Gå til innhold

Ned 25 kilo.... hjelp, det blir tøft.


Gjest KimPossible

Anbefalte innlegg

Det var jo supert Yanthi!! Spesielt med tanke på sykdommen og frimerkene du rappoerterte om. Heldigvis får man slike oppturer av og til, det er godt med ny motivasjon.

 

Gratulerer så mye med fantastisk nedgang, og fortsatt god bedring! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med flott nedgang på dere begge to! Og ekstra gratulasjon til MyOwn og spiren :D

 

Her er endelig bursdagsfeiringene over, og hverdagen kan begynne. Jeg er fortsatt syk, men skal prøve å tyne meg på trening i kveld, og heller avlyse klubben. Henger på slep etter meg selv, føler jeg, så jeg må trappe litt ned for å bli ajour igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Hei folkens, og gratulerer med flott nedgang! :D

Og spesielt gratulerer til deg da MyOwn. :)

 

Jeg er i gang med dag 2 på xenical... reductil er fullstendig borte fra markedet nå, så det går ikke å få tak i. Legen ga meg tilbud om å prøve xenical i stedet, den hindrer 1/3 av fettet du spiser fra å bli tatt opp i kroppen. Fiffig.... men, da må man jo spise fett for at de skal funke da.. så jeg tar dem kun når jeg spiser måltider med fett i.

veide meg hos legen i går, 88,3 kg ble det. Skikkelig surt, men slik er det nå engang. skal tilbake på ny veiing om en måned. en ekstra motivasjon der altså.

Men jeg er mye mer motivert generellt for tiden, i dag sto jeg opp 2 timer før jeg skulle på jobb, og gikk tur i raskt tempo i en halvtime. så var det frokost, dusj og på jobb. fedon- opplegget går bra så langt. følger ikke så mye oppskrifter, men prinsippene. så får vi se da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at motivasjonen kommer tilbake, Kim! Det var godt å høre. :) Håper fedon-opplegget funker for deg, sikkert forfriskende med litt ny input når man har kjørt seg fast litt.

 

Jeg fikk også 4 trimpoeng i går, mammo, da er vi like spreke! :)

Var deilig å gå en lang tur og lufte hodet litt, det er litt kaos oppi der nå men det går vel over når jeg venner meg til tanken på hva som skjer i magen.

 

Jeg gikk på en frimerke-smell i går kveld da jeg MÅTTE ha sjokolade og gikk løs på kokesjokoladen i skapet. Ble 12 ruter, og det er jo nesten alle frimerkene, så det kommer jeg til å angre på i helga. Men siden jeg teller de positive tingene høyt og hvisker dette stille i margen, så føler jeg meg ganske flink likevel.

 

Ny dag, nye muligheter, og i dag blir det ikke et ENESTE frimerke!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TP i dag, men har stått på og rydda og ordna i hele dag, så jeg har da bevegd meg nok lell.

 

I morgen skal jeg på kveldstrening, og prøve ut Zumba. Det kan bli spennende! Har jo hørt så mye skryt om det, og jeg elsker jo dansaerobic-timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Kim at du er tilbake med motivasjonen på topp :) Det er bare du som kan kjenne hva som funker for deg og din kropp, så jeg håper du nå har funnet ditt rette spor. Men husk nå at en vektreduksjon ER vanskelig uansett hvordan man gjør det. Hvis ikke hadde vi vell alle vært tynne. Mye psyke å emosjon i denne fasen. Men gud så deilig det føles å lykkes under veis :D

 

Så flink dere er å trimme! Jeg selv fikk en liten rolig gåtur med hunden i går. Formen er ikke kommet helt tilbake, men jeg klarte rett å slett ikke å sitte inne mer. Vi har jo hatt fantastiske vær i en lengere periode, å da er det virkelig tungt å skulle være inne å pleie helsa. Skal prøve å få en liten tur i dag også.

