Gå til innhold

Helt ny - noen som vil være med NED?


Gjest camillok

Anbefalte innlegg

Gjest Augusta07

Tja, hva med treningen forrige uke..? Nådde du målene dine da?

 

Gratulerer med flott nedgang, forresten! Det er sikkert lurt å ikke ha for store forventninger til denne uka, det blir urealistisk. Men det er en deilig følelse likevel, når tallene står der!

 

Det er deilig å være passe mett, er mitt nye mantra. Lov å låne!

(ned - 900 g - tror jeg - siden fredag - tror jeg - da jeg begynte å fortelle meg selv det. Så har jeg vel spist meg for mett til hvert måltid før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar
Gjest Saphire
Tja' date=' hva med treningen forrige uke..? Nådde du målene dine da?

 

Gratulerer med flott nedgang, forresten! Det er sikkert lurt å ikke ha for store forventninger til denne uka, det blir urealistisk. Men det er en deilig følelse likevel, når tallene står der!

 

Det er deilig å være passe mett, er mitt nye mantra. Lov å låne!

(ned - 900 g - tror jeg - siden fredag - tror jeg - da jeg begynte å fortelle meg selv det. Så har jeg vel spist meg for mett til hvert måltid før).[/quote']

 

Nådde målene forgje uke ja, trente 3 ganger som planlagt og gikk ned mer en forventet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Våknet i dag morges, vel klokka var over 12 så morges kan det knapt nok kalles, hadde forsovet meg - og kan ikke erindre at jeg hadde skrudd av klokka (mobilen lå under dyna sammen med meg...). Var kvalm og hadde hodepine, gikk og kastet opp for så å legge meg igjen. Våknet igjen klokka 4, fortsatt kvalm, fortsatt hodepine.

 

Regner med at det går dårlig med kaloriene i dag, null sjans i å få i meg 1600 Kcal når første måltid var etter fire! På den annen side så har jeg ikke forbrent mye heller, ved å ligge i sengen hele dagen. Akter ikke å stappe i meg noe usunt bare for å komme høyere i kalorier, har virkelig ikke lyst på godterier i det hele tatt - og satser på å nyte denne trenden så lenge den varer. Av erfaring så blir godtesuget veldig lavt hvis man aldri spiser den slags...

 

Snik-veide meg i dag også - opp i dag da :-( 77,8 kg (opp 0,4 fra fredag). Men det er fredager som er veiedager, så det er de som teller. Fortsatt et par dager til fredag da! Så merkelig, sist jeg gikk ned i vekt (2003 - 16 kg på 6 mnd) så gikk ned masse i starten. Lurer på om det var 1 kg i uka de første 6 ukene i hvertfall. Jaja, så lett skal det visst ikke bli denne gangen!

 

Får prøve å lese litt selv om formen er laber, skulle ha vært på kollokvie i ettermiddag.

 

Treningsmål for forrige uke ble nådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Takk, trenger det :-)

 

Skulle ha lest ortopedi, men leste gjennom min gamle slankedagbok på slankenett. Har forandret meg en del de siste 6 årene ja! Og, skremmende nok - fått bedre vaner når det gjelder sunt kosthold. Hvorfor i h... har jeg gått opp alt jeg gikk ned da og mer til??? Vet ikke helt om det er motiverende eller ikke å lese den gamle slankedagboka - tror kanskje jeg heller mot motivasjon :-) Ser at jeg veide meg hver eneste dag da, og det var mye opp og ned fra dag til dag. (hvis noen er interessert, http://www.slankenett.no - bruker: camvic)

 

Men at jeg hadde gått ned fra 73 til 65,6 fra 01.01 til 20.02??? Det er mye det. Yes, her er det bare til å samle sammen alt av pågangsmot og STÅ PÅ!!!

 

Go girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulrot2

hehe! go girls!

har akkurat spist en altfor stor middag, og blitt altfor mett. synes det er morsomt at magen ganske raskt vender seg til mindre måltider, slik at den blir mye mettere enn før når jeg spiser en stor middag :P dere også merket det?

men der brukte jeg opp kaloriene for idag, og kan ikke lage smoothien jeg hadde gledet meg til :)

 

lager smoothie av

ca 2-300 g frosne skogsbær, bringebær, blåbær, jordbær

ca 2 dl ferskpresset appelsinjuice

 

får spare den til i morgen:)

 

ønsker deg god bedring camillok, det gjør helt sikkert ingenting om kaloriinntaket blir litt lavere i en sykeperiode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulrot2

skal jeg registrere frukten jeg spiser under måltidene, eller det slik at disse "ikke teller"? spiser gjerne 3-4 epler om dagen, og det gir jo utslag på 240 kcal hvis man registrerer det.. :) så det har jo en del betydning, mener jeg. hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Angående eplene: jeg skriver inn alt jeg spiser, om jeg skriver inn epler under frukt eller under måltid det varierer.

