Gå til innhold

Skal ned 30 kg, noen som vil gjøre det samme og starte sammen med meg?


Gjest besc

Anbefalte innlegg

Hei besc og gratulerer med gode resultater! 6,8 kg siden jul er jo kjempebra! Klarer jeg bare halvparten så skal jeg være kjempefornøyd!

 

Håper du ihvertfall belønner deg selv med et par nye klesplagg snart. Det er utrolig gøy og motiverende å prøve klær og så virkelig se at jo, de passer. Idag kjøpte jeg meg et par plagg på impuls og det føles så deilig å gå med at jeg virkelig koser meg. Må ta en titt i speilet av og til bare for å se at det ser sånn ut som jeg tror. Har fortsatt lenge igjen til jeg er normal vekt, men ser jo at figuren min viser seg litt mer nå enn tidligere. Midjen har gått inn sånn cirka 12 cm og det gir jo en kjempeforskjell.

 

Og husk at det sikkert er mange som tenker at hmm hun ser ut til å ha slanket seg, men ikke alle tør i si noe. De er nok redd for å si noe galt. Men noen kg til så er det nok så åpenlyst at da skjønner de at det er greit. Sånn er det ihvertfall for meg noen ganger.

 

Jeg fikk skryt i familiebesøket idag. De skjønte nok at jeg slanket meg da jeg presenterte GR Limesjokoladekaken, men de så virkelig ut til å mene at jeg så tynnere ut også. Det var gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for hyggelige ord Tante Troll - hvordan går det med deg da? Prøvd å finnen noen tråd du er med i for å se, men finner ingen....? Hva med å henge seg med aktivt her?! Jeg er OFTE inne, legger planer og når de liksom er skrevet ned virker det mye mer bindende på meg iallefall...

 

Kjempekoselig at familien merker forskjell!!

 

Joda - enig med deg om at et klesplagg nå og da vil gjøre seg, men for min del har jeg endel gamle klær som blir som nye fordi de etterhvert kommer til å passe - idag f.eks. tok jeg en tidligere favoritt som nå PASSER!! Ble utrolig glad for å se det! Ingen kommentarer på jobben da, men likevel...

 

Fikk veldig positive og lange kommentarer i går fra kursleder, og det ble jeg veldig glad for. Mulig hun var så flink fordi det nå er spørsmål om jeg skal fortsette med kurs eller ei - er i tvil, koster jo endel penger og jeg må jo vite at jeg får noe igjen for det - synes EGENTLIG ikke jeg får så mye igjen, samtidig så vet jeg ikke hvordan det ville være UTEN nå i denne perioden - kanskje det er kombinasjonen kurs, og nettet som har gjort at jeg har klart å holde motivasjonen så godt??

 

Er fortsatt veldig motivert, og etter legetime idag viser det seg at jeg er fortsatt sykemeldt 50% i måned videre - så får vi se. Føler absolutt at denne sykemeldingsperioden skal jeg utnytte fordi jeg nå har mye fri til å trene og konsentrere seg om meg selv, tid til å få inn gode rutiner for trening osv. Også siden det jo går mot vår og sånt, så er det jo helt ypperlig.

 

Men kurs eller ei????

 

Plan for idag: har svømt brystsvømming 15 minutter i bassenget - veldig fornøyd med det - og så kommer jeg nok til å sykle 1-2 runder når jeg ser på TV i kveld. Middag i dag blir storfelever - sunt og godt.

 

Er stort sett alene med ungene i helga, slik at det blir mest sannsynlig ingen turer, men på søndag er intensjonen å gå en tur i bassenget, og da får jeg svømt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei besc!

 

Så kjekt at jeg kan henge meg på her. Hittil har jeg surret rundt på flere tråder med noen innlegg her og der: men som jeg sa i det første innlegget til deg har jeg fulgt med her ganske lenge.

 

Jeg begynte så smått i august og da var jeg 110 kg, men tok det veldig med ro frem til januar bare for å komme inn i tankegangen. Gleden min var derfor stor da det viste seg at jeg tilsammen hadde gått ned 4,5kg på de mnd (veide meg ikke før nyttårsaften). Dette inkluderte både tur til utlandet og jul der jeg hele tiden var bevisst, men ikke telte eller noe sånt. Klarte faktisk å la være å spise godteri i julen :)

 

Så første januar begynte jeg for alvor. La meg først på 1900 kcal, men gikk ned til å ligge mellom 1700-1800 da jeg ble innstengt hjemme med sykt barn (ble jo veldig lite aktivitet). Veier meg bare èn gang i mnd for jeg orker ikke å fundere på gram. Jeg ble derfor kjempeglad 1.feb da vekten viste ned 2,5 kg! Så tilsammen har jeg gått ned 7 kg til 103 og gleder meg villt til den viser tosifret igjen!