 

I går var en dag som jeg spiste mye jeg ikke visste vekt eller kcal på. Har prøvd så godt jeg kan å notere ned hva jeg tror det blir. ("hjemmelaget" greskt retter og dipper som jeg ikke har peiling på hva som er i engang). Ikke helt enkelt. Liker ikke disse dagene hvor jeg ikke har 100% peiling på kaloriintaket. Jeg husker tidligere når jeg gikk på kurs, så følte jeg at slike dager ble "ødelagt" siden jeg ikke hadde peiling på kcal. Gjerne da med litt ekstra sabotering av seg selv, for det spilte jo ingen rolle. Hadde jo ikke peiling uansett om dagen var "bra" eller ikke. Hos meg var det enten eller. 100% etter opplegget, eller helt ute å kjøre. Må virkelig si at jeg har forbedret meg betraktelig på det punktet. Er nok derfor det føles rettere og lettere denne gangen :)

 

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Her har vi sol og 23 grader :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg veid inn og vekta sa 88.6 kg. Ned 700 gram siden sist uke. Har ikke målt meg i cm. Gadd ikke.. hehe... Orker ikke det for hver uke, men en gang i blandt for å holde litt oppsyn gjør jeg jo.

 

Om en drøy time skal jeg avgårde og trimme litt igjen. Håper å skaffe meg 4 TP i dag også. Trenger det virkelig!

 

Ellers fikk jeg en kjempefin kommentar i dag, om at toppen min satt så mye bedre på, nå! Og det skulle da bare mangle. 11.5 kg ned siden førjulsstria! Og det var ikke måte på hvordan dama skulle utbrodere.. hehe.. Men det var jo kjekt da. At det begynner å synes også :D

 

I dag har vi hatt pasta til middag, og jeg føler at jeg er helt "stein" i magen. Blir det hver gang... Så magen min er ikke så glad i pasta, selv om jeg er det... hehe..

 

I morgen blir en vanskelig dag matmessig. Skal ha 5 timer undervisning, altså til ca kl 13.30, og så skal jeg og kollegaen min ha foreldresamtaler fra kl 14.30 til 17.30! GJett om jeg kommer til å være gåen da?!! Og hvordan i all verden skal jeg få til å spise?? Hver samtale varer i 20 min, og det er ingen pauser i opplegget, såfremt noen skulle finne det for godt å la være å møte opp... Får stappe i meg mat rett før vi begynner, og satse på at det holder ut resten av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 4,8 TP på meg i dag!!! *lykkelig* -Var ikke så lykkelig mens det sto på, men... Kjenner at jeg kommer til å ha en smule vondt i morgen...

Det ble ikke Zumba. Den timen var helt full, så det ble corebar og power yoga istedet... Jaja.. kanskje det blir zumba neste uke :D

 

MEN.. Jeg har jo fått i meg altfor lite mat da... :) Mulig jeg har glemt ut noe, for jeg har vært stappmett hele dagen, men kommer bare like over 1000 kalorier i dag!! ??? Orker ikke stresse med å få det i meg nå. Får bare satse på en bedre planlagt dag i morgen..

 

Men, har dere smakt nutrilett sine smoothies? HAr bare smakt den med nordic berries, men skal ha en tropisk i morgen.. Den med bær var knallgod! Og så er den et helt måltid -og mettet faktisk! Så den kan jeg anbefale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med flott vekttap :D Ser ut som trimmen begynner å ta seg opp igjen. Husker jo at jeg var søkk imponert av alle trimpoengene du klarte å samle med din hektiske hverdag med jobb og barn.

 

Har absolutt ikke vært flink i dag. Ble kjøp pizza (bare et stykke) og 5 BBQ wings med litt hvitløksdressing og potato twister til middag i dag. Samt litt M&M's og cola zero nå i kveld. Føler at jeg egentlig ikke har klart å hentet meg ordentlig inn igjen siden forige helg..... Få måltider og mye tull!

 

Ikke bra!!!! Ikke har det vært noe spesielt fokus på trening heller etter påsken, så nå må det skjerpings til slik at jeg når målet mitt til 17 mai.

 

Trenger snart en liten øreflik og irettesettelse....

 

Natta folkens, så får jeg gjøre en større innsats fra i morgen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yanthi!

I dare you! (skrives det sånn??) Vi skal minst ha 10 TP i uken fram til 17.mai! OG drikke vannkvoten vår 6 av 7 dager! -Bare sånn at det er sjans for å vinne her.. hehe...

 

Tror jeg har vært flink i matveien i dag. Har ikke registrert enda. Men middag ble rester av pølsegratengen fra i går, og den er sikkert ikke så supersunn, men...

