Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Vært på Valle hovin på alternativmessa.

Det var helt greit.

 

Ble litt usunn mat, men ikke mye.

Hadde med banaer, gulrøtter og mandariner;)

 

Er koselig at du har funnet deg et skikkelig mannfolk etter de ikke så skikkelige gubbene da;-) Da er man heldig! :D Jeg derimot er evig singel:p

 

Har du hatt en fin helg så langt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

så bra at du har hatt en fin messehelg da. jeg har hatt litt vondt i hode i dag også:D Jeg orket å tørke litt støv her og ryddet litt. jeg prøvde meg på sykkelen også. Jeg fikk pressa meg til de 9km så orket jeg ikke mere. Har sånn trøkk i hode. Rart ikke tablettene får det bort, men det går vel over snart håper jeg:rolleyes: Ellers så har jeg merket at det er stille her inne i dag også. Det er vel mange som har dratt på helgetur tenker jeg;)Hehe, Ja jeg er glad for at jeg traff han. Det er jo litt sprøtt da å møtes på nettet. På match.com. At det klaffa med en gang hadde jeg aldri trodd. Hehe. Men sånn gikk det nå til. En ting jeg ser du er på side 4 her inne. Å det står 1-2-3 og siste side. Må du lage en ny tråd da? Hvet du noe om det? Det kommer vel opp det hvis en må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er bare fordi det ikke er plass til å vise mer enn 3 sider.

Så da viser de de 3 første og den aller siste. Uavhengig av hvor mange det er.

Har sett tråder her inne med 66 sider.

Så det er nok ingen fare!

 

Så synd du har vondt i hodet også da, stakkars!

Tror ikke naproxen hjelper mot hodet.

 

Synes du er utrolig flink som presser deg på sykkelen selv om det er helg og du ikke er i form og alt! Det kan du være veldig stolt av:)

Jeg regner med jeg har forbrent littegrann siden jeg har trasket rundt i hele dag, men den skikkelige treningen holder jeg til uka!

 

Synes det ikke er noe rart i det hele tatt og møtes på nettet jeg! Har tenkt det samme selv. Når skal man ellers møte noen? Full på byen? Ja, det er jo alltid vellykket.. :)

Møtes man på nettet så har man jo mulighet til å bli litt kjent først og ha en viss aning om det er muligheter liksom. Men utrolig spesielt at det var klaff med en gang da! :) Var han den første du møtte 'in person' fra nettet også? Isåfall var du jammen veldig heldig!

 

Ja, vi regjerer på topp i forumet i helgekveldene, jeg vet ikke hvor positivt det egentlig er.. :D Hehe..

 

Ha en god natt og en fortsatt fin helg! Og god bedring med både mage og hode!

 

(Jeg begynner å gå helt i surr med hvilken dag jeg er på. 7, 8, 9? Jeg tror det er 9. Tror jeg må skifte stategi snart for at det ikke skal bli bare tull. Kanskje jeg bør skifte snart og bare kalle det uke 2?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. da kan en bare skrive i vei dag jo. Hehe. Takk for det med trimmen. Jeg er sånn jeg. Kan jo ikke bare ligge på sofan å være helt slakt heller. Hehe.

 

Ja det var litt rart. Jeg catte litt med en fra sogndal et halvt års tid. Men skjønte at det ikke kunne bli noe. Så jeg la i vei å kontakte flere der inne. Å traff på han jeg er sammen med nå da. Han bor uti enebakk. 1 times kjøring herfra. Vi cattea vel en uke så var det å daite. klaffa på første forsøk. hehe. Så i januar har vi vært sammen i 2 år. Rart å tiden flyr:D Jeg har det veldig bra nå. Vi er så like på alle måter. Tenker mye likt også. Å er enige i alt. Blir kanskje for mye likt. Men jeg syns det er greit jeg. Da hvet jeg hvor jeg har han henn. Like barn leker best sies det:-) Det er noe i det ordtaket som er riktig:-)

 

Men nå går jeg å legger meg. Du får ha god natt så snakkes vi vel i morgen:-)

 

Du går ikke i surr du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. da kan en bare skrive i vei dag jo. Hehe. Takk for det med trimmen. Jeg er sånn jeg. Kan jo ikke bare ligge på sofan å være helt slakt heller. Hehe.

 

Ja det var litt rart. Jeg catte litt med en fra sogndal et halvt års tid. Men skjønte at det ikke kunne bli noe. Så jeg la i vei å kontakte flere der inne. Å traff på han jeg er sammen med nå da. Han bor uti enebakk. 1 times kjøring herfra. Vi cattea vel en uke så var det å daite. klaffa på første forsøk. hehe. Så i januar har vi vært sammen i 2 år. Rart å tiden flyr:D Jeg har det veldig bra nå. Vi er så like på alle måter. Tenker mye likt også. Å er enige i alt. Blir kanskje for mye likt. Men jeg syns det er greit jeg. Da hvet jeg hvor jeg har han henn. Like barn leker best sies det:-) Det er noe i det ordtaket som er riktig:-)

 

Men nå går jeg å legger meg. Du får ha god natt så snakkes vi vel i morgen:-)

 

Du surrer ikke du vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg tidlig oppe igjen gitt!