 

Har jo lest her at du har et barn med funksjonshemming. Har det samme selv og etter å ha vært masse sykemeldt de siste årene så er jeg nå halvt uføretrygdet for noen år. Som deg har jeg også hatt utallige møter med BUP, skole, PPT ++ og hjemme krever det jo også sitt. Jeg er i tillegg alene med han så alt faller på meg. Men ville jo selvfølgelig ikke vært uten. Det jeg mente å si er at det du skriver om å bruke tiden på deg selv er KJEMPEVIKTIG!! Vi har så lett for å forsvinne i oppgaven vi har med våre barn og det er viktig for oss selv, men også barna våre, at vi finner noen pustehull.

 

Har du bestemt deg hva du gjør angående kurs? Personlig så synes jeg at nettkurs virker uforholdsmessig dyrt. Men hvis det er det som skal til for at du klarer å holde fokus så er det nok verd det!

 

Hilsen

TT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - har ikke bestemt meg ennå. Kanskje er jeg ikke med på kurs, men melder meg på vektklubb.no på vghelse - virker veldig greit... Er ikke sikker - vil jo da iallefall få en påminning hver uke på at jeg skal slanke meg, og jeg tror egentlig det er DET jeg trenger...

 

og prisen er jo kjempemye greiere!!

 

TENK at du har klart å gå ned så mye på en fornuftig og grei måte! Utrolig flink er du!! Kanskje er du under 100 til 1.mars?!!!! Jeg er blitt anbefalt 1900 kcal, men ligger i realiteten mellom 1600-2000 (2000 i helg, av og til litt over). GR lederen er slett ikke fornøyd når jeg ligger såpass lavt, men føler at det er det som passer meg i forhold til metthetsfølelsen m.m. Forøvrig er mitt største problem at jeg kjøper alt for mye gotteri og spiser - både til hverdag og fest - og DET har jeg ikke gjort nå og dermed har jeg gått ned + at jeg fra nyttår har hatt overskudd til å sette inn trim - fra INGENTING til gå turer, sykle på ergometersykkel og svømme litt av og til når jeg likevel er i bassenget gjennom jobben eller med sønnen min.

 

Idag hadde jeg EGENTLIG ingen anledning å gå tur tenkte jeg, fordi pappaen er på helgevakt, og da er han svært lite hjemme, men så var storesøster på besøk hele dagen og jeg fant ut at istedet for å KJØRE sønnen min til bursdag så kunne vi gå - dermed fikk jeg 2 turer fram og tilbake og VIPS 2 trimpoeng! Det var utrolig kjekt.

 

Planen for imorgen er at jeg skal kjøre storesøster til kor-øvelse og konsert i forbindelse med en gudstjeneste - jeg KAN gå en tur når jeg har parkert - det er 1 time mellom oppmøte og at gudstjenesten starter - så det ER mulig å gå en tur da, men må se an vær og sånt. I tillegg er det basseng for sønnen min i morgen, og da får jeg svømt litt. Det blir intr å se hva det ender opp med...

 

Menyen i morgen blir grei - frokostgrøt til frokost, rundstykke med laks og kokt egg til lunsj og kyllingvinger og Røsti poteter til middag.

 

Ellers er jeg LITT fornøyd med lørdag - føler at jeg har spist MASSE fordi jeg spiste pizza nå på kvelden, men har hatt ting under kontroll så det bør gå greit! Hold motivasjonen oppe - stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med gårsdagen trimmessig - gikk en tur mens storesøster øvde - og forbrente 340kcal - så da var veldig bra - fin tur. På ettermiddagen gikk jeg på bassenget meg lillebror og var i aktivitet i 45 min - svømte brystsvømming stort sett hele tida, men ikke noe tempo, så jeg ga meg selv 25 min brystsvømming på GR kalkulatoren, og endte dermed opp på 3,7 trimpoeng igår - selvsagt er jeg fornøyd med det.

