Gå til innhold

JESS skal holde vekten


Joda
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen, slankejento :)

Åisann, 900-1000 var lite! Iallefall hvis du har holdt på en stund. Dette er en god del under Roede's anbefalinger.

Slik jeg ser dette burde du nok ha prøvd å spist deg litt forsiktig opp slik at du ikke får problemer på sikt. Det er vanskelig å leve slik på sikt, det er også tvilsomt at kroppen får nok næringsstoffer på så lav meny.

 

Jeg vil tro at det hadde vært lettere å holde seg til planen dersom du hadde spist litt mer. Jeg skal ikke akkurat skryte på meg at jeg alltid holder meg til planen altså, selv om jeg lever på ca 15-1600kcal :)

 

Du er kjempeflink til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEPP...' date=' da var den ene kiloen borte! :)[/quote']

Du klarer den andre til jul vettu Jess.

Også er det vel ikke noen kjempekrise om det ikke går heller?

Men som du sier; det viktigste er å føle seg komfortabel selv,

ikke hva alle andre måtte synse og mene.

 

GO GIRL!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kess!

Jeg er mye roligere rundt disse kiloene nå enn jeg var da jeg var nyslanket. Har kanskje vært litt for rolig, for det fikk jo snike på seg bortimot 5kg før jeg klarte å snu. Veldig gradvis over halvannet år, faktisk...

Dvs. jeg har snudd mange ganger, men ikke helt.

Nå kjenner jeg at det var godt at Soleia (takk!) tok grep, det fikk noe til å skje i hodet mitt :) Ikke ante jeg at jeg var et sånt konkurransedyr :)

 

Jeg var jo i fin anmars mot målet 2.desember, det er nå en viss fare for at min utskeielse i helga saboterte muligheten for å nå dit innen fristen. Utskeielsen kostet meg forrige ukes gode resultat + at jeg kanskje trenger hele denne uka til å komme ajour igjen.

Dette viser bare hvor sårbar jeg er i forhold til utskeielser. En sånn kveld og kroppen eser ut 2kg. Selvfølgelig bare midlertidig, men det tar ei uke å komme ajour igjen, og det innebærer at jeg mister 2 uker i "ned-turen" :)

Det haster jo ikke så veldig, jeg oppsummerer egentlig dette mest for meg selv for å minne hodet på om at slike ting har sin pris. Og så får jeg vurdere om det er verdt det :)

 

 

I dag var det ytterligere kiloen ned, så nå er jeg ca der jeg var forrige mandag. Jeg har ca 2 kg til mål og det skal holde hardt å nå dit før 2.des. 1-1,5kg er kanskje mer realistisk på vel 2 uker?

Jeg har iallefall ikke på noen måte gitt meg, det kom bare en liten forsinkelse inn fra siden.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser bare hvor sårbar jeg er i forhold til utskeielser. En sånn kveld og kroppen eser ut 2kg. Selvfølgelig bare midlertidig' date=' men det tar ei uke å komme ajour igjen, og det innebærer at jeg mister 2 uker i "ned-turen" JESS[/quote']

Samme her Jess, det er jo så irriterende at! Grrrrr :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento
Hei igjen' date=' slankejento :)

Åisann, 900-1000 var lite! Iallefall hvis du har holdt på en stund. Dette er en god del under Roede's anbefalinger.

Slik jeg ser dette burde du nok ha prøvd å spist deg litt forsiktig opp slik at du ikke får problemer på sikt. Det er vanskelig å leve slik på sikt, det er også tvilsomt at kroppen får nok næringsstoffer på så lav meny.

 

Jeg vil tro at det hadde vært lettere å holde seg til planen dersom du hadde spist litt mer. Jeg skal ikke akkurat skryte på meg at jeg alltid holder meg til planen altså, selv om jeg lever på ca 15-1600kcal :)

 

Du er kjempeflink til å trene :)[/quote']

 

 

Jeg vet! Jeg får prøve å spise mer. Frokost og lunsj liggerpå rundt 180-190 kcal. Middag på rundt 300-350.. De 200 kcal på melk står alltid tom hos meg. I dag har jeg spist 865 kcal, så får ta meg et stort glass melk + frukt + kveldskalorien nå.