Kan virkelig ikke huske sist jeg var så tidlig oppe i helgene.. :D

Er litt godt også. Og deilig med en hvit helg.

 

Like barn leker helt klart best.

Det mener nå hvertfall jeg! Selv om det er allright med en god diskusjon, så er man jo gjerne like selv om man kan ha forskjellige meninger.

 

Du får ha en kjempefin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Oppe tidlig ja. Jeg blir så søvnig av det tablettene så her sover jeg lenge. Må passe på mens jeg kan vettu. Jeg som er ute å jobber om natta ellers. Da er det godt å sove litt normalt i helgene.

 

:eer: Er det vinter hos deg? Her er det bart på bakken og sol og vind ser jeg.

Ser ut til at det er kaldt her.

 

 

Ja vi er også det. Vi diskutere men vi blir ikke så høylytte som mange andre blir.

Godt å kunne diskutere uten at det blir bråk ut av det. Det har jeg vært borti før med x en. Speielt når han var full. Da var han kranglete i kjeften:o Men den tid er forbi heldigvis. Hehe. Nå går det bare en vei oppover. Men vekta skal gå nedover. Hehe. Snakkes utover da vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Typen min er dratt oppovert til Våler i Hedemarken. Sønnen hans skal hjem til moren sin. Da var det snø oppover det. Var vist vansklig kjøreføre.

 

Hvordan har dagen din vært da stinaina?? Vært så stille på deg i dag:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært ute og farta litt jeg! :D

Greit å ikke bare sitte hjemme!

Men nå slapper jeg av i sofaen:D

 

Våler ja! Uff, jeg hater å kjøre på vinterføre.. Har dratt av veien noen ganger.. Ikke moro. Men du ba ham vel om å være forsiktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' har vært ute og farta litt jeg! :D

Greit å ikke bare sitte hjemme!

Men nå slapper jeg av i sofaen:D

 

Våler ja! Uff, jeg hater å kjøre på vinterføre.. Har dratt av veien noen ganger.. Ikke moro. Men du ba ham vel om å være forsiktig! :)[/quote']

 

Ja jeg bad han å kjøre forsiktig nedover igjen. Han holdte på å kjøre på en elg i veien også. Var så vitt han klarte seg. Jeg har kjørt av veien noen ganer jeg også. midt på natta. Men har klart å komme meg opp selv. Har 4 hjulstrekker på bilen. Må ha det i den jobben jeg har:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det kan jeg tenke meg! Nytter ikke å stå fast da! :D

Har som regel gått fint med meg også, men én gang raste jeg ned en skråning og vraka bilen fullstendig! Reperasjonene kosta 125.000,- Så det var skikkelig kræsj..!

Men det gikk helt fint med meg da;)

Så da hadde jeg griseflaks! Litt øm i knærne bare, men alle airbagene tok av for resten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja' date=' det kan jeg tenke meg! Nytter ikke å stå fast da! :D

Har som regel gått fint med meg også, men én gang raste jeg ned en skråning og vraka bilen fullstendig! Reperasjonene kosta 125.000,- Så det var skikkelig kræsj..!

Men det gikk helt fint med meg da;)

Så da hadde jeg griseflaks! Litt øm i knærne bare, men alle airbagene tok av for resten:)[/quote']

 

Ups!! Så bra da at det gikk bra med deg. Værre med bilen da. Måtte vel vrake den da eller?? Å kjøpe ny? Er dumt med føre i detta landet her ja. Vi har vel vært heldige så langt tror jeg. Tenk om alt detta regne som har kommet skulle ha vært snø da. Uff. Jeg liker ikke vinteren så godt jeg, Jeg er jo ute å kjører føre det blir måkt jeg på disse sideveiene. Ikke noe morsomt nei:o Hva jobber du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer begeistret for sommeren jeg også ja..

Og i helga hr det vært kjempekaldt!

Ja, tenkt om kulda i helga og alt det tidligere regnet hadde kommet samtidig..

Da hadde det blitt kaos! Som vanlig.. :D

Men jeg synes det er koselig med litt snø til jul da:)

 

Jeg sitter trygt plassert inne på kontoret bak datamaskinen min;)

Så snøføret har lite å si for meg! Tar bare banen dit jeg.