 

Det jeg IKKE er så fornøyd med er at jeg spiste 5-6 håndfuller med potetgull på kvelden - var utrolig snop-sulten, og bare spiste... Angrer litt, men var veldig godt også...... I tillegg fikk jeg mensen - mulig det var derfor jeg var så sulten på noe å små-spise på, og idag sitter jeg her og føler meg oppblåst og uvel i magen. Har alltid mye vondt, og må bruke medisiner når jeg har mensen, slik at det er ikke noen god dag.

 

Idag er jeg ferdig på jobb kl 11, og jeg tenkte jeg skulle prøve å gå en tur direkte fra jobben - dvs. at jeg lar bilen stå, går en tur og kommer tilbake til bilen. Dermed blir det en litt annen rute enn vanlig, og forandring fryder tenker jeg da... SÅ tenkte jeg å komme hjem å spise lunsj - da er vel klokka ca 12 - 12.30.

 

Har ikke det ringeste anelse om hva vi skal ha til middag - storesøster ønsket seg spagetthi og kjøttdeig - vi får se.... Er litt lite inspirert til å tenke kreativt.

 

I kvelde tenker jeg at jeg får syklet litt når jeg ser på TV, og kveldsmaten er som ellers - havregrøt.

 

Gleder meg til å høre fra dere som har veiedag idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg forstår godt hva du mener med at det ikke er så enkelt og at du føler deg redusert. Det var det samme for meg forrige uke og det er alltid vanskeligere å unngå noe godt akkurat da. Men det positive er at det gir seg jo etter noen dager og jeg synes du var flink som klarte å holde det innen visse grenser. Det er jo det dette handler om.

 

Selv hadde jeg en planlagt "sprekk" på lørdagen. Jeg bestemte meg tidlig på dagen at til kvelden skulle jeg spise og drikke det jeg ønsket uten å telle kcal. Det gikk veldig greit og igår var jeg igang igjen med full kontroll. I tillegg følte jeg at jeg fikk litt ekstra energi så jeg fikk gjort en del her hjemme.

 

Å så godt det ville vært om jeg hadde klart under hundre til 1.mars. Men det tror jeg egentlig er litt urealistisk. Da måtte jeg jo ha gått ned mer denne mnd enn jeg gjorde i januar og jeg skulle tro at det heller blir litt mindre. Jeg vil egentlig være fornøyd hvis jeg kommer under hundre til påske. Det er litt over en mnd til og skulle tilsvare 0.4 kg i uken. Skulle tro det er ganske realistisk. Vet ikke om jeg har sagt det, men jeg har lavt stoffskifte. Så til tross for god medisinering ser det ut til at det kan ha betydning på hvor mye jeg kan klare å gå ned. Derfor vil jeg heller tenke at jeg bare må belage meg på å bruke lengre tid enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si noe jeg er kjempeglad for i innlegget ang resultatene mine. Da jeg begynte var BMI`en min på 35 og dermed fedme kl 2, men nå er den 33 og dermed fedme kl 1 :)

 

Målet mitt i første omgang er derfor 91 kg for da er jeg under 30 i BMI og "kun" overvektig. Så det vil si 12 kg ned. Dato`en jeg har satt for dette målet er 29.juli dvs. 25 uker. Det skulle bli cirka 0,48 kg i uken.

 

Grunnen for dato`en er at den dagen reiser jeg til Oslo. Skal på Madonna konsert 30.juli og har en inderlig sterk drøm å være en god del slankere og mindre str i klær. DA blir det shopping da!!! :) Kjenner jeg får sug i magen bare jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Så har ukas veiing vært igjen!

Jeg hadde nå gått ned 0,6 kg, dvs - 8 kg på 6 uker.

Tilsammen har jeg tatt inn 38 cm på på kroppen, hvorav 12 cm i midjen, -4 i hals, -3 i armer, -11 bryster, - 4 lår og - 8 over rumpa :-)

 

Er fornøyd med dette resultatet, og håper jeg skal klare -10 før jeg begynner på neste kurs i begynnelsen av mars.

 

Kjenner jeg må jobbe litt mer med meg sjøl nå. Det er tyngre å klare å være motivert hele tida, og vanskelig å finne tid til meg sjøl og trening.

Merker det tapper meg veldig med krefter med alt annet ved siden av, med BUPA, PPt og sjukehus. Det er mye som skjer rundt barnet mitt- og det er jo derfor jeg ikke jobber fortida heller. Alt til sammen tar liksom litt på kreftene..

