Gå til innhold

JESS skal holde vekten


Joda
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempebra Jess! :blink:

Du er et eksempel til etterfølgelse.

 

Ble ikke så bra her da; jula ble alt for lang som vanlig og flere kg kom på, men nå skal de av fort som f..... og flere til!

 

Heia oss!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, Kess- for hyggelig hilsen. Det går fremdeles bra med meg. Har ikke helt bestemt meg for om dette er målet enda...,det bør jeg snart finne ut av! Lever fremdeles mellom meny 1 og 2, :rolleyes: bmi er nå 23,5 og det er egentlig passelig for meg -tror jeg :rolleyes:

 

Har d litt vanskelig på privaten og det bidrar til at matlysten er så som så. Prøver å tenke at det aldri er så galt at d ikke er godt for noe..., de andre tingene hører hjemme i andre fora.

Jeg vil iallefall ønske alle lykke til i årets første måned, her ligger et helt nytt år og nye muligheter foran oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei Jess.

Er innom på en liten visitt. Kjekt å høre at du klarer deg så godt i vektsammenheng. Håper det løsner med evt. andre utfordringer i privatlivet også. Synes du er super flink som klarer å vende det til noe positivit vet om MANGE som ville brukt det som unnskyldning til å skli utpå. Kjempestolt av alt du har oppnådd du flinke flinke Jess.

Klem fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann Kess og 2neA, takk for hilsen her inne :)

 

Vekta er stabil 68,5kg/BMI 23,16 passer meg perfekt. Jeg gjør ikke noe for å holde vekta heller, den passer seg faktisk selv for tiden...Jeg hverken veier eller teller og er derfor superfornøyd med at vekta står i ro.

Dvs. jeg har ikke overlatt alt til tilfeldighetene. Jeg trener 3-4 ganger i uka. Jeg spiser ikke noe tull, holder meg til hjembakte knekkebrød, magert pålegg og god, sunn middag.

Jeg er nok litt på "grovkarbo-bølgen", det er forsåvidt ikke noe nytt. Jeg spiser litt mindre frukt enn tidligere, mer bær og grønnsaker. Holder meg omtrent helt unna sukker og fin bakst, tror nok at dette har påvirket dette suget som jeg jevnlig har hatt besøk av. Måtte dette vare :)

 

Ønsker alle en fortsatt fin vinter

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Herlig å se at det fortsatt er liv i dere, damer :). Jeg viste meg da atter å komme opp som en løve og ned som en skinnfell - det er 7 seige lange måneder siden jeg lovet bot og bedring og at det skulle bli slutt på alt tull og at skrulla skulle komme i matchvekt igjen.Så prøver igjen. Det er de 10 kiloene.... :rolleyes:. Hadde min første flinke dag på lenge i dag, og endte selvfølgelig under matbudsjettet. Men det går seg til, så jeg motstår fristelsen til å dytte på nøtter.

 

Anyway, fantastisk å se at det går så bra på vektfronten, jess. Jeg er så utrolig imponert over innsatsviljen din. Det er morsomt å se at du endelig kommer i mål! Meny 1, du. Det er neimen ikke mye mat?? Men det er klart, med en bevisst holdning så går det da an, sikkert. Bare jeg som er så skrekkelig glad i å spise. Kikka på suksess-lista di - jeg tenker også at jeg må tåle å være litt sulten innimellom (og så blir det jo mat igjen - snart! ;) ). Håper det er bedre med deg på privaten. Jeg skal ta meg en kikk og se hva dere supre damene har bedrevet mens jeg har gasset meg i alskens syndigheter.

 

Herlig å se at du fortsatt er her inne også 2neA, og kess har jeg allerede hilst på. Jeg kjenner motstand mot å skrive på egen tråd så lenge. Kjenner veldig at fallhøyden var stor :P. Men, skrulle blir ikke snelle av å sitte og surve, så har vel erkjent at det er bare å bite det i meg.

 

Riktig god natt, alle! - skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

...men 2neA - hvor finner jeg deg om dagen, da? Kanskje vi skal møtes igjen på gamletrådene våre?? - skrulla :)

 

Unnskyld, jess, at jeg bruker tråden din til 'tapt og funnet'-melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hyggelig å se at her er flere gamle kjente.

Og veldig inspirerende å lese om deg, Jess!

 

Jeg har ikke klart å knekke stabiliseringskoden, og har nå startet på "Ned i vekt" (igjen..!) for å kvitte meg med åtte-ti kilo. Kurset startet forrige onsdag, og jeg har tenkt å holde på fram til sommeren.

 

Hovedfokus nå er mosjon.

Jeg har forsøkt mange forskjellige innfallsvinkler for å stabilisere vekt tidligere, men aldri lyktes helt med å få faste rutiner for mosjon. Fysisk aktivitet er taktikken denne gang.

