjon.

Blir veldig motivert av å lese deres innlegg, gleder meg til å fortsette.

 

____________________________

Startvekt: 70,2 kg

Delmål: 67 kg

Trivselsvekt: 64 kg[/quote']

 

Velkommen skal du være! Ja det er mange utfordringer i en matbutikk, men som du sier selv, du er på beina hele dagen. Jeg er kontor rotte, og får kun mosjon på jobben når jeg går ned en etasje for hente kaffe:-) Dette går nok bra skal du se. Så lenge motivasjonen er på plass så går det:-) Vi er her for å hjelpe og motivere hverandre.

Hva var det du ikke likte med frokosten din? Frokost og lunsj har vært mine utfordringer også. Nå er jeg godt inne i "systemet" og klarer å variere og finne noe jeg synes er godt, samtidig så det ikke overstiger kalori busjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være cec81, jo flere jo enda koseligere.

 

Bjørg78, synd det ikke ble zumba på deg på lørdag, men skjønner godt at du tok turen ut i det fine været.

Velkommen som trønder etter hvert.

 

Er fortsatt ikke bra etter forkjølelsen som kom veldig fort for 2 uker siden.

Dvs snørrer bare litt nå, men jeg har fått ørebetennelse av alle ting. Går på penicilin og må så klart ta det med ro.

Var på fjelltur 402moh på søndag, i knallvær men oi hvor vondt i øret jeg hadde.

Avlyst aerobictimen jeg skulle ha på mandag, prøvde meg på zumba tirsdag - det gikk sånn tåelig greit siden jeg ikke brukte armene så mye. (tok hensyn til en del nye som stod rett bak meg). Skulle ta livredningskurs i går, men hadde så klart forbud mot det. Tok meg heller en sykkeltur på ca 5 mil, puttet bomull i det verste øret og dro avgårde. Kjente det litt da jeg gikk og la meg.

I dag blir det ikke zumba da jeg skal på styremøte i svømmegruppa, sekretæren må stille opp ho.

Trening får bli til uka og da håper jeg inderlig at penicilin har virket.

 

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å gå på vekta denne uken, siden det røde er på besøk, men gjorde det allikvel i dag og jeg er under 63 kg igjen, vekta viste 62.8 så nå håper jeg inderlig jeg slipper å se 3 tallet igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er ufattelig sprek siissels, med ørebetennelse å greier!

 

Jeg var på zumba for første gang i går, hi hi, trenger nok litt øvelse ja, men det var gøy og jeg er øm og støl i kroppen i dag. Piloxingen på tirsdag er helt suveren, det er virkelig noe av det tøffeste treningen jeg har vært borti på lenge.

Man skulle egentlig ikke tro det siden de enkelte øvelsene er ganske enkle, men når du gjør de flere minutter om gangen kjennes det virkelig. Er er helt pudding etter 55 minutter.

 

Vekten i går viste en nedgang på 300 gram, ikke mye, men nedgang iallefall.

Midjemålet er likt.

 

Ha en fin torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke vært på vekta i dag, og skal ikke gjøre det før neste uke - men det er ingenting som strammer. Antar jeg er ca der jeg var forrige uke.

 

Det ble fjelltur på søndag, 1058 moh med hele familien og en annen familie - herlig.

Mandag ble det faktisk 2 timer med trening på meg, 1 time med aerobic (var godt å ikke være instruktør i dag) og 1 time med zumba (hvor jeg faktisk ble instruktør innimellom). Det var godt å få tankene på trening og ikke på dødsulykken vi opplevde her (fisker som omkom - de fant han på havets dyp etter en storstilt leteaksjon:( (39år), kjent han siden vi var små)

Skulle på step/styrke for første gang siden juni i går, men oppstarten der ble utsatt til neste uke. Egentlig veldig greit siden hodet ikke var helt på plass.

 

Lykke til med veiingen dere som skal det.

