Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

og siden jeg virkelig har veie dag på mandager så skal jeg si dere at jeg veide 64.5kg :D hurra nå går endelig ting rett vei og jeg smiler og er fornøyd<3

 

grtatulerer til dere andre som også har gått ned i vekt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Kult at dere har gått ned da. Presterte å gå opp 200 gram jeg..

Er vel ikke overaskende, øl, grandiosa, restaurant-pizza, indisk, is og hamurger.. eh.. ikke en storslått uke.

Men jeg hadde jo planlagt det, hadde håpet at jeg ville veie opp for det med 43,9 trimpoeng, men neida:p

Gikk i alle fall ikke opp så mye da.

 

Mistet 1 cm rundt midjen, så ligger på 65 cm nå, det er jo bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katza! Du har iallefall trent veldig bra uka som gikk da, så da er det ikke dårlig likevel :D 200 gram er jo ikke mye!

 

Så bra, StineLill :)

 

Jeg har hatt en liten styrkeøkt idag, sitti stille stort sett hele dagen på jobb... Ellers regner det ute så er lite fristende å gå en tur.. men får se litt utover ettermiddagen og kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er jo godt å vite at jeg kan spise nesten hva jeg vil i en hel uke uten å gå opp mer enn 200 gram hvis jeg bare trener nok, men bør vel ikke gjøre en vane av det=p

 

Er koselig med en tur i regnet da? Så lenge det ikke er grisekaldt=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant sant, men når det regner blir man fort kald, og blir man våt og kald blir man sjuk... og det har ikke jeg tid til å være :D hehe... men ser ut som det lysner litt, så jeg håer jeg får tatt en tur etterpå... men jeg skulle også ha malt litt ikveld... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg blir ikke så mye syk jeg, så jeg er en sånn som trasker noen timer i regnværet alikevel=p I alle fall på sommeren, da er det herlig å gå ute i 30 varmegrader og regn ^^ Også BADE! Å bade i regn er fantastisk=D

 

Male hva da? Hus eller bilder? =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner... jeg sitter å snufser litt allerede, så jeg tenker det er lurt å ikke gjørs på å bli kald... men det blir maling først... Skal male trappeoppgangen her jeg bor nå... :) fikk bo her gratis litt lenger om jeg malte i 14 timer :D så det blir først maling, så grunning og deretter maling... så får se hvor langt jeg kommer...

 

Er vel litt trening i maling også?! :) i den ene armen iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det var det jeg tenkte på. Å male vegger er faktisk ganske så god trening, husker det var et alternativ her inne før i tia. (lol, nå hørtes det ut som je ghar vært her noen år=p)

 

Men de fjernet alt av hagearbeid, maling, snømåking osv som trening =( Synes det er teit, man maler jo ikke hus hver dag, så det blir litt feil å legge sånne ting under hverdgasaktivitet.. Blir jo mer nøyaktig å bare registrere laveste hverdagsaktivitet og registrere alt ekstra som trening=p Mer motiverende med drøssevis med poeng også.

Men neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, med "god trening" mener jeg selvfølgelig ikke på linje med jogging og lignende, hvis noen trodde det:p

Men med tanke på at det faktisk bare er å stå rett opp og strekke hånda oppover veggen er det overraskende bra mosjon.

 

All aktivitet er uansett knall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 2 timer med maling ble jeg sliten i armen, og bestemte meg for å gå en tur, så jeg og ei venninne gikk på "oppdagelsesferd" i skogen, i 2 timer :D veldig koselig og god økt i ulent terreng :) ble til sammen 4 trimpoeng idag :) Har også spist veldig fornuftig idag mener jeg selv, så det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut=) Koselig å gå i skogen. Tok meg en tur selv, ut i regnet, veldig deilig etter en meget varm styrketreningsøkt. Ble 5 poeng totalt og har spist okei, bortsett fra at jeg spiste en Smil.. Men whatever, overlever vel 6 gram sjokolade:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jammen meg satse mer på skogsturer, og nye områder enn asfalt og bygåing altså... for det første er det mye bedre for belastningen, det er stillerer, det er finere, det er friskere luft og det er mye spennende å se på og ta bilde av :D

 

Ny dag, nye muligheter! Leverer sykkelen på reperasjon i ettermiddag!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, jeg er veldig heldig med hvor jeg bor, nesten midt i skauen:P Jeg bor på en stoooooooooor øy hvor det nesten er mer strender og skog enn by, og selvom jeg har bodd her i 20 år er det fortsatt steder jeg ikke har sett=)

Gange er genialt, føler ikke at det er trening så det blir liksom "gratis" poeng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum.. er stille her inne på forumet om dagen.. Har sikkert noe med det varme været å gjøre.