 

Har egentlig drevet med det en stund, ca. 2 mnd.. Men så har jeg hatt utskeielser 2-3 dager i uken hvor jeg har kommet over 2000 kcal.. Så går ned, for så å gå opp igjen. Vet det ikke er noe bra. Har kommet inn i en vond sirkel der jeg tror jeg går opp hvis jeg spiser over 1000 kcal.. Men som dere sier, så vil jeg nok se bedre resultater hvis jeg øker kaloriinntaket. Da vil ikke kroppen gå på sparebluss.

 

Jess: Du har 2 uker & 1 dag på deg til 1. desember. 1-1.5 kg klarer du fint.Stå på!

Jeg har som mål 55.00 kg innen 1.desember . Denne gangen skal jeg klare det! har det samme problemet som deg. Kroppen min er også veldig sårbar for utskeielser, men kanskje det har noe med at den går på sparebluss?

 

Fikk 3.6 TP i dag, så 12 TP hittil denne uken :) 4 more days to go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å si takk for sist:)

 

Kanskje du husker meg?

Jeg var aktiv her inne for noen år siden - da under navnet Pandora!

 

Var flink og flittig og gikk ned masse kilo. Dessverre for meg avsluttet jeg all kontakt med GR - og det viste seg å være lite lurt;)

Nå kan jeg satse på nytt. Ikke helt tilbake til start - men på god vei.

 

Så da er det bare å ta grep. Logget meg inn i tråden 10-20 kg - og der skal jeg være til målet er nådd. Og da skal jeg flytte inn på din tråd:)

 

Hilsen fra mia52 - ex pandora:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Har torsdag som veiedag. Til tross for utskeielser tors,fre,lør og søn forrige uke har jeg gått ned 300 gram!! =) Er utrolig fornøyd- var ganske så sikker på at jeg lå på 56.5 kg, slik som forrige uke.

 

Har hittil hatt 13 tp denne uken, så er vell det som har hjulpet:) Nå ble jeg endelig litt mer motivert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære Pandora, eller Mia52-klart jeg husker deg. SÅ HERLIG å høre fra deg igjen :)Jeg avsluttet aldri mitt forhold til GR, men har i perioder brukt veldig lite tid her inne. Og nå er jeg altså inne på service, og da tar aktiviteten seg litt opp igjen.

Det er bare å hive seg inn her (eller hvor du holder til) og slå seg på lag med meg og de andre som jobber for samme sak :)

Lykke til med prosjektet, det her skal vi klare...

 

Slankejento, litt av ei treningsjente du! 13 trimpoeng hittil denne uka, får du tid til å sove? :)

Fortell meg litt om hva du driver med, så kanskje jeg fristes til å henge på?

Min trening denne uka har vært (når dagen er omme): 6 mil på sykkel, 1t intervall-spinning og 1t Zumba, dvs ca 9-10TP. Jeg skal ut og reise i mårra, så jeg vet ikke om det blir noe særlig mer denne uka. Jeg skal alltids få meg noen lufteturer til fots, men det blir mer som hverdagsaktivitet å regne. Jeg teller bare det jeg blir skikkelig svett av :)

 

Matmessig er jeg fremdeles i støtet. Jeg har ikke regien på maten de nærmeste 4 dagene framover, men regner med det skal gå greit. Jeg får bruke litt sunn fornuft, så går det sikkert bra. Jeg skal besøke familie og det legges ikke opp til noen store utskeielser eller feiringer.

 

Så..., nå blir det stille herfra noen dager.

 

God helg.

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Vell, får 7-8 timer søvn hver natt.. Bare planlegger dagen min godt, slik at jeg rekker alt jeg skal.