I morgen blir det zumba igjen, og til helga skal jeg ta meg en lang sykkeltur og det ikke er åpne sluser fra himmelen.

Gøy å høre at du synes zumba var artig bjørg78, for det er virkelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste at jeg var opp igjen de 300 gr som jeg hadde gått ned forrige uke, jeg kjenner motivasjonen er dalende, og vet ikke helt hvilke tiltak jeg skal gjøre, jo såklart trene litt mer, men jeg tror været har en innvirkning, det har seriøst regnet i bøtter og spann siden lørdag, når man da kommer hjem fra jobb ( jeg går til og fra jobben) så er det lite fristende og gå ut igjen på ettermiddagen/kvelden.

 

Nå har vi drevet litt male arbeid hjemme med tanke på at vi skal legge ut leiligheten for salg etterhvert, det er også en faktor for litt ekstra stress, jeg har informert sjefen om flytteplaner, men ikke levert oppsigelse ennå, tør ikke gjøre det før jeg har fått ny jobb i trondheim:-) Det blir ikke noe flytting før over nyttår, men det er likevel mye som skal klaffe og skje noenlunde samtidig.

 

Lokalavisen var å tok bilder av oss under piloxing timen på tirsdag, hi hi:-) jeg måtte le litt i går når jeg leste artikkelen, da journalisten kalte det piloboxing:-)

Timen er såpass populær at jeg håper de beholder den som en fast time etter at de 8 ukene med "prøvetid" er over. Jeg skal ta på pulsklokken neste gang, lurer på hvor mye man egentlig forbrenner på den timen. Svetten renner iallefall, og musklene svir, så det må være godt for noe:-)

 

Ha en flott dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Ja det er mange utfordringer i en matbutikk' date=' men som du sier selv, du er på beina hele dagen. Jeg er kontor rotte, og får kun mosjon på jobben når jeg går ned en etasje for hente kaffe:-) Dette går nok bra skal du se. Så lenge motivasjonen er på plass så går det:-) Vi er her for å hjelpe og motivere hverandre.

Hva var det du ikke likte med frokosten din? Frokost og lunsj har vært mine utfordringer også. Nå er jeg godt inne i "systemet" og klarer å variere og finne noe jeg synes er godt, samtidig så det ikke overstiger kalori busjettet.[/quote']

 

 

Jeg oppdaget at det var altfor mye kalorier i noe som ikke mettet så mye heller. Den vanlige maten går veldig bra nå, tester ofte ut hvor mye kalorier det er i ting og slikt før jeg bestemmer meg for hva vi skal ha til middag, gjør det lettere å holde seg innen for de rette rammene. Spiser alltid litt for mye til frokost, men bevist for det blir veldig ofte sen lunsj på meg så da klarer jeg å holde meg uten å spise tull som alltid frister. Og blir det ille kan jeg velge i alle typer av spennende frukt og grønt. Og middagen og kveldsen blir alltid mindre. Har ikke så mye lyst på mat etter klokka 18. Så den største utfordringen er ennå alt tullet. Spiste 2 biter sjokkoladekake i går, arg. Dessuten har vi 40% på store freia sjokkoladeplater denne uken. Veldig vannskelig å holde seg unna... Tåpelig at det blir verre når det er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig flink de siste dagene, og ikke spist noe godteri eller annet tull på jobb. Er utrolig stolt!!!! Men har kjøpt stor sjokkoladeplate, men har bare tenkt å spise 3 ruter. Da går det jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har funnet veien hit også, CEC81. Velkommen skal du være!

 

Har det veldig bråttomt i det siste men passer nok på matvaner.

Vekten er flere ganger under 61 kilo men henger litt om denne vekten.

Jeg er på 20. dag av 30 day shred og jeg synes at det er en stor utfordering men også gir stor resultat!!! Vekten gikk veldig opp da jeg beginnte å trene men etter 12 dager gikk det ned igjen, og så mye jeg klarer nå!!!

