Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Neei.. Blir nok ikke noe særlig trim i dag.

Jeg er helt nødt til å kaste meg ut i kaoset i dag og prøve å finne et juleantrekk..

Det setter igang nå til helga og da er det et eller annet hver eneste helg fram til jul.. Heldigvis med forskjellige folk, så jeg trenger bare ett antrekk;)

Håper på å finne meg en litt anvendelig kjole som jeg først og fremst føler meg vel i! Og som tåler litt vektnedgang uten å se for stor ut selvfølgelig:p

Det blir jo litt 'trim' av å rase rundt på kjøpesenter og prøve klær og sånn da..

Så er det dans, styrke og boksing i morgen igjen:)

 

Ja, jeg har vært mye 'ute å kjøre' ;-)

Snakket akkuratt om det her på jobben at jeg har vært av veien ufattelig mange ganger. Hvertfall medregna de gangene jeg ikke har kjørt selv engang..

Så jeg har nok dårlig bil-karma! Nå har jeg ikke bil engang og det passer meg ypperlig! Bor jo midt i smørøyet, så da er det bare stress og utgifter å ha bil. Bussen, trikken, t-banen og toget tar meg akkuratt dit jeg vil!

 

Så bra du er bedre i magen! Det var godt å høre! Er ikke noe særlig å gå sånn i så mange dager.. Og flink er du som sykler alikevel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Neei.. Blir nok ikke noe særlig trim i dag.

Jeg er helt nødt til å kaste meg ut i kaoset i dag og prøve å finne et juleantrekk..

Det setter igang nå til helga og da er det et eller annet hver eneste helg fram til jul.. Heldigvis med forskjellige folk' date=' så jeg trenger bare ett antrekk;)

Håper på å finne meg en litt anvendelig kjole som jeg først og fremst føler meg vel i! Og som tåler litt vektnedgang uten å se for stor ut selvfølgelig:p

Det blir jo litt 'trim' av å rase rundt på kjøpesenter og prøve klær og sånn da..

Så er det dans, styrke og boksing i morgen igjen:)

 

Ja, jeg har vært mye 'ute å kjøre' ;-)

Snakket akkuratt om det her på jobben at jeg har vært av veien ufattelig mange ganger. Hvertfall medregna de gangene jeg ikke har kjørt selv engang..

Så jeg har nok dårlig bil-karma! Nå har jeg ikke bil engang og det passer meg ypperlig! Bor jo midt i smørøyet, så da er det bare stress og utgifter å ha bil. Bussen, trikken, t-banen og toget tar meg akkuratt dit jeg vil!

 

Så bra du er bedre i magen! Det var godt å høre! Er ikke noe særlig å gå sånn i så mange dager.. Og flink er du som sykler alikevel! :D[/quote']

Lykke til meg å finne juleantrekk da. Er ikke lett med klær syns jeg. Jeg hater å kjøpe klær. Kan gå i en butikk å skal kjøpe en bukse og ender opp med veske eller sko. Ironisk. Hehe. Nei jeg bytter ikke ut garderoben ofte nei. Lykke til hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det er et forferdelig stress.. :eek:

Men jeg har virkelig ingenting å ha på meg,

så jeg har ikke noe valg.. :D

 

Takk for lykkeønskninger, det trenger jeg! :)

 

Håper jeg finner noe fiiint.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handleturen gikk forbausende bra!

Fant en topp og to kjoler/tunikaer!

Og brukte så vidt i underkant av 800,-!! :cool:

 

Jeg som ikke så på prisen engang, for jeg bare MÅTTE ha juleantrekk,

så ble det SÅ billig:D Svææært fornøyd!

 

Det gjorde ingenting at alt alt som het 'L' eller '40' var uaktuelt heller.. :D

Har ikke handla klær på evigheter og nå var plutselig alt i 'M' og 38 stort nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for deg:-) Kjempebra. Billig og i mindre størelse. Er jo skikkelig gulrot det da. Der kan du se du har jo vært flink du. Ja jeg gleder meg til å få gå i olabukser igjen jeg. Det har jeg vel ikke hatt på meg siden jeg gikk på forige grethe roede kurs. Da havna nåla på 73kg. Så jeg har et godt stykke igjen. Hvertfall 10kg til. Får se i morgen hvor mye jeg veier;). Jippi en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det blir så spennende!