 

Før sommeren løp jeg 1 time 4 ganger uker + styrke 4 ganger uken, men pga problemer med knærne har jeg ikke løpt de siste 3 månedene. Bestemte meg på søndag å ta meg sammen og klare de 2 -3 kiloene til jul, men så begynte selvfølgelig knærne å tulle seg. Det sliter på motivasjonen :-/

 

Planen min for denne uken ser sånn ut: Ble litt endringer pga. knærne

 

 

Man: 1 time ellipse, 30 min styrke mage, zumba 1 time, gå til arbeid 40 min

Tirs: 1 time ellipse, 50 min styrke rygg + armer, 30 min fortgåing på tredemølle (kan ikke løpe)

 

Ons: 40 min ellipse, 40 min styrke mage, 40 min fortgåing på tredemølle- men måtte gi meg etter 30 min pga.kneet

 

Tors: Planen min var egentlig: 20 min jogge, 20 min ellipse, 30 min fortgåing på tredemølle, men pga. store smerter i knærne droppet jeg det og tok meg en 6 km morgentur -> 1 time, + skal ta meg en time tur nå snart.

 

Fredag: 1 time bodypump + 40 min ellipse er planen, men må se knærne ann.

kan være jeg tar meg en tur på pilates i morgen istedenfor

 

lør: gå til jobb, 4 km = ca 40-45 min.

 

Søn: Fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Slankejento' date=' litt av ei treningsjente du! 13 trimpoeng hittil denne uka, får du tid til å sove? :)

Fortell meg litt om hva du driver med, så kanskje jeg fristes til å henge på?

Min trening denne uka har vært (når dagen er omme): 6 mil på sykkel, 1t intervall-spinning og 1t Zumba, dvs ca 9-10TP. Jeg skal ut og reise i mårra, så jeg vet ikke om det blir noe særlig mer denne uka. Jeg skal alltids få meg noen lufteturer til fots, men det blir mer som hverdagsaktivitet å regne. Jeg teller bare det jeg blir skikkelig svett av :)

 

JESS[/quote']

 

Du er jo litt av en treningsjente selv! 10 TP på 3 dager er ikke værst. Etter problemer med knærne har jeg begynt å gå lange turer istedenfor å jogge, dermed teller jeg dem med som trening :) Det går vell ann, gjør det ikke? Ser det er flere her inne på sidene som bruker GANGE som trim.

 

Har en jobb hvor jeg konstant er i begevegelse, så ser på dem som hverdagsaktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan telle gange som trimpoeng. At jeg ikke gjør det i denne omgang skyldes at jeg vet at det ikke blir mulig med tur eller "svett" gange, kun litt loffing rundt i småpauser. Jeg går en god del tur i mark og fjell til vanlig og slike ting teller jeg helt klart med. Jeg har telt med dagen i dag dvs 4dg, og kom til 11 trimpoeng. Heiv på ei lita styrketreningsøkt etter zumbaen. Så nå er jeg helt kake etter 1time utendørs sykling, 1t zumba og halv time styrketrening. Egentlig aldeles overdose, men jeg vet det blir så lite de neste dagene og da fikk jeg bare så lyst...

 

Kjempefin treningsplan du har, jeg blir veldig imponert.

Ei vanlig trimuke hos meg består av ca 5t sykling utendørs, 1t intervallspinn, 1t zumba eller step-puls og som regel 1t styrke. Jeg har hatt en lei tendens til å skippe den styrketreninga,- det irriterer meg litt for det er egentlig den viktigste timen. Mest fordi det er muskelmassen som er kroppens forbrenningsmaskineri. Denne kroppen har vært ganske svær og trenger også muskler for at det ikke skal bli alt for mye laus-flesk. Jeg blir aldri FIT uten omsying, men greit å ha litt fast masse inni der et sted :)

 

Matmessig går det fremdeles strålende, noe jeg er utrolig fornøyd med. TENK, jeg nyter en akkurat passe liten kveldsmat :)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Kjempefin treningsplan du har' date=' jeg blir veldig imponert.

