Gå til innhold

Førstemann ned 5 kilo!


Gjest tustejenta

Anbefalte innlegg

Gjest tustejenta

Når du legger inn ny vekt, kopier denne listen og sett deg opp. De flinkeste er på toppen!

 

NICK - Startvekt - vekt uke 6 - ned/opp

 

smilie - 74,2 - 73,2 - -1,0

trollmor - 74,0 - 73,3 - -0,7

silye - 64,0 - 63,3 - -0,7

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

solsikkene - 73,6 - 73,3 -0,3

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

tustejenta - 74,5 - 75,0 - +0,5

happychick - 58,4 - 59,1 - +0,7

 

jutu - 75,5

sbs - 66,2

khh - 73,0

carinau - 57,9

down5 - 63,0

lenemalin - 69

tirillill - 68,5

vilma - 67

emdaju - 78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg vært syk en hel uke :), ikke moro i det hele tatt. Orker ikke trene og spiser ikke ordentlig, blir ikke orden på vekta av dette (snufs). Men enda noen dager til jeg har veiedag, så skal prøve å spise litt bedre fra NÅÅÅ!!!

Her var det mange som hadde veiedag i dag og så flinke dere er :)

 

Happynick, du lurte på hvordan man fikk inn smilene. Dette fant jeg i en annen tråd jeg er med i.

Her skrives de med ord:

 

Kollon parantes - slutt

Kollon parantes begynnelse - sur

Kollon p - tunge ut

Kollon stor D - stort smil

Kollon cool - ansikt med briller (skrive cool)

Kollon rolleyes - ansikt som kikker opp (skrive rolleyes)

Kollon eek - ansikt med gap (skrive eek)

 

Er det forståelig? Du kan bruke inntil 5 symboler pr. mld, inkl. overskrift.

 

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, -1,0 kg, midjemål -1 cm :). (og så er jeg blitt mye bedre og er i farta igjen :))

 

NICK - Startvekt - vekt uke 6 - ned/opp

 

smilie - 74,2 - 73,2 - -1,0

vilma - 67 - 66 - -1,0

trollmor - 74,0 - 73,3 - -0,7

silye - 64,0 - 63,3 - -0,7

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

solsikkene - 73,6 - 73,3 -0,3

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

tustejenta - 74,5 - 75,0 - +0,5

happychick - 58,4 - 59,1 - +0,7

 

jutu - 75,5

sbs - 66,2

khh - 73,0

carinau - 57,9

down5 - 63,0

lenemalin - 69

tirillill - 68,5

emdaju - 78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nytt medlem og sitter her og gjør meg kjent med vektklubben. Da jeg fant konkurransen deres fikk jeg lyst til å bli med. Er veldig motivert for å gå ned ca 10 kg, men synes delmål på 5 kg er en overkommelig tanke. Startvekt mandag 2.februar var 79,5 kg.......de siste 9 kiloene har sneket seg på i løpet av det siste halvannet året :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta
Jeg er nytt medlem og sitter her og gjør meg kjent med vektklubben. Da jeg fant konkurransen deres fikk jeg lyst til å bli med. Er veldig motivert for å gå ned ca 10 kg' date=' men synes delmål på 5 kg er en overkommelig tanke. Startvekt mandag 2.februar var 79,5 kg.......de siste 9 kiloene har sneket seg på i løpet av det siste halvannet året :-([/quote']

 

Heng deg på! Ta kopi av siste listen å påfør nicket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilie - 74,2 - 73,2 - -1,0

vilma - 67 - 66 - -1,0

trollmor - 74,0 - 73,3 - -0,7

silye - 64,0 - 63,3 - -0,7

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

solsikkene - 73,6 - 73,3 -0,3

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

tustejenta - 74,5 - 75,0 - +0,5

happychick - 58,4 - 59,1 - +0,7

 

jutu - 75,5

sbs - 66,2

khh - 73,0

carinau - 57,9

down5 - 63,0

lenemalin - 69

tirillill - 68,5

emdaju - 78

flink - 79,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

Jeg var kjempeflink de to første dagene denne uken, men så skulle jeg på besøk å spise middag og der var det dessert, sjokolade og kaker. Klarte selvfølgelig ikke å la være å ta noe........

 

For meg er det ikke noe problem å trene hver dag, det er når noe godt blir satt rett foran meg at det går dårlig. Må jobbe mere med viljestyrken.

 

MEN, jeg er klar i dag igjen! Vil jo ikke være sist på listen neste uke.

 

Håper dere andre står på og ikke gir dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har det gått helt på tryne:(

Har vært bortreist siden fredag,med alle de usunne mat,snop å drikke som går ann!! Gikk ikke på vekten i dag,regner med det er opp.....mye!

Skal på i morgen vist jeg tørr...

 

Så full skjerpings fra i morgen!

Kjenner det motivere meg å lese her inne,vekker konkurranseinstinktet(jeg som ikke er et konkurransemenneske hehe)

Skal skrive handleliste å matplan for de neste dagene...Ha på meg skritttelleren å komme over 10000 skritt hver dag!

 

 

Å jeg skal være flinkere til å stikke innom her, for det motiverer!!!

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig nyter jeg å kjenne at kroppen trives uten alle søte fristelser. Idag ble jeg invitert på kake på jobb. Jeg gikk trapper fem etasjer opp og forsynte meg med et mikroskopisk stykke - det smakte godt men nytelsen varte et veldig kort øyeblikk. Det varer mye lenger å kose seg med en salat........ Heldigvis føles det sånn enn så lenge.

Fikk mitt første gulleple idag!!! Det inspirerer til å fortsette. Men i morgen er det fredag..................smil, japp, cheeze doodles, rødvin, lakris, seigmenn, namnam - jeg har spart litt kosekalorier til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger inn ny vekt' date=' kopier denne listen og sett deg opp. De flinkeste er på toppen!