Er litt redd for å beginne med den 3. dele, men håper jeg klarer den også.

Også her siden 2 uke forskjølden men beginner å bli bedre nå. Men pga jeg jobber, er på skole , følger en kurs og ordene med barn og påbygningen er jeg litt trøttere en tideliger.

Men er stolt av meg selv men kjønner ikke at ingen ser at jeg gikk ned 8 kilo! Ja, mann mine som ser meg men ikke noe andre. Kunne ha vært litt kult at andre kunne se at jeg klarer det.....

Men er liten og ingen ser at magen har blitt mindre??? passer bukser fra 6 år tilbake og måte kjøpe meg ny untertøy fordi alt var blit for stor.

Og kroppen ser bedre og bedre ut, og for det meste magen min, jeg er stolt av meg selv!!!!!

 

CEC81: Det er noen gang bare en 'vanlig' matbit som gir formange kalorien som vi egentlig ikke tenkte på tideliger. Håper det går bedre nå?!

 

Bjorg: Ikke fortvill! Du er flink med treninger og tror at du snart skal ned i vekt også. Sikkert med piloboxing :D)

 

Sissels: uff da, det er ikke morsomt og heler ikke bra for motivasjonen når du får slik beskjed. Veldig trist!

Jeg håper vekten er fornøyd med deg kommende uke og at du skal være fornøyd med vekten din.

 

Hilsen og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag damer, håper alle har hatt en god helg. Som vanlig så er det frimerkene som får bein å gå på i helgen, da er det veldig kos med ett glass vin:-)

Men jeg har også trent, prøvde meg på zumbaen igjen, er ikke helt overbvist ennå om dette er noe for meg, men jeg skal prøve det litt fremover iallefall. Jeg kjenner at kjernemuskulaturen får gjennomgå, så det "tar" iallefall:-)

 

Denne uken har min kjære kveldskift hele uken, dvs, ingen som venter på meg hjemme, og derfor er det mye lettere å gå på trening.

Da gjør jeg som jeg pleier når han har disse kveldsskift ukene sine, kjører på med en treningsuke som de jeg var vant til i min single tid for 3-4 år siden:-)

 

styrke og zumba i dag, piloxing i morgen, step/styrke på onsdag og høy puls på torsdag, Sånn, nå har jeg sagt det, så da må det gjennomføres. Jeg synes det er godt med disse "kickstart" ukene. Jeg prøver som regel litt nye timer og ser om noe kan være aktuelt. I tillegg så kan jeg ha fiskemiddager hele uken om jeg vil. Min kjære er ett ureksempel av en kjøtteter, og kan spare seg for mer en en fiskemiddag i uken. Jo, det er ikke så verst å ha sånne uker av og til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmerksomheten Lycke, maten går mye bedre nå. Nesten litt for bra, sliter veldig med å spise nok. Samler seg opp kalorier på kvelden som jeg ikke orker å få i meg. Går ikke kurs, kanskje man får gode mat tips der?

Får ikke spist frokost hjemme så jeg gjør det når jeg kommer på jobb, og da begrenser det seg hva jeg kan og rekker å spise på jobb. Blir mye fiskekaker og råkostsalat. MMMM er jo veldig godt. Brød til lunsj. Kjøtt og grønnsaker til middag og litt pasta og potet. Men jeg har jo bare spist 1180 kcal i dag og vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort andeledes. Drikker melk, spiser frukt og alle de andre måltidene, men sliter med å få i meg kvelds.

Tar gjerne imot godt tips. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cec81:På kurs så lærte vi at hjertegode varer som b.l.a makrell i tomat, avokado, majones kan være gode å ha når man mangler noen kalorier på slutten av dagen.

Dette er sunt fett, selvsagt i moderate mengder,da de er svært kaloririke.