I går ble det fancy mat, samboern min er ikke noe fan av sjømat, så jeg prøver å snu den "trenden"=p Kjøpte krabbeklør og laget en kremet saus på melk, litt matfløte, lett creme fraiche,fiskeboller,blåskjell, reker og krepsehaler og litt mel for å gjøre det tykt. (og div krydder så klart) Dette helte jeg over spagetti og la litt av sausen sammen med fisk i små terteskjell med varme erter over.

 

Ble dessert i går da, med arbeidstidene her i huset så er det som regel onsdag som er lørdag, så det ble et glass haagen-dasz-is og 40 gram Bisca brownie på toppen. Yums, fikk 7,3 trimpoeng i går så satser på at et glass is går greit, så lenge det ikke blir hver dag:)

 

Hvordan går det med alle andre enn meg da? =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har vært i Oslo, så da har jeg ikke hatt datatilgang :D Jeg har ikke trent for å trene noe di siste dagene da jeg har hatt det travelt med jobb og reising, men har blitt litt gåing for å komme seg hit og dit forde da, så det er jo et pluss :)

Er hjemme hos mor og far ikveld, og da blir det tacopai hørte jeg rykter om, men litt skal man vel kose seg på en lørdag :) Jeg ble tante for første gang i natt, så da er det lov til å feire litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du har fått beveget på deg da=) Det er jo det viktigste.

Gratulerer som tante da. Ble tante når jeg var 10 jeg:P Er oppe i seks tantebarn nå=p

 

Jeg har ikke hatt noen perfekt uke.. I går ble det faktisk hamburger fra esso, vi var veeeeeeldig sulte og dessuten oppdaget vi at ovnen helt desperat trengte en vask:p

Men det var bare en 150-grams og det var verken nuggets eller pommes frites til, så jeg kunne jo gjort værre:p

 

Har også holdt meg unna alkohol og mangler 2,5 poeng til 30,så grusomt har det ikke vært denne uka. (Men det sa jeg kanskje forrige uke også? =p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Halllloooo :)

Så flinke dere er! Jeg blir helt missunt!

 

Selv har jeg spist masse junkfood og ingen trening.. di siste tre ukene... Det begynte med eksamensperiode, forfulgt av litt sykdom, og nå masse jobb, og MASSE å planlegge, fikse og ordne, i og med at det bare er 6(!) dager til bryllup!!

 

Men!!! Positiv tanke er at selv om jeg har spist snop/chips nesten hver dag, masse junkfood og absolutt ingen trening, viser vekta det samme for som 4 uker siden!! Jeg har altså kunne levd det gode liv uten og legge på meg.. det kan jeg like! ;)

 

Men, merker jeg er utrolig klar til å gjennoppta di gode rutinene igjen.. Jeg må nesten si at jeg savner salat:P haha..

 

Sist gang jeg logde inn var det første jeg så at du Katza hadde skrevet at du hadde fått 44 trimpoeng eller noe, da logget jeg rett ut igjen:P Dårlig samvittighet har jeg hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millaaaaaa, du er tilbake:D

*stolt* Jeg var redd du hadde detti av, supert at du kommer deg tilbake=)

Og nå ble jeg litt sjalu her, du har kosa seg i fire uker og alikevel ikke gått opp?

Arg, den uka jeg hadde 44 trimpoeng så spiste jeg litt junk, lå i underkudd HELE uka og jeg gikk OPP, urettferdig:p

Er ikke bare treninga det kommer ann på har jeg merka, er litt redd for vekta i morgen, har trent denne uka, men var ikke så flink som jeg hadde planlagt=s Blitt litt is og sånn..Men ikke like mye som forrige uke da.

 

Seks dager ja, det var ikke lenge til=p Kvitta deg med sykdommen da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du skal gifte deg Millaa! Jeg har jo ikke sett deg her siden jeg ble med i tråden her...! Utrolig at du kan holde deg på samme vekta da!!

 

Jeg har ikke mer enn 16 trimpoeng denne uka, men det har faktisk heller ikke vært noe "konstruert" trening hvor jeg har sagt til meg selv at nå skal jeg trene... utenom den ene skogsturen... ellers har jeg bare gått for å komme meg fra et sted til et annet i Oslo osv... og igår var jeg på konsert (kjørte pga jobb idag, så drakk ingen alkohol), også dansa jeg masse swing!! samt at jeg hadde en svømmeprøve til badevakt med klær idag... 300m med klær, og en del øvelser i vann, og opp og ned fra kanten med tunge, blaute klær.. det er ikke bare bare.. så jeg sitter her og halvsover... men alt er vel bedre enn ikke noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 poeng er ikke ille det da, og tanken din om "bedre enn ingenting" synes jeg er veldig bra. Mye bedre enn å sitte å være skuffa over seg selv, det ender bare opp med at man ikke gidder å prøve videre til slutt.

