Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Da ble det 63,9 kg idag. Syns det var litt skuffende for jeg mener jo absolutt å ha holdt meg i skinnet også siste uka. Men, men. Fortsatt på 63-tallet hvilket er bra i seg selv. Vi får se om det ikke går nedover igjen til neste mandag.

 

Jeg leser og står på, men trener og spiser for lite. Spørs om det er det som gjør utslaget. Skal bli deilig når denne perioden er overstått.

 

Lykke til med ny uke linnemora! Er så godt å ha deg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har det vært en ok dag. Spist ok og fått trimmet bort 820 kcal :).

Du må passe deg for å ikke gå på spare bluss nå Kris, det kan straffe seg. Tror du må øke matmengden litt, med sunn mat selvfølgelig:)....ikke så mye som skal til. Misunner deg ikke den stressende perioden du er i nå, nok til å ikke gå ned i vekt det faktisk. Håper det går rett så bra med deg.

 

Jeg skal til å bake kaker, og det jo ikke lovende. Lille jenta har bursdag i morgen og det må no feires....Skal prøve å ikke spise for mye:)

 

Du får ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake etter å ha fullført min første eksamen. Stas. et stykke på vei i alle fall. Matlysten er på bonn, men prøver å putte inn litt med noen timers mellomrom i alle fall. Tror vekta går nedover, men ikke på helt riktig måte kanskje. Men sunn er jeg i alle fall :) I morgen er det vanlig jobbedag igjen så kanskje det endrer ting litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det julebord på jobben og det ser ut til at jeg vil passe fint inn i kjolen jeg hadde tenkt å krympe meg inn i :)

 

Med julebord følger jo selvfølgelig en hel masse fristelser. Tror jeg skal klare å begrense matinntaket, men den flytende føden blir det nok litt verre med. Har sagt at jeg skl ta en rolig kveld til min kollegaer, men da bare ler de... Så det blir vel noen enheter ser jeg for meg :-/ Men det gjør ingenting. Skal ha en super fest og kose meg masse!

 

Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja kos deg masse Kris, det fortjener du. Det er bare sååå kjekt når en går på julebord og føler seg fin:). Neste fredag er det min tur, men min kjole passer ikke enda. Jeg spiser som aldri før jeg, men jeg trener og...heldigvis. men det er ikke nok til å gå ned i vekt. Kjenner det på kroppen at jeg spiser for mye, føler meg uvel.

Får stå på denne uken , slik jeg kan føle meg litt bedre når jeg skal ut.

 

Du får danse mye i kveld, da forsvinner noen av enhetene som inntas:)

 

Kos deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere..

Jeg er 37 år og i samme posisjon dom deg, linnemora.. Er 163 høy, og begynte på kurs nå for en mnd siden på 60 kg, men kunne tenke meg ned til 53-52.. Men det er det når en går på internett-kurs, å få den rette motivasjonen..en er liksom så alene om dette... Kunne jeg få henge meg på her med dere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne skravle sammen med oss for min del :)

 

Jeg avsluttet gårsdagen altfor sent og lider for det nå :) Uff så sliten man blir av festligheter. Klarte meg fint angående matinntaket som jeg forutså. Tok bare noen små smakebiter på tapasbordet og skippet dessertbordet fullstendig. Men øl ble det! Og noen drinker. hei og hå så tom jeg er i hodet. Supert nå som jeg skal sette meg ned og lese :-/

 

En fin lørdag ønskes dere fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Greit for meg og det Bente!!

 

Har tenkt på deg Kris, hvordan dagen i dag ble for deg :)

Neste lørdag er det min tur å ha det slik som deg . Det er ikke så ofte akkurat....

Du får kose deg med en god kopp te, om det kan smake, og lese . Lykke til :)

Nå drar jeg snart på aften vakt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på besøk til søstera mi i går kveld så da ble det litt godismomsing gitt. Men det var jo lørdag så greit nok. Godt igang igjen idag og skal nok klare meg fint en liten stund til.

 

Håper jobbehelgen ikke blir altfor slitsomt og at du klarer å holde fokus linnemora.

 

Nå er jeg klar for ny uke og ny veiedag i morgen. Spennende! Kan jo håpe på 62-tallet, men det vil vise seg... Blir ikke så mye trening som normalt dessverre pga full jobb og eksamenslesing på toppen av det igjen. Noe må vike og det blir dessverre treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Nedgan er nedgang ja :) Fortsatt lykke til med lesingen Kris.

Jeg jobber steinhardt for å klare å komme meg inn den gode sirkelen igjen,men jammen er det vanskelig. I dag setter jeg alle kluter til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja her kjempes det. Litt bedre dag i går. Trimmet bort 751 kcal på ei økt, bedre enn ingenting. I dag skal det bli enda bedre når det gjelder inntak:) Skal bake julemenn i dag, men de klarer jeg å holde meg unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Du klarer å holde deg unna julemenn? Der hadde jeg slitt litt tenker jeg. Glad det ikke blir noe julebakst på meg i år så slipper jeg unna den fristelsen.

 

Ellers har godtesuget kommet litt tilbake hos meg. Bare helt sånn plutselig. Noe skikkelig dritt :D Spiste noen små biter karamell igår, men håper jeg klarer å stoppe med det. Vi får se. Ellers er det fint lite ntyy hos meg om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på trening igår og kvittet meg med godtesuget :D Jeg hoppet over hotelllunsj på jobben igår også og holdt meg til knekkebrødene mine. Si nei til gratis, deilig lunsj er ikke like enkelt, men igår gikk det fint. Men idag er det doktorgradsfest med bedre middag så vi får se hva det blir til da... Det var deilig å komme seg litt bort fra bøkene og spinne av gårde i går kveld. Er så synd at treningen har en tendens til å måtte vike i supertravle perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du kan trekke strikken så langt at du kan kalle den slags slankemat. Jeg koste meg med en bedre tre retter igår. Men spiste nesten ingenting annet hele dagen. Ting ble litt hektisk kan du si...

 

Håper det ble en bra steprunde på deg og at du nå koser deg med fredagskveld. Regner med du skal ha fri og kose deg i helgen siden det ble jobbing på den forrige. Jeg skal ha siste innsats med eksamenslesing. Bare 6 dager igjen nå så er jeg ferdig :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...