 

Spiste alt for stor kvelds nå, oppstod et dilemma: en skive på 40 gram eller skive + skalk på 97 g tilsammen. Vel, kastet innpå alt sammen jeg! Havner jo langt under på Kcal uansett...

 

Hvis formen er bedre i morgen tenker jeg meg en tur på trening på dagen - begynner på skolen først klokka fire i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

jeg vet ikke, men jeg ville regisrtert alt! det gjør ihvertfall jeg, registrerer tilogmed pepsi max som er 0 kalorier;) da får jeg litt mer oversikt over hva jeg faktisk stapper i meg, og kan analysere det litt fra uke til uke for å se om det er noe som funker/ikke funker etc...

 

Dagen startet bra, helt til møtet i kveld. Det ble 1 pizzastykke, et lite marsipankakestykke og en hel marsipanrose + en del sånne reklamedrops..Jaja! Ukens utskeielse er herved begått og skal holde meg resten av uken! Ang. trening trente jeg styrke i dag, ganske gøy egentlig, men føler jeg er ferdig så fort, har tatt alle maskinene jeg skal ta etter 40 min! Og da har jeg tatt ca. 4 runder x 12-15rep..men er vel kanskje vanlig det?

 

Veiing: når på dagen veier dere dere?? Om morgenen veier man 2-3kg mindre enn om kvelden!!! SYKT!

 

Ang. Herbalife som en eller annen postet en tråd om. Jeg drikker en herbalifeshake hver morgen! Har gjort det jevnlig siden nyttår, men det kjipe er at jeg vet ikke om jeg har gått ned siden jeg startet med det ettersom jeg ikke vet eksakt vekt pr.januar...Det står på pakningen at man bør erstatte 2 måltider med herbalife om man vil gå ned i vekt, og 1 måltidserstatter om man bare vil holde vekten. 1 shake har bare 216 kalorier, og er egentlig helt super om morgenen, for jeg sitter aldri ned for å spise frokost, bare drikker den når jeg sminker meg eller noe!

 

I morgen skal jeg være flink. Da skal jeg trene intervaller tenkte jeg, på tredemøllen! Og så skal jeg ta med meg rester fra kyllingpastasalaten jeg hadde til middag i dag på skolen.

 

Nådde treningsmålene sist uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Vel, ser ut til at jeg har litt for lite å gjøre her i dag, sitter tydeligvis på vektklubben all the time! Men: er jo syk og har ikke TV... :-)

 

I forhold til styrketrening så er 30 min optimalt, særlig mye lenger enn det kan man ikke holde på før man mister maks styrke og konsentrasjon. Men 40 er ok det også altså, men 60 min er for lenge. Så bare fortsett sånn du!

 

Har du et spesielt program? Alle apparatene? Hva med frivekter da? Hva er målet med styrketreninga?

 

Er altfor glad i styrke jeg, men har faktisk bestemt meg for å vente til etter påske med å starte opp med det igjen. Føler litt på at jeg ikke får like stor vektnedgang når jeg holder på med styrke, veit det er teit, man beholder jo muskler osv, men det har en tendens til å ta litt av den derre styrken for min del :-) Men jeg ser frem til å begynne igjen - eneste problem er at det tar så vanvittig mye tid. I fjor trente jeg og ei venninne styrke 3 dager i uka, regne 40 min gå tur-retur til treningssenteret, 15 min skifting før time, 45 min spinn, 30-40 min styrke, 20 min i garderobe/bastu etterpå... Er 2,5 timer minimum det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Formen er mye bedre enn i går, men fortsatt litt sliten etter gårsdagen. Så det blir dårlig med trening i dag. Det tetter seg sammen her - hvordan skal jeg nå få rukket tre turer på 3T denne uka? Jaja, får satse på torsdag, fredag og søndag da!