 

Men at du har fått poeng utenom treningsøkter er jo knall, det er jo det jeg kaller "gratispoeng", når man får poeng uten å egentlig tenke over at man trener. Verdens beste trening! Å hele tiden tenke "nå skal jeg TRENE".. DET er slitsomt det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, har væt veldig hektisk i det siste også... det sier vi vel alle som en unnskyldning, men, men... det hjelper innimellom... Jeg gleder meg til August når jeg flytter til Oslo og starter i fast jobb, og får en litt mer rutinert og strukturert hverdag enn nå i sommer da det er turnusjobbing... men skal nå gjøre mitt beste.... Hva slags trening er det dere driver med da? Er det noe jeg kan snappe opp der tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag, jeg veide 73,6 sist uke, idag var det 73,2... så er 400gram ned ;)

Ikke dårlig synes jeg... må nesten skryte litt av meg selv... Denne uka blir det nok en svømmetur, noe volleyball og noe gange/jogging tenker jeg... og til helga blir det nok noe swing igjen, men da blir det også litt alkohol... skal prøve å kutte ned og finne ut hva som det er minst kcal i :)

 

Åssen går det med dere da? Noen andre som har veiedag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yihah, rekord! Ned 1,5 kg denne uka!! ;) Så bra, da fikk jeg veid opp for oppgangen forrige uke=p Da har jeg gått ned 9,5 kilo totalt. Hih=)

 

Gratulerer med nedgang, mie=) Til spørsmålet ditt så trener jeg litt forskjellig.. Jeg danser, trener yoga, styrketrening med og uten vekter, rokkering, går mye tur og nå som vannet begynner å bli litt varmere kommer jeg sikkert til å svømme litt også.

 

Hvis du skal drikke ute er hovedtrikset bare å holde seg langt unna alt som heter drinker, det MYE sukker i tillegg til alkohol. Gå for tørr hvithvin, tror det er det du får med minst kcal når du er ute. (Er nå kanskje mindre i øl, men det drikker man mer av)

Er du ikke ute på byen kan du kjøpe hansa ultra, 8 eller 900 kcal for en hel six-pack (700 mindre enn vanlig hansa) Eller blande drinker på sukkerfri red bull, det inneholder nesten ikkeno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii, så flink'a!! Grattis!! Du har jo jammen meg vært flink til å trene også da!! ;)

9,5 kg på hvor lang tid da? Kjempebra! Og hvor langt skal du?

 

Og til helga da det blir drikking... Jeg tåler ikke sprit (dvs jeg blir dårlig uansett), så jeg står glatt over alle typer drinker :) Har liksom gått i enten hvitvin eller øl og cider, men da har jeg aldri tenkt over hvor mye kcal det er i dette... Anna enn at jeg veit at alkoholer er usunne....

 

Gleder meg til å danse i helga!! Blir volleyballspilling imårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet 18 januar. Det gikk ekstremt dårlig, stod litt stille, gikk opp, stod mer stille, gikk enda mer opp.. Tok vel en 4-5 uker før jeg faktisk begynte å gå ned noe særlig.

Men det gjør ikke noe, 9 kilo på fem måneder er ikke så ille, og jeg har gjort det på en måte jeg kan leve med og det er viktig synes jeg. Kan jo ikke ramle tilbake i gamle vaner når jeg er ferdig med dette her.

 

Gleder meg til oktober, da er jeg så godt som garantert å være ferdig, (jeg har bare seks kilo igjen så er jeg på 57 kilo), da drar jeg og samboern min til ølfestivalen i tyskland:D

Og jeg MÅ ha blitt ferdig til da for jeg planlegger å reise uten å pakke ned klær. For jeg trenger allerede en helt ny garderobe og kommer i hvertfall til å gjøre det om seks kilo:P

Alt ramler av meg.. pysjbuksa mi må jeg snurpe sammen med en strikk x)

 

Du får drikke noe alkoholfritt innimellom de alkoholholdige glassene. Man har gjerne for vane å nippe på noe hele tiden, og man trenger som regel ikke drikke over en flaske vin alene, det bare blir sånn fordi vanen gjør at du drikker.

Fint at du har en aktivitet du liker da=) Danser bare hjemme om dagen jeg (=p).. Er "eks"-magedanser, var fast danser på en restaurant, men de gikk konkurs desverre=s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...