 

Ett par knekkebrød med makrell i tomat, eller cottage cheese med avokado på kan være med å hjelpe på. Dette metter godt, og har sunt fett. Skal du ligge på 1600 kcal? En av de tingene på GR menyen jeg liker godt er "pannestekt sandwich "Denne er av og til med å "redder" kvelden for meg. Knallgod!Du finner den under oppskrifter.

 

Zumba i går var noe helt annet enn de to andre timene jeg har vært på.

Ny instruktør og annet program, som det var mye mer fart i, det var knallkjekt, og skikkelig trening:-) I kveld er det piloxing, som jeg gleder meg til.

Har bestillt egne små vekter som man fester til hendene (nesten som hansker) som veier 250gr hver, det er ikke mye, men det bokses ganske så iherdig i løpet av timen så jeg tror det kan utgjøre stor forskjell, og for de som kjenner "the hundreds" fra pilates, den har vi i piloxing også....med håndvekter. Joho, gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke gått, og jeg har gått ned hele 100 gram- ha ha sier jeg bare. Ja ja, jeg holder meg nå under 63 kg iallefall, og så har det vært roligere med treningen da jeg hadde ørebetennelse.

 

Var i begravelse i går tirsdag til han som omkom, en flott begravelse - men tøft. Så nå håper jeg det er nok med unge personer som dør i min omkrets.

 

Jeg sier bare lykke til med treningen og vektnedgangen alle sammen - vi kommer i mål til slutt.

Håper å få til en sykkeltur i kveld for første gang på raceren og håper virkelig jeg klarer å smette skoene av pedalene når jeg trenger det.

 

Vi begynte med nye bevegelser på zumba mandag, herlig og moro. Gleder meg til i morgen torsdag og irriterer meg over at jeg ikke kommer ivei neste mandag pga personalmøte på jobb. Mister også aerobicen mandag.

Jepp, jeg har vært på dobbeltimer 2 mandager nå og det går faktisk veldig greit.

 

I dag blir det faktisk pastasalat til middag med hvitløksbrød til - gleder meg virkelig for det er lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups... La opp en ny tråd jeg, men mente å skrive inn her.. Nybegynnerfeil!

 

Hei folksen,

 

Ny dame på tråden for de små

 

Jeg er 157, veier 65 og er 29 år.

Skal ned 8 kilo og har gjort noen endringer.

Inngått avtale med personlig trene på Elixia, trener i tillegg Intervall spinning og håndball. 4 økter i uken.

Spiser (som regel) mellom 1000 og 1300 kcal om dagen. Litt mer i helgen, legger på ca 2000 kcal tilsammen i helgen (for det meste vin og en litt bedre middag).

 

Hva gjør dere som er rutinerte og vært med på GR en stund?

Hvor mye går dere ned i uken?

Noen tips å komme med?

Feller å holde seg unna?

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit tulla81, det er kjempekjekt med flere små:)

 

Jeg skal ikke komme med så mange tips til hva du kan gjøre, for jeg står stand by for tiden siden jeg antakeligvis spiser for lite i forhold til hva jeg trener - så vi begge bør vist spise litt mer iallefall.

Du skal se at man blir motivert av å lese her inne og man støtter opp hverandre uansett hvilken vei det går.

 

 

 

Det ble ingen sykkeltur på raceren i går, siden jeg ikke fikk klikket skoa nedi pedalene. Svogeren min skal se på det i dag. Må si jeg var veldig irritert altså, siden jeg var lovet at alt skulle være i orden da jeg fikk sykkelen, men nei da. :)

Må si jeg er glad for at jeg har hybridsykkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tulla81! jeg kan nok heller ikke gi så mange tips da det enten er stand by eller en liten oppgang, med påfølgende lik nedgang, når jeg summerer opp året så langt,har jeg vel gått ned bare ca 1,2 kilo I ÅR!!! Mot ca 10 kilo i fjor!sukk, er det rart man blir koko av og til?