 

Når det gjelder veiing så skal det skje om morgenen (etter å ha gått på toalettet) og uten klær. Nettop for å unngå de store svingningene - det er om morgenen man er mest lik og dermed kan følge vektutviklinga best! Noen fordeler må vi jo ha da :-P Var på vekta i dag og, det ser kanskje ut til at jeg kan greie 0,6 denne uka og! *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saphire

Da var nok en dag over...

Først så var jeg innom akershus universistetssykehus, og kan medelle at jeg har fått sommerjobb+ helgevikariat fra høsten av:D

Deretter tok jeg bussen inn til byen og kom meg til treningstudioet.

15min rask gange(7.5km/t), 15 min sykling og 30min styrketrening. Meget sliten når jeg var ferdig, men godt å sette seg ned etterpå og ha god samvittighet:)¨

Deretter var det toget igjenn og bort til "china palass" for å feire bursdagen til bestemoren min på 68 år:) Da drakk jeg vann som drikke og spiste kun kjøtt+ grønnsaker, også bestille jeg meg mango iskake til dessert. Fikk nesten ikke dårlig samvittighet en gang, for etterpå vandret vi rundt i kjøpesenteret godt over en time. Og jeg TRUR og håper at jeg har brukt mer kalorier enn hva jeg har spist i dag!! Det vil målingen på fredag vise;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

Kjempebra!

 

Er så herlig når man faktisk har GOD samvittighet altså!

 

Camillok; jeg trener styrketrening fordi jeg trenger å variere litt, særlig når jeg har som mål å trene 6 ganger i uken, + styrketreningen øker forbrenningen, + jeg vil bli sterkere, + det hjelper på løping og slikt også + jeg vil gjerne ha litt fine muskler når fettet er rent av! Hehe!

 

I dag har jeg vært flink med maten syns jeg! Merker jeg begynner å bli litt sulten igjen nå, så tror det er best at jeg legger meg til å sove. Blir ofte sengen som er alternativet når sulten kommer:S Vet at det ikke er bra å gå sulten i seng, men jeg har jo spist for ikke lenge siden, må venne magen til at den ikke kan få mat hele tiden...

 

Gruer meg til i morgen, da skal jeg hjemhjem, altså hjem til familien min! Og der er det så lett å glemme alt som heter kalorier og beherskelse ettersom jeg har fått det for meg at når mamma og de har kjøpt inn noe, feks. en sjokolade (AH, herregud fikk lyst på det nå!!!!) eller lignende så er det på en måte greit å spise den..Men det er det jo ikke:( Jeje, får tenke på alle dere andre som er flinke og holde meg i nakken hvis det oppstår noen fristelser!!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

Min trening i dag bestod av løping i 40 min, vekslet mellom 9.0-10.0 ved løping og gikk gjerne 1 min i ny og ne..

Jeg klarer vel å ha det på maks 6,5 hvis jeg bare skal gå, føler 7,5 nærmest er småjogging, hvordan klarer du det, Saphire?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattroll

jenter, jeg tror jeg er blitt syk! idag stod jeg opp tidlig og spinnet, og etter det ventet en lang dag på skolen. like etter treninga spiste jeg to knekkebrød. jeg ble ikke mett, jeg kjøpte et eple i tillegg, ble ikke mett. ventet en liten stund og stappet i meg banan, BLE FORTSATT IKKE METT. til slutt var jeg så sulten at jeg dro hjem og spiste en halv pizza... ang get this.... JEG VAR FORTSATT SULTEN!

 

til slutt orket jeg ikke spise mer, fordi jeg tror jeg rett og slett er syk, jeg tror ikke det handler om behov for mat men noe helt annet. skjønner bare ikke hvorfor jeg er sulten hele tiden når jeg har spist mye. har dere opplevd det før? er første gang det skjer med meg, forhåpentligvis siste gang, fordi hvis det fortsetter sånn blir jeg å spise 24/7.

 

den gode nyheten er at jeg ikke har spist sjokolade, chips eller brus på tre uker og føler faktisk ikke at jeg savner det.

 

eller kanskje magen protestrerer og oppfører seg sånn nettopp fordi den savner søtsaker?? nei ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Hei alle sammen! Nok en dag over hvor alt har gått etter planen sånn kalorimessig - eller ligger fortsatt på ca 1400, men må opp i 15 trimpoeng før jeg bikker 1000 under grensen, så da er det vel relativt ok. Positivt i dag var at jeg hadde middagsbesøk og greide å holde meg på matta - forsåvidt lett når man lager wok da! Følte meg litt teit når jeg veide opp risen i andres påsyn, men ble møtt med forståelse!