 

NICK - Startvekt - vekt uke 6 - ned/opp

khh - 73,0 - 71,6 - -1,4

smilie - 74,2 - 73,2 - -1,0

trollmor - 74,0 - 73,3 - -0,7

silye - 64,0 - 63,3 - -0,7

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

solsikkene - 73,6 - 73,3 -0,3

mamma - 67,0 - 66,7 - -0,3

tustejenta - 74,5 - 75,0 - +0,5

happychick - 58,4 - 59,1 - +0,7

 

jutu - 75,5

sbs - 66,2

 

carinau - 57,9

down5 - 63,0

lenemalin - 69

tirillill - 68,5

vilma - 67

emdaju - 78[/quote']

 

Ser jeg har vært heldig denne første uka. Spennende å se videre!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta
Ja her har det gått helt på tryne:(

Har vært bortreist siden fredag' date='med alle de usunne mat,snop å drikke som går ann!! Gikk ikke på vekten i dag,regner med det er opp.....mye!

Skal på i morgen vist jeg tørr...

 

Så full skjerpings fra i morgen!

Kjenner det motivere meg å lese her inne,vekker konkurranseinstinktet(jeg som ikke er et konkurransemenneske hehe)

Skal skrive handleliste å matplan for de neste dagene...Ha på meg skritttelleren å komme over 10000 skritt hver dag!

 

 

Å jeg skal være flinkere til å stikke innom her, for det motiverer!!!

 

Lykke til alle sammen!![/quote']

 

Vi får skjerpe oss sammen, for nå MÅ vi klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happychick

snikveide meg i dag og det viste fortsatt 59,1. ingen nedgang. :P

får håpe at det er litt nedgang på veiedagen, mandag.

har sluttet å kjøpe søtsaker. når jeg ikke klare å spise litt, så får det være på denne måten. ingen innkjøp av mat som frister det store rovdyret i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig m helg. har jobbet 5 nattevakter denne uken så nå er jeg egentlig ganske ferdig.Har besremt meg for å skjeie ut i dag ,så nå har familien spist taco og je har unnet meg 1 glass rød vin.har tenkt å spise litt sjokolade også mmmmmmm. har vært ganske flink m maten hele uken ca 1300 kal pr dag . har ikke trimmet så mye som vanlig med alle nettene orker ikke kroppen det .Så bare 12 trim poeng denne uken mot ca 28 poeng de foregående ukene.Skal tå trimmen igjen neste uke .En 3 timers rask skitur gir jo 8 trimpoeng så det er bare å ta skiene fatt.

god helg damer og kos dere litt opp i all veiingen og målingen......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66
snikveide meg i dag og det viste fortsatt 59' date='1. ingen nedgang. :P

får håpe at det er litt nedgang på veiedagen, mandag.

har sluttet å kjøpe søtsaker. når jeg ikke klare å spise litt, så får det være på denne måten. ingen innkjøp av mat som frister det store rovdyret i meg.[/quote']

 

Gruer meg litt til veiedagen på mandag jeg og men skal prøve å ikke falle for fristelsen med å smugveie meg. Føler egentlig at det går rette veien så i kveld skal jeg kose meg med indisk og litt rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,hva skal man si...Sprakk igjen:(.... Å når jeg først sprekker så tar jeg den helt ut! Tenker siste dag i dag, så da må jeg spise alt,å da mener jeg absolutt alt, jeg ikke får spise på lenge... helt på tryne:(

 

Men prøver igjen i mårgen, for nå strammer til å med joggebuksen!! Gå med den konstant, så kanskje jeg ikke stapper alt i munnen:)

 

Viljestyrke kom til meg!!!!

 

Håper helgen har gått bra for dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta
Ja ' date='hva skal man si...Sprakk igjen:(.... Å når jeg først sprekker så tar jeg den helt ut! Tenker siste dag i dag, så da må jeg spise alt,å da mener jeg absolutt alt, jeg ikke får spise på lenge... helt på tryne:(

 

Men prøver igjen i mårgen, for nå strammer til å med joggebuksen!! Gå med den konstant, så kanskje jeg ikke stapper alt i munnen:)

 

Viljestyrke kom til meg!!!!

 

Håper helgen har gått bra for dere andre![/quote']

 

Sprekker jeg også!! Sint på meg selv!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happychick

jeg sprakk kun med 100kcal i går. det er deilig å føle at man ikke tar helt av. men denne uken hadde jeg sprukket 2 ganger fra før av. den ene skjedde på mandag. sprakk til ca. 2200 kcal (skulle være på 1300 kcal). den andre gangen var på onsdag, gikk på trynet til ca. 1800 kcal. men jeg har vært kjempe flink siden onsdag av, så jeg håper at det hjelper litt med nedgangen. neste lørdag er valentinsdagen. lurer på om jeg skal kose meg med vanlig sunn mat, eller om jeg skal kjøpe et eller annet godt, men fortsatt innen kcal nivået. hvordan skal dere markere denne dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

Jeg burde ikke markere noe som helst, for jeg klarer nesten ikke en dag uten utskeielser. Hittil i dag har gått bra, men så er klokken bare 12.....................

Har måkt snø i en time og planer om trening senere, så hvis jeg nå ikke putter noe annet i munnen enn planlagt, så håper jeg vekten er litt snill i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far so good....

Prøver en ny taktikk i dag, spiser mellommåltidet til lunch, å sparer lunchen til mellmmåltidet. For til vanli går det greit frem til mellommåltide,men når jeg har spist det er jeg forsatt sulten,så da er veien til mere mat(usunn mat) kort.. Eller at jeg spiser mer til middag enn planlagt.. Får se om det går bedre i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...