Men det kan bli glatt nok å gå noen ganger også:)

Jobber med relasjonsbygging, kundeoppfølging og mersalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de reparerte faktisk bilen igjen.. :D

 

Så bra da at bilen virker da. Jeg også liker at det er snø på julaften. Den kan bli borte noen dager etterpå. Hehe Jobben din høres morsom ut. Er kanskje ikke det hvis du har jobbet med det i noen år. Jeg har kjørt aviser i ja mai neste år blir det vel 7år. Så kroppen begynner å merke nattekjøret nå. I 2år kjørte jeg både morra avisa og aften utgaven. Da var det bare å sove når jeg kom hjem og opp til jobb igjen. Når det ble brudd med samboeren så fikk jeg bort noe gjeld. Så da sluttet jeg å kjøre aften avisen. Jeg hjelper guttungen innimellom da. Men har ikke noe fast.

 

Nei nå tror jeg skal køye. Ha fortsatt en god kveld med deg:-) Snakkes vel mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i denne jobben i August, så er faktisk ganske fersk enda.

Helt grei jobbing! Men selvfølgelig er det jo litt trist å sitte inne foran en skjerm hele dagen.. Men når det er vær som det er i dag, så er det heeeelt OK! :D

Blåste nesten bort på veien til t-banen.. Isvind..

 

Noen ganger har jeg faktisk tenkt at det må være så herlig å ha et kjøre-yrke. Ja, avisbud eller postmann (-kvinne;)) eller noe i den duren. Bare kjøre bil og høre på radioen i ro og mak:) Man har en fast rute man skal igjennom og man vet ca hvor lang tid det tar og så er man ferdig. Men det er kanskje ikke akkuratt sånn?

 

Så fint at du slipper å ta både morgen og aften da! Ellers ville du vel ikke fått noen ting ut av dagen! Hvor lang tid tar det for deg å kjøre morgenutgaven? Hvis føret er bra.

 

Jeg likte forresten det du sa litt lenger opp her om at alt skal gå oppover, unntatt vekta!

Som skal gå NED! :cool:

 

Og du har vel veiedag i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unna meg faktisk en ekstra brødskive i dag til lunch!

Jeg var SÅ sulten!

Men det var veldig sunt Ingers Rugbrød med Mills ovnsbake leverpostei (som jeg fikk rødt hjerte av:)) og slangeagurk på!

Så selv om jeg kom over 400kcal til sammen på lunchen, så tror jeg ikke det er noen krise. Drakk jo et glass appelsinjuice også.

Det var bare sunne ting hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag stinaina:-) Det er ikke bare aviser vi kjører ut. Det er bøker,blader og reklame i tillegg til de fleste avisene, I natt brukte jeg 2timer, men i morgen er det å dele ut reklame da tar det hvertfall en time mere. Og er føre der så tar det veldig lang tid. Hehe. Så det er ikke bare å kjøre i vei. Han må ha orden på avisene ol. også. Å kunne klare å jobbe på natten? ha retningssans. Hehe. Hvar mye på en gang dette her.

 

Ja så er veiedagen min i morgen. Det har gått fort syns jeg. Er spendt på om mensen har satt sine spor. Jeg har vært flink med maten og trimmen denne uken da. Hvis jeg har lakt på meg så er det magen sin feil. Hehe. Godt å ha noe å skylle på:-) Men er sant. Jeg har veiet opp all maten til pungt og prikke.

 

Og den lunsjen din tror jeg ikke gjorde noe. Det så godt ut også da. du har jo veiedag på fredag så det får du i såfall av igjen med den trimmen du har:cool:

Min morgen har ikke vært som vanlig. Jeg hadde verkstedtime med bilen min kvart på 8. Så jeg fikk sove i ca2 timer før jeg måtte dure i vei til ski. Tar en halv time ditt med bil. Så var jeg hjemme igjen kl9. Gikk å la meg igjen og stod opp hvalv 12. Så nå er jeg tung i hodet igjen. Men det går vel over:-) Tar tabletter snart så da glir det vel over.Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, da er det nok litt mer enn å bare kose seg å kjøre bil;)

Men virker som en allright jobb uansett!

Så far man jo trent opp retningssansen og det er jo bra!

 

Ja, det er jo vinn/vinn for deg i morgen egentlig.

Enten har du gått ned og det er jo bare bra!

Og hvis du ikke har gjort det så vet du jo at det er mensen sin skyld og ikke din, du som har vært så flnk! :D

 

Høres ut som du har hatt en litt slitsom dag ja.. Får håpe ikke magen blir så ille og at du får slappet av litt utover dagen i dag!