 

Perle20: Mente ikke å tvile på grunnen til å trene styrke altså :-), var bare nysgjerrig på programmet ditt og om du ville bygge muskler (og dermed øke basalmetabolisme) eller om du ville bli sterk! Ligger noe i det at man kan ha en vanvittig fin kropp under alt fettet :-) Skal begynne etterhvert jeg og!

 

Mattroll: hmmm... Vet ikke om jeg har hatt det helt sånn som du beskriver, men lignende har jeg vel vært borti, spesielt etter trening. De tingene du spiste inneholder ikke de "tyngste" karbohydratene da, min erfaring er at f.eks en bolle havregryn m/div tørket frukt og nøtter med litt banan virkelig metter. Knekkebrød føler jeg at det er for lite substans i uansett - spiser heller ei skikkelig grov skive, og frukt metter ikke så voldsomt det heller. Men kan jo si meg enig i at pizzaen burde ha gjort susen da. Tenketenke - kanskje du bare trengte litt ekstra i dag? Veit ikke jeg, men prøv gjerne havregryn nestegang (men ta en skikkelig porsjon!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

Mattroll: Må si jeg er virkelig IMPONERT over at du har holdt deg unna brus, chips og sjokolade i hele 3 uker!!!! HERREGUD SÅ BRA! For å si det sånn, jeg har vært stolt over meg selv fordi jeg har liggende en åpen paprikachips i leiligheten, og den har vært der siden lørdag og jeg har ikkke tatt så mye som et flak:p Nå vet jeg at jeg har litt andre ting å strekke meg etter altså!!

 

Ang maten så var det jo veldig "små" typer mat du valgte deg som Camillok sier. Spiste du frokost på forhånd før du dro på spinning? Husk at det tar vanligvis 20 min før magen gir signaler om at den er mett, men det virket som om du ventet litt for hver gang du tok noe nytt? Kan også hende at du var veldig sulten fordi du egentlig trengte mer mat enn kun 2 knekkebrød etter treningen, så derfor ble du mer sulten, så gav du bare magen litt oglitt for å erte den eller hva jeg skal si? Vet ikke helt jeg...

 

Camillok; Hehe! Det går helt fint! Jeg er ikke noe bodybuilder altså, har bare veeeeeldig lyst på sånne fine muskler som alle på tv har, eller hva jeg skal si, etter jeg har fått bort fettet. Ikke noe store muskler, men bare litt synlige. + trenger å bli litt sterkere også. Gikk på roing før, og da var jeg ganske sterk, men det har visst kroppen helt glemt:) Det jeg gjør er å gå på de maskinene som tar for seg de største musklene og tar 12-15 rep, 4 ganger. Prøver å få dem utholdende. Når jeg blir mer avansert tror jeg at jeg skal ta en av styrkeøktene til litt mer utfordrende for å bli sterkere; mer vekt på og kun 8-10 rep. Får se.

 

Må også få legge til at jeg syns det er bra og sterkt av deg at du holder deg selv om du har besøk!! Og at du veier i andres påsyn! Jeg syns det er ganske flaut å drive på med dette egentlig, eller har ikke så sykt lyst at alle venninnene mine eller familien min skal vite det fordi det vitner jo om at jeg ikke er fornøyd med meg selv som er vanskelig å "tilstå", selv om ejg VIRKELIG ikke er det. Men tror kanskje det er lurt at omgivelsene er klar over det for motivasjonens del 8hvis de er flink å motivere), samt at de kan hjelpe på vei, og kanskje slutte å spise godteri eller andre ting rett ved siden av meg på forelesning:)

 

 

Ny dag! Styrke og lang gåtur står på planen! Og oppgaveskriving..........

Håper alle koser seg i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

...hvordan vet dere hvilken meny dere skal ligge på? Og hvor finner dere disse menyene? Og hvordan finner dere ut hvor mange trimpoeng som dere skal ha etc? Har lest det flere ganger iløpet av denne tråden!! Jeg fant på en annen tråd hvordan man skal regne ut kaloriforbruket og slik, og hvor mange kalorier man bør innta hver dag og hvilken meny det tilsvarte.....Men hvor er disse menyene? Er det en bok el. vi kan kjøpe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattroll

Camillok: jeg spiser havre med banan og nøtter akkurat nå.. eller ble ferdig nå. tok en stor porsjon, og sitter her, et minutt etter og har kjempevondt i magen. er dritsulten... jeg ble igjen fra skolen idag fordi jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe, jeg ville bare sove i håp om at det gikk bort nårjeg våkna. det gjorde ikke det :D

 

perle: jeg spiste frokost før spinning ja, spiser alltid frokost. tror ikke det handler om mat lengre, det er dypere enn som så! hvis ikke det er over innen uka er over så kontakter jeg en lege.