Jeg er sikker på at det går kjempebra!

Og hvis det ikke er så mye nedgang som du håper på,

så er det dumme mensen og du kan glede deg til så mye mere neste gang! :D

 

Som sagt.. Bare jeg ser 6-tallet på fredagen så er jeg superhappy:D

Og faktisk etter sist fredag så er jeg så vidt innenfor 'normalen' iht BMI! Wehey!

 

Men de siste kiloene nedover mot 60 kommer til å sitte jævelig hardt.. :mad:

 

Det er bare å jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du ser nok det 6 talle vettu. Du fortjener det:-) Er nok lenge til jeg ser det. Hvis jeg vil gå ned så mye. Jeg får se. Jeg skal ned på 7 talle hvertfall. Får bare ta det derfra. Jeg har grov beinbyggning . Jeg hvet ikke. Men jeg får se.

 

Ja de siste kg er vanskelig å få bort. det kan du banne på. Men det er da du ikke må gi opp. Nåla skal peke ned og ikke opp vettu:-)

 

Jeg tror jeg køyer snart. Føler jeg må sove litt før stormen jeg skal ut i natt. Hehe:-) Snakkes vel i morgen da eller:-)

 

En ting jeg orket 15km på sykkelen i dag også. Min søster kom opp her å hun bemerket lårene mine. De har gått ned så hun. Men har blitt muskler der i stede. Hehe. Hun kunne se at jeg hadde gått ned ellers også. Er godt å høre at de kan se det på meg da. Natti natti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så bra! :)

Det er det beste når folk bemerker det!

Ei jente på jobben på fredag (jeg er der kun én dag i uka),

spurte også om jeg hadde slanka meg. Jeg ble litt tatt på senga og bare, Hvordan det?

Jeg ble litt redd for at det var SÅ tydelig at jeg telte kalorier;)

Og hun sa hun syntes jeg så tynnere ut! Wee!

 

15km ja! Så bra! Du er så flink altså! Føler meg litt slappfisk i forhold;)

 

Det er stor forskjell på benbygning ja. Jeg har ganske spinkel og lett benbygning. Og da må man ned på lavere tall for å se 'riktig' ut!

 

Skal IKKE gi opp, men det blir vanskelig i jula. Orker ikke å beherske meg for mye heller.. Skal hjem og en stor del av jula er jo mye god mat og godt drikke..

Jeg får heller starte på blanke ark da på nyåret igjen! Og være flink helt fram til det braker løs! Og om jeg så går litt opp, får jeg bare trøste meg med at jeg hadde gått mye mer opp hvis jeg ikke hadde gått ned først! Eller noe.. :D

 

 

God natt, god natt og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det en ny dag! :)

Den ekstra brødskiva i går gjorde nok ingenting,

for jeg endte på bare litt over 1000kcal på hele dagen uansett..

Det er jo slett ikke bra, men jeg mener hvertfall at det er bedre det enn å skeie fullstendig ut og ha i meg 3000! Så jeg får bare ha det i bakhodet og prøve å være flinkere. Er det lite nedgang på fredag, kan det rett og slett hende at jeg ikke spiser nok kalorier.

På en annen side så gjorde jeg jo ikke det forrige uke heller, men da gikk jeg jo ned ganske mye. Vi er vel alle forskjellige.

 

Endelig i dag er det trim igjen!

Gleder meg til å svette litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående siste du skrev i går. Du får fortsette her inne da i jula også hvis du har anledning. Jeg skal motivere deg jeg. Og etter jul også kan vi vel hold kontakten her inne. Jeg vil følge deg helt til bitter end:-)

 

 

Ja veiing og måling var det på meg i dag:-)Hehe. Trenger jeg å si mere??

Jo da. Jeg har gått ned 1kg og 5,5cm denne uken. Så nå har jeg gått ned 3,9kg og -21,5cm til sammen:-) Jippi lalala:-) Jeg er så glad for at det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, dronninga!!! :cool:

Er kjemepglad på dine vegne!