 

Må få blåse ut litt frustrasjon nå, for i dag satt vi på jobb til klokka 17.20 for å ha foreldresamtaler. 4 av 7 dukket opp!! Og såklart ikke de to siste, sånn at vi kunne gått hjem en time før! Det er så respektløst! GÆÆÆÆÆÆÆH!!!

 

Sånn.. hehe.. Nå hører jeg resten av familien på trappa her, så da er det kveldstell som står for tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Toppers nedgang Mammo! :D

Er spent på vekta på mandag jeg, om xenicalen begynner å virke med en gang, eller om den trenger litt tid... Men, har blitt mye flinkere på å spise lavkarbo mat nå, så det hjelper nok minst like mye det. Jeg spiste en osteloff med ost og skinke til lunsj på tirsdag (og fikk vondt i magen), og etter 4 dager med lavkarbo mat, skal jeg si jeg merket forskjell!! Bli skikkelig svimel et par ganger, så anfall-lignende, fordi blodsukkeret steg så fort.

Ellers så fikk jeg merke effekten på tablettene i formiddag... spiste en heller usunn, sen middag i gårkveld. Smørgrøt/fløyelsgrøt, og det er det jo ganske mye fett i. og hvis det er 1/3 som blir blokkert og kommer ut igjen.... da er det virkelig mye fett i det! Ble sjokkert av mengden altså. egentlig litt ekkelt.. men, så lenge det virker, så.. :-P

 

Synes dere er skikkelig flinke til å trene, det har jeg ikke gjort på lenge jeg... bortsett fra den gåturen på tirsdagsmorgenen da. Har ikke hatt energi til det, i tillegg så sløver pollenallergien og allergitablettene meg en del, har blitt mye trettere. Og så spiste jeg en kiwi sammen med frokosten i går, og kryssreagerte skikkelig på den.... trodde jeg skulle bli gal av kløingen.

 

Tviler egentlig på at jeg klarer målet på 83 kg til 17 mai, men får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikveide meg i dag, og har gått ned 1,1 kilo siden mandag!! Johooooo!! Endelig løsner det litt her, og det synes jeg er på tide så mye som jeg føler jeg står på. ;) Jeg fortet meg å skrive inn vekten, slik at jeg har kniven litt på strupen for ikke å gå opp igjen i helgen. Nå ser jeg at det kaaanskje er mulig å nå 17.mai-målet. 2,5 kilo igjen, og det skal gå hvis jeg gjør ting riktig.

 

Jeg hadde også en forferdelig reaksjon på kiwi her om dagen, KimPossible. Rare disse kryssreaksjonene, og jeg har ikke helt kontroll på hva jeg skal holde meg unna heller, så jeg lærer på den tunge måten...

 

I forhold til å samle trimpoeng har jeg utrolig stort utbytte av å bruke pulsklokke. Gjør dere det? Det er utrolig motiverende å se at kaloriene forbrennes, det har virkelig hjulpet for meg. Skal ikke mer enn en liten kjapp tur til før jeg ser at 2-300 kalorier er forbrent, og da er det lettere å komme seg opp av sofaen. :D

 

Håper dere får en fantastisk helg alle sammen, og at innveiingen på mandag gir kjemperesultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Bruker ikke pulsklokke jeg nei, skjønner meg dårlig på sånne duppedingser. Kjenner heller på kroppens reaksjoner.

 

Og når vi snakker om reaksjoner: jeg sjekket litt om det, etter at jeg reagerte sånn på kiwiwn, og det vanligste å reagere på hvis man er bjørkepollenallergiker, er hasselnøtter, valnøtter (og sikkert et par andre typer nøtter), kiwi, rå gulrot, eple, pære, steinfrukt (plommer, fersken og sånt) og selleri.

Trenger ikke reagere på alle disse, jeg reagerer kun på kiwi. spiste både pære og rå gulrot i går, og det var helt greit.

Du kan se på http://www.naaf.no for info om pollenallergi. ;)

 

Ha en fin dag, og en riktig god helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammo: Jeg tar selvfølgelig utfordringen :) Bestandig med på en konkurranse. Skal vell holde hardt om jeg klarer 10 TP denne uka da jeg bare har 1,6 til nå, men skal i alle fall begynne igjen med trening i dag, samt vanndrikking ;)

 

Så bra vektnedgang MyOwn. Skal nok følge ekstra nøye med på deg på mandagen, så du får bare holde deg i skinnet iløpet av helga :D

 

Håper kløingen din har avtatt Kim, å at ikke allergien din stopper deg for mye. Spent på mandag om tabelettene hjelper dag, i alle fall supert at du følger fedon, og at det går bra.

