Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Hurra!!

Vekta viste 70,5!! :cool:

Dvs si ned 1,8 på én uke!

Og ned 1,4 siden snikveiingen på tirsdag!

Er det mulig??

Jeg smiler fra øre til øre! :D

Herlig å få en slik motivasjon nå rett før den litt vanskeligere helga!

Hurra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Måtte jo inn her å lese når du ikke skrev noe i den andre tråden, hehe... sååå flink du har vært! Måpte nesten når jeg leste hele 1,8 kg på en uke, det er jo helt fantastisk mye! Nå kan du være stolt av deg selv ja :D Ha en strålende helg, kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Følte jeg ikke ville få opp samme entusiasmen ved å gjenta det, som jeg hadde da jeg skrev inn dette i dag tidlig;)

Var helt i hundre jeg!

Så UTROLIG kult! :D

Blir jo supermotivert når man ser at det hjelper så mye!

Så da er det bare å stå på videre! :)

 

Har jo vært superflink du også!

 

Vi kan være stolte:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!

Vekta viste 70' date='5!! :cool:

Dvs si ned 1,8 på én uke!

Og ned 1,4 siden snikveiingen på tirsdag!

Er det mulig??

Jeg smiler fra øre til øre! :D

Herlig å få en slik motivasjon nå rett før den litt vanskeligere helga!

Hurra!! :)[/quote']

Fy flate å flink du har vært da. Kjempe bra. der ser du forige helg gikk jo bra alikevel den. Hehe. Er så gla på dine vegener. Bra jobba. Å nå må du ikke la deg friste i helgen da stinaina. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneida, kunne ikke falle meg inn! :)

Skal bare være flink jeg!

 

Men jeg har et lite spørsmål.

Her er det lønningspils og masse greier i dag.

Pilsen er grei, jeg skal klare å styre unna den (Eller kanskje én;))

Men det kommertil til å bli bestillt Dolly Dimples pizza og jeg kommer til å være fryktelig sulten da på slutten av dagen.

 

Jeg har spøvd å forberede meg litt.

Spiste kun en salat til lunch og er oppe i 273kcal for hele dagen.

Har lagt av to klementiner jeg skal spise etterhvert,

så når slutten av dagen kommer vil jeg ligge på 313kcal totalt.

 

Kan jeg spise litt pizza da?

Noen som aner hvor man kcal det er i et par stykker Dolly pizza? (ca ti tusen..? :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er lurest av deg å spise normal til dere skal ut. Så får du ta en bit av pizzan. Jeg tror ikke det er så heldig å gå på sparebluss for det er det som skjer. Vi fikk brev fra kurslederen om akkurat det der. F.eks julebord ol. Hun mente hvis en skal være på sikre siden så spis normalt så vi ikke er drit sultene å gaffler innpå mere en det vi skal ha. Jeg ville nok ha gjort det. Å bare tatt en bit pizza for å få vært med på det. Pizzan blir jo regnet som middagen din. Jeg er usikke på kcal i den pizzan. Det var en her inne som skrev at hun ønsket seg kcal innholde i mat når hun er ute å spiste. Hun har så rett:-) Du snakket om øl. Du har kosemerker du kan bruke. Hvis du ikke har brukt dem opp alt da:-) Men er mye kcal i øl. 1 glass( 1,5) er det 60kcal tilsvare 2 kosemerker. Må du ikke bli fristet nå da.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joaa... :)

Men jeg har spist ganske mye altså!

Det har bare vært ting med nesten ingen kalorier.

Sparebluss er vel aller mest hvis man går sulten og spiser lite..?

Bollen med salat jeg spiste var kjempesvær og jeg ble stapp mett!

Jeg putta til og med oppi littegrann ris. Og noen brune bønner,

de var det mest ckal i av alt som var oppi.

 

Men da har jeg liksom 'spart' en del ckal..? :)

Eller er jeg HELT på jordet..?

 

Vegetarianere går vel ikke på sparebluss..?