 

Det går i styrke, piloxing, høy puls og zumba timer for tiden, dvs, styrken må jeg legge på is ei stund, var hos naprapat med skuldra i går, den fikk seg en real knekk etter 30 days shred`n i sommer, men ett par runder til med litt "bank" og litt akupunktur fra naprapaten så ordner det seg nok.

 

vekten viste stand by i går, så målet mitt om å feire 35 års dag neste måned som " super lekker, fresh og slank" går ikke helt. he he:-) det blir "bare" super lekker og fresh:-)

 

Har begynt jobbletingen i trondheim, og skal snakke med meglere i dag for å få verdivurdering på leiligheten, er veldig spent:-)

 

Siissels, håper sykkelsko fungerer snart og at du får testa ut raceren:-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tulla81! jeg kan nok heller ikke gi så mange tips da det enten er stand by eller en liten oppgang' date=' med påfølgende lik nedgang, når jeg summerer opp året så langt,har jeg vel gått ned bare ca 1,2 kilo I ÅR!!! Mot ca 10 kilo i fjor!sukk, er det rart man blir koko av og til?

 

Det går i styrke, piloxing, høy puls og zumba timer for tiden, dvs, styrken må jeg legge på is ei stund, var hos naprapat med skuldra i går, den fikk seg en real knekk etter 30 days shred`n i sommer, men ett par runder til med litt "bank" og litt akupunktur fra naprapaten så ordner det seg nok.

 

vekten viste stand by i går, så målet mitt om å feire 35 års dag neste måned som " super lekker, fresh og slank" går ikke helt. he he:-) det blir "bare" super lekker og fresh:-)

 

Har begynt jobbletingen i trondheim, og skal snakke med meglere i dag for å få verdivurdering på leiligheten, er veldig spent:-)

 

Siissels, håper sykkelsko fungerer snart og at du får testa ut raceren:-)

Lykke til!![/quote']

Klarte å få sykkelskoa nedi festet i dag, så nå er det bare å øve seg på å få de av pedalen i fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 7.5 kilo siden juni men står stille nå. Veier ikke maten mer men spiser fortsett de samme, bortsett av kveldsmaten så jeg mangler sikkert kalorier der! Er på dag 23 av 30 days shred. Jeg merker stor forskjell på kroppen og sikkert magen men synes at den siste delen er voldsomt svær, uff da, stakkars kropp!

Ryggen min holder ut men når jeg har jobbet dagen før og driver med påbygning og i tilleg barn som trenger oppfølging, er jeg egentlig for sliten for å gjøre den 3. delen. Skal finne en løsning.... Har lastet ned flere dvd av Jilian Michaels så skal etter denne dvd finne meg en annen oppleg. Jeg henger rundt 61 kilo. Litt under og litt over.........kunne tenke meg å henge rundt 60 kilo, da skulle jeg har vært fornøyd!

 

Håper du får til å løse skoene, er ikke så koselig å ligge på veien Sissels :)(

 

Lykke til alle sammen og ønsker meg en helg uten regn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper du får til å løse skoene' date=' er ikke så koselig å ligge på veien Sissels :)(

 

![/quote']

Hadde prøverunde utenfor huset her i går, og det gikk veldig greit. Blir spennende å se hvordan det går når jeg skal ut på landeveien, håper nå å unngå å ramle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag alle sammen, da er det ny uke og på vestlandet i dag er det en nydelig høstdag. Skulle hatt noen timer avspassering å tatt ut i morgentimene i dag, det frista virkelig med en god spasertur eller sykkeltur idag, men isteden var det litt vasking og pynting hjemme da det kommer megler for verdivurdering i ettermiddag. Er veldig spent på hva han sier:-)

 

Lørdagen var en treningsdag av de helt store, med "event" dag på SATS, startet med en time med piloxing klokken 10:00 med påfølgende introduksjon av ny time som kalles sats energy, fy søren for en time, se for dere litt 80 tallet med mye hopp og sprett ala Jane Fonda:-) He he, det var sykt slitsomt, men med fantastisk musikk og ivrig instruktør var det veldig kjekt.