 

Kjenner jeg er sliten i kroppen enda. Sykdommen vil liksom ikke helt slippe taket. Har skikkelige hostekuler i løpet av natten. Føler jeg ligger halve natta med kløende hals og hosteanfall. Vert slik en uke nå, å det går en del ut over nattesovnen både for meg og min samboer.....

 

Som sagt tidligere, så har jeg hatt "helg" hele uken, så nå i helga skal jeg faktisk ha "ukedager" kosholdsmessig. Må jo prøve å komme meg litt ned i vekt til mandagen. Har ikke vært noen nedgang til nå, så blir nok ikke så mye ned til da heller, men skal i alle fall prøve om jeg ikke klarer å gå ned 300 gram i alle fall. Da ser jeg jo 76 tallet først, å det hadde jo vært så gledelig. Tror nok mandagens vekt er med på å avgjøre om jeg klarer 17 mai målet eller ikke, så jeg må bare stå på i helgen :)

 

Ønsker alle en fantastisk helg.

Klem fra London

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! 13.5 time på jobb er over. Har spist bra, tror jeg. Men har helt glemt å drikke vann!!! Så den tapte jeg i dag.. ;) Må få trimmet litt i morgen, for jeg mangler 1.4 TP på å nå de 10 som er målet. Men vi skal på en tur i morgen -håper været blir ok... Så satser på at den gjør susen!

 

I kveld ble det rullekebab til middag/kvelds. Det er jo ikke så sunt, men det er nå helg da... Og sikkert bedre enn sjokolade... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajajaj... Blir ikke tur i dag, eller har vel vært 15.20 min på vandring... Men det blåser så innihampen at vi gikk rett i bilen igjen... ;) I kveld skal vi ha indrefilet av edelgris med potetmos og peppersaus. + noe salat. Og jordbær til dessert. Skal nyyyte en hel deilig frikveld sammen med mannen min og Tv`n. Og så må jeg drikke vann som en gal!!! Sliter der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

jeg har tydeligvis gjort noe rett forrige uke, i tillegg til at xenicalen har gjort sitt.

Jeg har ikke trent noe da, har stresset meg gjennom hele forrige uke uten tid til det, egentlig.

Jeg har skikkelige svettetokter innimellom, blir skikkelig varm. om det er forbrenninga som er blitt skikkelig høy, eller er det en bivirkning av tablettene? vet ikke...

Men fornøyd med resultatet, vekta vista 87,2 i dag! Jippi! ned 1,1 kg.

håper det fortsetter sånn. ;)

Ga skikkelig inspirasjon til å fortsette med fedon i allefall!

 

Back to work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yanthi

Først av alt, gratulere med super nedgang Kim. Så bra at motivasjonen og godfølelsen er på topp. Prøv og hold videre på den ;)

 

Mammo: beklager, men jeg har ikke overholdt avtalen vår. Begynte på fredag med en liten og lett treningsøkt. Har vært sengeliggende lørdag og søndag. Er ikke stort bedre i dag.

 

Vekta stoppet på 77,1 i dag. Det vil si 100g ned siden forige veiing.

Egentlig må jeg vell bare si meg fornøyd med det. Har ikke trent, og ikke hatt overskudd til å verken handle, lage mat eller følge opplegget.

 

Kjenner at jeg havner i en dårlig spiral når jeg har mine sykdomsperioder, så denne uka skal jeg ha full fokus på i alle fall å spise rett og bli frisk. Får jo snart besøk av broren min med familie, så vil jo gjærne være frisk og rask til de kommer.

 

Ellers blir jeg ikke til å presse meg til å trene, eller å stresse over vekta og 17 mai målet (enda 2,1 kg igjen). Hovedpri er å bli frisk og rask, og spise rett.

 

Hvordan gikk det med deg i helga MyOwn. Er så spent på hva vekta di viste i dag. Klarte du 1,1 kg nedgang?

 

Ha en flott uke, med valg du er fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei slankekollegaer!