 

(Ja, prøver å gjøre meg litt dum nå for å rettferdiggjøre litt pizza.. :D)

Jeg kan nesten kjenne lukta alt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo det at en kan spise all slags mat. Men med måte. Ikke en hel pizza ol. Flere posjoner med middag og sånne ting. Hvis jeg går ut å spiser( sjeldent) Så tar jeg å begrenser meg med maten. Spiser til jeg er passe mett så får resten stå igjen. Værre er det ikke. Du kan sikkert kose deg med pizzan du. Bare STOPP i tide:cool: Hehe. Hvet det er vanskelig. Men husk på den fine uka du har hatt. Og sånn skal det vel forsette til du er i den vekta du vil ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Så absolutt! :D

Før når jeg bestillte pizza kunne jeg seriøst spise en halv stor peppes på en kveld..

IKKE lurt!

Nei, jeg skal ta en eller MAX to stk (små biter)! :)

Og kanskje nippe litt øl til, for jeg tror ikke det blir noe annet drikke og vann og pizza er ikke spesiellt godt...

Tror det skal gå fint. Før på fredagspilsene var 5-6 øl vekk før jeg visste ordet av det;) FØR vi gikk ut altså..

Så klarer jeg å holde meg til dette så er det en STOR forbedring!

Tror ikke det blir så altfor ille sammenlagt kcal-messig heller.

Får se på slutten av dagen.

Regner med jeg kan måle Dolly pizza som den pizzaen med mest kcalorier som ligger her fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg tvi tvi i kveld:-) Du skal jo ikke veie deg før om en uke. Men skal ikke være skulder pute for det da. Hehe. Jeg legger en stikk pille innimellom her. Skikkelig hønemor med finger`n. Hehe. Må jo passe på deg. Jeg vil bare ditt beste vettu :-) Det går nok bra med deg:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at du passer på meg jeg! Heldigvis! :)

Får jo litt å leve opp til! :)

Kan jo ikke skuffe hønemor! :D

 

Jeg skal være flink å beherske meg.

Kan ikke regne med at jeg slipper like 'lett' unna som sist,

med max utskeielser hele helga og vektreduksjon på 1,8kg!

Det var nok bare en engangs gulrot!

Dette må man jobbe for!

Ingenting er gratis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at du passer på meg jeg! Heldigvis! :)

Får jo litt å leve opp til! :)

Kan jo ikke skuffe hønemor! :D

 

Jeg skal være flink å beherske meg.

Kan ikke regne med at jeg slipper like 'lett' unna som sist' date='

med max utskeielser hele helga og vektreduksjon på 1,8kg!

Det var nok bare en engangs gulrot!

Dette må man jobbe for!

Ingenting er gratis:)[/quote']

Ikke si det Engangs gulrot!! Det er gulrot vidre det. Det går bare nedover. Hehe. Med vektnåla. Jeg heier på deg. Du klarer det i kveld. Få full rapport da når du kommer deg hjem(Hvis du kommer deg hjem) Hehe. Hold på kortene dine nå da og ikke kom borti noe kollisjoner. Hehe. Her er pekefingeren igjen. Som sakt vil ditt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Neida, det skal KUN gå nedover!

Men kan ikke regne med at det vil skje hver uke hvis jeg gir f"#¤% i helga mente jeg;)

 

Og jeg har vært SMART og planlagt å møte en venninne for å titte TV hjemme ganske tidlig i kveld, så jeg skal IKKE være med ut på lønningspils!

Bare litt kos her på kontoret rett etter jobb. Og det MÅ jeg være med på for det er min (+to andre) sin tur til å arrangere det i dag;)

Og så skal jeg hjem!

Skal avlegge full rapport om hvor flink jeg har vært;)

Og jeg skal IKKE ta noe taxi hvertfall! Er jo livsfarlig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja. Du må jo unne deg litt også da. Ellers så går du lei fort. Men sjakktrekk å dra hjem med en vennine etterpå. Hehe. Du klarer detta her. Ja Taxi er ikke noe å spøke med nei. Hva skjedde egentlig da?:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninna var på vei ut på byen.

Så tok vi taxi og plutselig.. BANG!!! :eek:

Så smalt det noe jævelig..

Ble påkjørt bakfra..

Merka ikke så mye utover den kvelden, bortsett fra akkuratt da det smalt.

Men søndagen var det ikke godt! Så bar det til slutt på legevakta..