Men det skulle jo bare mangele så flink du er!!

Fortsetter du stødig med én kilo i uka, så blir det ikke langt til målet!

Hurra for deg! :)

 

Jeg tar nok med lap'en min hjem i jula så jeg får oppdatert i de tider også!

Men blir nok ikke like aktiv som nå, da jeg sitter foran skjermen hele dagen!

Men jeg leste en del om GR tips når man skal spise julemiddag o.l.

Det var jo veldig greit! Trengte jo ikke å nekte seg noe.

Bare ta ting med måte, skjere bort fett og sånn (Hvilket jeg gjør uansett) og prøve å fylle på mer av det sunne! ;-)

 

Jammen bra jeg har deg til å motivere meg ja! :)

Vi får henge på hverandre til 'the bitter end', til målene våre er nådd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da at du vil følge opp etter jul også. Jeg syns det er så koslig å prate med deg og vil jo følge deg hele veien. Har du sett den adventskringla på der du har din side på. Den har jeg lyst til å prøve. Så såååå god ut da:-) Er bedre å spise sånt en kjøpekaker ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er med videre etter jul! :D

Og i like måte! Veldig koselig å prate med deg også! :)

 

Ja, jeg så den herlige kringla!

Den så veeeeldig god ut!

Fikk GR mail i dag med masse forskellige greier.

Var derfor jeg fikk lest litt tips til hvordan man 'overlever' jula også!

 

Kjøpekaker og hjemmebakt kan jo ikke sammenlignes.

Hverken på smak eller 'sunnhet'.

Man aner jo ikke hva det er i de heller når man kjøper de ferdig.

Og produsentene vil jo gjøre det billigst mulig, og det som er billig er gjerne det som er mest usunt! Jeg er ikke noe særlig til kokk, men akkuratt i jula disker jeg opp litt;) Bare lukta av nybakte kaker og/eller brød er verdt strevet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja hjemmelagd bakst er godt det. Bare en ikke tar for mange stykker så. Hehe. Er klart en skal unne seg litt i jula. Det er bare en gang i året så. Men er lett å sprekke båder på den ene og den andre måten. Hehe. Uff det er for mye god nat å jula. Og mye er så fett. Går jo ann å skjære bort det da. Hehe. Så bra da at du syns det er koslig å prate med meg også da:-) Hehe. Føler at vi er veldig på bølgelengden. Nå skal jeg snart ut å jobbe for guttungen igjen. Han skal ha med en skolekamerat hjem i dag. Hehe. Da må mor stille opp. Snakkes senere da vel:-) Fortsatt en god formiddag/ettermiddag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hjemmelaget er godt.. :)

Pikekyss og karameller.. Huff og huff..! BARE sukker!! :)

Sikkert smart å spise et stort måltid med masse sunne ting før man i det hele tatt TENKER på å begynne å bake og kose seg med sånt no'..

Slik at man i det minste er mett! Men alikvel..

Disse søtsakene går gjerne i en helt annen mage som har vanskelig for å bli helt full.. :D

Jeg får ikke trent på noe treningssenter i jula heller, for det er ikke SATSsenter det jeg kommer fra. Men tenkte å prøve å hvertfall gå en tur hver dag!

Er jo mange fine steder man kan gå tur.

Så får man hvertfall litt mosjon! Og det hjelper jo litt.

 

Så snill du er som hjelper han da! :)

Han er heldig! Koselig med besøk med seg hjem vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig alt du skriver. Tingen er å få beveget seg litt. Jeg ser du skal trimme igjen i dag. Lykke til:-) Jeg får dar nå jeg. Ja det er koslig at noen vil bli med han hjem:-) Snakkes senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :D

 

I dag er det fullt kjør igjen med to timer dans, styrke og boksing!

Da blir jeg helt gåen! Men det er en deilig følelse det!

 

God tur med avisene da! :)

I dag er det hvertfall fint vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

 

I dag er det fullt kjør igjen med to timer dans' date=' styrke og boksing!