 

Humøret er ikke helt på topp for tida, og da er jo motivasjonen deretter.

Og enda er det ingen som har sett at jeg har tatt av litt, ikke min mann engang...!! Han skal passe seg, ellers blir det ikke noen ferdige middager på han snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillamor: DU ER FLINK!! Jeg er helt imponert!!! Tenk så mye inn i midjen! Det må jo føles veldig godt - hvordan går det med buksene?!

 

Kjenner så utrolig godt til det der med motivasjonen nå. Idag skal jeg på et "rolleavklaringsmøte" med skole og PPT og jeg kjenner at jeg gruer meg noe helt enormt - tror det kan blir veldig tøft fordi det er viktig å få sagt hva man mener uten å såre andre så veldig. Og DA blir liksom fokus ikke helt på meg og slanking i hverdagen!

 

Idag er jeg litt stolt - på tross av at jeg skal på det møtet, har mensen og føler meg demotivert - så gikk jeg til jobb, og det innebærer selvsagt at jeg må gå hjem igjen også! Dersom jeg er ekstra flink da, så tar jeg en liten omvei, slik at jeg får litt ekstra kcal-forbruk.

 

Torsdag er veiedag - gruer meg litt fordi jeg føler meg så oppblåst og sånt, men håper det iallefall ikke er gått ut over mål og vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg på det møtet - ble bedre enn fryktet. Med maten var jeg IKKE flink i går - - spiste lite før middag, og dermed ble det småspising på kvelden. Vel - kjenner hvor utrolig lett det er å komme i fella ijgen. Må få kjøpt meg litt mørk sjokolade å ha liggende - bruker da noen dager på en sånn 100g sjokolade, en det døyver absolutt behovet for småspising og søtsaker!

 

Idag var jeg flink - gikk en LANG tur om morgenen - over 11 000 skritt, og nesten 600 kcal forbrent før kl 0930!

 

Spiste rundstykke, røkt laks og kokt egg til lunsj. Til middag blir det - er ikk ehelt sikker, men muligens tortelini.

 

I morgen er det veiedag - er spent på hva jeg ender opp på. Har klart 20 trimpoeng denne uka, noe jeg er godt fornøyd med - mesteparten er som resultat av pulsklokke-bruk, og dermed korrekt - vet også da at det innebærer MYE mer trim enn FØR jeg fikk klokka, så det er klart at jeg er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei besc!

 

Spennende med veiedag for deg imorgen. Jeg skal følge med.

 

At du småspiste litt igår er jo ikke så rart. Det tar på med sånne møter selv når de går bra (enda mer hvis ikke selvfølgelig). Det er så mye å holde styr på og mye som skal på plass. Synes du er kjempeflink jeg som klarer det. Og veldig lurt å ha noe liggende sånn som den mørke sjokoladen. Jeg bruker nutrilett eller noka bars. Godt og sunt!

 

Selv har jeg vært på møte på BUP idag. Men jeg har sannsynligvis verdens snilleste mamma!! Var der til middag etterpå. Kjøttboller og blomkålsuppe. Og tror du ikke hun overrasket meg med å ha laget kjøttbollene av karbonadedeig og egen panne med suppe til bare meg! Den hadde hun laget på kraft fra kokt blomkål, litt av kraften fra kjøttbollene, buljong og en jevning av mel og lettmelk. Det var kjempegodt!!! :) Og gjett om jeg ble glad. Varmer godt å få støtte på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt idag : 107,3 - dette betyr NED 0,9kg, totalt: 7,7 siden jul!

 

Målet om 10 kg til påske begynner jeg å tro på nå, men til nå har alt gått nesten for lett.... Jeg begynner å glede meg til å se et to-sifret tall - tenk: jeg har fått ned over halvparten mot det!!

 

Mål:

 

lår: 70 (-2), totalt: -6

rompe: 118 (-1) totalt: -9

midje: 115 - (uendret); totalt -4

bryst: 115 (uendret), totalt :-9

overarm: 38 - (-1); totalt: -2

hals: 39,, (uendret), totalt: -3

 

Endel uendret denne uka, men -2 på lår er jo bra. Totale måleendringer nå er oppe i 33cm - og DET bør jeg vel være fornøyd med....