Men er heldigvis helt fin igjen nå! :D

 

Ja, man må unne seg littegrann så man ikke føler at man slutter å leve!

Jeg har sagt til alle her i dag også at jeg skal ha max én øl,

så det ville jo blitt for dumt å bli med ut uansett;)

Så da har jeg helgardert!

Dette går så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med taxi`n da?? Uff. Det kunne ha gått riktig ille det da. Er ubehagelig følelse å bli påkjørt bakfra da. Hva sa taxisjåføren da?? Han ble vel sint? Nei er ikke noe å spøke med nei. Har forresten tatt en tabelett av de du sa jeg skulle prøve. En ting : De skal ikke brukes sammen med vanndrivende piller. Jeg går på blodtrykkstabeletter M/ vanndrivend stoffre i seg. Kan jeg ta dem da tror du??. Jeg har tatt en. Så får jeg se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Jeg vet ikke?

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være noe farlig..

Kanskje det er noe som står på mange smertestillende tabletter, men som egentlig ikke er så farlig?

Nei, jeg veit ikke altså.

Vil ikke si noe gæærnt! :D

Men jeg tok ikke noe hensyn til noenting da jeg tok de hvertfall.

Blanda de med paracet og ibux også når jeg hadde veldig vondt,

Og jeg fikk aldri noen bivirkninger av de!

 

Taxisjåføren ble gæærn ja! Var ute og snakka med han som kjørte på.

Jeg ville ut å få navn og sånn til han som kjørte på oss med tanke på erstatning og sånn, men det ville ikke taxisjåføren ha noe av(!)

Aner ikke hvorfor..

Men skulle det bli noe senere tar vi bare kontakt emd Oslo Taxi.

Er bare glad vi var så heldige jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikker bra. Har ikke merket noe enda. Hehe. Jeg hvet heller ikke hvem som har stapp i meg duracell her. Har syklet igjen i det tempo her. Ble 9km i dag også.Hehe. Må ha vært de pillene. I følge kroppen min så skal den ligge vannrett den nå. Men god er det at jeg klare å presse meg litt og har viljen der. Blir vel sofan resten av kvelden. Hvis jeg ikke er her inne da:-)

 

 

Ja det er jo bra da at de kontakter dere hvis det skulle bli noe ut av den saken.

Jeg kom over et ran på jobben min her en natt. Jeg har noen kasser som jeg levere aviser på butikken her. Der lå verktøybaggen dems midt på plassen åpen. Jeg titta nedi .Der lå det en øks,skrutrekkere , brekkjern og noe annet som jeg ikke fikk registret. Ringt sjefen min. Han ringte politiet. De ringte meg For å få opplysninger. Jeg så ingen der og ingen bil. Bare baggen. Har vært innbrudd i flere butikker her også. Jeg spurte om de hadde en bil i nærheten. Svaret var det hadde ikke kapasitet nok til det. 1time senere ringte de igjen. Da hadde alarmen gått. Hadde de sendt en bil før så hadde de tatt dem på fersken. Er jo helt håpløst da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, det der er for dumt altså..

Vi er et av verdens rikeste land, men har ikke råd til å ha politi i gatene engang..

Men shit, flaks for deg at det ikke var noen der da du kikka oppi da!

Det kunne jo gått riktig galt med deg! :eek:

 

Jeg var ikke helt forberedt på alt potetgullet og all sjokoladen som også kom fram..

God damn!

Som sagt.. For meg er det tilgjengelighet..

Smakte litt på begge deler.. :/

Men ikke mye! Behersket meg deg.

Så ble det to stk pizzabiter og en (eller ble det to?:D) øl..

Så ikke helt bra..

 

Men EN positiv ting kom ut av det!

For jeg var på kiwi og handlet etterpå! Og var så mett! Genialt!

Alt usunt så skikkelig ekkelt ut! Jeg ble nesten kvalm da jeg gikk forbi frysedisken og så pizzaen som lå der..

Så nå er jeg fullt utrusta til helga med masse frukt og grønt og digg! :)

Tok tipset ditt (tror det var ditt?) og kjøpte 0% yoghurt, bananer og frokostblanding.

Hørtes så godt ut! ;-)

Det blir nok kveldskosen i helga! Nam..