Søndagen gjorde jeg absolutt ingenting av treningsmessig verdi, og spiste alt for mye, sukk, man får kalle det ett lite tilbakefall, så er man igang igjen i dag med normale måltider.

 

Ha en fin dag damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og veiedag kom veldig fort synes jeg.

Ja ja, det ble standby både i vekt og midjemål denne uken også. Fundere på om jeg skal la være å veie meg noen uker i oktober, og se hvordan det går;) (lurer på om jeg blir for opphengt i vekta for tiden skjønner dere).

 

Uansett jeg kjenner at jeg har det godt med meg selv, og det er nå bra da (men ned skal jeg)

Step/styrke har startet på igjen også, og det var virkelig godt å få begynt med styrke igjen.

Det er så greit å komme i normal gjenge igjen når det gjelder trening. Blir værre med syklinga framover nå som frosten begynner å komme, men det skal uansett meldes på til styrkeprøven neste år (ikke fra Trondheim da, det blir enten Lillehammer eller Elverum) - hjelp.

 

Lykke til med treningen alle dere andre også, og så snakkes vi igjen - for vi må bare muntre opp hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat der du er Siissels, jeg føler at jeg har det bra med meg selv, men jeg SKAL ned. Har vært inne på tanken på å droppe å gå på vekten en periode jeg også, tror det kan være greit, men jeg er så redd for at jeg da umerkelig skal sige oppover, men med tanke på nesten konstant stand by så skulle det vel gå greit:-)

 

Har hatt tre meglere innom i løpet av uka, greit å pris shoppe litt, for fy søren de vet å ta seg betalt disse meglerne, heldigvis sier de alle at leiligheten vår har steget i pris, så da skal det forhåpentligvis gå greit å betale megleren:-) Vi har vel egentlig bestemt oss for den ene av de, det har jo litt at man skal "klikke" litt med megleren også, de ligger noenlunde likt i pris og verdivurdering ( bortsett fra den ene som vurderte leiligheten til 150.000 MINDRE enn de andre)

 

I går var det piloxing, kjekt som vanlig og slitsomt, men kjenner det skal bli veldig godt å bare være hjemme i ettermiddag, min kjære har lovet at det ikke blir overtid for han i dag, og jeg skal ikke på trening, da skal det bli godt med en skikkelig middag sammen med han i kveld. Det har vært "spis i farta" den siste tiden, og det liker jeg ikke i lengden.

 

Jeg synes du er veldig tøff siissels som skal prøve deg på styrkeprøven, det klarer du garantert!! Jeg tror du er veldig godt trent, så dette er bare å øve opp sykkelmusklene i baken ( :-) ) som kan lide mest under enn sånn tur. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Bjørg75.

Når man "slenger" med leppa og sier at man har lyst til å sykle styrkeprøven, så er ikke jeg den som trekker meg igjen - men vet at rompa kommer til å kjenne det ja - for styrken min er at jeg gir ikke opp, og bra trent tror jeg at jeg er ja(dvs er sta:D)

Lurer på om jeg skal sjekket med treningssenteret her og høre om de har lyst til å "sponse" litt - fin reklame for dem også det, men vet ikke om jeg tør)

 

Lykke til med salget og ja meglere er ikke samstemte nei - men det vår nå en himla til prisforskjell da.

 

Piloxing høres bare så spennende ut, men ingen rundt her som har det. Nei skal kose meg på zumba i kveld og så blir det treningsfri i morgen og lørdag (tror jeg, om jeg ikke tar meg en sykkeltur nå som været er så fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående piloxingen så ser det lovende ut for at dette blir en fast time,(mitt lokale SATS senter er ett av de første i landet som begynner med det) og etterhvert skal du se at flere sentere følger på, sikkert også elixia:-)

 

Nydelig vær her også, må bare nyte det mens det varer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...