 

Nei jeg tror ikke den ektra brødskiva i lunchen spiller noen rolle! Det har vel litt å si hva slags kalorier man får i seg også, og de jeg fikk i meg nå var ganske snille tror jeg:)

 

Målet mitt til fredagen er å se 6-tallet:D Håper det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant:-) Jeg vil heller kjøre aviser en taxi hvertfall;) Hehe. Nå var jeg stygg nå:D

Jeg bare måtte. Hehe. Ja en trøtt morgen har jeg tatt. Har fått ny radio/cd spiller i bilen min. Fikk den på garantien. Det smalt i radion innimellom her så jeg holdte på å kjøre av veien. Er spesielt noen veier her ute som den reagerte. Kan tenkes det er en radio (pr radio ol. ) som forstyrre. Men de syns det var rart på verkstedet. Men byttet gjorde de. Hehe. Helt gratis.

 

Ja jeg krysse fingrene for deg til fredagen. Syns du er flink jeg også.

I går tok jeg julevasken på kjøkkene. Fy å mye fett som legger seg oppå skapene. Jeg drev vel på i 2timer. Ble ganske så svett. Vasket vinduer også og hang opp julegardinene. Er første advent til søndagen. Så jeg er forbrett. Jeg fikk til sammen 5,8trimpoeng i går. Da har jeg tatt med syklingen. Å plutselig så hadde jeg 42trimpoeng til sammen. Et nytt gulleple:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var masse trimpoeng! Så flink du er! :)

 

Jøss.. Det er første advent til søndagen alt altså?

Tida går jammen fort.. Men jeg gleder meg som vanlig til jul som en liten unge:)

Er ferdig med nesten alle julegavene alt.. :D Synes det er så moro..!

 

Så bra de bytta radioen helt gratis da! Jøss.. Det var ikke værst!

Jeg er dessuten helt enig. Kunne ikke tenkt meg å kjøre taxi..

Hvertfall ikke i Oslo, det må jo være livsfarlig! Og DA kan man snakke ubekvemme arbeidstider da.. Fysjom.. Men det er jammen bra at det er noen som har lyst til det óg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk byttet radioen gratis for jeg har en 2 årsgaranti på den. Kjøpte meg en subaru justy 2007 modell i sommer. Den jeg hadde var utslitt. Det var suzuki ignes 2001 modell. Men den hadde jeg trøbbel med fra starten av. Automat gier som bare drev kengerud kjøring fra 2-3 gier. Og sleit vel ut tre par dekk på 1år. Så det var tydelig at jeg ble lurt på det kjøpet der. Hadde vært 1 erier på den og det var en suzuki foretning som solgte den. Jeg spurte om den hadde vært i kollisjon for det var flikka litt på fronten på den. Neeiiii da. Hadde bare bulket borti noe. Jaggu sa jeg smør. Tre par fordekk som blir slitt på innsiden helt ned til stållaget i dekket. Er ikke normalt vettu. Når de har justert spissingen helt til de ikke kunne justere noe mere. Så jeg bestemte meg for å bli kvitt den kjerra der. For forhjulslagret begynnte å gå en etter en. Jeg hadde vel brukt 30,000,- i vekstedregninger tror jeg på 1 1/2år. Uff. Ble veldig dyr. Men nå kjøpte jeg en bil som hadde vært en demobil i forretningen. Den er jeg fornøyd med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lite peiling på bil;-)

Men den forrige bilen du hadde hørtes jo slettes ikke bra ut! Uff, det er kjipt når man sitter igjen og føler seg litt 'lurt'.

Men virker som du har hatt 'tur' nå da! :)

 

Hadde en gammel golf 2'er 86 modell en gang jeg.. Som brukte mer olje enn den brukte bensin.. :D (Nesten hvertfall) Jeg tor vi skifta alle deler som var mulig å skifte i motoren på den bilen og den lakk fremdeles! Helt håpløs.. Så for å ikke bruke en formue på olje så begynte vi å kjøre den på spillolje:D

Hahaa! Bra jeg bare hadde betalt 5000,- for den;-)

Men den starta alltid da! Om den hadde stått ei uke i 25 minus, så var det bare å hakke seg igjennom isen, komme seg inn til døra, røske den opp og sette nøkkelen i tenninga. Og bilen gikk;)

Den kræsja jeg også med på vinterføre når jeg tenker meg om.. ;-)

Klarte ikke stoppe når bilen foran gjorde det! Pang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde deg på veien jente:eek: Jeg har også hatt en golf 79 modell. Den også gikk som en klokke. Helt til teningsslåseg røyk. Jeg kjørte vel et halvt år med extra batteri for å tyvkoble. Hehe. Mye rart med disse bilene. Bare noe herk når det ikke virker. Jeg hadde så lite penger da til å kjøpe ny lås. Og den var glimrende på vinterføre. Der andre spannt oppover bakkene kjørte jeg rett opp. Hehe. Morsomt for meg da:-)

 

Skal du ut å trimme i dag da?? Jeg tenker jeg slenger meg på sykkelen snart. Jeg er mye bedre i magen i dag. Det begynner å avta litt nå. Siste dag til onsdag tror jeg. det pleier det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...