Ei vanlig trimuke hos meg består av ca 5t sykling utendørs, 1t intervallspinn, 1t zumba eller step-puls og som regel 1t styrke. Jeg har hatt en lei tendens til å skippe den styrketreninga,- det irriterer meg litt for det er egentlig den viktigste timen. Mest fordi det er muskelmassen som er kroppens forbrenningsmaskineri. Denne kroppen har vært ganske svær og trenger også muskler for at det ikke skal bli alt for mye laus-flesk. Jeg blir aldri FIT uten omsying, men greit å ha litt fast masse inni der et sted :)

 

JESS[/quote']

 

Jo mer muskler - jo bedre forbrenning sier de. Så prøver alltid å få inn en styrkeøkt hver gang jeg trener. Ikke alltid det frister, men denne uken har jeg klart det. Føler meg mer motivert nå, og har faktisk klart å holde meg hittil denne uken. Denne siden er god å ha. Samme skal vi klare de siste irriterens kiloene :)

 

 

Jeg er "redd" for å gå på spinning. Mitt problemet er at fettet legger seg rundt rompe og lår. I tillegg har jeg kraftige lår etter å drevet med turn i mange mange år. Føler sykling gir meg større muskler i beina, noe som jeg ikke vil. Har du merka det eller? Ser du spinner/sykler mye og virker som du har gjort den en stund. Begynner å bli litt lei av ellipse-maskinen, og jogging er fortsatt ikke aktuelt for meg.

 

God helg og lykke til med mat og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man skal sykle MYE før det blir veldig store muskler i beina. Jenter får ikke så lett store, markante muskler og spinning er vel mer utholdenhets/kondisjonstrening enn styrketrening. Jeg er rimelig sikker på at styrketrening med vekter bygger mer muskullatur enn sykling/spinning.

Sykling/spinning er perfekt mht. knær. Det er ikke kroppsbærende aktivitet og har glidende bevegelser.

Jeg sykler t/r jobb og det blir ca 10 mil i uka. Dette er en veldig deilig måte å trimme på, jeg er våken og opplagt og sparer tid i forhold til at jeg skulle dra på trening etterpå. Jeg bruker ikke særlig lengre tid enn med bil pga at jeg slipper unna kø-ståing.

Jeg er ikke så veldig glad i å jogge/løpe, og da er intervall-spinn et godt alternativ i forhold til kondis.

Jeg har også vært på noen lengre sykkelturer/helgeturer. Jeg har aldri sett for meg at jeg skulle på sykkelferie, men dette har virkelig gitt mersmak. Så til sommeren ser jeg ikke bort fra at det kan bli noe slikt. I Europa et sted kanskje?

 

Jeg er også formet slik at det legger seg mest rundt rompe og lår. Jeg har brede skuldre, litt smalere midje, og SÅ kommer resten :)

Jeg trøster meg med at denne er den sunneste kroppsfasongen. Jeg er nå 46 år og har med årene blitt mer komfortabel med mine "skavanker". Jeg er strålende lykkelig for at jeg har en kropp som liker aktivitet, fjellturer, sykling osv. Skinnet ble litt for stort etter 26kg ned og sånn får det bare være. Med klær på er det ikke så galt :)

 

Helgeklem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvom man jo helst hadde sett at en kunne boikottet disse sidene:)

Glad jeg endelig mannet meg opp til at ta grep om situasjonen.

 

Har jammen lurt på det samme jeg også - eller vi. Sykkeltur et sted i Europa mener jeg. Var med på en årlig utflykt til Skagen i Danmark for første gang i år. En jentegjeng som drar hvert år - og i år fikk jeg være med:) Båt til Hirtshals - leier sykler og så tråkket vi i veg. Mange stopp da - små vinpauser innimellom - lunsj og annen snacks - utorlig trivelig. Og Danmark er jo bare skjønt - iallefall når værgudene var med oss.

Så nå lurer jeg på å ta med min kjære og reise til Frankrike for en sykkeltur i et vindistrikt der. Sikker på at det kan bli en opplevelse:)

 

Nyt helga - jeg skal på jentejulebord.....

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Jess: Ser ut som vi er veldig like i formen. Jeg har brede skuldre, smal midje og bred hofter :) Når jeg ligger på meg, legger jeg alltid på meg på rompe og lår først. Kiloene derimot forsvinner alltid først fra overkroppen, der jeg har minst å ta av.