 

Jeg klarte ikke 1,1 over helga nei, men vekta stoppet på -0,9 og jeg får være fornøyd med det også. Jeg har egentlig ikke gjort så mye "galt" i helga heller bortsett fra litt M på lørdagskvelden, men turene har vært slappere enn de pleier å være. Jeg skammer meg litt over å si at det er mye på grunn av været. Skal jo ikke la det ha innvirkning, men det SNØR her igjen!!!! :D Det er jo helt koko! (kom mai, du skjønne milde...)

 

Hvis jeg skal sette fingeren på noe annet jeg gjør feil så må det være planlegging og strukturerte måltider. Jeg har begynt å få litt kvalmetokter når det går for lang tid mellom måltidene, og da er det ekstra viktig å være forberedt, noe jeg ikke har klart helt. Tenkte jeg skulle gå ned på butikken i lunsjen i dag og skaffe meg et lite lager med knaskegulrøtter, rett i koppen og nøtter som jeg kan ha i kontorskuffen, og prøve å være flinkere resten av uken.

 

Ellers så tenker jeg ikke på stort annet enn at jeg skal bli tobarnsmamma, og har et svare strev med å klare å ikke si det til noen før det er "trygt". Det positive er jo at jeg ikke kan gi etter for min aller største last; rødvin, men jeg får visst ikke noe belønning for det foreløpig. Får håpe det kommer snart. Jeg vil så gjerne klare målet mitt til 17. mai og kaaanskje komme meg inn i bunaden EN gang før magen begynner å vokse igjen. Målte midjemålet i går og har gått inn 2,5cm siden jeg startet opp, så det var jo motiverende. Jeg vet det skal holde hardt å klare målet til 17.mai, men vil ikke innse nederlaget helt enda. Det ER mulig! :)

 

Nå håper jeg at du blir helt frisk Yanthi, skjønner at det tar på å ikke være i form.

Og du, KimPossible: Så utrolig glad jeg ble for å høre at det løsnet for deg nå. Gratulerer med super innsats!!

Mammo: vi får hive på oss gå-på-vilje og skikkelig uteklær og komme oss ut i drittværet begge to. "Det finnes ikke dårlig vær osv..." ;)

 

Og så har jeg en trim-utfordring til dere alle sammen: Jentebølgen! Den går av stabelen over nesten hele landet i juni, her i Ålesund er den 10. juni. Blir dere med, hvis dere har arrangementet der dere bor? Jeg har meldt meg på. :)

 

Ha en strålende sunn uke på veien mot målene deres!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Viljen til å gjøre noe gir deg evnen til å gjøre det!

 

Startvekt 12. april: 105 kg

Dagens vekt: 102,7 kg

Delmål til 17. mai: 100 kg

Total nedgang: -2,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yanthi

900 g nedgang er superbra MyOwn. Ikke like lett å holde det vekta sier på fredagsmorgen, frem til mandagsmorgen. Man har liksom en helt annen rytme iløpet av helgen i forhold til ukedagene. Ikke bestandig at man spiser så mye usundt. Heller det at man sover litt lenger og at man kanskje ikke spiser så ofte som man burde og at måltidene blir litt større og kanskje middagen blir fortært på kveldingen istede for det som er vanlig på ukedagene. Jeg har i alle fall en helt annen rytme når det er helg.

 

Tror det er lurt at du kjøper noe som du kan ha i jobbskuffen din. Spesielt siden du føler kvalme. Men tror det kan være lurt uansett å ha noe sundt lett tilgjengelig. Spesielt siden alt ikke bestandig er like planlagt og forberedt.

Håper du får på deg bunaden din til 17 mai. Er den skikkelig trang eller tror du at det skal gå bra? Jeg har desverre ikke det problemet. Min bunad ble sydd ut i fjor til mitt tantebarn skulle konfirmeres. Den var allerede litt for stor da, så den er enda større i år. Men, men. Min mor har sendt den til meg hit til London. Har ikke mottatt den enda, så jeg er kjempe spent om jeg kan ha den på, eller om den rett og slett må syes inn ;)

 

Selv er jeg kjempefornøyd med egen innsats disse 2 dagene som er overstått denne uken. Tar det rolig selv om jeg føler at formen er et hakk bedre enn i går, så det blir ingen trening før jeg er helt frisk. Men kostholdet er det ingen ting å si på. Klarte ikke helt å komme opp i 2 hjerter i dag, men ellers ligger jeg på rett i underkant av 1600 kcal begge dagene, også har jeg drukket 10 glass vann både i går å i dag. Fornøyd ja :D

 

Hvordan går det med vanndrikkingen din Mammo? Hvordan var frikvelden din med din kjære? Middagen deres hørtes jo bare helt fantastisk ut.