 

Lykke til alle sammen - hver på sitt vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Til Jess:

 

Ser du ikkje har skrevet siden februar. Men gud så kjekt det var å se deg her inne. Eg gikk bare innom Hold vekten for å se om DU var her! Og jammen er du her enda, selv om det er lenge siden du har skrevet. Tenk, det er 6 år siden vi "hang" ilag inne på ned 20-30 kg-tråden! Eg er begynt på nytt der inne no, og denne gangen skal eg få det til. Nok er VIRKELIG nok altså!!

 

Kjekt at ting går lett for deg no, med tanke på at du ikkje går opp, og slipper å tenke så mye på det egentlig. Lykke til videre uansett :) Ønsker deg en fantastisk vinter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var bare innom for å titte litt i min gamle tråd, og jammen var det livstegn her inne. Utrolig morsomt. Nyaco, 2neA og Skrulle og utrolig mange andre av dere jeg har blitt kjent med: Vit at det vi har "pratet" om her inne har gitt meg utrolig mye hjelp i prosessen, uten dere alle hadde dette neppe gått bra.

 

Jeg er superfornøyd med at vekta er stabil. Den tuller av og til opp et kilo eller to, men så klarer jeg å hente meg inn igjen. Har gått opp bittelitt siden i vinter og det er faktisk helt greit. Jeg er nå 71kg og har vært ca der siden forsommeren og det føles helt greit.

Jeg "slanker meg" lite, men er relativt nøye med hverdagsmaten. Jeg har få begrensninger når jeg er i sosiale lag og det ser ut til å gå bra. Treningsmessig har jeg landet på ca 3 treningsøkter pr. uke, noen ganger hard trening- andre uker bare rusleturer ute.

 

Ønsker dere alle lykke til, jeg kommer sikkert til å titte innom igjen for å se om dere kjenninger dukket opp her igjen :-)

 

Stor klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Høres ut som du klarer deg meget bra, Jess! Gleder meg til eg er komt der eg vil vere, må jo bare fortsette kampen da også :)/>

 

Kan vel ønske deg

 

- GOD JUL -

 

sida vi kanskje ikkje kommer til å snakkes så mye før den tid?! :)/>

 

Og

 

- GODT NYTT ÅR -

 

:D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei Jess, da har tiden (igjen) kommet til at jeg returnerer til vektklubben. Det er så kjekt å lese at du har klart deg!!! Hurra.

Jeg har dessverre nesten lagt på meg igjen alt jeg hadde gått ned, motivasjonen forsvant og jo mer den forsvant jo mer har jeg gitt blaffen, dessverre. Men nå skal jeg se om jeg ikke klarer å hive meg på "slankemånenden" januar og kanskje jeg kan finne mot til å tatt fatt på den harde veien en gang til. Ja ja uansett så er det UTROLIG FLOTT at du har klart dine 5 år Jess! Tenk det du har klart å holde vekten i 5 år og har nå alle muligheter for å holde livet ut.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men 2neA - hvor finner jeg deg om dagen, da? Kanskje vi skal møtes igjen på gamletrådene våre?? - skrulla :)/>

 

Unnskyld, jess, at jeg bruker tråden din til 'tapt og funnet'-melding!

 

 

Hei Skrulle, ser det er noen måneder siden du etterlyste meg. Jeg har falt av noe så kraftig at jeg nesten tviler på om jeg kommer meg tilbake på den smale sti. Håper det går bedre med deg!!

Jeg håper og tror at jeg skal klare å mønstre litt motivasjon til å starte på vektnedgang nå i slankemåneden januar. Da slanker jo alle seg, jeg skal bare holde på litt lenger enn alle andre :) jeg har det ikke travelt og jeg trenger heller ikke nå den perfekte bmi men jeg må nå min trivselsvekt og den er jeg LANGT unna nå. Jeg flytter inn igjen på tråden min ned 20-30 kg. Kom gjerne innom hvis du tilfeldigvis er på forumet. Kjekt å ha noen gamle kjente å prate med. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Skrulle, ser det er noen måneder siden du etterlyste meg. Jeg har falt av noe så kraftig at jeg nesten tviler på om jeg kommer meg tilbake på den smale sti. Håper det går bedre med deg!!

Jeg håper og tror at jeg skal klare å mønstre litt motivasjon til å starte på vektnedgang nå i slankemåneden januar. Da slanker jo alle seg, jeg skal bare holde på litt lenger enn alle andre :)/>/> jeg har det ikke travelt og jeg trenger heller ikke nå den perfekte bmi men jeg må nå min trivselsvekt og den er jeg LANGT unna nå. Jeg flytter inn igjen på tråden min ned 20-30 kg. Kom gjerne innom hvis du tilfeldigvis er på forumet. Kjekt å ha noen gamle kjente å prate med. Klem

 

Hei Skrulle og 2neA, herlig å høre fra dere.

Jeg vet at dere kan dette og ser frem til å se at dere vil lykkes!

Jeg fikk et par kilo i julegave som ikke stod på ønskelista, så her blir det også litt smalhans i januar. Skal titte innom fra tid til annen. God klem til dere begge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...