 

1 uke til på kurs - tror jeg har bestemt meg for å prøve litt på egenhånd etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk jeg til jobb - det har jeg gjort mye siden jul, men det nye er:

 

* jeg går en liten omvei - dermed blir det 5-10 min ekstra å gå, og flere kalorier forbrent

 

* jeg legger et lodd på 5 kg ekstra i sekken = ekstra kalorier!!

 

Lurt synes jeg...

 

(forresten er det rart å tenke på at jeg synes de 5 kg er tunge, når jeg har tatt av 7,7 kg som jeg altså har gått og drasset på!)

 

SÅ - 266kcal på pulsklokka på tur til jobb = god start på dagen synes jeg.

 

Seinere idag skal jeg i bassenget med noen barn, og tenker jeg skal prøve å få svømt 15-20 min selv også. I tillegg må jeg jo gå hjem igjen også - håper på tilsammen 600trim-kcal forbrent innen jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømte faktisk 30 minutter - KJEMPEFORNØYD med det - nesten 5 trimpoeng idag - orket ikke å sykle i ettermiddag - holdt på å ordne til sønnen min sin bursdag på lørdag.

 

Gikk hjem, hadde nudler, scampi og skinke m/paprika og asparges til middag. Bevisst lagt inn et par mellommåltider nå i kveld, og endt opp på rundt 1800kcal. Det er bra.

 

I morgen får jeg ikke gått til jobb. Skal på bassenget, men tror ikke jeg får svømt så veldig mye - dessverre - kanskje 15 min - det hadde vært greit.

 

Må klare å spise havregrøt til frokost - men spørs siden jeg må ta begge ungene opp og til skolen før jobben kl 8 - men KAN også spise når jeg kommer på jobben - der har jeg knekkebrød liggende.

 

Til middag har jeg ingen peiling på hva vi skal ha - jeg er ferdig først, så det er nok opp til meg - kanskje lasagne tenker jeg her og nå, men vet ikke helt om det blir så populært... Er ikke favorittmiddagen til mannfolkene i huset.... Kanskje Taco siden vi ikke skal være sammen på lørdag...? Det er vel en ok middag? - ja - tror det blir det.

 

Burde sykle litt når jeg kommer hjem, men jeg får se hva jeg gidder - har trimmet hver eneste dag i flere uker nå, og har egentlig lyst på en liten pause....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svømt 20 min og er fornøyd med det. Skal se om jeg får syklet litt, slik at jeg ender opp med 2 trimpoeng idag. Ellers skal jeg også bake kake med sønnen min som har bursdag i morgen, så i morgen er det barneselskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min har du all grunn til å være fornøyd med, det er jo veldig bra!

 

Håper du koste deg med bakingen sammen med sønnen din. Gutten min har bursdag om to uker og jeg gleder meg allerede. Bare han blir frisk innen da selvfølgelig.

 

Idag har vært en kjempefin dag. Det har gått bra på jobben, jeg føler meg lettere enn før og så er det sol her i Bergen idag!! Det er tilogmed bar bakke (enkelte snøklumper noen steder, men pytt pytt) og jeg kjenner at våren nærmer seg. Det er bare helt utrolig hvor mye det hjelper på både humør og motivasjon ;)

 

NB! Bra jeg har godt humør forresten for imorgen er det veiedag for denne månedens resultater... jeg grugleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler spenningen med meg!

 

Det blir jo på en måte min første skikkelige veiedag siden jeg begynte etter nyttår. Veier meg jo bare èn gang i mnd og forrige mnd fikk jeg ikke brukt den vekten jeg vanligvis veier meg på. Dvs at jeg prøvde å veie meg på en gammeldags vekt hos min mor som hun mener ikke er riktig. Så imorgen får jeg det skikkelige svaret på hvor mye jeg har klart å gå ned i løpet av to mnd!!!

 

Håper så inderlig på to sifret, men vet jo at det mest sannsynlig ikke er så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble vekta?!!

 

Er veldig spennt på rapport altså!

 

Her i gården ble det en veldig annerledes dag enn vanlig. har ikke fått trimmet ordentllig - var ute en LITEN tur på 10-15 minutter, men ellers var jeg inne og feiret bursdag - spiste kake, gotteri, ostepop m.m., men hadde ikke middag osv, så alt i alt tror jeg ikke jeg kom så aller verst ut . Til kveldsmat hadde jeg kongekrabbe - vi har det tilgjengelig mer enn de fleste, og jeg hadde en STOR tallerken full med nykokt krabbe- DEILIG!