 

Men betyr det at pillene hjelper da eller..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja for en kveld du har hatt da. Ikke værst å bare ta litt. Så bra!!! Ja jeg tror pillene hjelper. Måtte ta en til da. Og ligge på sofan til det værste gikk over. Hehe. Men men. glad det ikke er sånn hele tiden. Da tror jeg hadde blitt gal:eek:

 

Ja politiet skulle ha kommet et par timer før. De hadde brukt brekkjernet på døra. De hadde funnet baggen i skogen rundt der. Håper de fikk noen fingertrykk. For her ute har det vært mye tyveri i det siste. Også driver de å skal legge ned politistasjonene her ute. Både på Nesodden og i Drøbak. De skal flytte det til Ski. det tar en halv time å kjøre derfra og ut hit. Mye kan skje på den tiden der:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Det er jo helt krise! :eek:

Skjønner ikke hvordan de kan gjøre det?

Galskap.. :mad:

I hele Gran kommune er det jo kun 3 politier på vakt i helgene.

Hvis to stk f.eks må kjøre noen på fyllearresen som er på Gjøvik (de må jo være minimum to), så er det ca 3 timer det kun sitter én politi på stasjonen og ikke kan gjøre noe som helst fordi de ikke har lov til å gjøre noe alene.

Har utallige historier der det har gått skikkelig gæærnt fordi politiet ikke har kommet når man har ringt de..

Sykt.. :D

 

Får håpe de fikk fingeravtrykk ja, men antageligvis så gadd de ikke, eller hadde ikke ressurser til å bry seg med det engang..

 

Bra det virker som at pillene virker da! :) Er jo uansett bra å bytte på litt, så man ikke blir immun som du sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg får gå litt på de pillene:-) Ja helt sykt alt sammen. Men tror det tok det på alvor. For de ringe meg på ettermiddagen for å få ned detaljer ol. Og som sakt det har vært mye innbrudd i butikker her ute. Så nå er de vel på vakt her ute håper jeg for butikk eiere.

 

Jaja. Atter en kveld over. Vi hadde lakse middag i dag. Med poteter, grønnsaker og en dæsj med saus. Var veldig godt:-) Guttungen var helt vill her. Hehe. Han er glad i fisk. Jeg skal prøve å ha hvertfall 1 fiskemiddag i uka.

 

Men tror det ikke blir lenge før jeg køyer snart. Skal du være hjemme i morgen? Så snakkes vi i morgen tenker jeg;) Du får ha en god kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, atter en dag over..

Og helga synker inn over oss.. :D

 

Ja, det var da bra de tok saken alvorlig hvertfall.

Kan ikke være særlig hyggelig å være butikkeien når det lusker røvere rundt hushjørnene.

Det skumle er jo hvis noen overrasker de. Da vet man plutselig ikke hva som kan skje.

 

Så bra han er glad i fisk da!

Ikke alle er det! Hvertfall ikke 'den yngre garde.'

Så da er du heldig!

Av det du har fortalt så høres det ut som du har en riktig fin gutt! :)

Sikkert mye takket være deg!

 

Det har vært merkelig stille her på forumet i kveld!

Sikkert en del som er ute.. :)

 

Er glad jeg bare skal slappe av jeg!

Men jeg blir nok borte mesteparten av dagen i morgen.

Skal på messe. Men vi snakkes uansett til kvelds igjen tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Han er en rolig gutt forløpig.Hehe. Jeg har jo vært alene med hele ansvaret nesten helt fra han ble født . Så det er nok jeg som har formet han litt med oppdragelse og sånne ting. jeg må si jeg har savnet en å dele det med. men sånn har det ikke vært. Kan ikke legge seg ned å grine for det:-) Jeg ville ikke bytte bort noe for alt i verden. Bare de gubbene jeg har hatt da. Hehe. Han jeg har nå bytter jeg ikke bort. Hehe.

 

Ja det var veldig stille her i forumet i går kveld. Vi lå på toppen av lista i hele går vi. De fleste var nok ute eller bortreist. Du skal på messe ja. Hvor da? Lillestrøm?

Vi snakkes helt sikker i kveld. Du får kose deg på messa da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...