Da blir jeg helt gåen! Men det er en deilig følelse det!

 

God tur med avisene da! :)

I dag er det hvertfall fint vær! :)[/quote']

 

Ja nå er jeg ferdig med jobben. Du får ha den god trimøkt da stinaina:-)

Jeg setter meg på sykkelen snart. Snakkes senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått trimmet noe? Sykkelturen gikk grei den:-) Hehe. Ble sliten i dag også og like svett. Så er det ny dag i morgen og nye muligheter.

 

I natt skal jeg levere ut Vinterbrokatalogen til alle husstander tillegg til aviser og annet skitt. Å det er vel bare 500 stykker på ruta mi tenker jeg. Sååå jeg gleder meg stooort:( Uff. Ikke i det hele tatt. Det tar så lang tid. Jaja. Det er vel bare å hoppe i det å se glad ut:-)

 

 

Skal si det er stille på deg i kveld. Trente du deg bort eller?

Jaja. Jeg går å legger meg snart. Må lade opp til i natt. God natt stinaina. Snakkes i morgen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart det ble stille på meg!

Kom hjem i går og fikk ikke nettet til å virke.. :mad:

Prøvde å restarte routeren og alt..

("Alt og alt.." Jeg er vel ikke akkuratt noe datageni;))

 

Jeg trimmet i to timer, fikk 5,8 trimpoeng (Har litt problemer med å plassere boksingen riktig..

Hvilken aktivitet minner mest om boksing?? Noen forslag?)

og endte på 1359 kcal.

Føler det ble veldig mye.. (kalorier altså)

Men hadde så innmari lite når middagstid kom, bare 759 kcal..

Så jeg kokte opp en pose med Pasta di Napoli fra Toro.

600 kalorier! Bah.. Jaja.. Det var rett etter trening,

så får håpe at forbrenninga mi var skyhøy.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo. Jeg begynnte å lure om det hadde skjedd deg noe i går:o Ok så nå har du fått datan på plass igjen. Det var jo bra da:-)

 

Du fikk trimmet litt i går ja. Fy søren å flink du er. Masse trimpoeng i et jafs jo. Det er morro vettu.

 

Jeg må dra en tur til Drøbak nå . Guttungen har hatt tentamen og har er ferdig. Er vel 1 par timer til bussen går. Så han ringte å spurte om jeg kunne hente han. Så jeg blir litt borte nå, men kommer sterkere tilbake:-) God lunsj da stinaina. Snakkes etterpå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Ingenting å være bekymret for!

Men du fikk meg til å tenke litt..

Tenk så fælt det må være hvis man skriver med noen her inne hver dag.

Og så plutselig en dag blir det stille fra 'andre enden'.

Og man aner jo ikke hvem hverandre er.

Shit, det kan jo skje ting med folk liksom.. Ekkelt.. :/

 

Spørs nok om internett er oppe igjen..

Jeg sitter på jobbPCen hele dagen jeg veit du;)

Er den hjemme som driver og krangler!

 

Fikk kjørt meg i går ja! Men lurer litt på hva jeg skal føre opp boksingen som..

Er jo en sykt tøff time både styrkemessig og på kondisjon.

 

Lunchen er vel overstått og jeg ligger på 685kcal så langt i dag.

Har blitt så flink til å få i meg masse frukt! :cool:

 

Ha en fin tur til Drøbak da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja jeg er enig med deg at det kan jo oppstå noe med oss alle. Jeg tenkte du hadde skadet deg på treningen i går:-) Men heldigvis er du like hel. Hehe. Blir liksom litt avhengig av hverandre her inne:-)

 

Boksingen din ja. Hvor lenge driver du på da?? Jeg kunne jo spurt kurslederne min om hvor du skal plassere den hen.. Men må hvite hvor lenge du driver på.

 

Så bra da at du spiser mye frukt da. Er jo så godt. Er bare tull å ikke spise mere en det han gjør:-)

 

Turen til Drøbak gikk bra. Hadde med en skolevennine av guttungen også. Hun bor like borti her. Så det gikk greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...