 

Synest det er så flott at du er fornøyd med Fedon Kim. Ting går så mye lettere da. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAgens registrering: Ned 200 gram og 1 cm minus rundt magen..

 

Det ble litt mye utskeiing i helgen med rullekebab og 3 smirnoff ice og jägermeister og sikkert en del snop også... Så jeg får nå svi for min egen dumskap...

 

Vanndrikkingen går fortsatt litt opp og ned. Tror jeg klarte det i går. Rakk ikke å registrere alt i går. Har begynt dagen bra i dag med 3 dl vann allerede. I går trente jeg Zumba, og det var kjekt det. NEsten 750 kalorier forbrent på 60 minutter!!! Så det var bra trening!!

I dag rekker jeg ikke trening slik som jeg pleier, så neste trening blir på fredag. I morgen er det heller ikke sjanse å trene noe, men lurer på om jeg skal ta på pulsklokken og sjekke "resultatet" etter en koropptreden. Det krever jo sitt det også, faktisk! Er ganske sliten etter en opptreden av og til.. Får se.. ;)

 

Nå må jeg farte videre på jobb. Blir nok en travel dag. Begynner å bli litt lei av alle disse fullpakka travle dagene. Skal bli godt med helg og fri fra familien, sånn at jeg kan trene og kose meg litt uten å tenke på andre enn meg selv!

 

Ha en fin uke videre allesammen! Ser det går bra med dere, og jeg jubler sammen med dere!! -Og håper jeg får like gode resultater som dere snart! Dere er kjempeflinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, jeg er SÅ godtesjuk i dag!! Mye styr på jobben, sliten i hodet, litt mangel på kosetid sammen med familien min de siste dagene, og da kommer det. Typisk! Må bare holde meg i nakkeskinnet så jeg ikke går på en smell. Som vanlig er det SJOKOLADE som frister, men jeg får prøve å gjøre som i går og lage smoothie til kvelden for å unngå de verste fallgruvene. Det er ikke LOV!!! Heldigvis finnes det ikke noe ulovlig i huset, så da er barrieren større enn om vi hadde hatt skapet fullt.

 

MEN til helga skal jeg pynte to konfirmasjonskaker som jeg har fått bestilling på, lage en muffinsbukett til farvel-fest, og så er det jo konfirmasjon til nevøen vår på lørdag. Da trenger jeg all den viljestyrke jeg kan mobilisere. Håper det går bra, skal tenke på dere hele veien.

 

Yanthi: Jeg har ikke hatt på meg bunaden siden før jeg ble gravid med snuppa, men tror ikke den er veldig trang. Den går nok på, men hadde vært greit å ikke føle seg som ei stappa pølse, hihi. Så gøy at din er stor da! Det er en god følelse, da har det gått rett vei siden sist. :D

 

Kos dere videre da, men vanndrikking og trimpoengtelling og travle dager. Dette går som en lek!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husj!! Vekk med godtesjuken!!!! Her har det ikke vær så gale i dag med godtesjuke, heldigvis. For jeg har godtesjuke nesten hver dag. På lunsjrommet på jobb har det stått snop og kjeks de siste dagene og jeg har gått seirende ut av duellen hver gang!!! *lykke* Vi har desverre huset fullt av snop og annet godt. Alltid. Men jeg er egentlig flink til å la være å spise av det, bortsett fra når jeg først faller for fristelsen, for da gjør jeg det fort ganske så brutalt også...

 

Har fått i meg 3 glass vann til nå, så må ut og gjøre noe med det, ganske så snart!

 

Nei, nå må jeg underholde barn her. Måtte bare inn og registrere litt mat og drikke og se om dere holder stand ;)

 

Lykke til i helgen MyOwn! Det går sikkert bra, tror du ikke det da?

 

Bunaden ja.. Den har jeg ikke fått på meg siden 2001... (kaaanskje 2002, husker ikke...) *flau* Og får den nok ikke på meg i år heller, men kanskje 17.mai til neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...