 

men på den positive siden; husker dere jeg sa at jeg hadde trøbbel med å begrense meg og at jeg spiste veldig mye/ofte? dette kan lære meg å ikke høre på magen, men hodet :P

 

og så må jeg si at JEG ikke er imponerende i det hele tatt... DERE er det. jeg har hva, 2 kg å kvitte meg med?? det er kjempelett å motivere seg da! hvis jeg veide mer, feks 7 eller 10 kg mer, da vet jeg at jeg ikke hadde hatt styrken til å gjøre noe, fordi jeg rett og slett ikke er sterk nok. jeg hadde følt at 'løpet var kjørt, jeg kan liksågodt bare spise alt jeg vil nå'. dere gjør dette om til en livsstil, dere veier maten deres og har FULL oversikt over alt dere spiser og dere gir ikke opp!! har utrolig mye respekt for det.

 

denne 'ikke spis godteri' i en måned begynte først som et veddemål mellom meg og en annen vennine. vennina er utrolig viljesterk, så jeg visste at jeg måtte holde ut en måned. et tips er å ha en partner, en vennine eller kjæreste som har samme mål som dere og som kan spise banan på jentekvelder istedenfor brownies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saphire

Mattroll: Du må bare stå på videre...du er like imponernde som alle andre, alle er det!! Uansett hvo mye/lite en skal ned. Men var det slik at du skulle ned 2kg?? Tenk på oss andre som skal ned 12kg, det er lang vei det:P Jeg ser liksom ingen ende. Men jeg trur man ikke skal se noen ende, dette vi driver med nå er mer livstilsendring, ikke bare en slankekur liksom.

 

Det jeg legger merke til nå om dagen er hvor utrolig mye dritt folk propper i seg, for 2uker siden så var jeg en av de. Cola tidlig om morgenen, pølse til lunsj osv...sjokolade når man ville ha det. Ser jo selv ene vennina mi, der er det sjokolademelk iallefall 2 ganger iløpet av en skoledag, sjokoladebolle til frokost og kanskje pølse til lunsj. Jeg blir nesten kvalm av tanken:s Sånn sett er jeg stolt av meg selv, jeg klarer å stå i mot, men akuratt nå har jeg heller ingen behov for sjokolade osv hver dag. Men på lørdager koser jeg meg, sunn fornuft rett og slett:)

 

Det som værre blir er til påska, det gruer jeg meg til..For da skal vi til hytta med svigerfamillien min, og da går det garantet i brus og søtsaker hver dag, og da står ting fremme:( Hvordan jeg skal ha styrke til det er en annen sak..Uff:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augusta07

JEG ER IKKE PÅ SLANKEKUR!

 

Bare så alle vet det. Jeg skal finne det kostholdet og trening som jeg skal ha resten av livet, men regner med at vekta stabiliserer seg på rundt 15 kg mindre enn jeg er nå.

 

Etter jeg begynte med "tanketrening" forrige uke har jeg gått ned omtrenig 1,5 kg. (husker ikke hva jeg veide den dagen jeg begynte å lese). Men vekta har blitt mindre dag for dag, selv gjennom helga.

 

Jeg VET hva som er sunn mat. Jeg VET nok om trening. Mitt problem var å gjennomføre det. Det klarer jeg nå! Det å lytte til "stemmen i hodet" har gitt meg bedre forståelse for hvorfor jeg er som jeg er. Hva visker stemmen til deg? At du kan unne deg noe, bare litt? At du er sulten sulten sulten? At en sjokolade NÅ hadde vært kjempegodt? Til angrep! Tenk på noe annet enn sjokolade! Eller la sjokolade-bildre kry med larver. Kjenn hvor deilig det er å være passe mett. Nyt å være passe mett! La "stemmen" si det!

 

Å slippe å veie og måle er godt. Å gjøre trening til en lystig glad opplevelse gjør det herlig! (Om enn bare i tankene).

