Gå til innhold

Ned 25 kilo.... hjelp, det blir tøft.


Gjest KimPossible

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan går det med dere? Ser det er litt stille her inne.

 

På min front har det vært ei sløv uke trim-messig og vekta har stått stille (som ventet). Jeg hadde som nevnt første samling i videreutdanningen jeg tar ved siden av jobb, og da ble det mye reising og stillesitting. Dermed har jeg mye å ta igjen denne uken! Har lav blodprosent og sliter litt med tretthet og hodepine, så det er ikke akkurat optimalt grunnlag for å holde seg i aktivitet, meg jeg gjør det jeg klarer.

 

Ønsker dere alle ei god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 465
  • Created
  • Siste svar
Gjest KimPossible

Det har vært litt stille her en stund nå ja, men sånn vil det sikkert være i perioder.

 

jeg bytter veiedag fra mandag til onsdag nå. Er spent på hva vekta sier neste gang, etter en uke med forkjølelse/bihulebetennelse, ingen trening og feil-spising... Vekta forrige gang var 84,1... så planen for september er da å komme ned på 81,6.. Hadde vært gøy å få det ned til 80 til månedsskiftet, men det er litt usannsynlig. Men kommer uansett til å prøve. :-P

 

Ha en flott uke, alle sammen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest KimPossible

Ned 25 kg .. hjelp det blir tøft! Jo, jammen sa jeg smør. Jeg startet med å prøve å gå ned i vekt i januar... og frem til nå har jeg gått ned 5 kilo!!! Kjempedårlig. ;) det kunne vært 15, liksom.... men nå har jeg er plan, og håper den skal fungere.

Har satt opp plan for hva jeg skal spise, og har begynt å trappe opp treninga, 3-5 ganger i uka, så får vi se da. planen da september startet var jo å komme ned på 80 kg til 1 oktober... men det er 5 kilo det! Hmh.

Er vel bare å sette igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Synes det har vært stille lenge her inne nå? Begynner å bli monolog dette. :-P

 

Jeg prøver å være sterk, og jobbe hardt for å nå målene mine nå, og motivasjonen er på topp igjen. nedturene med motivasjonssvikt blir bare kortere og færre etterhvert nå. Jeg har lært å ta meg sammen. Og jeg vet hva jeg vil. Og jeg vet hva jeg ikke vil, så da er det bare å kjøre på.

 

Har trent veldig mye denne uka, det kan vel gi utslag på den måten at jeg enten har gått ned en del i vekt, eller jeg har bygget såpass med muskler at vekta har stått stille, eller til og med økt litt. jeg håper den har gått ned, er så lei av å være på dette platået. Jeg prøver så godt jeg kan å røske kroppen ut av stillstanden.

 

Jeg får god hjelp av samboeren min også nå, og håper det skal hjelpe. Jeg trenger at noen annen enn meg selv er streng i tillegg. :-P

I morgen er det spinning igjen, B45 time. blir gøy.

 

Håpet og målet nå, er å gå ned 10 kg til jul. da er jeg på 75 kg, så "lite" har jeg ikke veid på 5 år, eller noe sånt!!

 

vel, god kveld og god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden jeg var på er helt død, så kanskje jeg slenger meg på her :-) Jeg har som mål å gå ned 10 kg til jul, og er da under 80 kg. De neste ti kiloene skal jeg bli kvitt i 2011. Jeg har så langt gått ned litt over 9 kg, og er fornøyd med det. Jeg har vært igjennom mengder av selskapeligheter og konfirmasjon, og er glad for at jeg ikke har gått opp noe særlig iløpet av de siste ukene.

 

Jeg har ikke vært aktiv på treningsfronten, men skal være det fra nå. I morgen blir det en ny og aktiv dag. Har booket plass på treningssenteret, så da skal det bli bra :-)

 

Bare stå på videre. Nå ble det i alle fall litt bevegelse på tråden din i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom i det siste. Har ingen motivasjon for tiden. Er trøtt og sliten og har ikke overskudd til å trene eller tenke på maten jeg spiser. Jobber mye (til meg å være iallefall) og står opp til ørene i oppussing, og med graviditeten som krever sitt, så er det ikke mye igjen å gå på til å slanke seg, altså! Er sulten og snopesyk konstant... :D Har gått opp 6 kg de siste 21 ukene. Satser på at jeg ikke fyker til værs de siste 19 ukene nå da... Prøver jo å være flink, men ikke alltid like lett...