 

Kanskje jeg skulle tatt meg en tur på spinning neste uke. Har faktisk ALDRI vært på det, så kan jo være artig å prøve noe nytt:-)

 

Måler dere dere også? Eller følger dere kun med på vekten?

Med mye styrke vil jo man kanskje gå litt opp eller stå i ro pga man får muskler.

 

Ble 1 time ellipse og 40 min styrke i dag, hittil 17.9 TP denne uken :) Synes det er så gøy og veldig motiverende å trene når man får "poeng" for det.

 

God helg til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo utrolig flink til å trene da Jess, jeg bøyer meg i støvet!:)

 

Liker best styrke jeg, så her må det jobbes for mer utholdenhetstrening.

 

Jeg klarer heller ikke spinning S-jento, har prøvd flere ganger, men bestemt meg for at det ikke er noe vits å presse seg mer på det. Er viktig å gjøre det man liker best (eller som er "minst verst" for min del :eek: )

og det er så masse å velge i.

Men, du burde kanskje prøve en time for det brenner mye fett.

Et alternativ er roing, det liker jeg faktisk, man bruker hele kroppen og det er lite belastning (bortsett fra rumpa da) :)

 

Og så må jeg minne meg selv på at PLANLEGGING er alfa omega dere, særlig foran julestria og andre høytider, hvor mat og festligheter står i fokus.

Det ER mulig og kose seg litt magrere.

 

 

Heia oss!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen :)

Turen ble litt mer krevende mht. mat enn jeg hadde tenkt. Bl.a var vi ute og spiste 2 ganger og utvalget der var ikke det beste. Jeg valgte så snill mat som mulig, men det var likevel godt over meny 2. Jeg drakk også 2 øl i helga. Akkurat DET var selvsagt helt unødvendig, men jeg er faktisk fornøyd med meg selv som kun drakk 1 øl pr. restaurantbesøk mens de andre drakk mange.

Jeg har gått noen småturer + 1 t. spinning- noe som er relativt lite på 5 dager.

Jeg har holdt meg skikkelig hard mht. til øvrig servering. Har takket nei til kaker, rundstykker, lefser og desserter. Har gått småsulten pga. at det ble for liten tilgang på sunn mat og at jeg stod over en del av kosematen, som de andre brukte som mellommåltid.

SÅ- oppsummert er jeg fornøyd med at jeg har klart å holde meg i skinnet, med unntak av øl&middager.

 

Mia52, håper du har hatt det fint på jenteturen. Nå har vi bestemt oss for sykkeltur i Frankrike til sommeren :)

 

Slankejenta: jeg måler ikke lenger. Gjorde det i den perioden jeg gikk ned mange kg. Jeg tok faktisk en ekstra titt på spinninginstruktørene på senteret og kunne ikke se noen store lår og rumper :)

17,9 TP,- du er bare helt rå :)

 

kess: så hyggelig å høre fra deg også. Styrke er nå det som er beste trening i forhold til vekta, så der er du flink. Jeg er helt enig med deg i at man bør gjøre noe som er noenlunde lystbetont, samtidig som jeg presser meg selv litt til å prøve nye ting. Jeg tenker av og til på dette som "en jobb som må gjøres" og det hjelper meg litt.

Planlegging er rette ordet, det skal jeg helt klart ta med meg!

 

I mårra skal jeg prøve vekta..., mange dager siden jeg har vært på den nå.

 

Ønsker alle en fin uke

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ned 0,8 og 1,2 kg igjen til mål! :)

Jeg når ikke 2.desember-målet, men skal være fint i mål før jul. Jeg vet jo av erfaring at julebordet 2/12 kan koste meg +2kg og to uker med smalHans for å komme ajour igjen,- så det er kanskje greit å justere målet litt.

Dette betyr IKKE at jeg skal skeie ut eller skippe treninga utenom denne festen, æresord&kårspåhalsn :)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du koste deg Jess! Klart du kunne unne deg et par øl på tur, skulle bare mangle!:)

Også gikk du NED mens du var på tur!? Jeg er imponert.