 

I morgen og de neste dagene framover har jeg ungene alene, og da blir det lite trim pga liten mulighet til å gå turer, MEN skal da iallefall i bassenget i morgen, så det blir bra. Håper og tror jeg får svømt iallefall 20 minutter da... Og så skal jeg prøve å få syklet litt, men vi skal ha et lite ekstra bursdagsselskap på formiddagen, slik at det blir litt besøk og sånt, og da er det jo små sjanser for trim....

 

Vel - det er ikke bursdag i huset hver dag, og dette var helt planlagt utskeielse som jeg ikke har dårlig samvittighet for - så får vi se hvordan det går i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid meg hos venninnen min idag, men veide meg på den samme som forrige mnd så det skulle vel bli noenlunde riktig.

 

Resultat: Ned 2kg! Og det er jeg veldig fornøyd med selv om det for mange er lite for en hel mnd.

 

Fortsetter jeg sånn så er det realistisk at jeg kommer til å nå målet mitt innen 29.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid meg hos venninnen min idag' date=' men veide meg på den samme som forrige mnd så det skulle vel bli noenlunde riktig.

 

Resultat: Ned 2kg! Og det er jeg veldig fornøyd med selv om det for mange er lite for en hel mnd.

 

Fortsetter jeg sånn så er det realistisk at jeg kommer til å nå målet mitt innen 29.juli[/quote']

SUPERT!!! Et snitt på 0,5kg pr uke er det man mener at kroppen naturlig kan vende seg til, så dette er fornuftig og FLOTT!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg glad!

 

Og du har sikkert rett, det er nok bare jeg som er litt utålmodig og misunnelig på de som går ned et kg eller mer i uken. Men kanskje ikke de heller har så mye mer i snitt? Det kan jo være hvis jeg hadde veid meg hver uke at jeg ville hatt noen uker med mye og noen uker med lite. Og jeg har jo doblet det snittet jeg hadde de fem første mnd da jeg begynte helt forsiktig. Snittet var da 4,5 kg delt på 5 mnd, altså 0,225 i uken. Så dette går jo egentlig helt etter beregning.

 

Jeg føler meg ihvertfall helt utrolig glad og kan helt klart se resultatene når jeg ser meg i speilet. ;):)

 

Merker det også på klærene og spesielt midjen som nå begynner å se passelig ut i forhold til resten av kroppen. Det virker som om det er lårene som det henger mest fast på. Jeg har prøvd en del gamle bukser som jeg nå får på og som sitter fint oppe, men er fortsatt trang over lårene.

 

Har du noen "områder" der det sitter mer fast enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forskjeller i speilet, men ingen kommenterer det... HUFF - DET er frustrerende at tydligvis ingen andre legger merke til det! Det går jevnt ned overalt med meg - saktere rundt midja enn andre steder, men ellers jevnt synes jeg.

 

Nå veier jeg mindre enn jeg gjorde ved forrige forsøk - som var i 2006 samme tid på året -altså for 3 år siden.

 

Idag har jeg vært og badet med barna, litt trim ble det jo, men ellers er det jo veldig lite trim for tida pga at jeg er alene med ungene i helga, og ejg har ikke hatt tid pga bursdagen til sønnen min og sånt....

 

Imorgen - tja - kommer jeg til å klare å motivere meg til å gå en tur etter jobb?? HAR anledning fordi jeg er forhåpentligvis ferdig på jobb kl 13. Det MÅ jeg da klare....??

 

Det andre jeg må bestemme meg for er hva jeg skal ha til middag - blir bare meg og datteren min, så da er det fritt valg på øverste hylle...

 

Dernest: SKal jeg eller skal jeg IKKE fortsette på kurs???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener med at det er vanskelig med trim når du er alene med barna. Jeg er alene med sønnen min hele tiden og når han i tillegg har vært syk de siste ukene så blir det ingen tid til trim. Kan rett og slett ikke prioritere meg selv akkurat nå, men vet at det vil bli lettere etterhvert.

 

Når det gjelder om du skal fortsette på kurset mener jeg du må virkelig gå i deg selv. Kan du klare dette uten? Eller vil det "skli ut" hvis du ikke har den støtten kurset kan gi deg? Du må velge en løsning som du er sikker på vil ha størst mulighet for å føre deg til målet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...