 

Ja, og så holder jeg på å arrangere en julemesse også, med mye arbeid som medfølger i den forbindelse... Så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å rapportere inn her så veldig jevnlig framover... Men kikker innom for å se hvordan det går med dere!! :)

 

Lykke til videre! Kjempekjekt å lese at du har motivasjonen på plass, KimPossible!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Ja, bare sleng deg på her du, Lisa40, hvis du vil. :D

 

jeg snikveide meg i går... skal egentlig ikke veie meg før på onsdag, men jeg var så nysgjerrig... og gjett hva, jeg hadde gått ned 1,1 kg! Vekta viste 83,9 kg. håper at den viser 83,5 på onsdag da, da skal jeg være stooorførnøyd!

 

Spinning igjen i kveld. :) Var i går også, jeg synes spinning er kjempegøy, og det er skikkelig bra trening.

 

Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg vanligvis på mandager, men denne uka ble det tirsdag. Resultatet i dag var 88,0 og det er en nedgang på 900 g fra forrige uke. Mulig det var et heldig resultat, siden jeg ikke trodde jeg hadde gått ned noe denne uka, men det vil vise seg neste uke :-) Det vil si at jeg har gått ned akkurat 10 kg i dag!! Det gir motivasjon til å begynne på de neste ti :-)

Gratulerer med godt snikresultat du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kikk :-) Det har stått litt stille med meg også de siste tre ukene, så det var godt at det løsnet litt nå. Vi kommer i mål alle sammen til slutt, så det gjør du også! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

gratulerer med -10 kg, Lisa, det er kjempeflott! :D

Nærmer meg jeg også nå, noen ørsmå kilo igjen. Skal veie meg i morgen, og er veldig spent, trent veldig mye den siste uka. 1 B60-spinningtime forbrenner i underkant av 900 kalorier! Og jeg har vært på 3 B60, og 2 A45 timer forrige uke! pluss styrketrening, og et par gåturer, så lover dette bra.

Har aldri trent så mye på en uke før, og det blir nok ingen vane, målet er å trene minst 3 ganger i uka. :)

 

Vel, veiedag i morgen, og en Functional Moves-time på treningssenteret. Yippy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Vel, vel, vekta gikk bittelitt opp igjen fra snikveiingen, men det nå så... 84,0 kg i dag, det er nøyaktig 1 kg ned den siste uka. og sånn skal det fortsette!

:D

Skal straks i vei på trening, functional moves i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest KimPossible

Ja, hva skal man si.... jeg tror jeg "melder meg ut" her, jeg. Av min egen tråd!? Vel... kanskje jeg starter en ny tråd med tid og stunder, denne er visst lagt død nå. ?

 

Lykke til videre alle sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det utmelding på gang altså? Så synd...

 

Jeg har vært litt fraværende på grunn av travle dager både på jobb og i heimen, men jeg er ikke helt borte. :) Er ikke samme motivasjonen for slankingen nå som magen uansett popper ut og kiloene kommer på, men jeg prøver å holde kontrollen til en viss grad. Nå er status -0,5 kilo siden før jeg ble gravid, og jeg har en følelse at den minusen kommer til å forsvinne rimelig snart.

 

Jeg har et sinnsykt sjokoladesug og eier visst ikke viljestyrke for tiden, og i tillegg har det vært lite trim fordi mesteparten av tiden går med til jobb, studier, lillesnuppa og oppussingsprosjektet vårt. Da er det slik det går. Jeg kan ikke annet enn å ta meg sammen.

 

Men jeg har en gledelig nyhet også da; jeg var på ultralyd i forrige uke, og det kommer en velskapt lillebror, hurra!! :)

 

Håper dere andre henger med her, jeg heier på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...