 

1 runde styrketrening til nå, tur hver dag. Legger ut oppdatert liste mandag med alle deltakere i denne gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augusta07

 

Det som værre blir er til påska' date=' det gruer jeg meg til..For da skal vi til hytta med svigerfamillien min, og da går det garantet i brus og søtsaker hver dag, og da står ting fremme:( Hvordan jeg skal ha styrke til det er en annen sak..Uff:S[/quote']

 

Dette gjelder i en eller annen form oss alle. Det er lurt å forberede seg, tenk gjennom hva du VIL. Se for deg at du gjør det, lar vær å ta godteri, sier nei takk. Hvis du gjør dette i tankene hver dag fram til påske, vil det bli lettere å gjøre det i praksis. (Jeg har alltid gjort "spilt filmen" mange ganger før jeg f.eks. skal holde foredrag - blir samma greia, det). Noen triks om å se kravlende larver i godteriet, eller tenke "kaloribombe med masse sukker? Nei takk!" Vil også hjelpe godt. Om du vil være helt asketisk eller ta litt, må du vurdere selv. Tannbørste og sterk tyggegummi (i tankene eller konkret) kan være godt å ha da, for å avbryte snopspisingen.

Dessuten pleier man å være mer aktiv i påsken? Kanskje man ikke går ned i vekt, men å ikke gå opp må også være bra!

 

Andre som har tips å dele? Skjelver litt selv med tanke på påsken... Tross iherdige øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

Mattroll; kanskje du er blitt besatt på tanken om at du skal begrense deg med maten, gå ned i vekt etc, og du VET at du ikke skal spise mye slik at du bare MÅ spise mer? Er sikkert noe oppe i hodet som bestemmer! Helt ubevisst altså!

 

Augusta07: Heheheh! Jeg må bare le, fordi før jeg leste innlegget ditt så hadde jeg sykt lyst på litt chips, det ligger nemlig en pose med paprikachips som er åpen 3 meter bortenfor meg. Da jeg leste det med sjokolade med kravlende larver på kom jeg til å tenke på en jeg leste om i nyhetene som hadde funnet en død mus i en chipspose. Det kombinert med kravlende larver oppi der gav meg totalt avsmak!!:D TAKK!!

 

Gruer meg også sykt til påsken. Da står alt fremme som du sier, camillok!! Og det er bare å hive innpå når man ser på tv og lignende...Satser på gode turer om dagen, men likevel..Må prøve å begrense meg. Jeg er veldig sånn at når noe er der så må man jo bare ta. Litt vanskelig å forklare, men føler jeg er veldig redd for å gå glipp av noe. Det eneste jeg går glipp av er det å være slank! Hehe..Får prøve å tenke på denne perioden nå før påsken, hvorfor ødelegge det med flerfoldige marsipanegg?

 

 

 

P.S fant ut av det jeg lurte på tidligere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle20

Hehe, en morsom liten ting som hendte meg nettopp! Jeg skulle akkurat til å kaste emballasjen til en ansiktskrem jeg bruker. Idet jeg var i ferd med å gjøre den flat tok jeg meg selv i å se etter næringsinnholdet og hvor mange kalorier den inneholdt!!! Haha!!! Gått litt til hodet på meg dette her.

 

Snart ut på et par timers tur i det fine været:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saphire
Hehe' date=' en morsom liten ting som hendte meg nettopp! Jeg skulle akkurat til å kaste emballasjen til en ansiktskrem jeg bruker. Idet jeg var i ferd med å gjøre den flat tok jeg meg selv i å se etter næringsinnholdet og hvor mange kalorier den inneholdt!!! Haha!!! Gått litt til hodet på meg dette her.

 

Snart ut på et par timers tur i det fine været:)[/quote']

 

Jeg tok meg selv i å se etter kaloriinnholdet på såpen jeg kjøpte i går:P Haha...Må jo bare le litt!!

 

Angående påsken, så klarer jeg meg meget fint så lenge det ikke står fremme. Men med svigerfamillien så vet jeg at det blir ståendes fremme. Men jeg skal kjøpe meg masse appelsiner, yougurt osv, slik at jeg kan kose meg med det. Evt kjøpe lett chips og sjokolade til fredag og lørdag. Jeg skal jo stå på ski/slalom 2 dager, så jeg trur nok at med sunn fornuft(og litt styrke) så går man ikke ned, men ei heller opp:)

 

Er lov til å håpe iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...