 

Ja nå er jeg altså i siget igjen og satser på at det skal vare leeenge. Detter så veldig av lasset når jeg først gjør det, dessverre. Men nå VIL og SKAL jeg holde fokus framover. Og: ikke tro at jula varer helt fra november til påske, sånn som i fjor. :eek:

 

Enig i at det er sundt å presse seg selv litt når det gjelder trening, og det må jeg uansett, for jeg kommer nok dessverre aldri til å bli noen treningsglad person.:confused:

Man får se på det som "en jobb", som du sier.

 

Go girls!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow- ned 800 gram til tross for at du har vært borte? Congrats!!! :)

Tenk at du bare en 1,2 kilo unna målet. Det er klart du er i mål til jul- og hvilken berusende følelse!!! ( jeg kommer snikende etter, 14.1 er spikra....)

 

Ha en fortsatt herlig uke du godeste Jess!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Jess: Gratulerer med nedgang! SÅ BRA :)

 

For min del derimott, har denne uken ikke vært så særlig bra. Hatt utskeielse både i går og i dag. Ligger hjemme med sykdom, og litt problemer på det private så ikke lett å være motivert. Kommer nok ikke til å bli noe særlig trening denne uken, men skal prøve å holde meg på matfronten ihvertfa. Ny dag i morgen- nye muligheter. Det viktigste er å komme tilbake til den fine sirkelen etter noen dårlige dager, ikke det?

 

Jeg forandret også delmålene mine da jeg så at målene jeg hadde satt meg, var litt vanskelig å oppnå. Tror jeg har nok vært litt for strent. Virker som kroppen står stille for vekten går ikke noe særlig ned :-/ Holdt jeg jo så lenge, helt til jeg datt av i går :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig meldinger, Kess, Soleia og Slankejento.

For tiden har jeg besøk av "Strenge-Jess" og hun er litt nøye med disiplinen :)

Hvis jeg skal ha sjangs til å komme i mål innen fristen må jeg unne meg lite og heller tenke på at dette er midlertidig. Det kommer bedre dager etterhvert...

Det rare er jo at når hun der strenge er på besøk så er alt lett, rene barneskirennet! :)

 

Inni hodet mitt har jeg et bilde av meg selv i den sorte kjolen jeg kjøpte da jeg var nyslanket. Den er kroppsnær, dyr og lekker. De kg jeg gikk opp var nok til at jeg ikke lenger trivdes i kjolen, nå kjenner jeg at jeg snart er klar til å ta den i bruk igjen.

Så til jul :)

Så..., når lystene kommer sigende tar jeg frem mitt indre bilde av KJOLEN.

 

Slankejento, det er sikkert lurt å se litt på om du har vært litt for streng. Hvis du lever på "kriserasjon" kan kroppen gå i sparing og du blir hengende fast i veldig lavt inntak. Ikke meningen å være noen bedreviter altså! :)

 

Ønsker alle ei fortsatt fin uke

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå lurer jeg på å ta med min kjære og reise til Frankrike for en sykkeltur i et vindistrikt der. Sikker på at det kan bli en opplevelse:)

 

http://www.sykkelferie-frankrike.com/omtale

 

Denne boka gir en flott omtale av et av Frankrikes aller flotteste vindistrikter. Boka er spekket med lettlest informasjon og med masse turtips. Selv har vi hus i området og kan anbefale både området og boka på det på det varmeste!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Slankejento' date=' det er sikkert lurt å se litt på om du har vært litt for streng. Hvis du lever på "kriserasjon" kan kroppen gå i sparing og du blir hengende fast i veldig lavt inntak. Ikke meningen å være noen bedreviter altså! :)

 

[/quote']

 

Du har nok rett i det du sier.Så skal prøve å øke inntaket mitt, fikk jo opp at jeg skal ligge på 1600-1900 kcal alt ettersom hvor mye jeg trener. Ligger jeg på 8-900 kcal dagen, sier det seg selv at det er ALTFOR lite! NÅ er det skjerpings:) 4 uker og 2 dager til jul.

 

Nå får "strenge-slankejento" komme på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...